Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
13/6 15:16 af nohope |
Det bliver sikkert hurtigt afvist og så står der 3-0 til JnJ på hjemmebane.
|
|
|
13/6 15:16 af Sukkeralf |
Om ikke andet to chancer med ny voldgift og hexa CD38, så bare en af dem går hjem
|
|
|
13/6 15:08 af gdn55 |
Efter min mening, trods krig, rente stigning o.s.v er Genmab en god investering , når man kan købe til under 2000.
|
|
13/6 14:58 af Bulder |
Nu du nævner voldgiften, så tror jeg den går hjem med milestones på 405 mio $, da faspro er et nyt produkt. Jeg er mere i tvivl om de 13 års royalty, da det jo stadig forholder sig sådan, at genmabs patenter udløber ca 2030.
|
|
13/6 14:55 af Solsen |
Vi har mange gode nyheder fra Genmab på datasiden og nu også upsiderisiko på voldgiften ;-)
|
|
13/6 14:54 af Solsen |
Krypto bliver dumpet (link)
|
|
|
13/6 14:53 af gdn55 |
Enig Solsen, hvor svært ka
n det være
|
|
|
13/6 14:52 af JKY_VH |
Enig Solsen, men vi der har fulgt aktien ved, at den altid har rejst sig igen efter en tur i "skammekrogen"
|
|
13/6 14:35 af Solsen |
Hvis ikke man har tillid til selskabet sælger man.
|
|
|
13/6 14:23 af Riis7 |
USA skal nok få den godt ned af
|
|
|
13/6 14:07 af Vitus |
Tillid til selskabet ???
|
|
|
13/6 13:57 af AaBforever |
Det var lige skrapt nok...1975;-)
|
|
|
13/6 13:55 af AaBforever |
Vi skal nok under 1900 når US åbner.
|
|
13/6 13:49 af Bulder |
Vedr. Citi. Har Roche indsendt bla på glofi til FDA? Hvis ikke er glofi da indhentet, hvis der kommer en filing nu/snart pba de nye epco-data.
|
|
|
13/6 13:32 af Vitus |
Men lige nu er der ikke meget at glæde sig over…..
|
|
13/6 13:00 af troldmanden |
Men det er meget normalt der ikke tjenes netto på de første år
|
|
13/6 12:59 af troldmanden |
Modsat får Gen milestones når der startes nye studier op. Så det er ikke helt let at estimere
|
|
13/6 12:59 af troldmanden |
W JnJ har ikke noget med epco at gøre. Det var blot for at illustrere der venter rigtig mange udgifter også efter stoffet er godkendt
|
|
13/6 12:58 af troldmanden |
Jeg har selv spurgt Jan på et af PI cc. Og han bekræftede at det koster ca 1 mio kr per patient
|
|
13/6 12:56 af Bulder |
300.000/pt
|
|
13/6 12:55 af Bulder |
Iflg denne her kommer kræftstudier ned på omkring DKK 300.000 ved 500 pts. Og det er i alt, ikke pr år. (link)
|
|
|
13/6 12:45 af w |
hvad har JnJ med epco at gøre?
|
|
13/6 12:36 af troldmanden |
Genmab kommer næppe til at tjene netto på Epco de første 2-4 år det er på markedet. Der vil komme flere og flere store fase 3 studier så udgifterne dertil skal tælles i mia per år. Det er vel omkring 3 år siden Jan fortalte på et investor møde at JnJ på daværende tidspunkt allerede havde indrulleret i alt 20.000 patienter i div kliniske forsøg. Det er ca 20 mia kr
|
|
|
13/6 12:28 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Erria og SAS i top og bund på børsen på rød dag
(link)
|
|
| ||
|
|
13/6 12:25 af Vitus |
Uha…der er noget at glæde sig til…
|
|
|
13/6 12:04 af GeorgeBest |
Epcoritamab værdisættes p.t. til 963 kr. pr. aktie
|
|
|
13/6 12:03 af GeorgeBest |
Genmab kan modtage milepæle fra AbbVie, JNJ og Novo på op til 4,8 milliader USD. P.t. Indregnes „kun“ 2,2 milliarder
|
|
|
13/6 12:02 af E L |
EHA: ADC preps filings for Hodgkin lymphoma drug after ph2 readout (link)
|
|
|
13/6 11:59 af GeorgeBest |
Man forventer at Epcoritamab vil være på markedet ca. 6 måneder efter Glofitamab
|
|
|
13/6 11:59 af JKY_VH |
ikke så ringe endda;-)
|
|
|
13/6 11:58 af GeorgeBest |
Iflg. Børsen vurderer Citi at Darzalex topsalg kan nå USD 18 milliarder, og topsalg på Epcoritamab kan nå 3 milliarder USD
|
|
|
13/6 11:52 af JKY_VH |
fra samme artikel siger Peter Welford "Det nye estimat fra Citi er opjusteret for at afspejle en styrket dollar, ligesom analytikeren vurderer, at brugen af Darzalex i førstelinjebehandlingen vil øges fra 17 pct. i 2021 til 26 pct. i 2022 og derefter stige til 36 pct. i 2025, ligesom han estimerer, at patienterne da vil være i behandling i gennemsnitligt 40 måneder."
|
|
|
13/6 11:44 af JKY_VH |
Genmab har fortsat potentiale til en langsigtet kurs over 5000, vurderer storbanken Citi, selv om banken sænker sit kortsigtede kursmål til 2700 (link)
|
|
13/6 11:43 af Bulder |
Og så er der en pæn royalty rate på 22-26% uden for usa og Japan.
|
|
13/6 11:36 af Bulder |
Indtægterne fra Japan vil nok kunne dække udgifterne ;-)
|
|
13/6 11:36 af Bulder |
nej klart
|
|
|
13/6 11:35 af Sukkeralf |
Bulder så skal der jo lige trækkes alle udgifter fra, da det ikke bare er en royalty indtægt direkte på bundlinien
|
|
13/6 11:32 af nohope |
Har 20-30 aktier og GEN er den der falder mest i dag.
|
|
13/6 11:28 af Bulder |
Hvis vi antager NHL-markedet til 12 mia $ i 2026, heraf ½-delen i usa, hvor genmab og abbvie deler 50-50. Hvis epco får ½-delen af markedet, så vil genmab kunne indtægtsføre1,5 mia $ alene i usa. Så er vi oppe på det niveau dara indbringer.
|
|
13/6 11:12 af Bulder |
Ja, det er jo ikke så ringe at være konkurrencedygtig, når der nu bliver konkurrence.
|
|
13/6 11:09 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab/Sydbank: Epcoritamab-data lover godt sammenlignet med rival (link)
|
|
|
13/6 10:25 af JKY_VH |
desværre ikke
|
|
13/6 09:55 af Bulder |
Nogen der har kunnet opstøve, hvad citi begrunder deres sænkning med?
|
|
|
13/6 09:48 af ProInvestorNEWS |
Aktier/åbning: Brat nedtur fra åbningen med fald i Mærsk og Jyske Bank
(link)
|
|
|
13/6 08:58 af E L |
Frontline Subcutaneous Epcoritamab Plus R-CHOP Elicits ORR of 100% in High-Risk DLBCL (link)
|
|
|
13/6 08:50 af ProInvestorNEWS |
Genmab/Citi: Sænker kursmålet til 2700 kr. fra 2900 kr.
(link)
|
|
|
13/6 08:34 af JKY_VH |
anbefaler dog fortsat køb
|
|
|
13/6 08:27 af JKY_VH |
CITI sænker kursmål fra 2900 til 2700 kr
|
|
13/6 08:26 af StockBull |
Uf grimme futures. Ser ud til Nasdaq følger efter bitcoin som allerede er 13% nede
|
|
|
13/6 08:10 af Sukkeralf |
|
