Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
13/6 15:16
af nohope
Det bliver sikkert hurtigt afvist og så står der 3-0 til JnJ på hjemmebane.
13/6 15:16
af Sukkeralf
Om ikke andet to chancer med ny voldgift og hexa CD38, så bare en af dem går hjem
13/6 15:08
af gdn55
Efter min mening, trods krig, rente stigning o.s.v er Genmab en god investering , når man kan købe til under 2000.
13/6 14:58
af Bulder
Nu du nævner voldgiften, så tror jeg den går hjem med milestones på 405 mio $, da faspro er et nyt produkt. Jeg er mere i tvivl om de 13 års royalty, da det jo stadig forholder sig sådan, at genmabs patenter udløber ca 2030.
13/6 14:55
af Solsen
Vi har mange gode nyheder fra Genmab på datasiden og nu også upsiderisiko på voldgiften ;-)
13/6 14:54
af Solsen
Krypto bliver dumpet (link)
13/6 14:53
af gdn55
Enig Solsen, hvor svært ka n det være
13/6 14:52
af JKY_VH
Enig Solsen, men vi der har fulgt aktien ved, at den altid har rejst sig igen efter en tur i "skammekrogen"
13/6 14:35
af Solsen
Hvis ikke man har tillid til selskabet sælger man.
13/6 14:23
af Riis7
USA skal nok få den godt ned af
13/6 14:07
af Vitus
Tillid til selskabet ???
13/6 13:57
af AaBforever
Det var lige skrapt nok...1975;-)
13/6 13:55
af AaBforever
Vi skal nok under 1900 når US åbner.
13/6 13:49
af Bulder
Vedr. Citi. Har Roche indsendt bla på glofi til FDA? Hvis ikke er glofi da indhentet, hvis der kommer en filing nu/snart pba de nye epco-data.
13/6 13:32
af Vitus
Men lige nu er der ikke meget at glæde sig over…..
13/6 13:00
af troldmanden
Men det er meget normalt der ikke tjenes netto på de første år
13/6 12:59
af troldmanden
Modsat får Gen milestones når der startes nye studier op. Så det er ikke helt let at estimere
13/6 12:59
af troldmanden
W JnJ har ikke noget med epco at gøre. Det var blot for at illustrere der venter rigtig mange udgifter også efter stoffet er godkendt
13/6 12:58
af troldmanden
Jeg har selv spurgt Jan på et af PI cc. Og han bekræftede at det koster ca 1 mio kr per patient
13/6 12:56
af Bulder
300.000/pt
13/6 12:55
af Bulder
Iflg denne her kommer kræftstudier ned på omkring DKK 300.000 ved 500 pts. Og det er i alt, ikke pr år. (link)
13/6 12:45
af w
hvad har JnJ med epco at gøre?
13/6 12:36
af troldmanden
Genmab kommer næppe til at tjene netto på Epco de første 2-4 år det er på markedet. Der vil komme flere og flere store fase 3 studier så udgifterne dertil skal tælles i mia per år. Det er vel omkring 3 år siden Jan fortalte på et investor møde at JnJ på daværende tidspunkt allerede havde indrulleret i alt 20.000 patienter i div kliniske forsøg. Det er ca 20 mia kr
13/6 12:28
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Erria og SAS i top og bund på børsen på rød dag (link)
13/6 12:25
af Vitus
Uha…der er noget at glæde sig til…
13/6 12:04
af GeorgeBest
Epcoritamab værdisættes p.t. til 963 kr. pr. aktie
13/6 12:03
af GeorgeBest
Genmab kan modtage milepæle fra AbbVie, JNJ og Novo på op til 4,8 milliader USD. P.t. Indregnes „kun“ 2,2 milliarder
13/6 12:02
af E L
EHA: ADC preps filings for Hodgkin lymphoma drug after ph2 readout (link)
13/6 11:59
af GeorgeBest
Man forventer at Epcoritamab vil være på markedet ca. 6 måneder efter Glofitamab
13/6 11:59
af JKY_VH
ikke så ringe endda;-)
13/6 11:58
af GeorgeBest
Iflg. Børsen vurderer Citi at Darzalex topsalg kan nå USD 18 milliarder, og topsalg på Epcoritamab kan nå 3 milliarder USD
13/6 11:52
af JKY_VH
fra samme artikel siger Peter Welford "Det nye estimat fra Citi er opjusteret for at afspejle en styrket dollar, ligesom analytikeren vurderer, at brugen af Darzalex i førstelinjebehandlingen vil øges fra 17 pct. i 2021 til 26 pct. i 2022 og derefter stige til 36 pct. i 2025, ligesom han estimerer, at patienterne da vil være i behandling i gennemsnitligt 40 måneder."
13/6 11:44
af JKY_VH
Genmab har fortsat potentiale til en langsigtet kurs over 5000, vurderer storbanken Citi, selv om banken sænker sit kortsigtede kursmål til 2700 (link)
13/6 11:43
af Bulder
Og så er der en pæn royalty rate på 22-26% uden for usa og Japan.
13/6 11:36
af Bulder
Indtægterne fra Japan vil nok kunne dække udgifterne ;-)
13/6 11:36
af Bulder
nej klart
13/6 11:35
af Sukkeralf
Bulder så skal der jo lige trækkes alle udgifter fra, da det ikke bare er en royalty indtægt direkte på bundlinien
13/6 11:32
af nohope
Har 20-30 aktier og GEN er den der falder mest i dag.
13/6 11:28
af Bulder
Hvis vi antager NHL-markedet til 12 mia $ i 2026, heraf ½-delen i usa, hvor genmab og abbvie deler 50-50. Hvis epco får ½-delen af markedet, så vil genmab kunne indtægtsføre1,5 mia $ alene i usa. Så er vi oppe på det niveau dara indbringer.
13/6 11:12
af Bulder
Ja, det er jo ikke så ringe at være konkurrencedygtig, når der nu bliver konkurrence.
13/6 11:09
af Helge Larsen/PI-redaktør
Genmab/Sydbank: Epcoritamab-data lover godt sammenlignet med rival (link)
13/6 10:25
af JKY_VH
desværre ikke
13/6 09:55
af Bulder
Nogen der har kunnet opstøve, hvad citi begrunder deres sænkning med?
13/6 09:48
af ProInvestorNEWS
Aktier/åbning: Brat nedtur fra åbningen med fald i Mærsk og Jyske Bank (link)
13/6 08:58
af E L
Frontline Subcutaneous Epcoritamab Plus R-CHOP Elicits ORR of 100% in High-Risk DLBCL (link)
13/6 08:50
af ProInvestorNEWS
Genmab/Citi: Sænker kursmålet til 2700 kr. fra 2900 kr. (link)
13/6 08:34
af JKY_VH
anbefaler dog fortsat køb
13/6 08:27
af JKY_VH
CITI sænker kursmål fra 2900 til 2700 kr
13/6 08:26
af StockBull
Uf grimme futures. Ser ud til Nasdaq følger efter bitcoin som allerede er 13% nede
13/6 08:10
af Sukkeralf
Nyeste Først- Ældste Først   Side 636/4386