Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
|
7/7 09:40 af Sukkeralf |
Mere om Nordic Nanovector CD37
|
|
|
7/7 09:39 af Sukkeralf |
|
|
|
7/7 09:39 af JKY_VH |
Jo, det tror jeg bestemt også;-)
|
|
7/7 08:15 af StockBull |
Morn. Ja 40 mia for Genmab svare vel til ca. kurs 4455kr
|
|
|
7/7 07:55 af bibob |
God morgen :-)
|
|
|
7/7 07:42 af ProInvestorNEWS |
Video - Et forfærdeligt halvår, men hvordan bliver resten af 2022?
Det første halvår af 2022 har på ingen måde været en pæn affære. Hansen og Larsen gør status i ugens afsnit: Hvorfor har det været et usædvanligt dårligt halvår, og hvordan kommer resten af investeringsåret mon til at se ud? (link)
|
|
7/7 07:40 af royal |
Nogen må gerne byde 40 mia usd for Genmab. :-)
|
|
|
7/7 07:01 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
|
7/7 06:59 af ProInvestorNEWS |
Merck rygtes tættere på et 40 mia. dollar stort opkøb af Seagen (link)
|
|
|
7/7 06:54 af ProInvestorNEWS |
Torsdagens aviser med SAS, B&O og Danske Bank (link)
|
|
|
7/7 06:51 af ProInvestorNEWS |
Asien: Frygt for global recession skubbes i baggrunden (link)
|
|
7/7 06:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Merck Reportedly In Advanced Talks To Buy Seagen (link)
|
|
7/7 06:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
|
7/7 06:45 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen. :-)
|
|
|
6/7 22:36 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Aktier vendte rundt efter Fed-referat uden negativt nyt (link)
|
|
|
6/7 21:17 af henrik48 |
Jeg er stadig glad for den BMW som jeg købte i august :-)
|
|
|
6/7 19:58 af Joakim Von And |
Egentlig ikke tid til bilsnak endnu, men vi nærmer os,, så jeg fik lige foræret en brugt Skoda Superb af en god investering i Genmab i 2012. Den har givet mig 2 biler mere... og flere kommer
|
|
6/7 16:29 af Solsen |
Many products has been dropped and found new targets with success. We can hope…
|
|
|
6/7 16:08 af E L |
Who knows, maybe one day they can still sell it, but better assume it is dead (link)
|
|
|
6/7 15:42 af gentogen |
12:01 (EL) actually, your link is quite interesting.....strong need for better treatments of STS.....so perhaps...
|
|
|
6/7 14:36 af ProInvestorNEWS |
Genmab A/S has published its Articles of Association (link)
|
|
|
6/7 14:33 af ProInvestorNEWS |
USA/Tendens: Mismod frem mod referat fra centralbankmøde (link)
|
|
|
6/7 14:12 af JKY_VH |
Det er meget generøst af dig;-)
|
|
6/7 13:12 af nohope |
Få den i 3000 inden udgangen af august, så fremrykker vi champagnen og I slipper for at fryse så meget.
|
|
| ||
|
6/7 12:57 af Solsen |
Genmab nyder godt af faldende renter og stigende dollerkurs. Nogle mener dolleren skal over 8 kr og renten tilbage til igenting. @Nohope er presset ;-)
|
|
|
6/7 12:33 af Vitus |
Er i gang….
|
|
|
6/7 12:26 af bikube |
Vi må se frem til den næste.
|
|
|
6/7 12:22 af Vitus |
Det var så den fest….
|
|
|
6/7 12:04 af E L |
haha
|
|
|
6/7 12:02 af Sukkeralf |
Not at all :-)
|
|
|
6/7 12:01 af E L |
not sure if anybody is still inerested in -Enapotamab Vedotin, an AXL-Specific Antibody-Drug Conjugate, Demonstrates Antitumor Efficacy in Patient-Derived Xenograft Models of Soft Tissue Sarcoma (link)
|
|
|
6/7 11:59 af Sukkeralf |
|
|
|
6/7 11:58 af Sukkeralf |
FDA grants Priority Review to Roche’s Lunsumio for people with relapsed or refractory follicular lymphoma
|
|
|
6/7 11:52 af bikube |
Gap er lukket - luk i går 2407 - day low 2406 i dag.
|
|
|
6/7 11:35 af E L |
we practically hit the 50% recovery from the 3124 > 1863 dive this morning
(= 2494)
|
|
|
6/7 11:34 af E L |
was just looking at the same; we did close the gap on day basis, so that could be enough; it is also a backtest of the downtrendline that is in the proces of being broken (formulating it carefully here lol)
|
|
|
6/7 11:32 af bikube |
Angående dagens kursudvikling - skal vi mon ned og lukke gapet fra i morges ?
|
|
|
6/7 11:26 af E L |
we may hear a bit more on Mim8 from Novo next month -Novo Nordisk announces innovation plans in rare blood disorders’ treatment- (link)
|
|
|
6/7 11:24 af E L |
that's nice! good find Hamming!
|
|
|
6/7 11:23 af bikube |
Jeg bemærker lige, at de stadig sælger nye aktier for warrants, de har da ellers nok aktier på lager at tage af.
|
|
|
6/7 11:00 af Hamming |
Inclacumab har fået orphan drug + rare pediatric disease designation (link)
|
|
|
6/7 10:57 af E L |
and this one is interesting; was set to Active, not recruiting , last november, at 101 [Actual] enrolled; now it appears the date is extended and suddenly 275 have enrolled (link)
|
|
|
6/7 10:57 af Hamming |
Oversigt over bispecifikke i prostata kræft: (link)
|
|
|
6/7 10:55 af E L |
this Mim8 safety trial completed
(link)
|
|
|
6/7 10:34 af bikube |
Monforte - Dejligt at høre. Som jeg har sagt før, så må folk finde på noget andet at dø af.
|
|
|
6/7 10:23 af E L |
Abstract LB087: Characterization of JNJ-70218902, a TMEFF2 x CD3 bispecific antibody, in prostate cancer models (link)
|
|
|
6/7 09:31 af JKY_VH |
Det er vi mange der er glade for at høre;-)
|
|
|
6/7 09:27 af Monforte |
@Bikube 5/7 kl 15:52. Tak for din opmærksomhed. Der er ikke de store ændringer. DARA virker stadig upåklageligt efter 104 sekvenser.
|
|
6/7 09:20 af Bulder |
Betydeligt større omsætning end de foregående dage. 22k på 20 min.
|
|
6/7 07:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Copenhagen Compounder
@cphcompounder/Twitter
·$XBI er oppe 17% siden den bund i Maj som også var bunden i ‘18 og ‘20. Den lavere rente pga frygt for recession sender lige nu investorerne ud af ‘value’ og tilbage ind i bl.a. biotech - og tror først lige den bevægelse er startet. (link)
|
