Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
18/7 14:06 af StockBull |
Når kursen stiger hæver analytikerne target og omvendt når kursen falder. Mon det er den måde de score kassen på ??
|
|
|
18/7 13:29 af ProInvestorNEWS |
Transactions in connection with share buy-back program
(link)
|
|
|
18/7 12:07 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Bavarian og Nordea i top - SAS flyver i højt luftlag
(link)
|
|
|
18/7 09:59 af E L |
Teclistamab on the CHMP agenda this week (link)
|
|
|
18/7 09:18 af E L |
temporary workspace in Zeist,
NL -in Dutch- (link)
|
|
|
18/7 07:15 af Doublo |
God morgen den seneste opgørelse over shortede danske aktierviser 0,28 for Genmab, er der nogen der kan huske hvad den har været før.
|
|
|
18/7 06:57 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
18/7 06:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godorgen, ;-)
|
|
|
17/7 09:59 af Doublo |
Tak og i lige måde, hver gang jeg sælger tænker jeg på dig, og ved godt, at min tålmodighed er meget tilbage at ønske for mig selv. :-)
|
|
17/7 09:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Duoblo..Jeg ikke klogere på kortsigtede bevægelser i markederne end du og de fleste andre. Netop derfor er min generelle strategi tålmodighed - og fokus på den lange horisont. Forsat god søndag. :-)
|
|
|
17/7 09:11 af Doublo |
Det ved jeg godt Helge, jeg har haft Genmab siden 2015, det jeg bemærkede var usædvanligt og ville passe fint med at sh
orterne ville have kursen ned inden de afhænder, men. jeg tror selvfølgelig ikke, at jeg er klogere på aktier end dig. Ja det vigtigste er, at optrenden er intakt og jeg er særdeles godt tilfreds generelt.
|
|
|
17/7 08:02 af Stroka |
God morgen:-)
|
|
|
17/7 07:58 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen. :-)
|
|
17/7 07:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
At spekulere på sælgernes motiver for salg undervejs i en stigning kan der bruges meget tid på. Det vigtigste for longs er trods alt, at uptrenden er intakt.
|
|
17/7 07:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Doublo...Aktier i uptrend stiger ikke kun lige op. Undervejes vil der være korte og længere tid med pauser med basedannelse log mindre tilbagefald, hvor der tages gevinst og nye mere tålmodigere købere kommer til. Det er en sund udvikling for en aktie.
.
|
|
17/7 07:43 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
|
17/7 07:11 af Doublo |
LLi jeg er også åben for den teori, jeg oplevede onsdag-torsdag et markant pres for ar holde kursen nede, selv om Helge mener det er en puster og et sundhedstegn!? gid det er så vel og kursen kan fortsætte op i fred og ro.
|
|
|
16/7 20:04 af peter12 |
Ok den handel ser man ikke på Yahoo ?
|
|
|
16/7 19:44 af bikube |
Jeg sad faktisk og tænkte "overførsel til gennemsnitskurs", men det kan jeg se ikke holder. Kursen flyttede sig under 15,59,59.
|
|
|
16/7 19:35 af bikube |
Jeg forestiller mig, at en eller anden køber op dagen igennem, og så overfører det hele ved lukketid. Så er tallet pludselig dobbelt op.
|
|
|
16/7 19:29 af peter12 |
Der er er solgt ca 467k de sidste 4 timer (GMAB 15/7) og afterhours 67k
|
|
|
16/7 19:25 af bikube |
Over 1,5 Mio i luk/sidste min. Så må dine 1,3 mio være medregnet. Dagens oms. total 2364683.
|
|
|
16/7 19:19 af bikube |
Jeg stiller den ti 1 dag, så tæller den et minut ad gangen.
|
|
|
16/7 18:45 af bikube |
På min S A side står der kl. 15,59 (sidste minut) 1 508 415 omsat. Hvis jeg skubber lidt baglæns, så er der den sidste halve time kolossal omsætning -flere tusind/minut.
|
|
| ||
|
|
16/7 16:53 af peter12 |
Det kan man nu ikke se på yahoo's chart ? Det er jævnt henover dagen
|
|
|
16/7 09:06 af ProInvestorNEWS |
Video til weekenden: Spændende Biotech-aktier: (link)
|
|
|
16/7 07:01 af Stroka |
God morgen, ;.)
|
|
16/7 06:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
|
15/7 22:23 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Bankfest og aftagende stramningsfrygt gav grønne aktier (link)
|
|
15/7 20:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg selv har som alle vist ved 90% i Novo, Genmab og laks i familiens pensioner. Er nu i plus på året med 4-12%. Mindst der hvor Genmab vægter mest.
|
|
15/7 20:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Også tillykke til dig LLI med de 20% på huset.
|
|
15/7 20:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
PS: Tillykke med resultatet i frie midler.
|
|
15/7 20:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Bulder..Her i familien er det kun sønnen som leger med bulls. Han stoppede da aktien begyndte nedturen. Har ikke begyndt med det igen. Er blevet en kedelig long som sin far. :-)
|
|
|
15/7 19:50 af JKY_VH |
Bava opjusterer igen, mon det ikke snart er "vores tur"?. Jeg tror det og god weekend;-)
|
|
15/7 19:45 af Bulder |
Helge, jeg glemte at fortælle, at mine frie midler er i +9,9%. Her har jeg kun genmab. Når det kan lade sig gøre, skyldes det at jeg af og til leger med bulls, og bull x 7 har givet pænt på det seneste.
|
|
15/7 17:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Fredagens aktier: Optimisme trak C25 i grønt med Novo i top (link)
|
|
15/7 17:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Fantastisk Mads. :-D
|
|
15/7 17:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ok.
|
|
15/7 17:12 af Bulder |
Vestas f.eks. kæmpe tab.
|
|
15/7 17:11 af Bulder |
Skravlet er solgt, så nu har jeg kun novo og gen.
|
|
15/7 17:10 af Bulder |
Jo jeg har masser af novo, men jeg har også haft andet tabs-skravl i løbet af året. Ellers ville pf være i plus.
|
|
15/7 17:09 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Du har ikke Novo nok som hedge ( +14% i år :-) )
|
|
15/7 17:05 af Bulder |
min pf er af samme årsag i -3,44% for i år.
|
|
15/7 17:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
-3,54% i år.
|
|
15/7 17:01 af Helge Larsen/PI-redaktør |
2.539 på målstregen. :-)
|
|
|
15/7 16:55 af Sukkeralf |
Mon JNJ kommenterer på den nye voldgiftsag den 19 juli - i skrift eller på CC.
|
|
15/7 16:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
6000 stk. til salg i 2550.
|
|
|
15/7 16:09 af bikube |
Jo det ser da fint ud, men så falder $ kursen, så det giver ikke ret meget. GMAB koster 2 Kr mere i US end i DK.
|
|
|
15/7 16:03 af AaBforever |
Gen og Novo i udbrud...fedt..:-)
|
|
15/7 15:36 af Bulder |
Holder den hjem?
|
