Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
27/8 15:20 af nohope |
hmm- vi må vist have I89 til at sende et dagligt nyhedsbrev - hvis GJ reagerer med +10 % - så kan han vel hæve GEN -PAN-DDB m.m. på lignende måde :-D
|
|
|
27/8 15:24 af Plextoren |
har du købt pandora nohope?
|
|
|
27/8 15:24 af Repsac |
købt? Nohope ejer halvdelen af selskabet.
|
|
|
27/8 15:37 af Plextoren |
synes for nogle år siden at han sagde, at det ville han ikke røre ved, men sikkert mig der husker forkert
|
|
27/8 15:40 af nohope |
Har 5.000 - med fin gevinst. Mon ikke jeg har sagt at jeg ikke ville købe smykkerne ?
|
|
|
27/8 15:50 af Plextoren |
nåe, tja, det kan være :-)
|
|
27/8 15:58 af Legolas23 |
Pump´n domp. Ligesom ventet. Lukker vel omkring +20 point.
|
|
27/8 15:58 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Går du ikke med den slags nohope. ;-)
|
|
27/8 15:58 af Legolas23 |
Vi kan håbe, den holder 600, men tror det ikke...
|
|
|
27/8 16:00 af stckchild |
Det SKAL den bare....... Det andet er for irriterrende
|
|
27/8 16:09 af nohope |
Næ - det med sådan en Prince Albert, det overlader jeg trygt til dig :-D
|
|
27/8 16:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
27/8 16:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hvor aktive har disse her været i GEN tidligere? (link)
|
|
27/8 16:40 af Bulder |
Hva'så Helge. Overskud på fiskeriet. :-)
|
|
27/8 16:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
|
27/8 16:48 af Legolas23 |
Det ender med det syge candle - jeg tog godt nok grusomt fejl, ser det ud til...
|
|
27/8 16:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ser jeg ikke glad ud Bulder: (link)
|
|
27/8 16:56 af Solsen |
615 i auktion lige nu
|
|
27/8 16:58 af Helge Larsen/PI-redaktør |
57.000 på køb.
|
|
27/8 17:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
610.
|
|
27/8 17:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godkendt.
|
|
27/8 17:00 af Solsen |
73k
|
|
27/8 17:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
27/8 17:00 af Solsen |
Mon BC fortyder at de ikke lukkede i mandags ?
|
|
| ||
|
27/8 17:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Svedt så mange handler der var i slutauktionen.
|
|
27/8 17:04 af Solsen |
Det er helt vildt som den sviger over dagene.
|
|
27/8 17:10 af Bulder |
Nemlig: "Det retter sig". Og man kunne tilføje: Ingen kender dagen før bjørnen er skudt!
|
|
27/8 17:12 af dingleberry |
USD stiger også pænt. Vi har medvind på cykelstien
|
|
27/8 17:21 af Bulder |
Det dyk der var kl. 15.40 ser man også på C20 og DAX-kurverne. Årsag?
|
|
|
27/8 18:48 af dohk |
|
|
|
27/8 18:49 af dohk |
Fierce har dara som today's top news.
|
|
|
27/8 19:00 af dohk |
I denne måned blev der også publiceret resultater for elotuzumab i NEJM. (link)
|
|
|
27/8 19:00 af dohk |
Overall, 321 patients were assigned to the elotuzumab group and 325 to the control group. After a median follow-up of 24.5 months, the rate of progression-free survival at 1 year in the elotuzumab group was 68%, as compared with 57% in the control group; at 2 years, the rates were 41% and 27%, respectively. Median progression-free survival in the elotuzumab group was 19.4 months, versus 14.9 months in the control group (hazard ratio for progression or death in the elotuzumab group, 0.70; 95% con
|
|
|
27/8 19:02 af dohk |
Det er bla. disse resultater vi skal holde dara+len+dex op i mod. Elo giver ca. 5 måneder PFS after ca 2 års follow up.
|
|
27/8 19:44 af Budweis |
Nogen der læser med hos BB? Han har postet et interessant indlæg her til aften.
|
|
27/8 19:45 af Budweis |
Lidt ekstra nyt efter mandagens møde med Winkel. Ex..
”Very soon” a doubody deal will enter the clinic. Focus on real differentiators (1000 fold better than benchmark)!
|
|
27/8 19:52 af Solsen |
Very soon kan være måneder i Winkels optik. Tror at duration har tiltrukket investorerne i dag.
|
|
27/8 19:58 af Budweis |
yeps! Har du læst indlægget Solsen?
|
|
27/8 19:59 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Super info..Bortset fra det så se lige US GDP tal, index og olie.
|
|
27/8 20:17 af Solsen |
Ja - det er vanvittigt positivt. ... Research sniffing. This refers to the dark horse (presumably Gilead) ....
|
|
|
27/8 20:52 af Mcjean |
Budweis har du et link?
|
|
27/8 21:03 af Budweis |
yeps - (link) (betalingsservice)
|
|
27/8 22:06 af Bulder |
Puha, US index (incl NBI) styrtdykkede en overgang,
men genvandt styrken. Lover godt for i morgen.
|
|
27/8 22:33 af Solsen |
Der hersker stadig nervøsitet. Der skal være pæn overvægt af gode nøgletal for at holde index ovenvande.
|
|
27/8 22:47 af Solsen |
Gætter jeg :-)
|
|
|
27/8 22:55 af Mcjean |
Tak Budweis - Har du penge;-)
|
|
|
27/8 22:56 af Mcjean |
eller hvad er det interessante kort fortalt med to tre ord
|
|
|
27/8 23:03 af Mcjean |
ok det er bare det du skriver 19.45
|
|
28/8 09:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Så gik min Nordnet ned?
|
|
28/8 09:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hvad åbner vi på?
|
