Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
16/6 12:16 af Bulder |
Jo, og alligevel var konsekvenserne for genmab overskuelige. Dara solgte over al forventning.
|
|
|
16/6 12:16 af w |
får jeg altid at vide når den falder
|
|
|
16/6 12:16 af w |
gen er drevet af indeks,
|
|
16/6 12:15 af Bulder |
nej men biotek var sikker havn sidst. Det var ikke kun vaccine-selskaberne der profiterede.
|
|
16/6 12:15 af nohope |
Hvis sygehusene brænder ressourcerne af på corona, så er der mindre til alt andet, herunder kræft.
|
|
16/6 12:13 af nohope |
Well, mab´er er vist ikke en del af strategien mod corona
|
|
16/6 12:12 af Bulder |
Hvis ba5 slår til for alvor, og vi får en ny opblussen af pandemien, kan det måske genrejse interessen for biotek, som vi så under begyndelsen pandemien.
|
|
16/6 11:38 af nohope |
Yep, tiden går hurtigt. Reglen er at på 7 års sigt taber man ikke penge på aktier, så allerede inden 2030 vil GEN være i kurs 1900 - igen.
|
|
16/6 11:37 af Legolas23 |
Jeg tænkte det samme. Et lille rygte kun massere prisen i den rigtige retning
|
|
16/6 11:36 af Bulder |
Så både data og voldgift er relevante som aldrig før ;-)
|
|
16/6 11:36 af Bulder |
Hvad genmab angår, kan det jo være at JnJ vurderer, at de vil tabe den nye voldgift, og så udnytter den lave kurs til at slå til.
|
|
16/6 11:29 af Bulder |
I værste fald ser vi ind i et bearmarked på et års tid. Men det går jo hurtigt.
|
|
|
16/6 11:28 af w |
11.27 agree
|
|
|
16/6 11:28 af w |
det er da bedre end en halvering ift. toppen
|
|
16/6 11:27 af Bulder |
Jo da, der kommer en tid efter denne nedtur. Og det er der nye data skal komme til sin ret.
|
|
16/6 11:25 af Bulder |
Hvis vi skal helt ned på niveauet lige før corona, så er der langt igen. Her mener jeg markedet generelt.
|
|
|
16/6 11:25 af w |
giver ingen mening at snakke voldgift eller nye data i det her marked
|
|
16/6 11:23 af Bulder |
Spørgsmålet er hvor bunden er. Her? Eller endnu længere nede, da vi har været holdt oppe af lempelig rentepolitik..
|
|
|
16/6 11:20 af w |
50% ned fra toppen i januar, som under finanskrisen. Så mangler vi kun 35, great
|
|
16/6 11:18 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Netop Bulder.
|
|
|
16/6 11:07 af Raun |
w - tror som egentlig bare at aktierne er blevet alt for dyre....
|
|
16/6 11:05 af Bulder |
I går lettelse over at fed vil bekæmpe inflationen. I dag bekymring over kommende recession.
|
|
|
16/6 11:03 af w |
jeg fatter 0,0. I går steg us efter rentemeldingen. I dag hamrer alt ned. Hvad er bekymringen pt?
|
|
16/6 10:48 af Bulder |
Vi har været der før. 1. marts 21 var vi i 1901 - og kom op igen.
|
|
| ||
|
|
16/6 10:40 af AaBforever |
Vi skal nok under 1900 i dag. Tror jeg går ud og nyder solen i haven...
|
|
|
16/6 08:50 af Sukkeralf |
Ja hvis blot en af dem starter i et pivotalt studie i løbet af 2023, så ville det være godt. Håber BioNTech fortæller lidt mere bredt omkring deres samarbejde med Genmab på CMD, men det sker nok ikke så længe Covid indtjeningen fylder så meget.
|
|
16/6 08:23 af Bulder |
Men det lyder da fint med biontekkerne.
|
|
16/6 08:22 af Bulder |
Men det gælder så også Roche ;-)
|
|
16/6 08:15 af Solsen |
FDA skulle efter oplysninger jeg har fra andre investeringer være presset på medarbejdere. De skulle være dobbelt så lang tid om tingene end tidligere. Så Genmab/Abbvie har nok svært ved at få et møde med dem.
|
|
|
16/6 08:11 af Sukkeralf |
myndighederne
|
|
|
16/6 08:11 af Sukkeralf |
Eneste ting jeg bed mærke i var, at der stadig er stor tro på GEN1042 og GEN1046 - og at det er vigtig forskning, der giver indsigt, som kan bruges fremadrettet. Nej intet om filing andet end de skal tale med mindighederne og vil melde ud, så snart de ved mere.
|
|
16/6 08:10 af Bulder |
Tak Sukker - intet om filing?
|
|
|
16/6 08:08 af Sukkeralf |
Ikke meget fun over gårdagens præsentation hos Goldman Sachs - Anthony og Judith oversælger i hvert fald ikke varen. Alle Jans superlativer var pist væk, men nogen gange måske sundt nok bare at høre rosin versionen.
|
|
|
16/6 07:33 af ProInvestorNEWS |
Der gøres klar til amerikansk recession i studiet. Hansen og Larsen opdaterer dig i denne uge på, hvad recessionen kommer til at betyde for investorerne, og om vi endelig har nået aktiebunden 2.0 og går lysere tider i møde. (link)
|
|
16/6 07:14 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Aktier/FED: Helt naturligt med aktiestigninger (link)
|
|
|
16/6 06:50 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
16/6 06:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
16/6 06:16 af JKY_VH |
Jo, men det er værd at vente på og god morgen;-)
|
|
15/6 22:06 af Solsen |
Ja mange bidrager til det høje informationsniveau. Igen nævnt ingen glemt, men også tak herfra. Men mon ikke det tager lidt tid før vi ser ATH i Genmab igen.
|
|
|
15/6 21:39 af JKY_VH |
Helt enig
|
|
|
15/6 21:02 af ProInvestorNEWS |
Per Hansen
@PerNordnet
FED hæver med 0,75. Flere gange 0,75 i vente. FED bliver "næsten færdig" med stigninger i 2022. Gør klar til lidt mere i 2023 og sænker igen i 2024, når inflationen er besejret. Derfor. Rentekurve flader, USD falder og aktier stiger. (link)
|
|
|
15/6 20:44 af JKY_VH |
Nå, så vågnede de op;-)
|
|
|
15/6 20:34 af JKY_VH |
Markedet virker dog noget tungnemt pt.
|
|
|
15/6 20:13 af JKY_VH |
Jep, som markedet forventede så det vil jeg tro Solsen
|
|
15/6 20:13 af Solsen |
Umiddelbart fald i kurserne. Men mon ikke det kunne optages positivt, at fed gør noget ved inflationen ?
|
|
15/6 20:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
BREAKING: The Federal Reserve hikes its benchmark interest rate by three-quarters of a point, the biggest increase since 1994. @steveliesman
has the details. (link)
|
|
|
15/6 19:09 af JKY_VH |
Markedet er jo 6-9 måneder foran virkeligheden, så der må være indregnet ganske mange dårligdomme (især de gode nyheder taget i betragtning) i kursen. Derfor er det slet ikke utænkeligt at vi er tæt på en vending.
|
|
15/6 18:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
USA/middag: Stigninger for Feds rentebeslutning - teknologi fører an (link)
|
|
15/6 18:12 af Solsen |
I en hurtig sammenligning med SGEN synes Genmab at være straffet rigelig det sidste års tid. Men der mangler købere pt til Genmab. Og som Nohope siger, så kan det altid blive værre…
|
|
15/6 18:02 af Solsen |
De kloge købere afventer rigtigt nok en vending.
|
