Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Biotek-snakken
Chemometec
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
|
16/6 16:42 af Schiff |
kan da ikke udelukkes at den skal ned til coronabunden igen. Når markedet ikke er rationalet kan alt ske som vi også så under coronapanikken. Jeg er dog mere nervøs denne gang end under coronapanikken..
|
|
|
16/6 16:38 af AaBforever |
Ja man skulle have købt en ordentlig gang bear`s start juni.
|
|
|
16/6 16:27 af Riis7 |
man har lyst til at købe men næste dag er man glad man ikke gjorde hehe
|
|
|
16/6 16:26 af Riis7 |
corona bund var 1240,5
|
|
|
16/6 16:23 af AaBforever |
Hvis det fortsætter med samme fart er vi under 1800 i morgen..spændende hvor bunden er?
|
|
|
16/6 16:12 af AaBforever |
Den 2. midt på måneden og 3. sidst på måneden.
|
|
|
16/6 16:11 af AaBforever |
Jeg kan huske i min ungdom at den 1., først på måneden
|
|
|
16/6 16:10 af AaBforever |
Det er skidt...vi er kun midt på måneden;-)
|
|
|
16/6 16:07 af gdn55 |
Har desværre ikke flere penge, men sikke købs mulighed, for dem som bare gider eller kan sætte sig lidt ind i aktien. Bare min mening
|
|
|
16/6 15:58 af Riis7 |
Farvel til de 1900
|
|
|
16/6 15:52 af Sukkeralf |
Det tror jeg Bulder - synes man flere gange har hørt, at man ikke helt kan sammeligne CRS i CAR-T og eks CRS ved behandling med bispecifikke antistoffer........også selv om graden er det samme - altså at det er mere alvorligt i CAR-T behandlingen.
|
|
|
16/6 15:18 af ProInvestorNEWS |
Kort video/ Ugekommentar: e kortvarige recession og den farlige: (link)
|
|
16/6 15:02 af Bulder |
Gad vist om 1. dosis kræver indlæggelse.
|
|
16/6 15:00 af Bulder |
4 mdr
|
|
16/6 15:00 af Bulder |
Meeen, 1. dosis i 3 tempi med mindst 24 timer imellem. 2. dosis 3 mdr senere.
|
|
16/6 14:37 af Bulder |
CRS nogenlunde det samme.
|
|
16/6 14:34 af Bulder |
Lidt bedre end tec+dara (link)
|
|
|
16/6 14:34 af ProInvestorNEWS |
Genmab A/S has published its Articles of Association
(link)
|
|
|
16/6 14:28 af Stockwatch1 |
Bunden af fase 4? Kan du vise det på en graf?
|
|
|
16/6 14:08 af w |
sp500 siden top ligner af vi er i bunden af fase4..
|
|
16/6 14:07 af Solsen |
Kobber presser sig tættere på et brud ned (link)
|
|
16/6 14:05 af Solsen |
(link) Jeg bliver ved med at poste rødekros analyse. Vi kommer tilbage til normaltilstand inden længe. Feds qe4 sluttede de $120bns obligationsopkøb for måneder siden. Demografien presser inflationen ned. Kina har problemer. Der kommer ikke problemer på boligmarkedet, idet vi ligger midt i boligcyklen. Læs indlægget og bliv glad på en solskinsdag.
|
|
16/6 13:57 af nohope |
Kommer aldrig af med jer igen, hvis I kommer indenfor. Der er 30 rm brænde på lager til vinter, så jeg skal sidde og svede hele vinteren.
|
|
16/6 13:54 af Solsen |
Der er ikke gas til fyret i december. Men det kan da beskytte imod vinden at komme indenfor.
|
|
| ||
|
|
16/6 13:52 af w |
ligemeget, han har ikke råd til at
fyre hytten op
|
|
|
16/6 13:52 af Sukkeralf |
Solsen er vist allerede i gang med champagnen - sådan skal det være
|
|
16/6 13:51 af Solsen |
Jeg synes sådan set også, at @nohope skulle invitere os indenfor i december.
|
|
16/6 13:51 af Solsen |
I forstår nok :-)
|
|
16/6 13:50 af Solsen |
De skal nok tømme lagrene i de områder de besætter. Og der findes bel løsning i Ukraine ober lidt tid.
|
|
|
16/6 13:50 af w |
13:28 hvilken champagne?
inden jeg starter bilen
|
|
16/6 13:49 af Solsen |
Rusland har de første måneder af 2022 eksporteret 60% mere end sidste år.
|
|
16/6 13:49 af nohope |
Med de høje benzinpriser er det særligt lønsomt at forvandle majs til biobrændstof, det tager majs af markedet.
|
|
16/6 13:48 af nohope |
30 %af verdenshandlen med hved og byg kommer fra Rusland og Ukraine. Lagre fra 2021 kan ikke eksporteres fra Ukraine. Svag globa høst måske for andet år. Kunstgødning eksploderet i pris og meget mindre produktion af det fordi gaspriser bestemmer prisen på kunstgødning, betyder der bliver gødet mindre = mindre høst
|
|
16/6 13:39 af Solsen |
Se kornpriserne er fordoblet. Ukraine producerer 3% af verdens hvedehøst. De forventer vel at høste over 50%. Spekulanter og frygt har drevet kornprisen helt ud i noget voldsomt overdrevet. Slutter krigen falder kornpriserne som en sten. Lidt recessionsfrygt skal nok også sætte sine spor i inflationen ret hurtigt. Så det har ikke nødigt at gå så galt. Men det er dog forventningen nu.
|
|
|
16/6 13:34 af E L |
:-)
|
|
16/6 13:32 af Solsen |
Lol - vi skal nok huske det :-)
|
|
16/6 13:32 af nohope |
2500 - og så er det danskvand med citronsmag.
|
|
|
16/6 13:31 af Riis7 |
kommer heller ikke til at ske, man skal være glad for Genmab i 2500 den 16/12
|
|
16/6 13:29 af nohope |
Det bliver den billigste omgang jeg nogensinde kommer til at give :-)
|
|
|
16/6 13:29 af Sukkeralf |
Faldet sker flere af dagene under lav omsætning
|
|
16/6 13:28 af nohope |
ups - 16/12 sæ'føli
|
|
16/6 13:28 af nohope |
GEN i 3000 den 16/6-2022 og så er hele PI inviteret til champagne på plænen foran nohope´s place.
|
|
16/6 13:25 af Solsen |
For 6 mdr siden var banker let positive omkring markedet. Nu er det hele negativt og alt går galt. Lad os se hvordan verden ser ud om 6 mdr. det ville ikke undre mig, hvis Genmab er i kurs 3000 :-)
|
|
|
16/6 13:17 af Riis7 |
det bedre og ha pengene i banken end aktie market pt:-) negativ renter
er os væk mange steder
|
|
|
16/6 13:14 af E L |
that's ok. 'tiden går hurtigt' someone wrote earlier today :-)
|
|
16/6 13:10 af nohope |
Yah - great. Perhaps we know more in 2030.(I have no idea why Dara should be of any help in this connection, perhaps they have just run out all other possibilities)
|
|
|
16/6 12:47 af E L |
12:13 you may think it is a bit far-fetched, but I linked to an article on ME/CFS the other day (link) , waaay too early offcourse, but I immediately thought it could be of interest for long-covid (more for the hopers as the no-hopers though ;-) )
|
|
16/6 12:19 af Bulder |
Det er ikke rigtigt w. Der har været adskillige nedture for genmab drevet af dårlige nyheder. Men denne gang er det indeks. For der er ingen dårlige nyheder.
|
|
16/6 12:17 af nohope |
- og det var nok mere relateret til lave, lave renter og masser af likviditet
|
|
16/6 12:16 af nohope |
Alle aktier var siker havn under corona.
|
