Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
28/8 09:03
af JSEH
samme her
28/8 09:04
af JSEH
op i 620
28/8 09:05
af Helge Larsen/PI-redaktør
Med lidt positive markeder, så skal vi vel tilbage på vanligt tradingrange 640-655 i dag eller mandag.
28/8 09:06
af JSEH
610 nu ;)
28/8 09:11
af Bulder
Tror vi skal være glade hvis vi holder nullet dagen ud - det er fredag
28/8 09:13
af Bulder
Men der er en del nøgletal i løbet af dagen, som - hvis de er gode - kan støtte lidt
28/8 09:16
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ja..Jeg overvurderer nok stemningen nu hvor vi har mere kød på casen end da vi lå højere oppe.
28/8 09:19
af Helge Larsen/PI-redaktør
Samt at vi angiveligt skulle have åbnet i 620. Da vi mit system nede.
28/8 09:20
af Helge Larsen/PI-redaktør
Nå fred med det.
28/8 09:25
af Solsen
Der kan meget vel have været en stor køber i markedet i går. Hvis han er væk ender vi under 600 med hjælp fra BC.
28/8 09:26
af Solsen
Åbning i 620 er perfekt TA - gammel modstand ned og MA50 ( mener jeg at huske)
28/8 09:27
af Solsen
Så længe BC er med så længe er er der volatilitet.
28/8 09:31
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hvad med det warrantshalløj?
28/8 09:33
af stckchild
Lad os få et lækkert købstilbud, som giver kursen et kæmperyk, hvorefter vi siger nej tak til buddet - og voila, så er vi på et helt andet niveau.....Ok med lidt fredagsdrømme ik :o)
28/8 09:33
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det er også en mulighed. :-D
28/8 09:48
af Bulder
Kan det passe at Nordnets mæglerstatistik er gået død?
28/8 09:58
af stckchild
Irriterrende vi ikke snart slipper de 500 engang for alle - burde vi have gjort for lang tid siden :o)
28/8 10:07
af Legolas23
Hvis det er rigtigt, der inden længe venter en "doubody deal" bør den vel komme som en fondsbørsmeddelelse og ikke bare meldes ud i et interview med JDW ?
28/8 10:41
af Solsen
Jeg er immun overfor ordet "soon" Men det kommer i år ;-)
28/8 10:58
af Sukkeralf
Var det en deal eller et stof i klinikken - jeg vil i hvert fald helst have det sidste
28/8 11:11
af Solsen
I klinikken
28/8 11:13
af Sukkeralf
EM1 eller hvad tænker han ??
28/8 11:19
af Legolas23
Kan du komme med lidt flere detaljer fra artiklen Budweis ?
28/8 11:39
af Solsen
sikkert EM1
28/8 12:02
af frederikm
Interview med Jan på børsen (link)
28/8 12:03
af bongobob
her2-cd3 eller EGFR-Cmet. Show us the mother of all preclinic's. The best pipeline in the history og GENMAB.
28/8 12:04
af bongobob
Paul P er med på mange patenter: (link)
28/8 12:18
af bongobob
Hvis han virkelig har sagt "1000 fold" i forbindelse med EM1 så er det nyt i forhold til dette abstract der siger "55-65 fold" : (link)
28/8 12:24
af gentogen
Apropos patenter: (link)
28/8 13:26
af stckchild
Han skal bare til at have noget på bordet istedet for, in the near future, thousandfolds, og tidoblinger af kursen.........
28/8 13:48
af Darvin
Apropos Jan så mht hans kommentar på Dara salg. Han siger analytikerne ligger på 5+1 milliarder $ (Nordea endda kun på 4 indtil videre ) og at både Genmab internt og Jansen kun kan bekræfte dette. Oveni købet nok højere siger han - uden dog at ville nævne tal.
28/8 13:49
af Darvin
Altså bekræfte området 5+1 og oven i købet højere
28/8 14:25
af Sukkeralf
Janssen har vel kun udtalt 2-3 milliarder
28/8 14:45
af Darvin
Det fremgik af interview med Jan i Børsen tv idag. Udspurgt sagde han at hverken Genmab eller Jansen lige ville melde et konkret tal ud her og nu, men at begge firmaer kun kunne bekræfte estimaterne fra analytikerne og nok snarer over det analytikerne regner med. Ellers skal jeg da høre interviewet igen - men mener bestemt at jeg husker rigtigt
28/8 14:45
af Darvin
Det var Jan som sagde at analytikerne lå i området 5+1
28/8 14:48
af Sukkeralf
Ja og han sagde også at det kunne han ligeledes bekæfte, men på JNJ´s R%D dag sagde de 2-3 milliarder - nok ingen tvivl om at de er forsigtige og Jan nok er optimistisk.
28/8 14:48
af Sukkeralf
Nu skal vi i første omgang bare have det godkendt - og så må vi tage den derfra
28/8 14:51
af Darvin
Taler de så USA og Jan USA plus EU ? - eller blot en forsigtig part og en mere salgsorienteret part ?
28/8 14:51
af Legolas23
Jeg mener ikke analytikkerne ligger så højt. Det er mere omkring 4-5.
28/8 14:53
af Darvin
Tja - det eneste vi så får ud af det er at Jan (og Genmab) regner med mere end 5-6 ;-)
28/8 15:09
af Bulder
Hvis vi så siger 4 mia $ i darasalg alene. Hvad svarer det til i kurs for aktien?
28/8 17:01
af Bulder
Nå, så lige ovre på EI, at det svarer til kurs 1490 ved P/E=20 og royalty 17%
28/8 17:15
af gentogen
Ja, men så er vi også i den konservative ende med p/e 20. Og kun for Dara alene. Og måske også lidt konservativt på royalty (?). Mit gær ville være +2000.
28/8 17:19
af Legolas23
Løntoft har i sin analyse for Sydbank 4,5
28/8 17:24
af Bulder
Gør ikke noget at være lidt konservativ med forventninger :-) - og så bli'r det måske allerede ved udgangen af 2016
28/8 18:07
af Solsen
En dag helt efter BCs hoved. Nu mangler vi blot US kører ned den sidste time og 560 er en realitet mandag - god weekend !
28/8 19:39
af gentogen
Eller også sker der noget helt andet på mandag. Nedtælling....
28/8 20:42
af Solsen
Ja ... BC kan ikke kalkulere med mere end max 30 børsdage at lukke på. De må også have kigget på Ibrutinibs godkendelsestid.
28/8 20:56
af Solsen
Vanvittigt at ligge short med 400.000 aktier under en godkendelsesprocedure på et sikkert " approval "
28/8 21:16
af JKY_VH
in sane kan vi vist godt sige
Nyeste Først - Ældste Først   Side 665/4386