Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
14/6 10:42 af Bulder |
Ser man det. Dara mod kronisk træthedssyndrom. Kunne være man skulle overveje at melde sig.
|
|
|
14/6 10:38 af E L |
|
|
|
14/6 10:07 af Sukkeralf |
Mit eget mareridt i den retning er Zymeworks - der har aftaler der indeholder BioBucks for mere end 8 milliarder dollars og det er endda uden BP på deres fremmeste produkt. Indtil videre er det ret begrænset, hvor meget der er udbetalt - gætter på under 100 millioner dollars.
|
|
14/6 10:07 af Bulder |
Hvor meget vil epco kunne indbringe i milestone ved evt. filing nu snart?
|
|
|
14/6 10:05 af Sukkeralf |
Daratumumab har dog været en undtagelse, så lad os håbe Epco ligeledes hiver en stor del hjem.
|
|
|
14/6 10:04 af Sukkeralf |
Ja disse BioBucks er nemme at blive imponeret af, men man skal altid være varsom med at forvente alt for meget.
|
|
14/6 10:02 af nohope |
Nu sidder jeg her og kikker ud af vinduet og sikke mange fugle der er på taget.
|
|
|
14/6 09:57 af Sukkeralf |
And to that E L i could add: Included in these potential milestones are up to USD 1.15 billion in payments related to clinical development and commercial success across the three existing bispecific antibody programs. In addition, if all four next-generation antibody product candidates developed as a result of the discovery research collaboration are successful, Genmab is eligible to receive up to USD 2.0 billion in option exercise and success-based milestone payments.
|
|
|
14/6 09:37 af E L |
HC Wainwright Says This Lymphoma Candidate Has Better Response Rates Than Approved Medications - camidanlumab - (link)
|
|
|
14/6 09:34 af E L |
Deutsche Bank Reiterates Buy Rating on Genmab
|
|
|
14/6 09:34 af E L |
lol, just a small number to forget. (mind you, it will already not be the full $3.15bn anymore as 1 DuoBody-CD3x5T4 was already stopped)
|
|
14/6 09:28 af Solsen |
Havde helt glemt de $3,2 bn i potentielle milestones ;-)
|
|
|
14/6 09:23 af E L |
After $750M bet, AbbVie lays down marker in fiercely competitive bispecific niche
(link)
|
|
14/6 09:06 af nohope |
Synes desværre mere det ligner lidt tilfældige udsving af meget høj pris på kobber.
|
|
14/6 08:54 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Aktier/tendens: Udsigt til grøn start med fokus på vindenergi (link)
|
|
14/6 08:45 af Solsen |
Ligner lidt rebound i dag for aktierne - måske :-)
|
|
14/6 08:44 af Solsen |
@Nohope nu skriver jeg om, at kobber måske har sat en top. Det er jo ikke det samme som at den er faldet fra 2020 …
|
|
|
14/6 07:17 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
14/6 07:01 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
13/6 23:28 af nohope |
Enig i at kobberpriser er interessante, ikke enig i at de er faldet. Mine grafer i USD viser dobbelt op i USD i forhold til 2020. Og så er USD steget....
|
|
13/6 22:54 af Solsen |
Demografi og faldende pengemængde skulle sikre fremtidig lavere inflation og rente - men hvornår det sker er mere usikkert (link) Kobber falder og har måske sat en top (link) Det kunne indikere faldende aktivitet og at overophedningen af økonomierne Lad os tro på,at det bliver godt at være aktieejer igen ;-)
|
|
|
13/6 21:13 af E L |
AbbVie & Genmab EHA Data Indicate LBCL Drug Could Fill Unmet Need (link)
|
|
|
13/6 20:34 af Gasolin82 |
Skulle være Smiley i stedet for
spørgsmålstegn:)
|
|
|
13/6 20:33 af Gasolin82 |
Darzalex som går efter planen og mere til. Forrygende resultater fra Epco. Dollarkurs som højst sandsynlig fører til en opjustering. Trailing p/e på 36 og forward p/e for 2023 på 27. Vækst nærmest så længe øjet rækker. For mig et stærkt køb. Ergo handlede
jeg aktien i dag?
|
|
| ||
|
|
13/6 20:07 af JKY_VH |
fandt det selv "the 2022 guidance assumes a USD / DKK exchange rate of 6.4". Det ligner en opjustering
|
|
13/6 20:06 af Budweis |
Analysis of Pooled Data from TEPEZZA® (teprotumumab-trbw) Clinical Trials Reinforces Safety Profile in People with Thyroid Eye Disease (TED)
(link)
|
|
|
13/6 19:53 af Raun |
Solsen.... Nu tog jeg udgangspunkt i den danske handel....
|
|
|
13/6 19:50 af JKY_VH |
Er det kurs 6,40 Genmab benytter?
|
|
|
13/6 19:45 af Riis7 |
US-dollar I 7,15 :-)
|
|
13/6 19:31 af Solsen |
XBI nede med 6% og NBI nede med 4% - så det er vel ok med Genmabs fald. Det varer lidt før de er i pharma klassen :-)
|
|
|
13/6 19:06 af Raun |
Argh!.... Jo, lad os da håbe det bliver godt igen. Men undskyld, hvis jeg ødelægger den gode stemning..... Når Healthcare er den sektor der performerer klart bedst i et surt marked. Så er det da bekymrende at se sådan et fald for Genmab!?
|
|
|
13/6 18:15 af Riis7 |
enig pension, Genmab følger os bare market:-) det skal nok blive godt igen:-) på med de lange briller
|
|
|
13/6 17:46 af JKY_VH |
enig, men alt håb er ikke ude;-)
|
|
13/6 17:30 af nohope |
Det kan altid blive værre.
|
|
|
13/6 17:27 af Riis7 |
Enig men vi er på vej i et bear market , så tror nemt vi kan komme både i 1900 og 1800 kr inden vi skal op igen….
|
|
|
13/6 17:22 af ProInvestorNEWS |
Mandagens aktier: Lundbeck og bryggerier trak op i trykket marked
(link)
|
|
|
13/6 17:14 af gdn55 |
Enig, Genmab har aldrig været mere værd end den er idag, men sådan er der jo så meget.
|
|
|
13/6 17:08 af Gasolin82 |
Der er mange brikker der er begyndt at falde på plads for selskabet. Så min vurdering er, at hvis man ser bort fra de makroøkonomiske udfordringer, har Genmab aldrig været et bedre sted. Nøgletallene ser også fornuftige ud. Så potentielt meget større upside end downside på nuværende niveau. Vi er bombet to år tilbage ift. kursen. Og vil vove og påstå, at der risikoen er noget mindre i dag end
for to år siden.
|
|
|
13/6 17:04 af Riis7 |
Jeg venter, har nogen i pension ,men i de frie midler holder jeg mig væk endnu ?
|
|
|
13/6 16:59 af Gasolin82 |
Så fik jeg købt ind til kurs 1990,5:-)
|
|
13/6 16:36 af Bulder |
Dvs der er indsendt ansøgning til ema men ikke til fda endnu. Hvis gen/abbvie kommer igennem med en bla til fda, så er epco ikke ½ år efter glofi, sådan som citi skriver.
|
|
13/6 16:34 af Bulder |
Roche skriver 27. maj om glofi: Data from the NP30179 study have been submitted for approval to the European Medicines Agency (EMA), and submissions to additional health authorities worldwide, including to the U.S. Food and Drug Administration (FDA), are planned this year. (link)
|
|
13/6 16:23 af Bulder |
Ja, tak gentogen
|
|
|
13/6 16:08 af JKY_VH |
tak for præciseringen gentogen;-)
|
|
|
13/6 16:03 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: S&P 500 i bear-market på højrød udsalgsdag
(link)
|
|
|
13/6 15:57 af gentogen |
Ifølge Genmab har voldgiften lagt til grund, at der er tale om "a new LICENSED product UNDER the license agreement". Licensen (som jo så angiveligt er afgørende, fordi det nye produkt er UNDER licensen) har en klausul om, at royalties forlænges, hvis der på den ene eller anden måde opnås patentforlængelse.
|
|
|
13/6 15:47 af E L |
it is a cheap call option (a few mn $ in lawyers fees) with a potential nice return. Expect nothing, then you don't have to think about it anymore ;)
|
|
|
13/6 15:27 af gdn55 |
Jeg er desværre tilbøjelig til at give nohope ret. Pengene bestemmer alt , selv om de selv kalder sig verdens største, bedste demokrati.
|
|
13/6 15:22 af nohope |
Næ, det er alvor.
|
|
|
13/6 15:18 af BioShare |
...haha, dit alias er bare ikke for sjov :-)
|
