Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/6 16:42
af Schiff
kan da ikke udelukkes at den skal ned til coronabunden igen. Når markedet ikke er rationalet kan alt ske som vi også så under coronapanikken. Jeg er dog mere nervøs denne gang end under coronapanikken..
16/6 16:38
af AaBforever
Ja man skulle have købt en ordentlig gang bear`s start juni.
16/6 16:27
af Riis7
man har lyst til at købe men næste dag er man glad man ikke gjorde hehe
16/6 16:26
af Riis7
corona bund var 1240,5
16/6 16:23
af AaBforever
Hvis det fortsætter med samme fart er vi under 1800 i morgen..spændende hvor bunden er?
16/6 16:12
af AaBforever
Den 2. midt på måneden og 3. sidst på måneden.
16/6 16:11
af AaBforever
Jeg kan huske i min ungdom at den 1., først på måneden
16/6 16:10
af AaBforever
Det er skidt...vi er kun midt på måneden;-)
16/6 16:07
af gdn55
Har desværre ikke flere penge, men sikke købs mulighed, for dem som bare gider eller kan sætte sig lidt ind i aktien. Bare min mening
16/6 15:58
af Riis7
Farvel til de 1900
16/6 15:52
af Sukkeralf
Det tror jeg Bulder - synes man flere gange har hørt, at man ikke helt kan sammeligne CRS i CAR-T og eks CRS ved behandling med bispecifikke antistoffer........også selv om graden er det samme - altså at det er mere alvorligt i CAR-T behandlingen.
16/6 15:18
af ProInvestorNEWS
Kort video/ Ugekommentar: e kortvarige recession og den farlige: (link)
16/6 15:02
af Bulder
Gad vist om 1. dosis kræver indlæggelse.
16/6 15:00
af Bulder
4 mdr
16/6 15:00
af Bulder
Meeen, 1. dosis i 3 tempi med mindst 24 timer imellem. 2. dosis 3 mdr senere.
16/6 14:37
af Bulder
CRS nogenlunde det samme.
16/6 14:34
af Bulder
Lidt bedre end tec+dara (link)
16/6 14:34
af ProInvestorNEWS
Genmab A/S has published its Articles of Association (link)
16/6 14:28
af Stockwatch1
Bunden af fase 4? Kan du vise det på en graf?
16/6 14:08
af w
sp500 siden top ligner af vi er i bunden af fase4..
16/6 14:07
af Solsen
Kobber presser sig tættere på et brud ned (link)
16/6 14:05
af Solsen
(link) Jeg bliver ved med at poste rødekros analyse. Vi kommer tilbage til normaltilstand inden længe. Feds qe4 sluttede de $120bns obligationsopkøb for måneder siden. Demografien presser inflationen ned. Kina har problemer. Der kommer ikke problemer på boligmarkedet, idet vi ligger midt i boligcyklen. Læs indlægget og bliv glad på en solskinsdag.
16/6 13:57
af nohope
Kommer aldrig af med jer igen, hvis I kommer indenfor. Der er 30 rm brænde på lager til vinter, så jeg skal sidde og svede hele vinteren.
16/6 13:54
af Solsen
Der er ikke gas til fyret i december. Men det kan da beskytte imod vinden at komme indenfor.
16/6 13:52
af w
ligemeget, han har ikke råd til at fyre hytten op
16/6 13:52
af Sukkeralf
Solsen er vist allerede i gang med champagnen - sådan skal det være
16/6 13:51
af Solsen
Jeg synes sådan set også, at @nohope skulle invitere os indenfor i december.
16/6 13:51
af Solsen
I forstår nok :-)
16/6 13:50
af Solsen
De skal nok tømme lagrene i de områder de besætter. Og der findes bel løsning i Ukraine ober lidt tid.
16/6 13:50
af w
13:28 hvilken champagne? inden jeg starter bilen
16/6 13:49
af Solsen
Rusland har de første måneder af 2022 eksporteret 60% mere end sidste år.
16/6 13:49
af nohope
Med de høje benzinpriser er det særligt lønsomt at forvandle majs til biobrændstof, det tager majs af markedet.
16/6 13:48
af nohope
30 %af verdenshandlen med hved og byg kommer fra Rusland og Ukraine. Lagre fra 2021 kan ikke eksporteres fra Ukraine. Svag globa høst måske for andet år. Kunstgødning eksploderet i pris og meget mindre produktion af det fordi gaspriser bestemmer prisen på kunstgødning, betyder der bliver gødet mindre = mindre høst
16/6 13:39
af Solsen
Se kornpriserne er fordoblet. Ukraine producerer 3% af verdens hvedehøst. De forventer vel at høste over 50%. Spekulanter og frygt har drevet kornprisen helt ud i noget voldsomt overdrevet. Slutter krigen falder kornpriserne som en sten. Lidt recessionsfrygt skal nok også sætte sine spor i inflationen ret hurtigt. Så det har ikke nødigt at gå så galt. Men det er dog forventningen nu.
16/6 13:34
af E L
:-)
16/6 13:32
af Solsen
Lol - vi skal nok huske det :-)
16/6 13:32
af nohope
2500 - og så er det danskvand med citronsmag.
16/6 13:31
af Riis7
kommer heller ikke til at ske, man skal være glad for Genmab i 2500 den 16/12
16/6 13:29
af nohope
Det bliver den billigste omgang jeg nogensinde kommer til at give :-)
16/6 13:29
af Sukkeralf
Faldet sker flere af dagene under lav omsætning
16/6 13:28
af nohope
ups - 16/12 sæ'føli
16/6 13:28
af nohope
GEN i 3000 den 16/6-2022 og så er hele PI inviteret til champagne på plænen foran nohope´s place.
16/6 13:25
af Solsen
For 6 mdr siden var banker let positive omkring markedet. Nu er det hele negativt og alt går galt. Lad os se hvordan verden ser ud om 6 mdr. det ville ikke undre mig, hvis Genmab er i kurs 3000 :-)
16/6 13:17
af Riis7
det bedre og ha pengene i banken end aktie market pt:-) negativ renter er os væk mange steder
16/6 13:14
af E L
that's ok. 'tiden går hurtigt' someone wrote earlier today :-)
16/6 13:10
af nohope
Yah - great. Perhaps we know more in 2030.(I have no idea why Dara should be of any help in this connection, perhaps they have just run out all other possibilities)
16/6 12:47
af E L
12:13 you may think it is a bit far-fetched, but I linked to an article on ME/CFS the other day (link) , waaay too early offcourse, but I immediately thought it could be of interest for long-covid (more for the hopers as the no-hopers though ;-) )
16/6 12:19
af Bulder
Det er ikke rigtigt w. Der har været adskillige nedture for genmab drevet af dårlige nyheder. Men denne gang er det indeks. For der er ingen dårlige nyheder.
16/6 12:17
af nohope
- og det var nok mere relateret til lave, lave renter og masser af likviditet
16/6 12:16
af nohope
Alle aktier var siker havn under corona.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 632/4386