Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
25/6 08:59
af Sukkeralf
Brugte de ikke bare et andet steroid i fase II studiet
25/6 09:05
af Sukkeralf
En lille interessant ting fra AU skrivs er BioInvent der har et antistof rettet mod CD32b (BI-1206).
25/6 09:06
af investor1989
Mener man brugte Methylprednisolone i Dara BTD studiet
25/6 09:06
af investor1989
Men mener ikke det har samme effekt som Dexametasone men at det i stedet har en lindrende effekt på bivirkninger?
25/6 09:07
af Sukkeralf
De har vist at der er en øget antitumor effekt i kombination med Rituxan og desuden viser prækliniske forsøg, at BI-1206 også mindsker immuniteten overfor Rituxan. Man vil ligeledes se om deet samme gør sig gældende for BI-1206 i kombination med CD38 antistoffer
25/6 09:08
af Sukkeralf
Det sjove er at GEnmab lige har taget patent på antistoffer rettet mod CD32b, så mon ikke der er lagt op til DuoBodies med CD20/CD32b og evt. CD38/CD32b - i love it :-)
25/6 09:10
af Sukkeralf
I1989 det er begge steroider, så virkningen er vist nogenlunde den samme.
25/6 09:10
af Sukkeralf
25/6 09:10
af celsius
ja man må sige at Jan er god til at være på forkant med det der rører sig af nye ting på markedet og det er selvfølgelig i kraft af sin bagrund som betyder ekstremt meget når der skal hældes penge i nye projekter
25/6 09:11
af celsius
så lige på det punkt er det guld være at ha´CEO med faglig baggrund
25/6 09:12
af gentogen
ADR i går; Volumen 138.710
25/6 09:13
af Sukkeralf
25/6 09:13
af investor1989
Enig sukker. Vi skal have duobody fremad nu
25/6 09:13
af investor1989
Det er her vi virkelig kan skabe differenteierede produkter
25/6 09:14
af Sukkeralf
Ja fokus skal lidt væk fra Daratumumab - altså der skal ske noget mere vi kan grave i :-)
25/6 09:17
af investor1989
Men fokus skal væk på den gode måde. Fordi noget andet performer godt, ikke fordi dara performer skidt :-D
25/6 09:20
af Sukkeralf
Nå det mener du :-)
25/6 09:31
af Bulder
Aabo skriver at 67% af Dara-pts. (må være i Sirius-studiet) havde udviklet resistens i forhold til Pomalyst. Ved vi hvor mange af de Pomalyst-resistente der var blandt de responderende på Dara?
25/6 09:47
af Legolas23
Var det ikke alle, der havde prøvet Pomalyst inden Dara? Sådan forstod jeg det - det kan også være det ikke var nævnt konkret, men at patienterne blot havde været i 2-3 andre behandlinger inden Dara ?
25/6 09:58
af Bulder
Selv om alle havde fået Pomalyst forud, kunne det være interessant at vide, hvor mange af de resistente, der respondere de på Dara.
25/6 10:14
af Sukkeralf
Umiddelbart viste fase II studiet at det var ligemeget hvilke stoffer patienter var resistent overfor - Daratumumab havde en ORR på omkring de 30%
25/6 10:14
af Sukkeralf
Der var altså ingen trends....
25/6 10:26
af Sukkeralf
25/6 11:30
af Bulder
tak
25/6 14:58
af stckchild
Tjah Gen havde sikkert været samme sted med eller uden Grækenland, men Hold da k... hvor er man ved at have fået nok af Grækerne, Europas dovne "bistandsklienter" med vanvittige pensionsordninger og lav arbejdsmoral - de har nærmest ikke kunne klare sig selv siden 1820erne, og kom ind i ØMU pga dokumentfalsk, come on - er der virkelig nogen som synes de bør have endnu mere ??? De kommer jo alligevel ikke til at overholde nogen aftale de indgår uanset :o)
25/6 14:59
af stckchild
Gider ikke til Grækenland mere, de er så sure.
25/6 16:00
af ienk1
25/6 18:15
af ienk1
det virker ikke det link
25/6 20:31
af dohk
26/6 00:33
af gentogen
For tredje dag i træk pæn volumen på ADR (158k, 138k, 114k)
26/6 08:16
af Helge Larsen/PI-redaktør
Obamacare vandt i går i højesteret. Tror at flere medicinalaktier steg på det.
26/6 08:21
af Mcjean
Hvad plejer volumen at være på ADR omkring 10k eller?
26/6 14:05
af royal
Utroligt hvis vi lukker i 599,5/600.
26/6 14:19
af JKY_VH
Det er da meget normalt:-)
26/6 14:36
af Sukkeralf
Lang tid siden vi har haft en fredags nyhed efter luk - ikke at det behøver at være i dag, meeeeeeen.........
26/6 19:32
af gentogen
En lille nyhed. Nu er Daratumumab i Smoldering Multiple Myeloma rekrutterende. (link)
26/6 21:47
af investor1989
Dejlig nyhed Gentogen
26/6 21:47
af investor1989
Så mangler vi reelt kun NHL studiet og VTD (1000 patienter studiet) og så indruller de alle
26/6 21:47
af investor1989
Så er det bare for Jannsen om at holde foden på speederen. Rygterne i markedet går jo på at Jannsen producerer enorme mængder Dara til både kiniske studier men også store lagre så de er klar til markesføring
27/6 22:40
af JKY_VH
haha "numerologisk forudsigelse af Genmab" på den alternative. Fremtiden tegner lys og lovende:-)
27/6 22:55
af Legolas23
Så den også lige. Go griner på en kedelig lørdag, hvis man ser bort fra Grexit. Spændende, hvordan markedet tager imod den nyhed mandag morgen.
29/6 08:46
af investor1989
Spændende om Grækenland giver os en -10% i dag ?
29/6 08:54
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det lyder nu ikke så spændende. ;-)
29/6 08:55
af investor1989
Ville da være en virkelig fed købsmulighed
29/6 08:56
af Repsac
Men hvornår? Idag eller vente til i morgen eller sidst på ugen.
29/6 08:56
af Repsac
Eller bare gøre ingenting og lave noget andet.
29/6 08:58
af investor1989
Tjah jeg sidder i sydens sol på terassen med computeren pt. :)
29/6 08:58
af Repsac
en af de græske øer? ;-)
29/6 08:58
af investor1989
Min kæreste var lidt skuffet over vi havde været her i 10 minutter da jeg rev computeren frem, men det her er vel hvad man kan kalde ekstraordinær begivenhed
29/6 08:59
af investor1989
Heldigvis ikke Repsac :)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 610/4386