Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
14/8 12:29
af Goose3
Indgår Duobody aftale med Novo!
14/8 12:29
af Goose3
Den have jeg ikke set komme.
14/8 12:31
af dingleberry
jeg gik og savnede nyheder - den her havde jeg sgu'ette lige forestillet mig!
14/8 12:31
af Solsen
Dejligt at se aftaler igen.
14/8 12:32
af dingleberry
nogen ide om indikationen? Det eneste meddelelsen siger, er, at det ikke er cancer
14/8 12:34
af dingleberry
spændende i øvrigt, at duo bliver bredt ud i andet end cancer.
14/8 12:37
af HSK
Nice
14/8 12:40
af investor1989
Dejligt.
14/8 12:41
af investor1989
Det er vel derfor at Genmab er gået med til at lave eksklusiv aftale uden 50/50 partnerskab. Fordi det er udenfor cancer og dermed Genmabs konpetenceområde
14/8 12:41
af investor1989
Men dejligt med nogle gode aftaler. 2 aftaler med hver 200-250 mio. $ i milestonepakker er jo værd at tage med
14/8 12:42
af investor1989
Mon Novo var blevet nervøse efter at Eli Lilly havde fået valideret DuoBody platformen?
14/8 12:42
af HSK
Tænkte præcis det samme !
14/8 12:43
af investor1989
Det er derfor Genmab ikke skal opkøbes af big Pharma. Der er kæmpe værdi i der teknologier
14/8 12:44
af investor1989
Vi mangler bare den IND fra J&J snart så vi kan se hvad DuoBody kan i mennesker også
14/8 12:49
af Legolas23
En blåstempling af Duo må man sige...
14/8 12:50
af Legolas23
Spændende om vi brager gennem 640 :-)
14/8 12:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
Der har vi lige været. :-)
14/8 12:52
af Legolas23
Derfor ville det være en god modstand at brage igennem...
14/8 12:54
af investor1989
Hvis bare vi kan blive her omkring 630-650 indtil dara approval er jeg fint tilfreds
14/8 13:20
af investor1989
Ordentlig prop i 640 :)
14/8 13:23
af HSK
"Brage igennem" bliver vist ikke idag...
14/8 13:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det er sgu sjældent at vi ser en sådan "spærre" i GEN.
14/8 13:36
af Mcjean
Hvor meget er spærren på?
14/8 13:37
af investor1989
10.000 tager du lige dem?
14/8 13:37
af Mcjean
ok tror banken siger nej;-)
14/8 13:38
af Mcjean
Hvad betyder ret til encifret beløb ved salg(NOVO's selskabsmeddelse angående duobody)?
14/8 13:38
af Mcjean
betyder det 9$?
14/8 13:39
af Mcjean
eller 3.1 mia$:-)
14/8 13:40
af investor1989
Tror det er "encifret" royalty % :)
14/8 13:40
af Mcjean
Så maks 99,9% eller maks 9%
14/8 13:41
af investor1989
jeg vil sige maks 9,99 %
14/8 13:41
af investor1989
Mit bud er mellem er en 7-8%
14/8 13:42
af Mcjean
to decimaler er vel mere end encifret, men spøg tilside er det godt?
14/8 13:53
af investor1989
Vi kom igennem 640 nu
14/8 13:54
af Legolas23
Du lyder overrasket ? Jeg sagde det jo...
14/8 13:54
af Legolas23
:-P
14/8 13:57
af HSK
NOVO stiger også - det må anses for en god aftale for dem... :-)
14/8 14:35
af Don Joning
Et samarbejde mellem mine to darlings - jeg får næsten tårer i øjnene ;)
14/8 14:45
af Mcjean
:-) Må være rørende, jeg har sværere ved at se et samarbejde mellem mine to darlings Genmab og QEC:-(
14/8 14:45
af Mcjean
Men de bruger måske gas til forsøgene?
14/8 14:48
af Legolas23
Mon snart BC begynder at dække ind...
14/8 15:08
af dingleberry
well, BCs bevæggrund må vel næsten være, at de ikke tror på dara godkendelse alternativt ikke tror på tilstrækkeligt uptake i markedet - og ingen af de to ting har jo udfoldet sig endnu. Hvis det er tilfældet, vil der nok gå et stykke tid, inden de trækker følehornene til sig
14/8 15:34
af Helge Larsen/PI-redaktør
Alt andet lige så kan vi vel konkludere, at et samarbejde med Novo kan trække andre til truget pga blåstemplingen.
14/8 15:39
af dingleberry
Det er jo stadig small potatoes, det her, og vi mangler stadig at se IND'er på duobody før det her for alvor kan blive taget seriøst.
14/8 15:40
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeps.
14/8 15:41
af dingleberry
Det ville klæde Jan's nye strategi snart at fyre et par seriøse IND'er af på GENs egne projekter. Vi har set ham true med en duobody og en hexabody i de seneste præsentationer
14/8 15:41
af dingleberry
ud over selvf. humax-axl-adc, der nok kommer næste år
14/8 15:43
af Helge Larsen/PI-redaktør
Sydbanks kommentarer til regnskabet er nu på vores analyse side: (link)
14/8 15:47
af dingleberry
Det er lang tid siden, et GEN regnskab har været så meget non-event. Selv Jan kunne ikke levere brændstof til underholdningen
14/8 15:54
af dingleberry
meeeeen, mon ikke det er stilhed før stormen?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 647/4386