Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
10/8 18:37 af GeorgeBest |
Yes
|
|
|
10/8 18:35 af E L |
it can't be coincidence that it stopped just when they wanted to start on CD37 ;-)
|
|
|
10/8 18:33 af GeorgeBest |
Anyone who can listen?
|
|
|
10/8 18:31 af GeorgeBest |
No
|
|
|
10/8 18:30 af E L |
are you all still able to hear the webcast? (i am not?)
|
|
10/8 18:18 af Solsen |
Abbvie har mange komplementære produkter til epco godkendt så det kan være årsag til at de ikke så en værdi i CD37.
|
|
10/8 18:17 af Legolas23 |
Hvis outcome er mange penge ind på kontoen. - så jo.
|
|
|
10/8 18:15 af Vitus |
En “kørende” sag med sin samarbejdspartner kan aldrig være positivt…
|
|
|
10/8 18:14 af Vitus |
Vi må konstatere at Genmab opjusterer, men det giver intet på kursen !!!!
|
|
10/8 18:10 af Solsen |
Øv det var skidt EL. Jeg havde store forventninger til CD37 !
|
|
|
10/8 18:01 af E L |
So AbbVie has decided to discontinue co-development of DuoHexaBody-CD37.: Upon expiry of the notice period, Genmab
will become solely responsible for the further development of DuoHexaBody-CD37 against low-single digit royalty
payments to AbbVie, up to an agreed maximum total royalty amount, based on future potential sales of the product.
|
|
|
10/8 17:53 af kkjoel |
Uanset hvad er en sejr i den nye arbitration IKKE indregnet i prisen.
|
|
10/8 17:41 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab Q2: Leverer bedre end ventet - valutamedvind løfter bundlinjen (link)
|
|
10/8 17:36 af Darvin |
Øh fuldkommen enig. Skrev at der kun kan være upside. Og tror ikke der ervtaget noget som helst på forskud.
|
|
10/8 17:33 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Onsdagens aktier: Vestas belønnet for tal i grønt marked (link)
|
|
|
10/8 17:15 af gdn55 |
Måske en god ide at købe nogle stykker til børneopsparingen. Jeg er desværre så gammel at jeg er Morfar.
|
|
|
10/8 17:12 af bikube |
Helt som forventet efter vi fik tallene forlods.
|
|
10/8 17:12 af Darvin |
Og enig med LLI 12.51 voldgiften er ikke gift længere. Den kan kun give gevinst
|
|
10/8 17:10 af Darvin |
0,0 negative meldinger, kan man vist roligt konkludere. Det kører bare.
|
|
10/8 17:09 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab Announces Financial Results for the First Half of 2022 (link)
|
|
10/8 17:03 af Legolas23 |
Bum... (link)
|
|
10/8 16:59 af Legolas23 |
Hvis de højere omkostninger havde været en hæmsko havde du set en kursreaktion. Jeg tror det er inde for det forventede...
|
|
|
10/8 16:02 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Festlig start efter lavere inflationstal end ventet
(link)
|
|
|
10/8 16:00 af Vitus |
SPændend kl 17…..de højere omkostninger kan nok godt være en hæmsko….allerede ved guiding var der lidt debat om at de var høje…
|
|
| ||
|
|
10/8 14:55 af ProInvestorNEWS |
Aktiemarkedet tordner op efter lovende inflationstal fra USA
(link)
|
|
|
10/8 12:06 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Vestas og Jyske i front i grønt marked
(link)
|
|
|
10/8 11:24 af Doublo |
men jeg vil give dig ret i, at der ikke er meget spænding, alt er kendt og indregnet på forhånd når regnskabet vises.
|
|
|
10/8 11:21 af Doublo |
Pensionisten jeg synes ikke, at voldgiften er et problem denne gang, alt at vinde intet at tabe, hvis den tabes er det jo bare status quo.
|
|
10/8 11:09 af concillado |
|
|
10/8 11:09 af concillado |
Emnet i denne artikel kan alt andet lige give "medvind" til Vestas ;-)
|
|
|
10/8 09:48 af Riis7 |
der er bedre afkast i vestas end genmab I 2022, det havde jeg heller ikke lige set komme, de er begge i minus for 2022 dog:-)har dem begge
|
|
|
10/8 09:42 af gdn55 |
Ja de kom ud med et underskud på ca. 1 milliard. Genmab med en opjustering med ca. 600 millioner, ja aktie markedet er ikke altid lige logisk
|
|
|
10/8 09:37 af Riis7 |
ser ud til folk køber Vestas aktier og ik biotekselskab
|
|
|
10/8 09:34 af ProInvestorNEWS |
Aktier/åbning: Vestas i fokus i rødt marked
(link)
|
|
|
10/8 09:16 af Vitus |
Der må være nogen der aner ugler i mosen med den kursudvikling….
|
|
|
10/8 07:29 af ProInvestorNEWS |
Stor regnskabsdag med bla. Genmab og Vestas (link)
|
|
|
10/8 06:51 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
|
10/8 06:42 af ProInvestorNEWS |
August 10, 2022 : Publication of the Interim Report for the First Half 2022 (after 5:00 PM CEST) (link)
|
|
10/8 06:36 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
9/8 17:05 af Solsen |
Absolutely. And it will be even worse ;-)
|
|
9/8 16:44 af Bulder |
Nå, havde det ikke været for dara, havde tingene også set anderledes ud.
|
|
9/8 16:44 af Bulder |
Men produktudvikling er dyrt.
|
|
9/8 16:40 af Solsen |
Royalty er næsten helt uden omkostninger :-)
|
|
9/8 16:39 af Bulder |
Hm, Genmab omsætter for en hel del mindre end Lundbeck, men tjener en hel del mere.
|
|
|
9/8 15:21 af JKY_VH |
Tænker du ikke på Citi LLi? (link)
|
|
9/8 13:59 af Solsen |
Lidt mere om Matai Mammen (link)
|
|
|
9/8 12:44 af JKY_VH |
Fortjent + nu
|
|
|
9/8 11:55 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Genmab snydt for optur i svagt marked (link)
|
|
|
9/8 11:23 af peter12 |
De har vist tidligere sagt 100mia dkr i januar ?
|
|
|
9/8 10:21 af Urban |
|
