Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
27/8 15:20
af nohope
hmm- vi må vist have I89 til at sende et dagligt nyhedsbrev - hvis GJ reagerer med +10 % - så kan han vel hæve GEN -PAN-DDB m.m. på lignende måde :-D
27/8 15:24
af Plextoren
har du købt pandora nohope?
27/8 15:24
af Repsac
købt? Nohope ejer halvdelen af selskabet.
27/8 15:37
af Plextoren
synes for nogle år siden at han sagde, at det ville han ikke røre ved, men sikkert mig der husker forkert
27/8 15:40
af nohope
Har 5.000 - med fin gevinst. Mon ikke jeg har sagt at jeg ikke ville købe smykkerne ?
27/8 15:50
af Plextoren
nåe, tja, det kan være :-)
27/8 15:58
af Legolas23
Pump´n domp. Ligesom ventet. Lukker vel omkring +20 point.
27/8 15:58
af Helge Larsen/PI-redaktør
Går du ikke med den slags nohope. ;-)
27/8 15:58
af Legolas23
Vi kan håbe, den holder 600, men tror det ikke...
27/8 16:00
af stckchild
Det SKAL den bare....... Det andet er for irriterrende
27/8 16:09
af nohope
Næ - det med sådan en Prince Albert, det overlader jeg trygt til dig :-D
27/8 16:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
27/8 16:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hvor aktive har disse her været i GEN tidligere? (link)
27/8 16:40
af Bulder
Hva'så Helge. Overskud på fiskeriet. :-)
27/8 16:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
27/8 16:48
af Legolas23
Det ender med det syge candle - jeg tog godt nok grusomt fejl, ser det ud til...
27/8 16:48
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ser jeg ikke glad ud Bulder: (link)
27/8 16:56
af Solsen
615 i auktion lige nu
27/8 16:58
af Helge Larsen/PI-redaktør
57.000 på køb.
27/8 17:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
610.
27/8 17:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godkendt.
27/8 17:00
af Solsen
73k
27/8 17:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
27/8 17:00
af Solsen
Mon BC fortyder at de ikke lukkede i mandags ?
27/8 17:02
af Helge Larsen/PI-redaktør
Svedt så mange handler der var i slutauktionen.
27/8 17:04
af Solsen
Det er helt vildt som den sviger over dagene.
27/8 17:10
af Bulder
Nemlig: "Det retter sig". Og man kunne tilføje: Ingen kender dagen før bjørnen er skudt!
27/8 17:12
af dingleberry
USD stiger også pænt. Vi har medvind på cykelstien
27/8 17:21
af Bulder
Det dyk der var kl. 15.40 ser man også på C20 og DAX-kurverne. Årsag?
27/8 18:48
af dohk
27/8 18:49
af dohk
Fierce har dara som today's top news.
27/8 19:00
af dohk
I denne måned blev der også publiceret resultater for elotuzumab i NEJM. (link)
27/8 19:00
af dohk
Overall, 321 patients were assigned to the elotuzumab group and 325 to the control group. After a median follow-up of 24.5 months, the rate of progression-free survival at 1 year in the elotuzumab group was 68%, as compared with 57% in the control group; at 2 years, the rates were 41% and 27%, respectively. Median progression-free survival in the elotuzumab group was 19.4 months, versus 14.9 months in the control group (hazard ratio for progression or death in the elotuzumab group, 0.70; 95% con
27/8 19:02
af dohk
Det er bla. disse resultater vi skal holde dara+len+dex op i mod. Elo giver ca. 5 måneder PFS after ca 2 års follow up.
27/8 19:44
af Budweis
Nogen der læser med hos BB? Han har postet et interessant indlæg her til aften.
27/8 19:45
af Budweis
Lidt ekstra nyt efter mandagens møde med Winkel. Ex.. ”Very soon” a doubody deal will enter the clinic. Focus on real differentiators (1000 fold better than benchmark)!
27/8 19:52
af Solsen
Very soon kan være måneder i Winkels optik. Tror at duration har tiltrukket investorerne i dag.
27/8 19:58
af Budweis
yeps! Har du læst indlægget Solsen?
27/8 19:59
af Helge Larsen/PI-redaktør
Super info..Bortset fra det så se lige US GDP tal, index og olie.
27/8 20:17
af Solsen
Ja - det er vanvittigt positivt. ... Research sniffing. This refers to the dark horse (presumably Gilead) ....
27/8 20:52
af Mcjean
Budweis har du et link?
27/8 21:03
af Budweis
yeps - (link) (betalingsservice)
27/8 22:06
af Bulder
Puha, US index (incl NBI) styrtdykkede en overgang, men genvandt styrken. Lover godt for i morgen.
27/8 22:33
af Solsen
Der hersker stadig nervøsitet. Der skal være pæn overvægt af gode nøgletal for at holde index ovenvande.
27/8 22:47
af Solsen
Gætter jeg :-)
27/8 22:55
af Mcjean
Tak Budweis - Har du penge;-)
27/8 22:56
af Mcjean
eller hvad er det interessante kort fortalt med to tre ord
27/8 23:03
af Mcjean
ok det er bare det du skriver 19.45
28/8 09:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Så gik min Nordnet ned?
28/8 09:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hvad åbner vi på?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 664/4386