Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
BITCOIN
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
|
22/6 15:37 af JKY_VH |
Det er absolut godkendt og medvirkende til den seneste oppræcisering af årsresultatet. Det vil ikke undre mig, hvis vi har kurs mod en opjustering.
|
|
|
22/6 13:32 af Sukkeralf |
Not good E L - I Think its wise to lower expectations to CD37. At Goldman this asset was not even mentioned at all if I remember correctly
|
|
22/6 13:27 af nohope |
Ok, Memorial Day redder det lige.
|
|
22/6 13:10 af nohope |
Er lidt i tvivl om der er en ekstra arbejdsdag i maj i forhold til april.
|
|
22/6 12:09 af Bulder |
Du har vel ikke set febr og marts også?
|
|
|
22/6 11:36 af Goose3 |
Har set et tal fra Symphony Health på 401,6 mod 381,8 i april. Det ser vel ganske fint ud!
|
|
|
22/6 11:07 af E L |
Nordic Nanovector down big after data on its Follicular Lymphoma trial which i think was targeting CD37 ... -57%...
|
|
|
22/6 09:51 af JKY_VH |
Grøn er også sprinternes farve
|
|
|
22/6 09:50 af JKY_VH |
Det må man sige:-D
|
|
22/6 09:40 af Bulder |
Genmab blev grøn. Gode ben?
|
|
22/6 09:39 af Bulder |
Rigtigt, nu skal vi bare have Genmab i udbrud - gerne sammen med novo. Og så skal de holde hjem.
|
|
|
22/6 09:37 af JKY_VH |
Ja, det vil selv Jørgen Leth få svært ved at udtrykke mere poetisk;-)
|
|
22/6 09:34 af Bulder |
Marketwire: Mere recessionsresistente aktier såsom Genmab og Novo Nordisk klarer sig bedre ... fint udtryk, recessionsresistent
|
|
|
22/6 08:51 af ProInvestorNEWS |
Aktier/tendens: NNIT og Carlsberg i fokus i recessionsbekymret marked (link)
|
|
22/6 08:19 af StockBull |
Tror dog, der skal nok mere til at få FED til at skifte holdning end det her drop i råvare index. Q2 gdp I negativ kunne gøre det ?
|
|
22/6 08:14 af StockBull |
så vi er måske tæt på en recession. FED vil starte med at sænke renterne når vi er i recession
|
|
22/6 08:10 af StockBull |
det kan du have ret i (link)
|
|
|
22/6 08:06 af ProInvestorNEWS |
Aktiestigeninger i US trukket af Tesla er ikke overbevisende (link)
|
|
22/6 08:03 af Solsen |
Men kig på dagsaktuelle tal ligner det et break nu.
|
|
22/6 08:02 af StockBull |
ser dog ikke ud til roll over er begyndt endnu. bemærk faldet i 2008 (link)
|
|
22/6 07:57 af StockBull |
Det sker som regel under sådan en krise. Først stiger commodities og forårsager inflation og krise. Derefter falder de og der kommer en recession
|
|
|
22/6 07:56 af bibob |
Måske ny konkurrent i MM. (link)
|
|
|
22/6 07:55 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
22/6 07:46 af Solsen |
Kobber, hvede og mange andre råvarer bryder modstandslinier ned. Mon ikke det er startskuddet på faldende inflation og lavere renter (link)
|
|
| ||
|
|
22/6 07:09 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
|
22/6 06:54 af BSinvest |
Skulderen gik ikke af led. Det kan være der der kommer en trend med et brud af 2200 i de kommende dage, Krydser fingre for det. :-)
|
|
|
22/6 06:50 af BSinvest |
God morgen. :-)
|
|
22/6 06:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
21/6 17:14 af Bulder |
Men 3 dage i rap med optur er jo fint. Lad os håbe det var en vending.
|
|
21/6 17:12 af Bulder |
Næsten 1/3 af dagens omsætning i luk. Så nogen sælgere har pludselig haft travlt.
|
|
|
21/6 17:10 af gdn55 |
Der bliver vel bare taget gevinst
|
|
21/6 17:07 af Bulder |
Det samme skete i går. Lidt usædvanligt med (så stor) nedgang i luk på en opgangsdag.
|
|
21/6 16:27 af Helge Larsen/PI-redaktør |
BS...Dagens stigning ramte du med en flot skuldertackling. Tak for det. :-)
|
|
|
21/6 16:00 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Flot start med stigninger til Apple og Kellogg
(link)
|
|
|
21/6 12:39 af BSinvest |
Hej Stroka, Jeg så nu gerne mere omsætning på skulderen end det vi ser i dag. Heldigvis er der først en større modstand i kurs 2.200.
|
|
|
21/6 12:24 af E L |
(link) Stort kursfald i Genmab en rigtig god købsmulighed
|
|
|
21/6 11:42 af Stroka |
BS. Foreløbig går det da meget godt. :-)
|
|
|
21/6 09:39 af BSinvest |
Vi skal dog helst have stigende omsætning på den højre skulder. Hvis ikke - tyder dette på at investorerne stadig er frygtsomme.
|
|
|
21/6 09:34 af BSinvest |
I teorien er det en markering af en afslutning af en bundformation.
|
|
|
21/6 09:29 af BSinvest |
Vi har en smuk omvendt skulder-hoved-skulder formation på ugegrafen. Den gav købssignal i går.
|
|
|
21/6 09:28 af ProInvestorNEWS |
Aktier/åbning: Hattricks-åbning med Jyske Bank som højdespringer
(link)
|
|
|
21/6 09:23 af Stroka |
Tre dage med stigning i kursen. Det er nye tider. :-)
|
|
21/6 08:06 af TeamGarlic |
Gut Mørnings aktie-Haien :-)
|
|
|
21/6 07:07 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
21/6 06:57 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
20/6 20:21 af JKY_VH |
mange tak;-)
|
|
|
20/6 20:10 af ProInvestorNEWS |
JKY..Står i meddelelsen kl. 16.45.
|
|
|
20/6 20:02 af JKY_VH |
Ved ikke om denne har
været nævnt? GENMAB: WELLINGTON MANAGEMENT GROUP LLP kontrollerer 5,01 PCT.
|
|
|
20/6 17:20 af ProInvestorNEWS |
Mandagens aktier: Opkøb sendte Jyske Bank til tops i positivt C25
(link)
|
|
|
20/6 16:45 af ProInvestorNEWS |
Major Shareholder Announcement
(link)
|
