Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
8/7 13:19 af Bulder |
LLI, ja påfaldende så ensartet mønstret har været.. Men lad os så håbe på en slutspurt (igen) i dag.
|
|
8/7 12:58 af Bulder |
så dykker c25 igen. Ugler i mosen?
|
|
8/7 12:56 af Legolas23 |
Genmab og Netcompagny kører også tit parallelt.
|
|
8/7 12:48 af Bulder |
c25 er ved at være tilbage. Pudsigt at Ørsted(!) og Genmab kørte fuldstændig parallelt.
|
|
8/7 12:41 af Solsen |
Sikkert nogen der mener, at vi ser en bull trap og begynder udsalget igen.
|
|
8/7 12:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ditto Dax, Sverige og Norge.
|
|
8/7 12:05 af Bulder |
Der var flere aktier i c25, der pludselig dykkede og trak hele indexet ned.
|
|
8/7 11:56 af Smadsen128 |
Så holder GENMAB tilbagekøbrten igen middagspause…. :-)
|
|
|
8/7 11:52 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Genmab trækker for i let positivt C25 (link)
|
|
8/7 11:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
nohope. :-)
|
|
|
8/7 11:49 af Vitus |
Nå, ser ud til Genmab udsætter festen…
|
|
8/7 11:39 af nohope |
I kommer da bare, vi høster vinterbyggen sidst i juli, så er der 210.000 m2 det giver da plads til både storskærm og danskvandsflasker.
|
|
|
8/7 11:36 af E L |
Genmab: Højdepunkter for Epcoritamab (link)
|
|
|
8/7 11:36 af E L |
UBS erhöht Kursziel für Genmab AS von DKK2600 auf DKK2750. Buy. (link)
|
|
|
8/7 11:16 af lahn1 |
LOL Helge 10:05. Men giv nu Nohope en pause for den voksenmobning
|
|
|
8/7 11:00 af Riis7 |
Det fedt, håber det holder:-)
|
|
8/7 10:57 af Bulder |
Samme mønster som i USA i går. Cyklisk stiger, men biotek følger med op. BP (Novo) ligger stille.
|
|
|
8/7 10:47 af kkjoel |
Ja, GEN sagde jo, at for hver 0,1 over 6,40 ville give 70 mio. Så pt giver $-kurs alene 700 mio ekstra!
|
|
|
8/7 10:41 af JKY_VH |
Ja, det må blive svært at undgå al den stund at man opererer med en eurokurs på 6,40.
|
|
8/7 10:21 af Solsen |
Paritet (link) Må give en opjustering i DKK
|
|
8/7 10:18 af Legolas23 |
Nu får nok også opkrydsningen af 20 dages glidende gennemsnit (Golden Cross) at gå på weekend på. Dette tekniske signal plejer at love for en videre optur. Jeg holder personligt øje med, når dobbeltoppen i 2630 passeres. Det ville være stærkt...
|
|
8/7 10:05 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Og fint hvis vi kunne afholde Q&A for H1 med Jan van de Winkel på storskærm i haven hos Nohope samme dag. :-D
|
|
|
8/7 09:56 af Vitus |
Det vil være fint hvis der allerede nu bliver meldt en dato ud sidst i august :-)
|
|
8/7 09:44 af Bulder |
Der har været talt en del om 3000 inden nytår. Hvad nu, hvis det bliver i august. så kan vi nå et garden party i godt vejr.
|
|
| ||
|
|
8/7 09:40 af bibob |
|
|
8/7 09:18 af Bulder |
Starter ud som god biotek-dag. Gen, Bava og Zeal på vinderlisten.
|
|
|
8/7 08:50 af JKY_VH |
Hvis små fald er forudsætningen for store stigninger, så lever vi nok med det og god morgen;-)
|
|
8/7 07:16 af Bulder |
2 små ned-dage ud af 15.
|
|
8/7 07:15 af Bulder |
Det går jo meget godt. Steget over 30% på mindre end en måned :-)
|
|
|
8/7 07:03 af Stroka |
Er spændt på i dag. Vil være fint med et brud af 2.500.
|
|
|
8/7 07:02 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
|
8/7 06:57 af ProInvestorNEWS |
Fredagens aviser med SAS, Ørsted og Ecco (link)
|
|
|
8/7 06:49 af ProInvestorNEWS |
Asien: Positivt afventende inden amerikanske jobrapport (link)
|
|
8/7 06:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
|
8/7 06:46 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen. :-)
|
|
|
7/7 22:48 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Aktier steg på håb om nedkøling - energi og tech i front (link)
|
|
7/7 20:22 af Bulder |
Hvis tallene er gode, kan vi måske få en opjustering allerede der. Også pba dollaren.
|
|
7/7 20:17 af Bulder |
Skal blive spændende i morgen, om dampen kan holdes oppe. Generelt rally i US, med biotek op over. Kun stor farma ligger stille.
|
|
7/7 19:04 af Solsen |
Bolt nu over 20% Markedet er skørt :-)
|
|
7/7 17:45 af Bulder |
Rolig. Der er regnskab 10/8. Så er vi deroppe.
|
|
|
7/7 17:42 af JKY_VH |
Ja og det må godt lidt "stærkt", så vi ikke skal dele 6 liter sprudelwasser og holde varmen vha. en sneskovl;-)
|
|
|
7/7 17:06 af Stroka |
Fin slutspurt. Det lugter af en tour op over 2.500 i morgen. :-)
|
|
|
7/7 15:34 af bikube |
En til fra S A: It would make sence even kurs 250.
|
|
|
7/7 15:26 af bikube |
Nu siger Seeking Alfa at Merck "måske" vil give 215 for Seagen. Det synes jeg lyder mere sandsynligt, end de 200, der har været nævnt. 50% over kurs før rygtet startede.
|
|
|
7/7 14:41 af ProInvestorNEWS |
USA/tendens: Ses forsætte op - chipproducenter i fokus (link)
|
|
7/7 13:58 af Helge Larsen/PI-redaktør |
De aktuelle aktiemarkeder indpriser nu generelt den situation, som
tegner sig for det næste halve år. Vi har set et fald i råvarer. Olie er en anden sag, men hvordan kommer det til at se ud med nedlukning i Shanghai og recession? Helge Larsen taler også om sine positioner ift. netop en evt. recession - og han føler sig tryg i sine sikre havne med bl.a. Novo Nordisk og Genmab, laks og olie.(link)
|
|
|
7/7 12:44 af E L |
and confirms that they are still on good terms with Paul Parren I guess
|
|
7/7 12:43 af Solsen |
En spændende artikel, der måske tidligere har været linket til (link)
|
|
|
7/7 10:45 af E L |
same for DuoBody-CD40x4-1BB
, would have liked to have seen a few more medical centers added to the trial already though (link)
|
|
|
7/7 10:41 af E L |
DuoHexaBody-CD37 is fortunately still updating, so still moving forward (link)
|
