Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
2/8 15:59 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tak BSI...Og præcis som i går rebounder aktien sidst på dagen.
Det er nok opkøbet af egne aktier som starter på dette tidspunkt.
|
|
|
2/8 14:03 af BSinvest |
Kl. 14 forsvandt klumpen.
|
|
|
2/8 13:24 af BSinvest |
Støtten i 2530 bliver større hver gang den testes. Nu over 4000 stk. i køb.
|
|
|
2/8 12:08 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Mærsk trodser surt C25 præget af gevinsthjemtagning
(link)
|
|
|
2/8 11:36 af BSinvest |
Støtten i 2530 blev testet igen. Her var købsordrerne 3300 stk.
|
|
2/8 10:50 af StockBull |
(link) også lidt om Darzalex
|
|
2/8 10:22 af Budweis |
The target of JNJ-70218902 (bispec investigated in prostate cancer) is finally public, and it's... TMEFF2 (x CD3). (link)
|
|
|
2/8 09:35 af ProInvestorNEWS |
Aktier/åbning: Mærsk sejler frem efter ventet opjustering
(link)
|
|
|
2/8 07:55 af transalp |
Go morgen.. :)
|
|
|
2/8 07:14 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
2/8 06:54 af Stroka |
God morgen. ;-)
|
|
2/8 06:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
|
1/8 18:52 af ProInvestorNEWS |
USA/middag: Dyk i producentpriser giver vending fra rødt til grønt
(link)
|
|
|
1/8 17:22 af ProInvestorNEWS |
Mandagens aktier: Bavarian i top forfulgt af Carlsberg på vaklende dag
(link)
|
|
1/8 17:05 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Flot rebound fra støttepunktet i 2530. Spændende at se udviklingen i morgen.
|
|
1/8 16:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Og Zealand Pharma.
|
|
|
1/8 16:02 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Røde indeks starter august - Siga og Boeing stiger
(link)
|
|
|
1/8 15:43 af Riis7 |
Der kom os røg fra Bava :-)
|
|
1/8 15:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Støttepunktet holdt stand. Tak BSinvest. :-)
|
|
1/8 15:37 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Så I røgen. ;-)
|
|
|
1/8 15:37 af Riis7 |
Dejligt og tage fejl;-) men stadig sjover
og kig på Novo nordisk den sidste tid;-)
|
|
|
1/8 15:06 af Riis7 |
Tror desværre godt us kan sælge ud og få den godt ned
|
|
|
1/8 14:31 af BSinvest |
Lige nu testes støtteområdet ved 2530.Fint hvis det holder.
|
|
|
1/8 14:22 af ProInvestorNEWS |
Transactions in connection with share buy-back program
(link)
|
|
| ||
|
|
1/8 14:14 af anncba |
Lad os ikke håbe, at TA har ret. Altså lige bortset fra de 3000 til november (O;
|
|
1/8 13:01 af StockBull |
TA daily gået i salg. Ligner givinsthjemtagning og retracement inden vidre optur og brud af 2660 området. Havde som bekendt target på 2661 hvor jeg solgte mine spekulative CFDer i sidste uge og er begyndt, at genkøbe lidt. Normalt er de her retracements på 5-10%. Så det ligner vi skal ned i 2390-2520 området. Med Epco filing, Q2 m.m om hjørnet skal jeg have opbygget en ny spekulativ CFD position. Har stadig target på 3000 inden udgang af November.
|
|
|
1/8 11:51 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Mærsk nyder godt af ventet opjustering i hoppende C25
(link)
|
|
|
1/8 11:11 af Doublo |
Har Innnate Pharma's Monalizumab noget med Genmab at gøre? taget af fase 3 forsøg for hoved og halskræft
|
|
|
1/8 11:05 af E L |
apparantly Citi Reiterates Buy Rating on Genmab , can't see if they also hold the
PT
|
|
|
1/8 10:34 af anncba |
US de plejer jo at købe billige Genmab, når de åbner, så mon ikke, de stiger i eftermiddag (O;
|
|
|
1/8 10:33 af anncba |
Ja jeg køber også lige lidt mere.
|
|
|
1/8 09:57 af gdn55 |
Har lige købt en lille sjat, man ved aldrig hvornår det vender.
|
|
|
1/8 09:55 af anncba |
Så skal man måske vente lidt med at supplere?
|
|
|
1/8 09:53 af Riis7 |
Genmab var os svag i sidste uge var market steg flot, ser ud til at forsætte med
sektorratation som Helge skriver :-)
|
|
|
1/8 09:44 af anncba |
Nogen der kender grunden til fald i Genmab i dag? Er det blot gevinsthjemtagning, nervøsitet eller er der noget knapt så godt på vej?
|
|
|
1/8 07:15 af Doublo |
God morgen :-) så er der reduceret yderligere i short den
29/7 0,1
|
|
|
1/8 06:59 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
1/8 06:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
|
1/8 06:19 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen. :-)
|
|
31/7 16:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
30 lektioner lært efter 5 år som manager hos Goldman Sachs (link)
|
|
29/7 17:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ok..:-)
|
|
29/7 17:33 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Den er i et lille plus?
|
|
|
29/7 17:24 af ProInvestorNEWS |
Fredagens aktier: Rockwool overstrålede Vestas på ny grøn dag
(link)
|
|
|
29/7 16:36 af kkjoel |
50/50-delingen af visse områder (med den ene af parterne
som den "bookende") samt skæve royalty-fordelinger i andre områder... det er da det samme koncept som i epco-aftalen, så det er vel ikke spor unormalt?! (Som jeg lige husker det noget i stil med: AbbVie står for nogle områder, Genmab andre - disse deles 50/50; andre områder igen har AbbVie og GEN får omkring 22-26%).
|
|
29/7 14:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Daily Markets: Are We Breaking Out, Or Looking at the End of a Bear Market Rally?(link)
|
|
29/7 14:25 af nohope |
Hvis dem der har skrevet den aftale skulle dele en Citronmåne, så havde det været noget med vandret skårne stykker.
|
|
|
29/7 14:18 af E L |
Distribution and efficacy of ofatumumab and ocrelizumab in humanized CD20 mice following subcutaneous or intravenous administration (link)
|
|
29/7 14:12 af nohope |
Den aftale lyder da som noget rod.
|
|
29/7 13:40 af Bulder |
50:50 split er i de 4 markeder Japan, Kina Europa og US. alle andre markeder er der royalties til Genmab.
|
|
|
29/7 13:01 af E L |
Seagen earnings call transcript (link)
|
