Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
30/6 16:06
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Mindre fald efter bedre end ventet inflation (link)
30/6 14:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
Kort video: Privates handel med aktier i Danmark er faldet med 87% i 2022, skriver Børsen. Det kigger Helge Larsen nærmere på, herunder hvilke aktier især nye investorer har tabt penge på. Men hvordan kommer man videre? Hvad er en god strategi på den lange bane? (link)
30/6 12:26
af Bulder
Men det ligner ikke sundhed som sådan der trækker op i dag. Novo er med nede i sækken. Bava omkring nul.
30/6 11:47
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Endnu en nervøs dag - Genmab klarer frisag (link)
30/6 11:45
af Bulder
Iflg den opgørelse havde de købt 12-17000 stk pr dag.
30/6 11:43
af Bulder
I den sidste opgørelse fra 27.juni havde de købt 72000 stk, så de har/havde næsten 300.000 stk endnu.
30/6 11:35
af Bulder
Aldeles. Bedre med opgang end den udvanding, vi ellers kender fra tidligere tider.
30/6 11:33
af Budweis
Jeg tænkte det samme. God timing :-)
30/6 11:24
af Bulder
Gad vist om det er aktietilbagekøbsprogrammet der har denne effekt i beskeden volumen?
30/6 09:39
af ProInvestorNEWS
Aktier/åbning: Vestas i bunden af rødt C25 - kun Genmab klarer frisag (link)
30/6 09:16
af Rondo
arg....der var ikke meget brus i den ....:-)
30/6 09:14
af Rondo
gik proppen af nu ?
30/6 07:22
af ProInvestorNEWS
Hansen og Larsen lægger sig i denne uge på hjul af SAS's overlevelsesmuligheder ved strejke, og om det er en mulig investeringscase. De kommer også ind på Lundbecks (for en gangs skyld) gode nyheder og de seneste ugers heftige stigninger fra Bavarain Nordic. Lyt til det hele her. (link)
30/6 06:31
af Stroka
God morgen. :-)
30/6 06:27
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
29/6 18:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
Der sker mange pudsige ting på børserne ved kvartal- og halvårsafslutning.
29/6 17:26
af ProInvestorNEWS
Onsdagens aktier: Bavarian toppede risikonervøst marked (link)
29/6 17:18
af Bulder
Stadig ekstremt lav volumen.
29/6 17:14
af Bulder
Jamen dog, sikke revanche. Og endda op i lukkeauktionen. Pludselig kom der igen efterspørgsel på healthcare. Novo ikke mindst.
29/6 16:00
af ProInvestorNEWS
USA/Åbning: Små fald i nervøst marked (link)
29/6 14:53
af Sukkeralf
Hopefully its because of competitor reasons that Thea keep the target for GEN1053 secret
29/6 14:53
af Sukkeralf
Nice
29/6 14:38
af E L
Janssen Announces U.S. FDA Breakthrough Therapy Designation Granted for Talquetamab for the Treatment of Relapsed or Refractory Multiple Myeloma (link)
29/6 14:12
af E L
can't see anything about GEN1053 in the BionTech presentation, but they will discuss GEN1046 (BNT311) and GEN1042 (BNT312) (link)
29/6 12:08
af Sukkeralf
29/6 12:08
af Sukkeralf
Spændende at læse denne, når det endelige view kommer ud:
29/6 12:03
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Plus til Mærsk i nervøs og tynd handel (link)
29/6 11:33
af Sukkeralf
Hov det link skulle i bio-chatten
29/6 11:32
af Sukkeralf
29/6 09:32
af E L
(link) Expanding anti-CD38 immunotherapy for lymphoid malignancies
29/6 07:34
af Stroka
God morgen.
29/6 06:44
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
28/6 22:36
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Solide plusser vendt til tunge minusser (link)
28/6 18:43
af ProInvestorNEWS
USA/middag: Tech presser aktierne ned - energi igen i front (link)
28/6 17:24
af ProInvestorNEWS
Tirsdagens aktier: SAS i hopla - defensive aktier tyngede rødt C25 (link)
28/6 17:00
af Solsen
Kig med den 29. juni så kan det være vi kan spotte target (link)
28/6 16:55
af Solsen
Undisclosed target - looks like :-)
28/6 16:50
af E L
the only guess i can make is that it could be a hexabody, as Biointech (mistakenly?) put a reference to a hexabody in one of their presentations a while ago
28/6 16:49
af E L
all good questions :-D
28/6 16:49
af Solsen
I cant find anything. I belive Biontech have had some info latest.
28/6 16:49
af Bulder
Is it hex or duo?
28/6 16:47
af Bulder
so this is a new biontec collaboration drug. What do we know about targets?
28/6 16:39
af E L
NEW TRIAL: A Study to Evaluate Safety, Tolerability, and Preliminary Effect of the GEN1053 Antibody on Malignant Solid Tumors as Monotherapy (link)
28/6 16:21
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Banker og tech sendes op i grønt marked - Nike falder (link)
28/6 12:46
af nohope
Tak
28/6 11:58
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: SAS i hopla efter norsk tilsagn - medicinal tynger C25 (link)
28/6 11:49
af nohope
Forsigtigt spørgsmål. RMS er det der kaldes attakvis sclerose og som er det 80 % af sclerose patienter diagnosticeres med ?
28/6 10:31
af Helge Larsen/PI-redaktør
Biotech Stocks Facing FDA Decision In July 2022 (link)
28/6 08:45
af StockBull
God morgen. Nyt STÆRKT TA købssignal. Bullish udvikling op mod 2661 modstandsområdet. 85% sandsynlighed. (link)
28/6 07:06
af Stroka
God morgen. :-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 625/4386