Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
11/7 11:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Aktier/middag: Danske Bank sendt til bunds efter nedjustering (link)
|
|
11/7 11:18 af concillado |
Opkøbsprogrammet i fuld effekt.
|
|
|
11/7 10:38 af Vitus |
2500…..igen !
|
|
|
11/7 08:48 af ProInvestorNEWS |
Aktier/tendens: Udsigt til negativ åbning med fokus på Danske Bank (link)
|
|
|
11/7 07:02 af ProInvestorNEWS |
Mandagens aviser med Jyske Bank, SAS og Nordea (link)
|
|
|
11/7 07:01 af ProInvestorNEWS |
Asien: Tokyo går mod strømmen i asiatiske kursfald (link)
|
|
|
11/7 06:44 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
|
11/7 06:38 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen. :-)
|
|
11/7 06:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
10/7 10:28 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tak Bulder og Stroka.
|
|
|
10/7 10:14 af Stroka |
Genialt og anderledes Helge. Altid godt med noget visuelt til underbevidstheden. :-)
|
|
|
10/7 09:24 af bibob |
I lige måde JKY. :-)
|
|
10/7 09:23 af Bulder |
? Skulle have været en smiley.
|
|
10/7 09:22 af Bulder |
Sådan, Helge ?
|
|
10/7 09:05 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Bulder...Logoet er et destillat af visionen for ProInvestor som med de to talebobler, stigende graf og den grønne farve er indspireret af essensen af især Genmabchatten og debat om at være bullish på den lange og tålmodige bane. :-)
|
|
10/7 08:21 af Bulder |
Jeg har lige bemærket dit nye logo, Helge. Ret bullish. :-)
|
|
|
9/7 11:11 af E L |
JNJ starts another CD3xPSMA bispecific trial for prostate cancer , not sure if it is their own or if it is licensed from someone else
(link)
|
|
|
9/7 07:40 af bibob |
|
|
|
9/7 07:40 af bibob |
Ja, der sker noget i MM. Godt at Genmab er helt fremme i skoene. :-)
|
|
9/7 07:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God weekendlæsning. Tak bibob. :-)
|
|
|
9/7 07:27 af bibob |
|
|
|
9/7 07:26 af bibob |
OncLive. (link)
|
|
|
9/7 07:26 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
9/7 07:11 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
| ||
|
|
9/7 06:51 af ProInvestorNEWS |
Dollar i 7,33
|
|
|
9/7 06:50 af ProInvestorNEWS |
"SUNDHED TOPPEDE
I S&P 500 var det defensive sundhed, som klarede sig bedst med et plus på 0,3 pct., mens it 0,1 pct. Cyklisk forbrug og kommunikationsservice svingede flere gange omkring nullet, men endte med minus på 0,0-0,2 pct.".
|
|
|
9/7 06:47 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Beskedent fredagsminus - Tesla, Apple og sundhed trak op (link)
|
|
|
9/7 06:46 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen. :-)
|
|
9/7 06:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
|
9/7 06:15 af Doublo |
God morgen, Legolas den sluttede i 2502 i US.
|
|
8/7 20:02 af Bulder |
Det var der. Helge i den prikkede, volatile, bjergtrøje. ;-)
|
|
|
8/7 19:34 af Vitus |
Ja, en rigtig spændende Genmab dag, og hqyggelig dag……flere af dem. Der var vel egentlig noget Tour de France over det….
|
|
8/7 19:13 af nohope |
Egentlig havde jeg lovet Aka at skifte nick når GEN gik i 1000. Det skulle så være: GEN-I-ALT. Men så smuttede han jo...
|
|
|
8/7 17:33 af BioShare |
..og et aliasskift til "little-hope" :-)
|
|
8/7 17:26 af Bulder |
Jeg synes vi skal gå efter 3600. Så får vi nohopes høstgilde gratis med i købet. :-)
|
|
8/7 17:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Dejligt at gå til weekend med de mange smileys i Genmabchatten efter en lang grum tour mod bunden og derefter stejlt op igen. :-)
|
|
|
8/7 17:23 af JKY_VH |
Selvfølgelig;-)
|
|
8/7 17:23 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Han kan tage det - kan han. :-)
|
|
|
8/7 17:21 af JKY_VH |
Vi går altid efter bolden;-)
|
|
|
8/7 17:15 af Vitus |
Begge :-)
|
|
8/7 17:04 af Solsen |
Er det @nohope vi går efter eller 3600 :-)
|
|
|
8/7 17:02 af Stroka |
Enig .:-)
|
|
8/7 17:01 af Legolas23 |
Godkendt luk selvom 2500 er et flot tal og kunne markere halvejs på target
|
|
8/7 16:26 af Solsen |
Mon Genmab selv køber op om eftermiddagen ;-)
|
|
8/7 16:24 af Bulder |
Slutsprut
|
|
|
8/7 16:05 af Vitus |
Da også noget besynderligt at beskæftigelsesrapporten skulle ændre på rentestigningen…..recessionen skal nok komme og skabe noget arbejdsløshed igen…
|
|
8/7 16:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Vi skal nok vænne os til megen volatilitet intraday henover sommeren.
|
|
8/7 15:59 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Der er megen tvivl og frygt i markedet. Nu stiger børserne igen.
|
|
|
8/7 14:07 af Riis7 |
Alt det fest snak har jinx kursen;-)
|
|
|
8/7 13:22 af JKY_VH |
Shinzo Abes død sætter sig i markederne (link)
|
