Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Hansa Biopharma
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Amerikanske aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
25/6 08:59 af Sukkeralf |
Brugte de ikke bare et andet steroid i fase II studiet
|
|
|
25/6 09:05 af Sukkeralf |
En lille interessant ting fra AU skrivs er BioInvent der har et antistof rettet mod CD32b (BI-1206).
|
|
25/6 09:06 af investor1989 |
Mener man brugte Methylprednisolone i Dara BTD studiet
|
|
25/6 09:06 af investor1989 |
Men mener ikke det har samme effekt som Dexametasone men at det i stedet har en lindrende effekt på bivirkninger?
|
|
|
25/6 09:07 af Sukkeralf |
De har vist at der er en øget antitumor effekt i kombination med Rituxan og desuden viser prækliniske forsøg, at BI-1206 også mindsker immuniteten overfor Rituxan. Man vil ligeledes se om deet samme gør sig gældende for BI-1206 i kombination med CD38 antistoffer
|
|
|
25/6 09:08 af Sukkeralf |
Det sjove er at GEnmab lige har taget patent på antistoffer rettet mod CD32b, så mon ikke der er lagt op til DuoBodies med CD20/CD32b og evt. CD38/CD32b - i love it :-)
|
|
|
25/6 09:10 af Sukkeralf |
I1989 det er begge steroider, så virkningen er vist nogenlunde den samme.
|
|
|
25/6 09:10 af Sukkeralf |
|
|
25/6 09:10 af celsius |
ja man må sige at Jan er god til at være på forkant med det der rører sig af nye ting på markedet og det er selvfølgelig i kraft af sin bagrund som betyder ekstremt meget når der skal hældes penge i nye projekter
|
|
25/6 09:11 af celsius |
så lige på det punkt er det guld være at ha´CEO med faglig baggrund
|
|
|
25/6 09:12 af gentogen |
ADR i går; Volumen 138.710
|
|
|
25/6 09:13 af Sukkeralf |
|
|
25/6 09:13 af investor1989 |
Enig sukker. Vi skal have duobody fremad nu
|
|
25/6 09:13 af investor1989 |
Det er her vi virkelig kan skabe differenteierede produkter
|
|
|
25/6 09:14 af Sukkeralf |
Ja fokus skal lidt væk fra Daratumumab - altså der skal ske noget mere vi kan grave i :-)
|
|
25/6 09:17 af investor1989 |
Men fokus skal væk på den gode måde. Fordi noget andet performer godt, ikke fordi dara performer skidt :-D
|
|
|
25/6 09:20 af Sukkeralf |
Nå det mener du :-)
|
|
25/6 09:31 af Bulder |
Aabo skriver at 67% af Dara-pts. (må være i Sirius-studiet) havde udviklet resistens i forhold til Pomalyst. Ved vi hvor mange af de Pomalyst-resistente der var blandt de responderende på Dara?
|
|
25/6 09:47 af Legolas23 |
Var det ikke alle, der havde prøvet Pomalyst inden Dara? Sådan forstod jeg det - det kan også være det ikke var nævnt konkret, men at patienterne blot havde været i 2-3 andre behandlinger inden Dara ?
|
|
25/6 09:58 af Bulder |
Selv om alle havde fået Pomalyst forud, kunne det være interessant at vide, hvor mange af de resistente, der respondere
de på Dara.
|
|
|
25/6 10:14 af Sukkeralf |
Umiddelbart viste fase II studiet at det var ligemeget hvilke stoffer patienter var resistent overfor - Daratumumab havde en ORR på omkring de 30%
|
|
|
25/6 10:14 af Sukkeralf |
Der var altså ingen trends....
|
|
|
25/6 10:26 af Sukkeralf |
|
|
25/6 11:30 af Bulder |
tak
|
|
| ||
|
|
25/6 14:58 af stckchild |
Tjah Gen havde sikkert været samme sted med eller uden Grækenland, men Hold da k... hvor er man ved at have fået nok af Grækerne, Europas dovne "bistandsklienter" med vanvittige pensionsordninger og lav arbejdsmoral - de har nærmest ikke kunne klare sig selv siden 1820erne, og kom ind i ØMU pga dokumentfalsk, come on - er der virkelig nogen som synes de bør have endnu mere ??? De kommer jo alligevel ikke til at overholde nogen aftale de indgår uanset :o)
|
|
|
25/6 14:59 af stckchild |
Gider ikke til Grækenland mere, de er så sure.
|
|
|
25/6 16:00 af ienk1 |
|
|
|
25/6 18:15 af ienk1 |
det virker ikke det link
|
|
|
25/6 20:31 af dohk |
|
|
|
26/6 00:33 af gentogen |
For tredje dag i træk pæn volumen på ADR (158k, 138k, 114k)
|
|
26/6 08:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Obamacare vandt i går i højesteret. Tror at flere medicinalaktier steg på det.
|
|
|
26/6 08:21 af Mcjean |
Hvad plejer volumen at være på ADR omkring 10k eller?
|
|
26/6 14:05 af royal |
Utroligt hvis vi lukker i 599,5/600.
|
|
|
26/6 14:19 af JKY_VH |
Det er da meget normalt:-)
|
|
|
26/6 14:36 af Sukkeralf |
Lang tid siden vi har haft en fredags nyhed efter luk - ikke at det behøver at være i dag, meeeeeeen.........
|
|
|
26/6 19:32 af gentogen |
En lille nyhed. Nu er Daratumumab i Smoldering Multiple Myeloma rekrutterende. (link)
|
|
26/6 21:47 af investor1989 |
Dejlig nyhed Gentogen
|
|
26/6 21:47 af investor1989 |
Så mangler vi reelt kun NHL studiet og VTD (1000 patienter studiet) og så indruller de alle
|
|
26/6 21:47 af investor1989 |
Så er det bare for Jannsen om at holde foden på speederen. Rygterne i markedet går jo på at Jannsen producerer enorme mængder Dara til både kiniske studier men også store lagre så de er klar til markesføring
|
|
|
27/6 22:40 af JKY_VH |
haha "numerologisk forudsigelse af Genmab" på den alternative. Fremtiden tegner lys og lovende:-)
|
|
27/6 22:55 af Legolas23 |
Så den også lige. Go griner på en kedelig lørdag, hvis man ser bort fra Grexit. Spændende, hvordan markedet tager imod den nyhed mandag morgen.
|
|
29/6 08:46 af investor1989 |
Spændende om Grækenland giver os en -10% i dag ?
|
|
29/6 08:54 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det lyder nu ikke så spændende. ;-)
|
|
29/6 08:55 af investor1989 |
Ville da være en virkelig fed købsmulighed
|
|
|
29/6 08:56 af Repsac |
Men hvornår? Idag eller vente til i morgen eller sidst på ugen.
|
|
|
29/6 08:56 af Repsac |
Eller bare gøre ingenting og lave noget andet.
|
|
29/6 08:58 af investor1989 |
Tjah jeg sidder i sydens sol på terassen med computeren pt. :)
|
|
|
29/6 08:58 af Repsac |
en af de græske øer? ;-)
|
|
29/6 08:58 af investor1989 |
Min kæreste var lidt skuffet over vi havde været her i 10 minutter da jeg rev computeren frem, men det her er vel hvad man kan kalde ekstraordinær begivenhed
|
|
29/6 08:59 af investor1989 |
Heldigvis ikke Repsac :)
|
