Genmab
Aktiesnakken
Q&A Zealand Pharma 2025-05-20
Genmab
NOVO
TESLA
Zealand Pharma
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Vestas
Shipping
Biotek-snakken
BITCOIN
Hansa Biopharma
Pharma
AMBU
GN Store Nord
Medico
Politiksnakken
ExpreS2ion
Embla Medical
Gubra
Krypto
OLIE OG GAS
Banker og Finans
Chemometec
Forsvarsaktier
Smallcap og First North aktier
![]() |
1/4 07:25 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
![]() |
31/3 22:51 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Aktier faldt med nervøse investorer på sidenlinjen (link)
|
![]() |
31/3 22:12 af BioShare |
Precigen er nået rigtig langt omkring fremstillingen med deres ULTRA CAR-T...er klar "overnight", og fikses blot lokalt på hospitalet. Så det er her allerede...
|
![]() |
31/3 20:44 af Bulder |
Carvykti er ikke uden bivirkninger (link)
|
![]() |
31/3 19:37 af Solsen |
CAR-T’s fremstillingsproces kan forkortes markant (link)
|
![]() |
31/3 18:06 af E L |
Genmab would need around dkk7850 to get to a similar market cap. yeah, a few years sounds about right ;-)
|
![]() |
31/3 17:49 af Solsen |
JW ynder at sammenligne Genmab med Regeneron. ATH for sidstnævnte i dag (link) - om et par år måske :-)
|
![]() |
31/3 17:43 af ProInvestorNEWS |
Torsdagens aktier: Defensive aktier holdt stand i rødt marked (link)
|
![]() |
31/3 17:33 af ProInvestorNEWS |
Er bunden i biotech fundet? Store ændringer i Zealand Pharma. Efter generalforsamlingen i Genmab. Carlsberg går ud af Rusland. Input til olieaktier i debatten på ProInvestor.com. Det er nogle af overskifterne i ugens korte kommentar fra Helge Larsen. (link)
|
![]() |
31/3 13:18 af Sukkeralf |
Lad os håbe det
|
![]() |
31/3 12:25 af Bulder |
Kan være den lider samme skæbne som tak-079 tilsyneladende har lidt. Ser ikke ud til den er i klinikken.
|
![]() |
31/3 11:52 af Solsen |
Jeg kan ikke finde noget på stoffet efter medio 2020.
|
![]() |
31/3 11:39 af Solsen |
En 3 år gammel poster. Hvor står M267 i dag ?
|
![]() |
31/3 11:30 af Bulder |
SIFbody er åbenbart noget hexabody-agtigt, (multimerization). Mere potent end dara. Bedre til at aktivere CDC. Så en direkte konkurrent til superdara. (link)
|
![]() |
31/3 11:05 af Sukkeralf |
M267: a SIFbody candidate targeting CD38
|
![]() |
31/3 11:05 af Sukkeralf |
|
![]() |
31/3 11:05 af Sukkeralf |
It was Momenta Pharmaceuticals Janssen bought:
|
![]() |
31/3 11:01 af Sukkeralf |
But still thats not clinical data and we dont now if its a new or old target
|
![]() |
31/3 11:01 af Sukkeralf |
Yes Jan has promissed us that so hopefully its only a few months away
|
![]() |
31/3 10:45 af E L |
@Sukkeralf I was hoping for another hexabody mention in the BionTech presentation but there was none this time. The start of a hexabody trail with them would be nice support for the platform
|
![]() |
31/3 10:18 af Bulder |
Men det er så også noget af en ambition for hex38. ORR på 98%, 78% sCR i 7. linje!
|
![]() |
31/3 10:14 af bibob |
De kunne vel i princippet lave aftaler på begge stoffer. ??
|
![]() |
31/3 09:57 af Solsen |
Vi ved at carvykti er super dyr og besværlig at arbejde med. Økonomisk får JNJ også mindre ud af den aftale end daraaftalen. Så hvis hexa38 kan komme på højde med det stof i effekt og bivirkninger er der ikke noget der taler for, at de ikke hopper på hexa38.
|
![]() |
31/3 09:52 af Sukkeralf |
EL i would like that too - but is it realistic to expect HexaCD38 to be clearly better than daratumumab. I´m not so sure - so far vi have not seen that many proofs about the hexabody platform in the clinic or interest from partners
|
| ||
![]() |
31/3 09:36 af E L |
I would like to know more about the UBS Hex38
comments
|
![]() |
31/3 09:35 af E L |
development from other companies will make competition to Dara stronger and stronger; JNJ will have to keep improving as well . If Hexa is clearly better I find it hard to believe JNJ would not develop it further
|
![]() |
31/3 09:32 af Sukkeralf |
Ja og problemet er trods alt, at det skal først skal kæmpe med Darzalex off patent og senere Darzalex faspro, så man skal godt nok være god. Chancerne er nok størst hvis det virker i nye indikationer eller i patienter der ikke længere responderer på daratumumab.
|
![]() |
31/3 09:32 af E L |
Børsen summary in Medwatch lol (link)
|
![]() |
31/3 09:19 af Bulder |
Men man kunne godt mistænkte JnJ for ikke at have lyst til at bruge penge på superdara, fordi der i forvejen er dara, tec, tal og nu Carvykti.
|
![]() |
31/3 09:16 af Bulder |
ja, hvis superdara+tec eller tal bliver en mulighed, ser det stærkt ud.
|
![]() |
31/3 09:09 af Sukkeralf |
Måske dara kunne indgå i et multispecifikt antistof af en art - eller hexabody for den sags skyld
|
![]() |
31/3 09:08 af Sukkeralf |
Ja og de bispecifikke antistoffer
|
![]() |
31/3 08:57 af Bulder |
Men ellers har de jo Carvykti, der lige har fået CHMP-anbefaling (link)
|
![]() |
31/3 08:53 af Sukkeralf |
Janssen købte et selskab for ½-1 år siden der også havde et CD38 antistof i klinisk udvikling - nogen der husker hvem det var ?
|
![]() |
31/3 08:43 af Bulder |
Jo, men det bliver så den amputerede (non-mm) udgave. Vi skal så håbe at det virker i dlbcl.
|
![]() |
31/3 08:36 af gentogen |
Og siger "vi har ikke set et bedre" - så mon ikke det går meget godt...
|
![]() |
31/3 08:35 af gentogen |
Omvendt er det jo reelt er meget positiv nyhed, at Genmab allerede har besluttet, at de uanset hvad fortsætter udviklingen.
|
![]() |
31/3 08:13 af Bulder |
Jeg kan ikke lide, at UBS iflg artiklen har haft en snak med Janssen, og mener at de (Janssen) har andre planer. Derfor har de (UBS) ikke værdisat hex38 i deres modeller.
|
![]() |
31/3 08:01 af Vougeot |
“De har brug for en næste generation af CD38-antistoffer, og vi har ikke set et bedre, så jeg tror, at Janssen er super interesseret, og jeg tror ikke, at de vil sige, at de har nok og vil overlade molekylet til andre,” siger Jan van de Winkel, der fortæller, at Genmab i så fald selv vil overtage videreudviklingen af molekylet.
|
![]() |
31/3 08:01 af Vougeot |
Hvor længe vi er berettiget til royalty, er den afgørelse, der har størst påvirkning. Lægemidlet skaber tocifret milliardindtægt for Genmab, så det gør en stor forskel, om det slutter i 2030 eller 2035. Det er den afgørelse, jeg helst vil vinde,” siger Jan van de Winkel.
|
![]() |
31/3 08:00 af Vougeot |
“Jeg synes, at Janssen skal vise deres partner respekt. Janssen har skabt magi i den kliniske udvikling, men jeg mener, at vi skal behandles retfærdigt,” siger Jan van de Winkel.
|
![]() |
31/3 08:00 af Vougeot |
Et par uddrag:
|
![]() |
31/3 07:41 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Carlsberg exit, Tesla stigning og bund i biotek? (link)
|
![]() |
31/3 06:58 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
![]() |
31/3 02:14 af Tommy P. |
Jeg forstår åbenbart ikke hvad Pensionistens problem er. Når man klikker på (link) man både se overdkrift og brødtekst. God nat
|
![]() |
31/3 02:04 af Tommy P. |
Men der er @Pensionisten, der kun kan se overskriften.
|
![]() |
31/3 02:03 af Tommy P. |
ok. Mange tak.
|
![]() |
31/3 01:49 af Tommy P. |
Se mit link 20:38. Hvis du lader markøren hvile på linket , ser du hvad du efterspørger.
|
![]() |
31/3 01:33 af Tommy P. |
@Pensionisten. Er det overskriften i det link jeg satte ind 21:33? Jeg kan se hele filen, så jeg ved ikke hvad der er galt. Du kan prøve @nohope 21:20
|
![]() |
30/3 21:33 af gentogen |
Han har sagt det samme mange gange før. Og haft ret hver gang.
|