Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Grønne Aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
|
30/6 16:06 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Mindre fald efter bedre end ventet inflation
(link)
|
|
30/6 14:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Kort video: Privates handel med aktier i Danmark er faldet med 87% i 2022, skriver Børsen. Det kigger Helge Larsen nærmere på, herunder hvilke aktier især nye investorer har tabt penge på. Men hvordan kommer man videre? Hvad er en god strategi på den lange bane? (link)
|
|
30/6 12:26 af Bulder |
Men det ligner ikke sundhed som sådan der trækker op i dag. Novo er med nede i sækken. Bava omkring nul.
|
|
|
30/6 11:47 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Endnu en nervøs dag - Genmab klarer frisag
(link)
|
|
30/6 11:45 af Bulder |
Iflg den opgørelse havde de købt 12-17000 stk pr dag.
|
|
30/6 11:43 af Bulder |
I den sidste opgørelse fra 27.juni havde de købt 72000 stk, så de har/havde næsten 300.000 stk endnu.
|
|
30/6 11:35 af Bulder |
Aldeles. Bedre med opgang end den udvanding, vi ellers kender fra tidligere tider.
|
|
30/6 11:33 af Budweis |
Jeg tænkte det samme. God timing :-)
|
|
30/6 11:24 af Bulder |
Gad vist om det er aktietilbagekøbsprogrammet der har denne effekt i beskeden volumen?
|
|
|
30/6 09:39 af ProInvestorNEWS |
Aktier/åbning: Vestas i bunden af rødt C25 - kun Genmab klarer frisag
(link)
|
|
|
30/6 09:16 af Rondo |
arg....der var ikke meget brus i den ....:-)
|
|
|
30/6 09:14 af Rondo |
gik proppen af nu ?
|
|
|
30/6 07:22 af ProInvestorNEWS |
Hansen og Larsen lægger sig i denne uge på hjul af SAS's overlevelsesmuligheder ved strejke, og om det er en mulig investeringscase. De kommer også ind på Lundbecks (for en gangs skyld) gode nyheder og de seneste ugers heftige stigninger fra Bavarain Nordic. Lyt til det hele her. (link)
|
|
|
30/6 06:31 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
30/6 06:27 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
29/6 18:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Der sker mange pudsige ting på børserne ved kvartal- og halvårsafslutning.
|
|
|
29/6 17:26 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens aktier: Bavarian toppede risikonervøst marked
(link)
|
|
29/6 17:18 af Bulder |
Stadig ekstremt lav volumen.
|
|
29/6 17:14 af Bulder |
Jamen dog, sikke revanche. Og endda op i lukkeauktionen. Pludselig kom der igen efterspørgsel på healthcare. Novo ikke mindst.
|
|
|
29/6 16:00 af ProInvestorNEWS |
USA/Åbning: Små fald i nervøst marked
(link)
|
|
|
29/6 14:53 af Sukkeralf |
Hopefully its because of competitor reasons that Thea keep the target for GEN1053 secret
|
|
|
29/6 14:53 af Sukkeralf |
Nice
|
|
|
29/6 14:38 af E L |
Janssen Announces U.S. FDA Breakthrough Therapy Designation Granted for Talquetamab for the Treatment of Relapsed or Refractory Multiple Myeloma (link)
|
|
|
29/6 14:12 af E L |
can't see anything about GEN1053 in the BionTech presentation, but they will discuss GEN1046 (BNT311) and
GEN1042 (BNT312) (link)
|
|
| ||
|
|
29/6 12:08 af Sukkeralf |
|
|
|
29/6 12:08 af Sukkeralf |
Spændende at læse denne, når det endelige view kommer ud:
|
|
|
29/6 12:03 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Plus til Mærsk i nervøs og tynd handel
(link)
|
|
|
29/6 11:33 af Sukkeralf |
Hov det link skulle i bio-chatten
|
|
|
29/6 11:32 af Sukkeralf |
|
|
|
29/6 09:32 af E L |
(link) Expanding anti-CD38 immunotherapy for lymphoid malignancies
|
|
|
29/6 07:34 af Stroka |
God morgen.
|
|
29/6 06:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
28/6 22:36 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Solide plusser vendt til tunge minusser
(link)
|
|
|
28/6 18:43 af ProInvestorNEWS |
USA/middag: Tech presser aktierne ned - energi igen i front
(link)
|
|
|
28/6 17:24 af ProInvestorNEWS |
Tirsdagens aktier: SAS i hopla - defensive aktier tyngede rødt C25
(link)
|
|
28/6 17:00 af Solsen |
Kig med den 29. juni så kan det være vi kan spotte target (link)
|
|
28/6 16:55 af Solsen |
Undisclosed target - looks like :-)
|
|
|
28/6 16:50 af E L |
the only guess i can make is that it could be a hexabody, as Biointech (mistakenly?) put a reference to a hexabody in one of their presentations a while ago
|
|
|
28/6 16:49 af E L |
all good questions :-D
|
|
28/6 16:49 af Solsen |
I cant find anything. I belive Biontech have had some info latest.
|
|
28/6 16:49 af Bulder |
Is it hex or duo?
|
|
28/6 16:47 af Bulder |
so this is a new biontec collaboration drug. What do we know about targets?
|
|
|
28/6 16:39 af E L |
NEW TRIAL: A Study to Evaluate Safety, Tolerability, and Preliminary Effect of the GEN1053 Antibody on Malignant Solid Tumors as Monotherapy (link)
|
|
|
28/6 16:21 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Banker og tech sendes op i grønt marked - Nike falder
(link)
|
|
28/6 12:46 af nohope |
Tak
|
|
|
28/6 11:58 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: SAS i hopla efter norsk tilsagn - medicinal tynger C25
(link)
|
|
28/6 11:49 af nohope |
Forsigtigt spørgsmål. RMS er det der kaldes attakvis sclerose og som er det 80 % af sclerose patienter diagnosticeres med ?
|
|
28/6 10:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Biotech Stocks Facing FDA Decision In July 2022 (link)
|
|
28/6 08:45 af StockBull |
God morgen. Nyt STÆRKT TA købssignal. Bullish udvikling op mod 2661 modstandsområdet. 85% sandsynlighed. (link)
|
|
|
28/6 07:06 af Stroka |
God morgen. :-)
|
