Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
11/7 11:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
Aktier/middag: Danske Bank sendt til bunds efter nedjustering (link)
11/7 11:18
af concillado
Opkøbsprogrammet i fuld effekt.
11/7 10:38
af Vitus
2500…..igen !
11/7 08:48
af ProInvestorNEWS
Aktier/tendens: Udsigt til negativ åbning med fokus på Danske Bank (link)
11/7 07:02
af ProInvestorNEWS
Mandagens aviser med Jyske Bank, SAS og Nordea (link)
11/7 07:01
af ProInvestorNEWS
Asien: Tokyo går mod strømmen i asiatiske kursfald (link)
11/7 06:44
af Stroka
God morgen. :-)
11/7 06:38
af ProInvestorNEWS
Godmorgen. :-)
11/7 06:32
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen. :-)
10/7 10:28
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tak Bulder og Stroka.
10/7 10:14
af Stroka
Genialt og anderledes Helge. Altid godt med noget visuelt til underbevidstheden. :-)
10/7 09:24
af bibob
I lige måde JKY. :-)
10/7 09:23
af Bulder
? Skulle have været en smiley.
10/7 09:22
af Bulder
Sådan, Helge ?
10/7 09:05
af Helge Larsen/PI-redaktør
Bulder...Logoet er et destillat af visionen for ProInvestor som med de to talebobler, stigende graf og den grønne farve er indspireret af essensen af især Genmabchatten og debat om at være bullish på den lange og tålmodige bane. :-)
10/7 08:21
af Bulder
Jeg har lige bemærket dit nye logo, Helge. Ret bullish. :-)
9/7 11:11
af E L
JNJ starts another CD3xPSMA bispecific trial for prostate cancer , not sure if it is their own or if it is licensed from someone else (link)
9/7 07:40
af bibob
9/7 07:40
af bibob
Ja, der sker noget i MM. Godt at Genmab er helt fremme i skoene. :-)
9/7 07:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
God weekendlæsning. Tak bibob. :-)
9/7 07:27
af bibob
9/7 07:26
af bibob
OncLive. (link)
9/7 07:26
af bibob
God morgen. :-)
9/7 07:11
af Stroka
God morgen. :-)
9/7 06:51
af ProInvestorNEWS
Dollar i 7,33
9/7 06:50
af ProInvestorNEWS
"SUNDHED TOPPEDE I S&P 500 var det defensive sundhed, som klarede sig bedst med et plus på 0,3 pct., mens it 0,1 pct. Cyklisk forbrug og kommunikationsservice svingede flere gange omkring nullet, men endte med minus på 0,0-0,2 pct.".
9/7 06:47
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Beskedent fredagsminus - Tesla, Apple og sundhed trak op (link)
9/7 06:46
af ProInvestorNEWS
Godmorgen. :-)
9/7 06:44
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen. :-)
9/7 06:15
af Doublo
God morgen, Legolas den sluttede i 2502 i US.
8/7 20:02
af Bulder
Det var der. Helge i den prikkede, volatile, bjergtrøje. ;-)
8/7 19:34
af Vitus
Ja, en rigtig spændende Genmab dag, og hqyggelig dag……flere af dem. Der var vel egentlig noget Tour de France over det….
8/7 19:13
af nohope
Egentlig havde jeg lovet Aka at skifte nick når GEN gik i 1000. Det skulle så være: GEN-I-ALT. Men så smuttede han jo...
8/7 17:33
af BioShare
..og et aliasskift til "little-hope" :-)
8/7 17:26
af Bulder
Jeg synes vi skal gå efter 3600. Så får vi nohopes høstgilde gratis med i købet. :-)
8/7 17:26
af Helge Larsen/PI-redaktør
Dejligt at gå til weekend med de mange smileys i Genmabchatten efter en lang grum tour mod bunden og derefter stejlt op igen. :-)
8/7 17:23
af JKY_VH
Selvfølgelig;-)
8/7 17:23
af Helge Larsen/PI-redaktør
Han kan tage det - kan han. :-)
8/7 17:21
af JKY_VH
Vi går altid efter bolden;-)
8/7 17:15
af Vitus
Begge :-)
8/7 17:04
af Solsen
Er det @nohope vi går efter eller 3600 :-)
8/7 17:02
af Stroka
Enig .:-)
8/7 17:01
af Legolas23
Godkendt luk selvom 2500 er et flot tal og kunne markere halvejs på target
8/7 16:26
af Solsen
Mon Genmab selv køber op om eftermiddagen ;-)
8/7 16:24
af Bulder
Slutsprut
8/7 16:05
af Vitus
Da også noget besynderligt at beskæftigelsesrapporten skulle ændre på rentestigningen…..recessionen skal nok komme og skabe noget arbejdsløshed igen…
8/7 16:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Vi skal nok vænne os til megen volatilitet intraday henover sommeren.
8/7 15:59
af Helge Larsen/PI-redaktør
Der er megen tvivl og frygt i markedet. Nu stiger børserne igen.
8/7 14:07
af Riis7
Alt det fest snak har jinx kursen;-)
8/7 13:22
af JKY_VH
Shinzo Abes død sætter sig i markederne (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 619/4386