Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
19/6 10:40
af Sukkeralf
I princippet burde der komme en del på Arzerra, hvis alle de mere eller mindre lovende løfter holdes - vil dog stadig se det før jeg tror det. Men ja der bliver en længere stille periode for Daratumumab og den er svær at med det Genmab eller kan byde på
19/6 10:56
af Bulder
Aktien er som en fjeder, trykket ned af NN, og når de er færdige, springer den op som trold af æske. Yderligere stigninger vil komme hen ad vejen på forventning om godkendelse længe inden godkendelsen foreligger.
19/6 11:22
af Sukkeralf
En godkendelse vil helt sikkert give noget på kursen og fjerne den sidste rest af usikkerhed på Daratumumab, for monoterapi. Der ligger selvfølgelig stadig en mindre usikkerhed i kombinationerne også. Jeg synes stadig kursen er fin, for i princippet synes jeg det er farligt at prise for meget ind for Dara på forhånd.
19/6 11:31
af Bulder
Den helt korte bane: htt ps://(link)
19/6 11:32
af Bulder
19/6 11:57
af Mcjean
hvad viser linket andet end nyheder generelt? men var måske bare det:-)
19/6 12:03
af Solsen
19/6 13:03
af Bulder
Nej det var Tsipras jeg tænkte på.
19/6 15:22
af stckchild
Den er godt nok gumpetung at danse med i øjeblikket - dejligt hvis vi kunne hive os fri af alt dyndet før vi går på weekend :o)
19/6 16:29
af Bulder
Selve asco gav ingen ting. Filing-start gav 30 kr på kursen. De er forlængst forsvundet igen. Og mere til. Der er ingen negative nyheder, der kan begrunde det fald. Ergo: gevinst-udsalg. Vi må vente til det er forbi.
20/6 13:03
af royal
Bava + 57%, Novo 31%, Lun + 10%, Zeal + 34%, Gen + 60 % i år. Jeg kan ikke se nogen problemer ud over grækerne. Og når FDA meddeler at de har accepteret filing får vi et ordentligt skub i den rigtige retning. :-)
20/6 13:30
af Fantomas
hjulpet på vej af milestone for filing, og så igen for approval.. Vi har stadig godt 1 mia. usd tilgode i milestones for dara.
20/6 21:18
af Legolas23
Bud på biksen kommer ikke så længe der ligger en korrektion og lurer...
20/6 23:29
af Bulder
Mon ikke Grækenland afklares eller udskydes på mandag? Og ellers er vel ikke noget korrektions-udløsende i sigte? Rentestigning i US er skudt til hjørne.
20/6 23:31
af Bulder
Jeg tolker FDA's tilladelse til en løbende ansøgning som en forhåndsaccept.
21/6 11:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det gør jeg også Bulder.
21/6 13:08
af JKY_VH
Når Novod sætter sandsynligheden for godkendelse = 100, så kommer godkendelsen nok også i hus.
22/6 10:05
af celsius
Citi-top forudser opkøbsbølge: ”Jim Cowles, Citis direktør for Europa, Mellemøsten og Afrika, forventer stigende aktivitet inden for opkøb og fusioner.
22/6 15:08
af Bulder
Hovsa, det gik s'gu stærkt. NN fra top-sælger til top-køber på ingen tid
22/6 15:10
af investor1989
Hvorfor kalder i anonyme NN ? NN er NordNet's forkortelse ?
22/6 15:18
af Bulder
Ved ikke hvem der fandt på det. Skal vel stå for No Name. Bedre forslag?
22/6 15:31
af investor1989
hos nordnet skrev de N/A for Not available :)
22/6 15:49
af Mcjean
AB=anonyme buy'ers - BB=bank'sters buy'ers NPB=non profit buy'ers hmmm.
22/6 16:07
af JKY_VH
Er det ikke lige meget bare de køber rigeligt?
22/6 17:11
af Bulder
Hvis AB ikke bruges af noget andet, så lad os enes om det. AB=Anonymous Broker
23/6 08:16
af bongobob
Humax-IL8 er kommet med i pipeline, side 4: (link)
23/6 08:17
af investor1989
dejligt at pipelinen vokser. Også med TAC-ADC og så forhåbentlig AXL-ADC næste år
23/6 08:17
af investor1989
Så har vi lidt bredere at skyde med
23/6 08:19
af investor1989
Humax-IL8 er et Duobody produkt hvis jeg husker rigtigt ? Spændende hvis de har besluttet at tage dette i klinik
23/6 08:23
af investor1989
Genmab kalder selv produktet: "DuoBody IL-8 + X" senere hen så ´svarede på mit eget spørgsmål :)
23/6 08:28
af bongobob
Så vidt jeg husker fik Cormorant aftaler af to omgange. Først IL8 og derefter Duo. Det er ikke sikkert det er en Duobody
23/6 08:36
af bongobob
Det ville også være lidt for spændende. Nu har vi heppet på Janssen som første Duobody i klinik. Det kan meget vel blive Genmab selv!
23/6 08:42
af Legolas23
Kan Rachel ikke svare på det ?
23/6 08:43
af investor1989
Bongobob jeg mener Cormorant valgte ikke at arbejde med IL8 selvstændigt og derfor gik tilbage til Genmab og lavede det som et Duobody projekt...
23/6 08:43
af investor1989
Så det må være det program genmab henviser til
23/6 08:46
af bongobob
Men Cormorant har kun et research collaboration ikke en licens til Duobody.
23/6 08:47
af investor1989
Kan være den har ændret sig siden de har produktet med i pipelinen?
23/6 08:48
af Sukkeralf
Er også sikker på at det er et DuoBody - de have et link på et tidspunkt, hvor der kunne være synergier i kombien IL8 plus CXCR1 tror jeg det var.
23/6 08:49
af Sukkeralf
Vi fik jo eksempelvis heller ikke en meddelse om, at Agenus kiggede på HexaBody, så de mindre nyheder kommer nok bare i kvartalsregnskaber
23/6 08:52
af bongobob
Nu er første Duobody i klinik ikke en lille nyhed. Jeg forventer en meddelelse ved første patient
23/6 08:53
af investor1989
ja at Agenus har lavet en HexaBody research kom også bare i præsentationen. Og det er også helt fint. Nu er Genmab så store at de ikke kan komme med føndsbørsmeddelelser på alle små nyheder
23/6 08:53
af investor1989
Og det er faktisk også dejligt at få et par nyheder i regnskaberne så de ikke er rene non-events som tidligere
23/6 08:55
af investor1989
23/6 08:56
af investor1989
Bongo tror ikke det er i klinikken endnu.. Der er intet på CT fra Cormorant
23/6 08:58
af Sukkeralf
Er også sikker på der kommer en meddelse, når klinikken starter op
23/6 08:59
af investor1989
ja at genmab tager den med i pipeline er nok bare en indikation på at der kommer et studie. Jeg spørger Rachel :)
23/6 08:59
af bongobob
Nej ikke endnu men det er "announced". Gad vide om der er milestone på opstart
23/6 09:02
af investor1989
Bongo tror jeg ikke der er. Tror enten vi vil se Genmab lave en opt-in og tage 50/50 på projektet, men nok mere sandsynligt vil det være ligesom Humax-TAC hvor Cormorant betaler det hele mod at genmab får en høj 20-25% royalty
23/6 09:06
af bongobob
Meget positivt. Det er et af Jan's shots on target. Dem er der mange af der bliver mere og mere synlige
23/6 09:11
af Sukkeralf
Ja der er jo det vi har ventet på, at det nye Genmab skulle kaste en lind strøm af kandidater i klinikken.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 608/4386