Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
|
17/6 17:27 af ProInvestorNEWS |
Fredagens aktier: C25 gik på weekend med plus efter svær uge (link)
|
|
|
17/6 17:10 af gdn55 |
Jeg vil gerne rose Vitus. Det var tæt på du fik ret, men det kommer sikkert i næste uge.
|
|
|
17/6 17:06 af Rondo |
DE må hav vurderet det var med at skynde sig at få købt til den ekstemt billige pris....inden det for sent.... :-)
|
|
17/6 17:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
111.000 stk. igennem slutauktionen. Over det dobbelte af dagens øvrige omsætning.
|
|
|
17/6 17:01 af Stroka |
Tak bikube.
|
|
|
17/6 16:59 af bikube |
Ja - jeg mener, de har gjort det et par gange, da der var voldsomme protester mod netop udvandingen ved at udstede ny aktier.
|
|
|
17/6 16:53 af Stroka |
der
|
|
|
17/6 16:52 af Stroka |
Har nogensinde været den slags opkøb før?
|
|
17/6 16:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det satte fut i købslysten. +6,16%.
|
|
|
17/6 16:46 af bikube |
Det er måske nok godt set, at købe dem billigt nu, til flere års brug.
|
|
|
17/6 16:44 af bikube |
Det er ikke Warrants, men Restricted Stocks til bestyrelse og andre i ledelsen.
|
|
17/6 16:43 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
17/6 16:41 af Svingtraderen |
****GENMAB: DET SKAL AFBØDE UDVANDING FORÅRSAGET AF UDNYTTELSE AF WARRANTS
|
|
17/6 16:41 af Svingtraderen |
****GENMAB: VIL TILBAGEKØBE OP TIL 370.000 EGNE AKTIER
|
|
|
17/6 15:52 af Sukkeralf |
Det er også om at starte tidligt nohope med alle de flasker der skal i hus - immervæk 300-400 Genmab entusiaster der dukker op
|
|
17/6 15:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
17/6 15:46 af nohope |
Nu lovede jeg jo danskvand med citronsmag ved kurs 2500, så for at hedge risikoen, så fik jeg konen til at tage 6 flasker med fra REMA. De står i garagen - foreløbigt.
|
|
|
17/6 15:10 af E L |
Few comment on the difference in potential patient population for Car-T versus Epco, as Klimovsky did the other day with Goldmans; many more patients are eligible for treatment with Epco, far less can actually get Car-T (due to their illness or age)
|
|
|
17/6 15:07 af E L |
An insight into how bispecifics are changing the lymphoma treatment landscape (link)
|
|
|
17/6 15:04 af E L |
Phase II study of epcoritamab in R/R LBCL (link)
|
|
|
17/6 15:00 af E L |
Expert Report on novelties in the management of gynaecological malignancies from ASCO 2022 (link)
|
|
|
17/6 11:09 af Vitus |
Nej, jeg mener 2000…opad :-)
|
|
|
17/6 10:56 af Riis7 |
du mener vel 1900;-)
|
|
|
17/6 10:50 af Raun |
Tusinde tak Solsen :-)
|
|
| ||
|
|
17/6 10:47 af Vitus |
Mon 2000 holder i dag :-)
|
|
|
17/6 09:56 af E L |
same article as before i think, but maybe more can see this one - Historisk god købsmulighed (link)
|
|
|
17/6 09:55 af Riis7 |
haveparty den 16/12 - 2022, så skal der gang i de 30 rm brænde :-)
|
|
|
17/6 09:51 af BioShare |
Ja, og det festlige humør ;-)
|
|
|
17/6 09:45 af JKY_VH |
;-)
|
|
17/6 09:42 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Situationen taget i betragtning skal vi nok selv have drikkevarer og mad med. :-)
|
|
17/6 09:32 af Solsen |
Jeg har sat kryds i kalenderen :-)
|
|
17/6 09:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
|
|
17/6 09:08 af JKY_VH |
+2,37% pt., trækker det op til haveparty hos nohope?
|
|
17/6 08:19 af Solsen |
@Raun Jeg har kun et frimærke. Selskabet er et meget tidligt biotech, men dog med lidt resultater i klinisk i H222. Svært at vurdere potentialet på nuværende tidspunkt. Købte lidt pga deres samarbejde med Genmab. Jeg skrev forkert omkring deres cash beholdning - den er $246 mln. Men stadig langt over deres valuation på $67 mln. Måske et spekulationskøb pga det forhold….
|
|
|
17/6 06:55 af ProInvestorNEWS |
Paniske investorer giver store kursfald (link)
|
|
17/6 06:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen.
|
|
|
17/6 01:06 af Raun |
Solsen.... Kunne jeg få dig til at give en kort vurdering
af BOLT?
|
|
|
16/6 21:51 af E L |
"So we believe that Darzalex really has a really big runway continuing. And pretty soon, it will be our largest asset actually and with much further growth potential."
|
|
|
16/6 21:49 af E L |
Johnson & Johnson (JNJ) Goldman Sachs Global Healthcare Conference (Transcript)
(link)
|
|
16/6 21:35 af Solsen |
En enkelt af mine aktier er i grøn. BOLT (link) med marketcap på $67 mln og $264 mln i cash beholdning ?
|
|
16/6 21:33 af Solsen |
Nej det kan man ikke være sikker på. Men lige ses kun farer.
|
|
|
16/6 21:10 af JKY_VH |
bortset fra det er det jo ikke sikkert at USA bliver ramt af en recession i år selv om markedet inddiskonterer det pt.
|
|
|
16/6 20:22 af JKY_VH |
præcis Solsen, og hvis det er det der skal til for at få has på inflationen, så må det være sådan.
|
|
|
16/6 20:16 af JKY_VH |
nohope 13.28, tak kommer gerne;-)
|
|
16/6 18:51 af Helge Larsen/PI-redaktør |
USA/middag: Recessionspøgelset sænker aktierne (link)
|
|
16/6 18:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Aktier: Syvendestørste C25-dyk koster investorerne over 100 mia. kr(link)
|
|
16/6 18:28 af Solsen |
Det er jo hvad markedet forventer nu.
|
|
|
16/6 17:55 af AaBforever |
Så vil recessionen helt sikkert stikke sit grimme hoved frem.
|
|
|
16/6 17:52 af AaBforever |
NBI er banket tilbage til marts 2020. Og hvad sker der hvis FED i juli igen hæver med 0,75% og ECB hæver mere end 0,25% i juli?
|
|
|
16/6 17:22 af ProInvestorNEWS |
Torsdagens aktier: Stemningen vendte efter renteløft - Bank til Jyske
(link)
|
