Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
8/7 13:19
af Bulder
LLI, ja påfaldende så ensartet mønstret har været.. Men lad os så håbe på en slutspurt (igen) i dag.
8/7 12:58
af Bulder
så dykker c25 igen. Ugler i mosen?
8/7 12:56
af Legolas23
Genmab og Netcompagny kører også tit parallelt.
8/7 12:48
af Bulder
c25 er ved at være tilbage. Pudsigt at Ørsted(!) og Genmab kørte fuldstændig parallelt.
8/7 12:41
af Solsen
Sikkert nogen der mener, at vi ser en bull trap og begynder udsalget igen.
8/7 12:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ditto Dax, Sverige og Norge.
8/7 12:05
af Bulder
Der var flere aktier i c25, der pludselig dykkede og trak hele indexet ned.
8/7 11:56
af Smadsen128
Så holder GENMAB tilbagekøbrten igen middagspause…. :-)
8/7 11:52
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Genmab trækker for i let positivt C25 (link)
8/7 11:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
nohope. :-)
8/7 11:49
af Vitus
Nå, ser ud til Genmab udsætter festen…
8/7 11:39
af nohope
I kommer da bare, vi høster vinterbyggen sidst i juli, så er der 210.000 m2 det giver da plads til både storskærm og danskvandsflasker.
8/7 11:36
af E L
Genmab: Højdepunkter for Epcoritamab (link)
8/7 11:36
af E L
UBS erhöht Kursziel für Genmab AS von DKK2600 auf DKK2750. Buy. (link)
8/7 11:16
af lahn1
LOL Helge 10:05. Men giv nu Nohope en pause for den voksenmobning
8/7 11:00
af Riis7
Det fedt, håber det holder:-)
8/7 10:57
af Bulder
Samme mønster som i USA i går. Cyklisk stiger, men biotek følger med op. BP (Novo) ligger stille.
8/7 10:47
af kkjoel
Ja, GEN sagde jo, at for hver 0,1 over 6,40 ville give 70 mio. Så pt giver $-kurs alene 700 mio ekstra!
8/7 10:41
af JKY_VH
Ja, det må blive svært at undgå al den stund at man opererer med en eurokurs på 6,40.
8/7 10:21
af Solsen
Paritet (link) Må give en opjustering i DKK
8/7 10:18
af Legolas23
Nu får nok også opkrydsningen af 20 dages glidende gennemsnit (Golden Cross) at gå på weekend på. Dette tekniske signal plejer at love for en videre optur. Jeg holder personligt øje med, når dobbeltoppen i 2630 passeres. Det ville være stærkt...
8/7 10:05
af Helge Larsen/PI-redaktør
Og fint hvis vi kunne afholde Q&A for H1 med Jan van de Winkel på storskærm i haven hos Nohope samme dag. :-D
8/7 09:56
af Vitus
Det vil være fint hvis der allerede nu bliver meldt en dato ud sidst i august :-)
8/7 09:44
af Bulder
Der har været talt en del om 3000 inden nytår. Hvad nu, hvis det bliver i august. så kan vi nå et garden party i godt vejr.
8/7 09:40
af bibob
8/7 09:18
af Bulder
Starter ud som god biotek-dag. Gen, Bava og Zeal på vinderlisten.
8/7 08:50
af JKY_VH
Hvis små fald er forudsætningen for store stigninger, så lever vi nok med det og god morgen;-)
8/7 07:16
af Bulder
2 små ned-dage ud af 15.
8/7 07:15
af Bulder
Det går jo meget godt. Steget over 30% på mindre end en måned :-)
8/7 07:03
af Stroka
Er spændt på i dag. Vil være fint med et brud af 2.500.
8/7 07:02
af Stroka
God morgen. :-)
8/7 06:57
af ProInvestorNEWS
Fredagens aviser med SAS, Ørsted og Ecco (link)
8/7 06:49
af ProInvestorNEWS
Asien: Positivt afventende inden amerikanske jobrapport (link)
8/7 06:47
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen. :-)
8/7 06:46
af ProInvestorNEWS
Godmorgen. :-)
7/7 22:48
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Aktier steg på håb om nedkøling - energi og tech i front (link)
7/7 20:22
af Bulder
Hvis tallene er gode, kan vi måske få en opjustering allerede der. Også pba dollaren.
7/7 20:17
af Bulder
Skal blive spændende i morgen, om dampen kan holdes oppe. Generelt rally i US, med biotek op over. Kun stor farma ligger stille.
7/7 19:04
af Solsen
Bolt nu over 20% Markedet er skørt :-)
7/7 17:45
af Bulder
Rolig. Der er regnskab 10/8. Så er vi deroppe.
7/7 17:42
af JKY_VH
Ja og det må godt lidt "stærkt", så vi ikke skal dele 6 liter sprudelwasser og holde varmen vha. en sneskovl;-)
7/7 17:06
af Stroka
Fin slutspurt. Det lugter af en tour op over 2.500 i morgen. :-)
7/7 15:34
af bikube
En til fra S A: It would make sence even kurs 250.
7/7 15:26
af bikube
Nu siger Seeking Alfa at Merck "måske" vil give 215 for Seagen. Det synes jeg lyder mere sandsynligt, end de 200, der har været nævnt. 50% over kurs før rygtet startede.
7/7 14:41
af ProInvestorNEWS
USA/tendens: Ses forsætte op - chipproducenter i fokus (link)
7/7 13:58
af Helge Larsen/PI-redaktør
De aktuelle aktiemarkeder indpriser nu generelt den situation, som tegner sig for det næste halve år. Vi har set et fald i råvarer. Olie er en anden sag, men hvordan kommer det til at se ud med nedlukning i Shanghai og recession? Helge Larsen taler også om sine positioner ift. netop en evt. recession - og han føler sig tryg i sine sikre havne med bl.a. Novo Nordisk og Genmab, laks og olie.(link)
7/7 12:44
af E L
and confirms that they are still on good terms with Paul Parren I guess
7/7 12:43
af Solsen
En spændende artikel, der måske tidligere har været linket til (link)
7/7 10:45
af E L
same for DuoBody-CD40x4-1BB , would have liked to have seen a few more medical centers added to the trial already though (link)
7/7 10:41
af E L
DuoHexaBody-CD37 is fortunately still updating, so still moving forward (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 620/4386