Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
19/6 10:40 af Sukkeralf |
I princippet burde der komme en del på Arzerra, hvis alle de mere eller mindre lovende løfter holdes - vil dog stadig se det før jeg tror det. Men ja der bliver en længere stille periode for Daratumumab og den er svær at med det Genmab eller kan byde på
|
|
19/6 10:56 af Bulder |
Aktien er som en fjeder, trykket ned af NN, og når de er færdige, springer den op som trold af æske. Yderligere stigninger vil komme hen ad vejen på forventning om godkendelse længe inden godkendelsen foreligger.
|
|
|
19/6 11:22 af Sukkeralf |
En godkendelse vil helt sikkert give noget på kursen og fjerne den sidste rest af usikkerhed på Daratumumab, for monoterapi. Der ligger selvfølgelig stadig en mindre usikkerhed i kombinationerne også. Jeg synes stadig kursen er fin, for i princippet synes jeg det er farligt at prise for meget ind for Dara på forhånd.
|
|
19/6 11:31 af Bulder |
Den helt korte bane: htt
ps://(link)
|
|
19/6 11:32 af Bulder |
|
|
|
19/6 11:57 af Mcjean |
hvad viser linket andet end nyheder generelt? men var måske bare det:-)
|
|
19/6 12:03 af Solsen |
|
|
19/6 13:03 af Bulder |
Nej det var Tsipras jeg tænkte på.
|
|
|
19/6 15:22 af stckchild |
Den er godt nok gumpetung at danse med i øjeblikket - dejligt hvis vi kunne hive os fri af alt dyndet før vi går på weekend :o)
|
|
19/6 16:29 af Bulder |
Selve asco gav ingen ting. Filing-start gav 30 kr på kursen. De er forlængst forsvundet igen. Og mere til. Der er ingen negative nyheder, der kan begrunde det fald. Ergo: gevinst-udsalg. Vi må vente til det er forbi.
|
|
20/6 13:03 af royal |
Bava + 57%, Novo 31%, Lun + 10%, Zeal + 34%, Gen + 60 % i år. Jeg kan ikke se nogen problemer ud over grækerne. Og når FDA meddeler at de har accepteret filing får vi et ordentligt skub i den rigtige retning. :-)
|
|
20/6 13:30 af Fantomas |
hjulpet på vej af milestone for filing, og så igen for approval.. Vi har stadig godt 1 mia. usd tilgode i milestones for dara.
|
|
20/6 21:18 af Legolas23 |
Bud på biksen kommer ikke så længe der ligger en korrektion og lurer...
|
|
20/6 23:29 af Bulder |
Mon ikke Grækenland afklares eller udskydes på mandag? Og ellers er vel ikke noget korrektions-udløsende i sigte? Rentestigning i US er skudt til hjørne.
|
|
20/6 23:31 af Bulder |
Jeg tolker FDA's tilladelse til en løbende ansøgning som en forhåndsaccept.
|
|
21/6 11:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det gør jeg også Bulder.
|
|
|
21/6 13:08 af JKY_VH |
Når Novod sætter sandsynligheden for godkendelse = 100, så kommer godkendelsen nok også i hus.
|
|
22/6 10:05 af celsius |
Citi-top forudser opkøbsbølge: ”Jim Cowles, Citis direktør for Europa, Mellemøsten og Afrika, forventer stigende aktivitet inden for opkøb og fusioner.
|
|
22/6 15:08 af Bulder |
Hovsa, det gik s'gu stærkt. NN fra top-sælger til top-køber på ingen tid
|
|
22/6 15:10 af investor1989 |
Hvorfor kalder i anonyme NN ? NN er NordNet's forkortelse ?
|
|
22/6 15:18 af Bulder |
Ved ikke hvem der fandt på det. Skal vel stå for No Name. Bedre forslag?
|
|
22/6 15:31 af investor1989 |
hos nordnet skrev de N/A for Not available :)
|
|
|
22/6 15:49 af Mcjean |
AB=anonyme buy'ers - BB=bank'sters buy'ers NPB=non profit buy'ers hmmm.
|
|
|
22/6 16:07 af JKY_VH |
Er det ikke lige meget bare de køber rigeligt?
|
|
| ||
|
22/6 17:11 af Bulder |
Hvis AB ikke bruges af noget andet, så lad os enes om det. AB=Anonymous Broker
|
|
23/6 08:16 af bongobob |
Humax-IL8 er kommet med i pipeline, side 4: (link)
|
|
23/6 08:17 af investor1989 |
dejligt at pipelinen vokser. Også med TAC-ADC og så forhåbentlig AXL-ADC næste år
|
|
23/6 08:17 af investor1989 |
Så har vi lidt bredere at skyde med
|
|
23/6 08:19 af investor1989 |
Humax-IL8 er et Duobody produkt hvis jeg husker rigtigt ? Spændende hvis de har besluttet at tage dette i klinik
|
|
23/6 08:23 af investor1989 |
Genmab kalder selv produktet: "DuoBody IL-8 + X" senere hen så ´svarede på mit eget spørgsmål :)
|
|
23/6 08:28 af bongobob |
Så vidt jeg husker fik Cormorant aftaler af to omgange. Først IL8 og derefter Duo. Det er ikke sikkert det er en Duobody
|
|
23/6 08:36 af bongobob |
Det ville også være lidt for spændende. Nu har vi heppet på Janssen som første Duobody i klinik. Det kan meget vel blive Genmab selv!
|
|
23/6 08:42 af Legolas23 |
Kan Rachel ikke svare på det ?
|
|
23/6 08:43 af investor1989 |
Bongobob jeg mener Cormorant valgte ikke at arbejde med IL8 selvstændigt og derfor gik tilbage til Genmab og lavede det som et Duobody projekt...
|
|
23/6 08:43 af investor1989 |
Så det må være det program genmab henviser til
|
|
23/6 08:46 af bongobob |
Men Cormorant har kun et research collaboration ikke en licens til Duobody.
|
|
23/6 08:47 af investor1989 |
Kan være den har ændret sig siden de har produktet med i pipelinen?
|
|
|
23/6 08:48 af Sukkeralf |
Er også sikker på at det er et DuoBody - de have et link på et tidspunkt, hvor der kunne være synergier i kombien IL8 plus CXCR1 tror jeg det var.
|
|
|
23/6 08:49 af Sukkeralf |
Vi fik jo eksempelvis heller ikke en meddelse om, at Agenus kiggede på HexaBody, så de mindre nyheder kommer nok bare i kvartalsregnskaber
|
|
23/6 08:52 af bongobob |
Nu er første Duobody i klinik ikke en lille nyhed. Jeg forventer en meddelelse ved første patient
|
|
23/6 08:53 af investor1989 |
ja at Agenus har lavet en HexaBody research kom også bare i præsentationen. Og det er også helt fint. Nu er Genmab så store at de ikke kan komme med føndsbørsmeddelelser på alle små nyheder
|
|
23/6 08:53 af investor1989 |
Og det er faktisk også dejligt at få et par nyheder i regnskaberne så de ikke er rene non-events som tidligere
|
|
23/6 08:55 af investor1989 |
|
|
23/6 08:56 af investor1989 |
Bongo tror ikke det er i klinikken endnu.. Der er intet på CT fra Cormorant
|
|
|
23/6 08:58 af Sukkeralf |
Er også sikker på der kommer en meddelse, når klinikken starter op
|
|
23/6 08:59 af investor1989 |
ja at genmab tager den med i pipeline er nok bare en indikation på at der kommer et studie. Jeg spørger Rachel :)
|
|
23/6 08:59 af bongobob |
Nej ikke endnu men det er "announced". Gad vide om der er milestone på opstart
|
|
23/6 09:02 af investor1989 |
Bongo tror jeg ikke der er. Tror enten vi vil se Genmab lave en opt-in og tage 50/50 på projektet, men nok mere sandsynligt vil det være ligesom Humax-TAC hvor Cormorant betaler det hele mod at genmab får en høj 20-25% royalty
|
|
23/6 09:06 af bongobob |
Meget positivt. Det er et af Jan's shots on target. Dem er der mange af der bliver mere og mere synlige
|
|
|
23/6 09:11 af Sukkeralf |
Ja der er jo det vi har ventet på, at det nye Genmab skulle kaste en lind strøm af kandidater i klinikken.
|
