Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
AMBU
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
2/6 08:36 af Bulder |
|
|
2/6 08:30 af Bulder |
Nu bliver sc epco + R-CHOP i første linje interessant at følge. Data bliver fremlagt både på EHA og ASCO. På EHA er det Roost Clausen fra Vejle ("den ny Plesner"), der er hovedforfatter.
|
|
2/6 08:20 af Bulder |
Det var overraskende(for mig) at CR ligger på omkring 40%, når de tungere patienter i expansiondelen tages i betragtning. De kommende dage vil nok give en forklaring.
|
|
2/6 08:08 af Solsen |
Abbvie står stærkt (link)
|
|
2/6 08:06 af Solsen |
Det lyder sådan og det er outstanding at Genmab kan gøre det igen og igen !
|
|
2/6 08:03 af Solsen |
Hvis M&A nogensinde kommer bliver det indenfor de næste 6 mdr
|
|
2/6 08:01 af Solsen |
Bliver det Pharmacyclics om igen ;-)
|
|
2/6 07:56 af Solsen |
Tak for referater på epco. Det lyder super !
|
|
2/6 06:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
2/6 03:20 af StockBull |
Epco casen er intakt så det er et købssignal for tvivlerne. Tydligere kan det vel ikke siges ?
|
|
|
1/6 23:20 af Gasolin82 |
Tænker I at det vil have en kursmæssig effekt i morgen? Der skete ikke det store i US.
|
|
1/6 22:53 af Bulder |
Det varer sikkert ikke så længe før de kan indsende ansøgning til fda. Det er lige før vi kan nå at få epco på markedet i år.
|
|
1/6 22:37 af Bulder |
Det var så the next winner. Ligesom i de gode gamle dara-dage med presidential symposium og det hele.
|
|
1/6 22:36 af Bulder |
Ja, man kunne blive ved at plukke guldkorn fra der transcript. Ingen tvivl nu om abbvies planer med epco.
|
|
|
1/6 22:34 af peter12 |
So I think there are -- we have different options. Where we see epcoritamab fitting is in all lines of therapy, right? Obviously, we're starting with relapsed/refractory DLBCL, and our intention is to move to the front line and everything in between
|
|
1/6 22:24 af Bulder |
Så er spm om genmab udsender noget før eller efter kl 16 i morgen, hvor abstracts offentliggøres.
|
|
1/6 22:20 af Bulder |
Så fik vi det hele - før tid endda. Nice.
|
|
1/6 22:19 af Bulder |
Altså blandt de 6 bedste abstracts.
|
|
1/6 21:53 af Bulder |
Presidential symposium!
|
|
1/6 21:52 af Bulder |
Here it is (link)
|
|
|
1/6 21:02 af Gasolin82 |
Påvirker ikke kursen i US.
|
|
1/6 20:59 af Bulder |
Who finds the transcript?
|
|
1/6 20:58 af Bulder |
Abbvie is at bernstein too (link)
|
|
1/6 20:48 af Bulder |
Xactly Winkel’s vision years back.
|
|
| ||
|
1/6 20:47 af Bulder |
Tx, It's super exciting to look at what we are doing in multiple myeloma now. When you think about the 97% response rates with cell therapy, and you think about the potential of combining cell therapy with DARZALEX and with our bispecific antibody and sequence these therapies, you could think about the day in which this incurable disease could become chronically managed.
|
|
|
1/6 20:42 af E L |
Johnson & Johnson (JNJ) CEO Joaquin Duato Presents at Bernstein 38th Annual Strategic Decisions Conference (link)
|
|
1/6 20:37 af Bulder |
In the escalation part CR was 38%.
|
|
1/6 20:29 af Bulder |
If this is true, it’s outstanding.
|
|
1/6 20:27 af Bulder |
Yes if 40% is avg of car-t and non car-t.
|
|
|
1/6 20:26 af E L |
excellent. so my guess is we are looking at roughly CR45% for patients that did not have CAR/T yet
|
|
1/6 20:26 af Bulder |
Maybe it’s official tomorrow together with eha lba.
|
|
1/6 20:25 af Bulder |
No it looks like abbvie has said it in an interview with bernstein
|
|
|
1/6 20:24 af E L |
we did not have that CR yet, did we?
|
|
1/6 20:21 af Bulder |
Tak Mads
|
|
1/6 20:17 af Bulder |
Som de siger: Bedst i alle parametre.
|
|
|
1/6 20:16 af E L |
Major Shareholder Announcement Wellington Management Group LLP has informed us that, as of May 27, 2022, Wellington Management Group LLP through shares and financial instruments holds the voting rights 5.01% of the share capital and voting rights in Genmab A/S. (link)
|
|
1/6 20:15 af Bulder |
Hov, så må tallet - kongetallet om noget - være sivet. Ca 40% CR!
|
|
1/6 20:01 af MadsSkjern |
JnJ om darzalex: it’s gonna be our largest drug (link)
|
|
1/6 19:59 af MadsSkjern |
Abbvie om epco (link)
|
|
|
1/6 19:47 af ProInvestorNEWS |
Den nye aktionær med over 5%: (link)
|
|
|
1/6 19:42 af ProInvestorNEWS |
Major Shareholder Announcement (link)
|
|
|
1/6 17:53 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens aktier: Mærsk til tops i usikkert, negativt marked
(link)
|
|
|
1/6 16:28 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Solstrejf efter overskyet tirsdag
(link)
|
|
1/6 15:11 af Solsen |
Ingen tvivl om,at der skeles mere og mere til P/E, når der handles i Genmab. Men der er stadig god grund til at handle i den høje ende med en forventet stor vækst og med eks. epcoritamab nærmere markedsføring.
|
|
|
1/6 15:05 af Gasolin82 |
Et spænd mellem kurs 2000-4000 ville være perfekt. Så er der jo ingen downside risiko ved aktien?
|
|
|
1/6 15:04 af Gasolin82 |
*den
|
|
|
1/6 15:04 af Gasolin82 |
Stockbull: Selvom Genmab vækster betydeligt, vil jeg ikke vurdere P/E som super lavt. Selskabet er ved at være modent ergo
skal dem prissættes derefter.
|
|
1/6 13:25 af Solsen |
Stadig interesse for ADC teknologien (link)
|
|
|
1/6 13:09 af Peter Panik |
Men håber på, at der atter fattes interesse for Genmab og kursen stryger til vejrs.
|
|
|
1/6 13:08 af Peter Panik |
En del snak om prisningen af Genmab. Jeg hører ikke aktien nævnt af mange investorer også professionelle som umiddelbar investering, og vi må nok bare konstatere, at det ikke lige er den aktie, som man gider pt. Det afspejler det nuværende "døde" niveau vel også. De sidste par år har det ikke været en god aktie at have i sin portefølje - medmindre man har traded den.
|
