Genmab
Aktiesnakken
NOVO
Genmab
TESLA
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Pharma
Vestas
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Shipping
Amerikanske aktier
AMBU
Grønne Aktier
Medico
Smallcap og First North aktier
GN Store Nord
Banker og Finans
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
![]() |
13/12 19:58 af Raun |
Tak for svar Solsen..... Mener dog stadig at TA er sat ude af drift i aktien..... I så fald at TA var velfungerende i aktien. Så vil vi se en helt anden short volumen i aktien...
|
![]() |
13/12 19:42 af Solsen |
@Raun vi ligger i faldende trend. Og hvis der laves stadig nye bunde efter en optur så er der ikke tegn på, at TA er på vej i den rigtige retning.
|
![]() |
13/12 19:40 af Solsen |
Vi skal nok på den anden side af afgørelsen (erzo) før vi ser en vending. Vendingen kommer uanset hvad JNJ vælger, tror jeg. Alle TA folk rører ikke Genmab lige nu.
|
![]() |
13/12 19:39 af Raun |
Solsen hvad mente du med det du skrev tidligere omkring det tekniske i aktien?
|
![]() |
13/12 19:37 af Solsen |
Nye lows i US, desværre.
|
![]() |
13/12 19:37 af JKY_VH |
Jyske skriver så sent som i dag "Der er ingen tvivl om, at afklaringen på HexaBody-CD38 bliver afgørende for Genmab, men markedets lidt entydige fokus på dette event mener vi også er fejlagtigt. Genmab investerer i produktudvikling for at afbøde effekten fra patentudløbet på Darzalex, hvor produkter som Epkinly, Tivdak, GEN1046 og Rina-S bliver vigtige."
|
![]() |
13/12 19:27 af Solsen |
Muligt at kursen falder yderligere herfra, hvis JNJ ikke ops.in. Men jeg er oprigtig ikke spor nervøs på nuværede kursniveau og sælger derfor ikke.
|
![]() |
13/12 19:26 af Raun |
Hvis man absolut vil søge at det er mistillid. Men i min verden er tabte voldgiftsager og en lille forsinkelse ingen grund for mistillid til Genmab.... - Slet ikke når vi ser på alt det gode der er i gang og kørende..
|
![]() |
13/12 19:25 af Riis7 |
Den med udskudt data har os gjort at usikkerheden vokser , og så sælger man ud og kigger andre steder, market er kortsigtede pt og køber ikke ind på hvad tingene kan blive til :-) og ingen analytiker tror på jnj opt in mere:-)
|
![]() |
13/12 19:24 af gentogen |
Virkeligheden er nu altså "an overall response rate (ORR) of 100 percent and a complete response (CR) rate of 87 percent in high-risk patients with previously untreated diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL)". Ikke så ringe....
|
![]() |
13/12 19:22 af w |
True
|
![]() |
13/12 19:18 af Solsen |
Det sidste er ikke afkræftet ;-)
|
![]() |
13/12 19:13 af w |
Tabte Voldgifter, udskudte data, bombastiske udtalelser uden hold i virkeligheden. The best is yet to come
|
![]() |
13/12 19:02 af Raun |
@w - Hvad er det der gør at du mener det er mistillid til Genmab der gør faldet?.... Så vidt jeg er bekendt, så har Genmab leveret hvad der er lovet og der er kommet meget mere positivt frem end man kunne forvente igennem det seneste år.
|
![]() |
13/12 18:59 af Stroka |
Helt enig Riis..Bortset fra fedmesektoren er biotek og dansk life science gået seriøst af mode i en tid, hvor man få store gevinster andre steder.
|
![]() |
13/12 18:36 af Riis7 |
også køber market op i usa og ai, de vil ikke ha biotek pt, udlandet kigger ikke mod danmark pt... se bare en avgo i dag
|
![]() |
13/12 18:26 af w |
Det er jo ingen sammensværgelse mod gen, men mistillid.
|
![]() |
13/12 18:21 af Vitus |
Man kan også kalde det massakre!
|
![]() |
13/12 18:17 af Raun |
Det kan man ikke kalde en trend!
|
![]() |
13/12 18:15 af Raun |
Kl. 17:01 - Takker... - Har set analysen.... Min pointe er bare at det vi har været vidne til i over et år er en unormal/syg trend.... - En trend der ene og alene påvirkes på negative gisninger, men absolut ikke har været påvirket af "faktuelle" gode nyheder...
|
![]() |
13/12 18:04 af gdn55 |
Hvor meget den skal falde ved et nej ,ved jeg ikke, men er mere bekymret ved et ja.Genmab er faldet gang på gang ved positive nyheder.
|
![]() |
13/12 18:01 af ProInvestorNEWS |
Seneste trendanalyse på Genmab ligger her: (link)
|
![]() |
13/12 17:59 af Raun |
Hvis dette er hvad man skal kalde en nedtrend. Så vil jeg ikke tøve med at kalde den unormal. Så har jeg ikke sagt for meget.
|
![]() |
13/12 17:51 af w |
Gad vide hvad gen bliver sendt ned ved et nej. 20%?
|
| ||
![]() |
13/12 17:49 af E L |
today's Bio-data-update-fall winner probably Bicycle
Therapeutics @ -35%
|
![]() |
13/12 17:30 af Pensionisten |
Årets ord: Fedtemøg.....tjaaa ;-)
|
![]() |
13/12 17:13 af Pensionisten |
Jeg tror, at familien skal være glad for, at julegaverne er købt.... ;-)
|
![]() |
13/12 17:12 af E L |
'Biotech outflows yet again this week' (link) - 40 out of 50 weeks of outflows YTD
|
![]() |
13/12 17:12 af w |
Virker total amatøragtigt at presse det tilbagekøb igennem hurtigt
|
![]() |
13/12 17:12 af Pensionisten |
Jeg tror, at familier
|
![]() |
13/12 17:07 af Raun |
Nu er vi jo ved at være der, hvor jeg tænker at JnJ er idioter, hvis de ikke køber Genmab, - lige meget om SuperDare skulle skuffe...
|
![]() |
13/12 17:04 af Raun |
@Solsen kl. 12:27 - Skal man forstå dig sådan at du helst ikke vil se en bund i 1455, som aktien var i da du skrev.... For at du vil have at det er godt teknisk, vil du da have den længere ned?
|
![]() |
13/12 16:58 af w |
Det er satme brutalt,
|
![]() |
13/12 16:41 af E L |
Acasunlimab / GEN1046 NSCL Safety trial has Primary Completion. (link)
|
![]() |
13/12 14:15 af E L |
JKY's 08:42 link also said 'Genmab: Fornuftige amerikanske salgstal for DARZALEX i november, som endnu ikke viste tegn på øget konkurrence fra Sanofi’s Sarclisa' anyone seen that number? or the number for epco?
|
![]() |
13/12 13:27 af Solsen |
Teknisk ville det være godt at vi ikke sætter en ny bund her. Men vi er tæt på !
|
![]() |
13/12 13:17 af Raun |
Nøj @lahn1 .... Glæder mig til at læse, hvad der kommer af opfølgninger :-)
|
![]() |
13/12 12:53 af lahn1 |
Har skrevet en lille kommentar til Helges udsagn i investeringspodcasten om, at Epco ikke har samme potentiale som Dara. Det er med grov filen i beregningerne, men kom gerne med kommentarer, så kan vi gå i detaljer hvis nødvendigt. (link)
|
![]() |
13/12 12:50 af Bella1 |
Der stikker nok et eller andet bag "ekspertens" udsagn, som mange hopper på...
|
![]() |
13/12 12:46 af Raun |
For mig er det lidt svært at tage Novod seriøst..... Jeg skal ikke kloge i hans agenda, men positiv er den i hvert fald ikke.... - Er det nu tredje gang i år at han er ude lufte hans tanker om at han ikke tror at JnJ vil opt.in.... Det er sgu tankevækkende...
|
![]() |
13/12 11:26 af lahn1 |
Novod's kommentar afspejler udemærket den generelle markeds holdning til Genmab for tiden. Alt er dårligt indtil det modsatte bliver bevist.
|
![]() |
13/12 11:22 af Aaanditsgone |
Helt enig
|
![]() |
13/12 11:17 af gentogen |
Det er muligt, men Nordea drager så den konklusion, at så vil JNJ nok ikke tage optionen. HVIS hexa er bedre end dara vil vi nærme os helbredelse. Så er alle fra patienter til JNJ nok lige glade med om teknologien er A eller B.
|
![]() |
13/12 11:10 af Aaanditsgone |
Var pointen ikke, at der ikke var nogen interesse for monospecifikke antistoffer bredt set?
|
![]() |
13/12 11:05 af gentogen |
Uanet hvad er Nordeas kommentarer pænt underlige. Selvfølgelig er der ikke interesse for Erzo på ASH, når der absolut ingen nye data præsenteres. Det samme gælder R&D dagen. HVIS hexa er bedre end dara, så vil interessen selvfølgelig også vise sig.
|
![]() |
13/12 11:00 af Bulder |
|
![]() |
13/12 10:48 af Bulder |
Ud over MM testes erzo også i DLBCL og AML. Så når vi ser data herfra, vil det vise sig om der er muligheder der.
|
![]() |
13/12 10:36 af The Joker |
"If Janssen does not exercise its option, Genmab can continue to develop and commercialize HexaBody-CD38 for Darzalex-resistant patients, and in all other indications except those multiple myeloma or amyloidosis indications where Darzalex is either approved or is being actively developed."
|
![]() |
13/12 10:36 af The Joker |
Det virker næsten som om Michael Novod's kommentarer endegyldigt at smadret alle forhåbninger om, at J&J kunne finde på at udnytte optionen. Jeg har fundet følgende beskrivelse af rettighederne fra en ældre artikel og jeg er nysgerrig efter, hvorvidt man virkelig skal betragte CD-38 værdiløst såfremt J&J ikke udnytter optionen (link)
|
![]() |
13/12 10:06 af LP90 |
ned ned og ned er der overhovedet ingen bund i aktien jeg kan ikke blive ved med at lave støtte opkøb :-)
|