Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
22/6 15:37
af JKY_VH
Det er absolut godkendt og medvirkende til den seneste oppræcisering af årsresultatet. Det vil ikke undre mig, hvis vi har kurs mod en opjustering.
22/6 13:32
af Sukkeralf
Not good E L - I Think its wise to lower expectations to CD37. At Goldman this asset was not even mentioned at all if I remember correctly
22/6 13:27
af nohope
Ok, Memorial Day redder det lige.
22/6 13:10
af nohope
Er lidt i tvivl om der er en ekstra arbejdsdag i maj i forhold til april.
22/6 12:09
af Bulder
Du har vel ikke set febr og marts også?
22/6 11:36
af Goose3
Har set et tal fra Symphony Health på 401,6 mod 381,8 i april. Det ser vel ganske fint ud!
22/6 11:07
af E L
Nordic Nanovector down big after data on its Follicular Lymphoma trial which i think was targeting CD37 ... -57%...
22/6 09:51
af JKY_VH
Grøn er også sprinternes farve
22/6 09:50
af JKY_VH
Det må man sige:-D
22/6 09:40
af Bulder
Genmab blev grøn. Gode ben?
22/6 09:39
af Bulder
Rigtigt, nu skal vi bare have Genmab i udbrud - gerne sammen med novo. Og så skal de holde hjem.
22/6 09:37
af JKY_VH
Ja, det vil selv Jørgen Leth få svært ved at udtrykke mere poetisk;-)
22/6 09:34
af Bulder
Marketwire: Mere recessionsresistente aktier såsom Genmab og Novo Nordisk klarer sig bedre ... fint udtryk, recessionsresistent
22/6 08:51
af ProInvestorNEWS
Aktier/tendens: NNIT og Carlsberg i fokus i recessionsbekymret marked (link)
22/6 08:19
af StockBull
Tror dog, der skal nok mere til at få FED til at skifte holdning end det her drop i råvare index. Q2 gdp I negativ kunne gøre det ?
22/6 08:14
af StockBull
så vi er måske tæt på en recession. FED vil starte med at sænke renterne når vi er i recession
22/6 08:10
af StockBull
det kan du have ret i (link)
22/6 08:06
af ProInvestorNEWS
Aktiestigeninger i US trukket af Tesla er ikke overbevisende (link)
22/6 08:03
af Solsen
Men kig på dagsaktuelle tal ligner det et break nu.
22/6 08:02
af StockBull
ser dog ikke ud til roll over er begyndt endnu. bemærk faldet i 2008 (link)
22/6 07:57
af StockBull
Det sker som regel under sådan en krise. Først stiger commodities og forårsager inflation og krise. Derefter falder de og der kommer en recession
22/6 07:56
af bibob
Måske ny konkurrent i MM. (link)
22/6 07:55
af bibob
God morgen. :-)
22/6 07:46
af Solsen
Kobber, hvede og mange andre råvarer bryder modstandslinier ned. Mon ikke det er startskuddet på faldende inflation og lavere renter (link)
22/6 07:09
af Stroka
God morgen. :-)
22/6 06:54
af BSinvest
Skulderen gik ikke af led. Det kan være der der kommer en trend med et brud af 2200 i de kommende dage, Krydser fingre for det. :-)
22/6 06:50
af BSinvest
God morgen. :-)
22/6 06:48
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
21/6 17:14
af Bulder
Men 3 dage i rap med optur er jo fint. Lad os håbe det var en vending.
21/6 17:12
af Bulder
Næsten 1/3 af dagens omsætning i luk. Så nogen sælgere har pludselig haft travlt.
21/6 17:10
af gdn55
Der bliver vel bare taget gevinst
21/6 17:07
af Bulder
Det samme skete i går. Lidt usædvanligt med (så stor) nedgang i luk på en opgangsdag.
21/6 16:27
af Helge Larsen/PI-redaktør
BS...Dagens stigning ramte du med en flot skuldertackling. Tak for det. :-)
21/6 16:00
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Flot start med stigninger til Apple og Kellogg (link)
21/6 12:39
af BSinvest
Hej Stroka, Jeg så nu gerne mere omsætning på skulderen end det vi ser i dag. Heldigvis er der først en større modstand i kurs 2.200.
21/6 12:24
af E L
(link) Stort kursfald i Genmab en rigtig god købsmulighed
21/6 11:42
af Stroka
BS. Foreløbig går det da meget godt. :-)
21/6 09:39
af BSinvest
Vi skal dog helst have stigende omsætning på den højre skulder. Hvis ikke - tyder dette på at investorerne stadig er frygtsomme.
21/6 09:34
af BSinvest
I teorien er det en markering af en afslutning af en bundformation.
21/6 09:29
af BSinvest
Vi har en smuk omvendt skulder-hoved-skulder formation på ugegrafen. Den gav købssignal i går.
21/6 09:28
af ProInvestorNEWS
Aktier/åbning: Hattricks-åbning med Jyske Bank som højdespringer (link)
21/6 09:23
af Stroka
Tre dage med stigning i kursen. Det er nye tider. :-)
21/6 08:06
af TeamGarlic
Gut Mørnings aktie-Haien :-)
21/6 07:07
af Stroka
God morgen. :-)
21/6 06:57
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
20/6 20:21
af JKY_VH
mange tak;-)
20/6 20:10
af ProInvestorNEWS
JKY..Står i meddelelsen kl. 16.45.
20/6 20:02
af JKY_VH
Ved ikke om denne har været nævnt? GENMAB: WELLINGTON MANAGEMENT GROUP LLP kontrollerer 5,01 PCT.
20/6 17:20
af ProInvestorNEWS
Mandagens aktier: Opkøb sendte Jyske Bank til tops i positivt C25 (link)
20/6 16:45
af ProInvestorNEWS
Major Shareholder Announcement (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 629/4386