Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
17/6 17:27
af ProInvestorNEWS
Fredagens aktier: C25 gik på weekend med plus efter svær uge (link)
17/6 17:10
af gdn55
Jeg vil gerne rose Vitus. Det var tæt på du fik ret, men det kommer sikkert i næste uge.
17/6 17:06
af Rondo
DE må hav vurderet det var med at skynde sig at få købt til den ekstemt billige pris....inden det for sent.... :-)
17/6 17:02
af Helge Larsen/PI-redaktør
111.000 stk. igennem slutauktionen. Over det dobbelte af dagens øvrige omsætning.
17/6 17:01
af Stroka
Tak bikube.
17/6 16:59
af bikube
Ja - jeg mener, de har gjort det et par gange, da der var voldsomme protester mod netop udvandingen ved at udstede ny aktier.
17/6 16:53
af Stroka
der
17/6 16:52
af Stroka
Har nogensinde været den slags opkøb før?
17/6 16:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det satte fut i købslysten. +6,16%.
17/6 16:46
af bikube
Det er måske nok godt set, at købe dem billigt nu, til flere års brug.
17/6 16:44
af bikube
Det er ikke Warrants, men Restricted Stocks til bestyrelse og andre i ledelsen.
17/6 16:43
af Helge Larsen/PI-redaktør
17/6 16:41
af Svingtraderen
****GENMAB: DET SKAL AFBØDE UDVANDING FORÅRSAGET AF UDNYTTELSE AF WARRANTS
17/6 16:41
af Svingtraderen
****GENMAB: VIL TILBAGEKØBE OP TIL 370.000 EGNE AKTIER
17/6 15:52
af Sukkeralf
Det er også om at starte tidligt nohope med alle de flasker der skal i hus - immervæk 300-400 Genmab entusiaster der dukker op
17/6 15:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
17/6 15:46
af nohope
Nu lovede jeg jo danskvand med citronsmag ved kurs 2500, så for at hedge risikoen, så fik jeg konen til at tage 6 flasker med fra REMA. De står i garagen - foreløbigt.
17/6 15:10
af E L
Few comment on the difference in potential patient population for Car-T versus Epco, as Klimovsky did the other day with Goldmans; many more patients are eligible for treatment with Epco, far less can actually get Car-T (due to their illness or age)
17/6 15:07
af E L
An insight into how bispecifics are changing the lymphoma treatment landscape (link)
17/6 15:04
af E L
Phase II study of epcoritamab in R/R LBCL (link)
17/6 15:00
af E L
Expert Report on novelties in the management of gynaecological malignancies from ASCO 2022 (link)
17/6 11:09
af Vitus
Nej, jeg mener 2000…opad :-)
17/6 10:56
af Riis7
du mener vel 1900;-)
17/6 10:50
af Raun
Tusinde tak Solsen :-)
17/6 10:47
af Vitus
Mon 2000 holder i dag :-)
17/6 09:56
af E L
same article as before i think, but maybe more can see this one - Historisk god købsmulighed (link)
17/6 09:55
af Riis7
haveparty den 16/12 - 2022, så skal der gang i de 30 rm brænde :-)
17/6 09:51
af BioShare
Ja, og det festlige humør ;-)
17/6 09:45
af JKY_VH
;-)
17/6 09:42
af Helge Larsen/PI-redaktør
Situationen taget i betragtning skal vi nok selv have drikkevarer og mad med. :-)
17/6 09:32
af Solsen
Jeg har sat kryds i kalenderen :-)
17/6 09:32
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
17/6 09:08
af JKY_VH
+2,37% pt., trækker det op til haveparty hos nohope?
17/6 08:19
af Solsen
@Raun Jeg har kun et frimærke. Selskabet er et meget tidligt biotech, men dog med lidt resultater i klinisk i H222. Svært at vurdere potentialet på nuværende tidspunkt. Købte lidt pga deres samarbejde med Genmab. Jeg skrev forkert omkring deres cash beholdning - den er $246 mln. Men stadig langt over deres valuation på $67 mln. Måske et spekulationskøb pga det forhold….
17/6 06:55
af ProInvestorNEWS
Paniske investorer giver store kursfald (link)
17/6 06:45
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen.
17/6 01:06
af Raun
Solsen.... Kunne jeg få dig til at give en kort vurdering af BOLT?
16/6 21:51
af E L
"So we believe that Darzalex really has a really big runway continuing. And pretty soon, it will be our largest asset actually and with much further growth potential."
16/6 21:49
af E L
Johnson & Johnson (JNJ) Goldman Sachs Global Healthcare Conference (Transcript) (link)
16/6 21:35
af Solsen
En enkelt af mine aktier er i grøn. BOLT (link) med marketcap på $67 mln og $264 mln i cash beholdning ?
16/6 21:33
af Solsen
Nej det kan man ikke være sikker på. Men lige ses kun farer.
16/6 21:10
af JKY_VH
bortset fra det er det jo ikke sikkert at USA bliver ramt af en recession i år selv om markedet inddiskonterer det pt.
16/6 20:22
af JKY_VH
præcis Solsen, og hvis det er det der skal til for at få has på inflationen, så må det være sådan.
16/6 20:16
af JKY_VH
nohope 13.28, tak kommer gerne;-)
16/6 18:51
af Helge Larsen/PI-redaktør
USA/middag: Recessionspøgelset sænker aktierne (link)
16/6 18:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
Aktier: Syvendestørste C25-dyk koster investorerne over 100 mia. kr(link)
16/6 18:28
af Solsen
Det er jo hvad markedet forventer nu.
16/6 17:55
af AaBforever
Så vil recessionen helt sikkert stikke sit grimme hoved frem.
16/6 17:52
af AaBforever
NBI er banket tilbage til marts 2020. Og hvad sker der hvis FED i juli igen hæver med 0,75% og ECB hæver mere end 0,25% i juli?
16/6 17:22
af ProInvestorNEWS
Torsdagens aktier: Stemningen vendte efter renteløft - Bank til Jyske (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 631/4386