Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
2/6 08:36
af Bulder
2/6 08:30
af Bulder
Nu bliver sc epco + R-CHOP i første linje interessant at følge. Data bliver fremlagt både på EHA og ASCO. På EHA er det Roost Clausen fra Vejle ("den ny Plesner"), der er hovedforfatter.
2/6 08:20
af Bulder
Det var overraskende(for mig) at CR ligger på omkring 40%, når de tungere patienter i expansiondelen tages i betragtning. De kommende dage vil nok give en forklaring.
2/6 08:08
af Solsen
Abbvie står stærkt (link)
2/6 08:06
af Solsen
Det lyder sådan og det er outstanding at Genmab kan gøre det igen og igen !
2/6 08:03
af Solsen
Hvis M&A nogensinde kommer bliver det indenfor de næste 6 mdr
2/6 08:01
af Solsen
Bliver det Pharmacyclics om igen ;-)
2/6 07:56
af Solsen
Tak for referater på epco. Det lyder super !
2/6 06:45
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
2/6 03:20
af StockBull
Epco casen er intakt så det er et købssignal for tvivlerne. Tydligere kan det vel ikke siges ?
1/6 23:20
af Gasolin82
Tænker I at det vil have en kursmæssig effekt i morgen? Der skete ikke det store i US.
1/6 22:53
af Bulder
Det varer sikkert ikke så længe før de kan indsende ansøgning til fda. Det er lige før vi kan nå at få epco på markedet i år.
1/6 22:37
af Bulder
Det var så the next winner. Ligesom i de gode gamle dara-dage med presidential symposium og det hele.
1/6 22:36
af Bulder
Ja, man kunne blive ved at plukke guldkorn fra der transcript. Ingen tvivl nu om abbvies planer med epco.
1/6 22:34
af peter12
So I think there are -- we have different options. Where we see epcoritamab fitting is in all lines of therapy, right? Obviously, we're starting with relapsed/refractory DLBCL, and our intention is to move to the front line and everything in between
1/6 22:24
af Bulder
Så er spm om genmab udsender noget før eller efter kl 16 i morgen, hvor abstracts offentliggøres.
1/6 22:20
af Bulder
Så fik vi det hele - før tid endda. Nice.
1/6 22:19
af Bulder
Altså blandt de 6 bedste abstracts.
1/6 21:53
af Bulder
Presidential symposium!
1/6 21:52
af Bulder
Here it is (link)
1/6 21:02
af Gasolin82
Påvirker ikke kursen i US.
1/6 20:59
af Bulder
Who finds the transcript?
1/6 20:58
af Bulder
Abbvie is at bernstein too (link)
1/6 20:48
af Bulder
Xactly Winkel’s vision years back.
1/6 20:47
af Bulder
Tx, It's super exciting to look at what we are doing in multiple myeloma now. When you think about the 97% response rates with cell therapy, and you think about the potential of combining cell therapy with DARZALEX and with our bispecific antibody and sequence these therapies, you could think about the day in which this incurable disease could become chronically managed.
1/6 20:42
af E L
Johnson & Johnson (JNJ) CEO Joaquin Duato Presents at Bernstein 38th Annual Strategic Decisions Conference (link)
1/6 20:37
af Bulder
In the escalation part CR was 38%.
1/6 20:29
af Bulder
If this is true, it’s outstanding.
1/6 20:27
af Bulder
Yes if 40% is avg of car-t and non car-t.
1/6 20:26
af E L
excellent. so my guess is we are looking at roughly CR45% for patients that did not have CAR/T yet
1/6 20:26
af Bulder
Maybe it’s official tomorrow together with eha lba.
1/6 20:25
af Bulder
No it looks like abbvie has said it in an interview with bernstein
1/6 20:24
af E L
we did not have that CR yet, did we?
1/6 20:21
af Bulder
Tak Mads
1/6 20:17
af Bulder
Som de siger: Bedst i alle parametre.
1/6 20:16
af E L
Major Shareholder Announcement Wellington Management Group LLP has informed us that, as of May 27, 2022, Wellington Management Group LLP through shares and financial instruments holds the voting rights 5.01% of the share capital and voting rights in Genmab A/S. (link)
1/6 20:15
af Bulder
Hov, så må tallet - kongetallet om noget - være sivet. Ca 40% CR!
1/6 20:01
af MadsSkjern
JnJ om darzalex: it’s gonna be our largest drug (link)
1/6 19:59
af MadsSkjern
Abbvie om epco (link)
1/6 19:47
af ProInvestorNEWS
Den nye aktionær med over 5%: (link)
1/6 19:42
af ProInvestorNEWS
Major Shareholder Announcement (link)
1/6 17:53
af ProInvestorNEWS
Onsdagens aktier: Mærsk til tops i usikkert, negativt marked (link)
1/6 16:28
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Solstrejf efter overskyet tirsdag (link)
1/6 15:11
af Solsen
Ingen tvivl om,at der skeles mere og mere til P/E, når der handles i Genmab. Men der er stadig god grund til at handle i den høje ende med en forventet stor vækst og med eks. epcoritamab nærmere markedsføring.
1/6 15:05
af Gasolin82
Et spænd mellem kurs 2000-4000 ville være perfekt. Så er der jo ingen downside risiko ved aktien?
1/6 15:04
af Gasolin82
*den
1/6 15:04
af Gasolin82
Stockbull: Selvom Genmab vækster betydeligt, vil jeg ikke vurdere P/E som super lavt. Selskabet er ved at være modent ergo skal dem prissættes derefter.
1/6 13:25
af Solsen
Stadig interesse for ADC teknologien (link)
1/6 13:09
af Peter Panik
Men håber på, at der atter fattes interesse for Genmab og kursen stryger til vejrs.
1/6 13:08
af Peter Panik
En del snak om prisningen af Genmab. Jeg hører ikke aktien nævnt af mange investorer også professionelle som umiddelbar investering, og vi må nok bare konstatere, at det ikke lige er den aktie, som man gider pt. Det afspejler det nuværende "døde" niveau vel også. De sidste par år har det ikke været en god aktie at have i sin portefølje - medmindre man har traded den.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 647/4386