Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
15/6 17:24
af Riis7
Vent med at køb til der er en trend opad, ingen grund til at prøve og fange en faldene kniv, den stiger jo ikke engang når alt andet er grøn
15/6 17:13
af gdn55
Det vender når de fleste nervøse almindelige investorer har solgt, og tabt en god del af deres surt optjente sparepenge.
15/6 17:09
af Bulder
Hm, lille fald trods nbi pænt i plus. Jeg ved sgu ikke hvor og hvornår det her vender.
15/6 16:59
af Solsen
Jeg tror mange der sælger grundet frygt eller er presset til at sælge har en kolonne med P/E værdier og derfor ofte smider Genmab. Med stigende rente en tid endnu kunne det godt trykke kursen noget tid endnu. Men ellers er vi kommet godt gennem ASCO og kommer nærmere imod ansøgning om godkendelse af yderligere et stof …
15/6 16:30
af JKY_VH
-r
15/6 16:29
af JKY_VH
kurrsen balancerer på et knivsæg, men håbet er mørkegrønt
15/6 16:28
af AaBforever
Nå det holdt ikke...altså kursen...ikke håbet;-)
15/6 16:12
af JKY_VH
tak Aab, så er der nok håb forude;-)
15/6 16:03
af AaBforever
Genmab i plus:-)
15/6 15:41
af E L
if not, try clicking on her link (article is interesting) (link)
15/6 15:39
af E L
could you read the article now? (genmab was not mentioned)
15/6 15:29
af Gasolin82
Surt at Genmab falder på en dag, hvor markederne er ret grønne. Selv Ambu er gået i plus.
15/6 14:55
af E L
dunno if this works for everyone Sukkeralf but try... (link)
15/6 14:49
af E L
Dr. Cordoba on the Efficacy of Epcoritamab in DLBCL (link)
15/6 14:49
af E L
that would be really nice, if we could open that other chapter there this summer...
15/6 14:41
af Sukkeralf
Iøvrigt har BioNTech CMD den 29 juni, så mon ikke vi snart får det nye HexaBody i klinikken
15/6 14:40
af Sukkeralf
15/6 14:40
af Sukkeralf
Nogen der har adgang til FT og kan se om BioNTech skriver noget om Genmab samarbejdet i denne artikel?
15/6 14:32
af Sukkeralf
Morphosys holder stadig liv i deres CD38 antistof
15/6 14:31
af Vitus
Jeg glæder mig så :-)
15/6 14:30
af Sukkeralf
15/6 14:15
af Sukkeralf
Men selvfølgelig ikke en sjov tid, hvis man er lettere kortsigtet - meeen det gælder jo de fleste aktier
15/6 14:14
af Sukkeralf
Vi får så mange spændende data i H2 2022, så der er da masser at glæde sig til
15/6 13:42
af Vitus
Ja, uha den kan komme meget længere ned…….specielt når efterspørgslen efter aktien er begrænset som i dag og mange andre dage…..og det at køre voldgiftssager mod sin store samarbejdspartner er vel ikke specielt positivt….forventninger til at de vinder den igangværende voldgiftssag må markedet jo heller ikke tro meget på…..
15/6 12:46
af Gasolin82
Den kan også gå under 1800, 1700, 1600 osv. Der er ingen af os der ved det. Specielt i disse tumultariske tider, hvor renterne og makroøkonomien går amok. Modsat kan aktien også hurtig stige til 2500 på få handelsdage. Det er set tit med Genmab. Så du skal spørge dig selv, om nuværende pris er rimelig for selskabet. Ingen af os kan desværre time markedet, så vi rammer bunden.
15/6 12:32
af Riis7
Tror mere det er tilliden til bio tek og aktiemarked der væk:-) tror stadig vi skal under de 1900
15/6 11:58
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Venter på Jyske Bank, SAS og især Fed (link)
15/6 11:52
af BioShare
Manglende tillid til selskabet/ledelse? Muligt det spiller ind hos dig, men det gør det ikke her. Hvad er det konkret du ikke har tillid til ved selskabet og ledelsen?
15/6 11:45
af Vitus
Hvor ringe interesse for Genmab i dag…..vel ikke noget at sige til eftersom Genmab som så ofte før har lagt sig til rette i Bund 5…..utroligt med mange gode nyheder…..men manglende tillid til selskabet/ledelse spiller helt sikkert ind….
15/6 09:31
af ProInvestorNEWS
Aktier/åbning: Positiv start anført af Vestas og Carlsberg (link)
15/6 08:03
af JKY_VH
Lad os nu få den rentestigning på 0,75%, så vi kan få bugt med inflationen og komme videre. God morgen;-)
14/6 16:24
af Darvin
HSBC - mon ikke mange vil sige at det nok var mere held end forstand ;-) Men nu har de så muligheden for at rette op og følge med op igen - øøhhh engang. Hvis blot man vidst hvornår, men der kan vi så få hjælp af "gutterne med stregerne" :-)
14/6 16:21
af svak
Tak Darvin for en fin oversigt.
14/6 16:19
af Riis7
HSBC er tæ på nu;-)
14/6 15:48
af Darvin
Update på kursmål for Genmab. En opmuntring eller et rygstød til de der er svage i troen, eller har mistet lidt gejst. Og ligegyldig info til nogle sikkert :-) (link)
14/6 12:57
af Bulder
I totally agree with Mr Wainwright. Smart fellow. :-)
14/6 12:57
af JKY_VH
Ja, bestemt en klarsynet analytiker. Lad os se om Powell kan genstarte "festen" med en mindre rentestigning end markedet forventer/frygter
14/6 12:52
af Solsen
Det er immervæk +3300 dkk … De er i den høje ende af analytikerne.
14/6 12:42
af E L
H.C. Wainwright Thinks Genmab’s Stock is Going to Recover (link) H.C. Wainwright analyst Ram Selvaraju reiterated a Buy rating on Genmab (GMAB – Research Report) today and set a price target of $47.00
14/6 12:38
af E L
ok i got that wrong; it stopped recruiting and now will have to restart to get to the larger number... big increase...
14/6 12:36
af E L
wonder why Novo decided to enlarge the Mim8 trial population here from 101 to 275 even before recruitment started? was it on the back of good news from another trial? (link)
14/6 12:15
af Riis7
Ja spændene om 1900 holder ugen ud, stemning bliver kun dårligere , de gode tider er slut i aktier pt, køb noget kunst:-)
14/6 12:00
af Vitus
Gode nyheder honoreres ikke…. markedet tænker “det er nok ikke rigtigt”. Ligner sgu godt nok mere et krak :-(
14/6 11:54
af Bulder
Pengene fosser ud af pensionskassen ;-)
14/6 11:53
af Sukkeralf
Nej det er godt nok svært for tiden
14/6 11:52
af Bulder
Men ellers er der ikke ret meget der kan rykke kursen. Markedet er ikke med os for tiden.
14/6 11:50
af Bulder
Måske bliver hun spurgt ind til hvor langt de er nået i filingprocessen.
14/6 11:45
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Bavarian dumper til bunds i rødt marked med renteuro (link)
14/6 11:38
af Sukkeralf
Ellers må vi håbe at JK siger noget interessant i morgen - hun har trods alt været en smule nemmere at forstå de seneste gange. Hun er normalt ikke lige så villig til at sige lidt mellem linierne som JvdW, men bare et enkelt guldkorn eller to ville være rart
14/6 10:45
af E L
:-D many here would benefit after these roller coaster years in Genmab haha
Nyeste Først- Ældste Først   Side 634/4386