Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
15/7 15:36 af Bulder |
Holder den hjem?
|
|
15/7 15:35 af Bulder |
Ingen modvind her :-)
|
|
|
15/7 15:19 af Stroka |
Genmab kører opad. :-)
|
|
|
15/7 14:47 af ProInvestorNEWS |
USA/tendens: Grøn åbning i sigte inden nøgletal - storbank falder (link)
|
|
|
15/7 06:32 af Stroka |
tour
|
|
|
15/7 06:32 af Stroka |
God morgen til endnu en spændende your- og Genmabdag. :-)
|
|
|
15/7 06:25 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen. :-)
|
|
15/7 06:17 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
14/7 22:28 af Helge Larsen/PI-redaktør |
USA/lukning: Fed-chefer reddede aktier - Apple, Microsoft trak op (link)
|
|
|
14/7 22:11 af bikube |
Slutkurs i US svarer til 2530.
|
|
|
14/7 21:40 af Doublo |
Det
er jeg glad for at høre Helge.
|
|
|
14/7 18:44 af bikube |
GMAB i US er da helt vild i dag. På den første time efter DK luk steg den til 34,5, svarer til 2560 i DK. Nu er den faldet delvis tilbage til 34,07 og nu 34,14 = 25,33 i DK. Det er en stig
ning på 1,2%
|
|
|
14/7 17:33 af ProInvestorNEWS |
Torsdagens aktier: Recessionsbekymring var atter udslagsgivende (link)
|
|
14/7 17:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Duoblo...Det er helt normalt mønster, at der pustes ud undervejs efter lang tids stigning. Faktisk er det et sundhedstegn.
|
|
|
14/7 17:23 af bikube |
Har I bemærket, at $ overhalede € kursen. Dagens højeste 7,4779. Den er nede igen lige under pari.
|
|
|
14/7 16:56 af Doublo |
Synes du det Helge, jeg synes Genmab. systematisk bliver holdt nede.
|
|
|
14/7 16:36 af Riis7 |
Ja og bava:-)
|
|
14/7 16:20 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab og Novo er rare at have i porteføljerne i dag. :-)
|
|
|
14/7 15:58 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: JPMorgan tynger banksektor i negativ åbning
(link)
|
|
14/7 15:53 af Solsen |
Troen på afmatning eller recession slår igennem på råvarer, herunder olie (link) Genmab klarer sig flot !
|
|
14/7 14:54 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Epcoritamab and glofitamab offer clinically meaningful and durable outcomes in highly refractory patients with B-cell (link)
|
|
|
14/7 14:53 af Vitus |
Vi krydser alt……
|
|
14/7 14:41 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab samler kræfter til slutspurten. Det er set flere gange før. :-)
|
|
|
14/7 14:34 af Riis7 |
Må håbe Vingegaard klare sige bedre
end Genmab i dag…. Gogo jonas
|
|
| ||
|
|
14/7 14:20 af Vitus |
Det ka da nok være jo-jo-en er i gang……
|
|
|
14/7 09:29 af bibob |
Yes. Genmab og jernhesten vingegaard. :-D
|
|
|
14/7 09:03 af JKY_VH |
Den er jeg med på bibob, men vi må vel godt spille på 2 heste i dag?
|
|
|
14/7 08:51 af bibob |
Jeg hepper på Genmab. :-D
|
|
|
14/7 08:42 af JKY_VH |
Hehe, det vil være vildt;-)
|
|
|
14/7 06:29 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
|
14/7 06:18 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen til endnu en spændende dag på Touren og aktiemarkedet. :-)
|
|
14/7 06:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. ;-)
|
|
|
13/7 17:10 af henrik48 |
Mange tak og beklager :-)
|
|
|
13/7 17:09 af ProInvestorNEWS |
Biotek i positiv trend. Sidste efterår begyndte grønne aktier og vækstaktier at ryge ned i kælderen kursmæssigt. Biotekaktierne fik også stryg. Men i maj begyndte nogle amerikanske biotekvirksomheder at lave bundvendinger, og siden er det begyndt at gå rigtig godt for nogle af de biotek-darlings, der er på ProInvestor.com. (link)
|
|
|
13/7 17:05 af henrik48 |
Jeg troede at der kom salgstal for andet kvartal ???
|
|
|
13/7 17:03 af henrik48 |
Kvartalsrapport efter luk ??
|
|
|
13/7 17:00 af JKY_VH |
Sådan LLi, perfekt kal
dt;-)
|
|
13/7 16:59 af Solsen |
Det var 15:53 jeg mente. Fantastisk af Vingegaard :-)
|
|
13/7 16:43 af Solsen |
@LLi 13:53 godt set :-)
|
|
13/7 14:46 af Solsen |
CPI 9,1 og toppen for denne gang - tror jeg.
Markedet ligner panik på det tal.
|
|
|
13/7 13:04 af E L |
oh no, they still have Dex :-(
|
|
|
13/7 13:02 af E L |
switching Dexamethasone for Talquetamab sounds like a good plan ;-) What a machine by the way, how JNJ keeps going on all these large trials...
|
|
|
13/7 13:00 af E L |
New trial - A Study Comparing Talquetamab in Combination With Daratumumab or in Combination With Daratumumab and Pomalidomide (link)
|
|
|
13/7 12:17 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: SAS i højere luftlag og pres på Tryg i famlende marked
(link)
|
|
|
13/7 08:56 af Sukkeralf |
Horizon
|
|
|
13/7 08:56 af Sukkeralf |
|
|
13/7 08:28 af Darvin |
Hvis ikke det allerede er nævnt, har Danske gentaget køb og hævet kursmål til 2.900
|
|
|
13/7 08:07 af Stroka |
Det er en etape med flere høje bjerge og ditto dybe dale. Slut skal helst ske på toppen. :-)
|
|
|
13/7 06:24 af transalp |
Go morgen.. :)
|
|
|
13/7 06:23 af Stroka |
God morgen. :-)
|
