Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
|
13/7 16:55 af JKY_VH |
Ja, det skulle være mærkeligt andet, men det ligner et rekordluk.
|
|
|
13/7 17:00 af JKY_VH |
Rekorden er hjemme, 629:-)
|
|
13/7 17:02 af investor1989 |
Tillykke til os alle :)
|
|
|
13/7 17:07 af Repsac |
Og sluttede dagen på toppen. Det er da rart.
|
|
13/7 17:09 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tillykke til min søn som købte 15 stk i 627. :-)
|
|
|
13/7 17:10 af JKY_VH |
Fedt så er han allerede i pengene. Der må være noget med de gener:-)
|
|
13/7 17:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Han har øvet sig med min lille Nordnetkonto i nogle år efterhånden. Det har kost gevaldige lærepenge. Nu har han så fået sin egen. Her samler han på Bavarian og Genmab.
|
|
|
13/7 17:22 af JKY_VH |
Glimrende opdragelse:-)
|
|
13/7 17:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Vores datter har fået samme tilbud. Hun købte så nogle aktier for 5 år siden som hun aldrig har set på efterfølgende. Sådan kan drenge og piger være så forskellige. ;-)
|
|
13/7 17:33 af investor1989 |
og hun har garanteret lavet bedre afkast end ham som handlede ofte :)
|
|
13/7 17:53 af nohope |
19,5 point om dagen - det kommer til at passe med kurs 2100 primo december - så bliver det måske alligevel jul i år :-)
|
|
13/7 18:39 af investor1989 |
Jeg kan godt acceptere 2000 nohope. ingen grund til at blive nærig
|
|
13/7 18:56 af nohope |
Typisk dig og sige nej til de sidste 5 % Du bliver aldrig rig på den måde :-)
|
|
13/7 20:41 af Budweis |
Lidt J&J Q2 forventninger .. (link)
|
|
13/7 20:42 af Budweis |
"Analyst Jayson Bedford at Raymond James said J&J has one of the strongest balance sheets among the larger medical technology sectors, but hasn’t been overly active on the mergers-and-acquisitions front over the last year despite growth in deal volume within the sector.
"
|
|
13/7 20:42 af Budweis |
"Bedford said he believes that to be the case because J&J has been more selective, and more focused on growth than on just making acquisitions to increase scale or near-term financial reasons, such as tax benefits.
Therefore, he expects “capital deployment to be a dominant topic” on J&J’s post-earnings conference call, as he anticipates more activity by year end.
"
|
|
|
13/7 20:46 af JKY_VH |
Hvad er Genmabs skatteaktiv værd?
|
|
13/7 22:02 af Solsen |
Peanuts i dette spil
|
|
|
13/7 22:33 af JKY_VH |
Tak Solsen
|
|
14/7 09:28 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Forløbig en dag hvor der pustes lidt ud.
|
|
14/7 09:58 af Solsen |
Det er J&J dag i dag. Så der skal lyttes godt efter.
|
|
14/7 10:02 af Solsen |
8:30 AM ET
|
|
|
14/7 10:23 af Mcjean |
Yep, der skal overanalyseres, tror ikke de har tænkt sig at sige noget konkret eller også kommer der en lille overraskelse.......who knows!
|
|
|
14/7 10:25 af Repsac |
er det +6 timer
|
|
| ||
|
|
14/7 10:29 af Mcjean |
nej det er ikke + 6 men 6 på østkysten
|
|
14/7 10:36 af Solsen |
|
|
|
14/7 10:50 af Repsac |
Så blev det da skåret ud i pap. Tak solsen ;-)
|
|
|
14/7 11:28 af fillipa |
Hej Solsen er du overbevist om at J&J byde på Gen..
|
|
14/7 12:16 af Solsen |
Der kan ikke udstedes garanti for noget herfra. Men det ville være oplagt efter min vurdering.
|
|
|
14/7 12:44 af fillipa |
Jeg ser det ikke som et godt tegn... håber de holder Genmab på egne hænder..tror vi får mere value af denne vej...men tak og det bliver lidt spænende i aften...
|
|
|
14/7 12:45 af fillipa |
spændende
|
|
14/7 13:59 af nohope |
Tour de France - og Dolph. (link)
|
|
|
14/7 14:04 af 120281 |
Læs lidt med her J&J: (link)
|
|
|
14/7 14:05 af 120281 |
Faldende salg og EPS
|
|
|
14/7 14:06 af 120281 |
Men fremgang i Oncology
|
|
|
14/7 14:07 af 120281 |
Strong sales of IMBRUVICA® due to new indications and strong patient uptake
|
|
|
14/7 14:07 af Repsac |
God humor Nohope
|
|
|
14/7 14:12 af 120281 |
Deres net earnings er stigende Slide 24/25.
|
|
14/7 16:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Så er vi tæt på plus. :-)
|
|
|
14/7 16:32 af Repsac |
Lukkeauktionen bliver stor......
|
|
14/7 17:11 af investor1989 |
632 luk ATH
|
|
14/7 17:18 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
|
14/7 17:23 af Bulder |
Hele molevitten - Gen, DAX, C20,
you name it - steg skarpt kl. 16.04. Nogen der ved hvad der skete klokken 16.04?
|
|
|
14/7 19:54 af Nisse1012 |
"There are several significant opportunities" for M&A across all segments, $JNJ CEO says -- "will be thoughtful & disciplined" (link)
248964096
|
|
|
14/7 19:55 af Nisse1012 |
(link)
m/megtirrell/status/620950198248964096
|
|
14/7 20:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tak Nisse...Lyder spændende, men kan desværre ikke komme ind på dine links.
|
|
|
14/7 20:06 af Nisse1012 |
Pasting the link doesn't work. It is a twitter quote of @megtirrell. She
is the biotech and pharma reporter of CNBC.
|
|
14/7 20:17 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ok..Tak..Jeg prøver at fange hende via twitter.
|
|
14/7 20:20 af Solsen |
|
|
14/7 20:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tak Solsen. :-)
|
