Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
28/8 09:03 af JSEH |
samme her
|
|
|
28/8 09:04 af JSEH |
op i 620
|
|
28/8 09:05 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Med lidt positive markeder, så skal vi vel tilbage på vanligt tradingrange 640-655 i dag eller mandag.
|
|
|
28/8 09:06 af JSEH |
610 nu ;)
|
|
28/8 09:11 af Bulder |
Tror vi skal være glade hvis vi holder nullet dagen ud - det er fredag
|
|
28/8 09:13 af Bulder |
Men der er en del nøgletal i løbet af dagen, som - hvis de er gode - kan støtte lidt
|
|
28/8 09:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ja..Jeg overvurderer nok stemningen nu hvor vi har mere kød på casen end da vi lå højere oppe.
|
|
28/8 09:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Samt at vi angiveligt skulle have åbnet i 620. Da vi mit system nede.
|
|
28/8 09:20 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Nå fred med det.
|
|
28/8 09:25 af Solsen |
Der kan meget vel have været en stor køber i markedet i går. Hvis han er væk ender vi under 600 med hjælp fra BC.
|
|
28/8 09:26 af Solsen |
Åbning i 620 er perfekt TA - gammel modstand ned og MA50 ( mener jeg at huske)
|
|
28/8 09:27 af Solsen |
Så længe BC er med så længe er er der volatilitet.
|
|
28/8 09:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hvad med det warrantshalløj?
|
|
|
28/8 09:33 af stckchild |
Lad os få et lækkert købstilbud, som giver kursen et kæmperyk, hvorefter vi siger nej tak til buddet - og voila, så er vi på et helt andet niveau.....Ok med lidt fredagsdrømme ik
:o)
|
|
28/8 09:33 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det er også en mulighed. :-D
|
|
28/8 09:48 af Bulder |
Kan det passe at Nordnets mæglerstatistik er gået død?
|
|
|
28/8 09:58 af stckchild |
Irriterrende vi ikke snart slipper de 500 engang for alle - burde vi have gjort for lang tid siden :o)
|
|
28/8 10:07 af Legolas23 |
Hvis det er rigtigt, der inden længe venter en "doubody deal" bør den vel komme som en fondsbørsmeddelelse og ikke bare meldes ud i et interview med JDW ?
|
|
28/8 10:41 af Solsen |
Jeg er immun overfor ordet "soon" Men det kommer i år ;-)
|
|
|
28/8 10:58 af Sukkeralf |
Var det en deal eller et stof i klinikken - jeg vil i hvert fald helst have det sidste
|
|
28/8 11:11 af Solsen |
I klinikken
|
|
|
28/8 11:13 af Sukkeralf |
EM1 eller hvad tænker han ??
|
|
28/8 11:19 af Legolas23 |
Kan du komme med lidt flere detaljer fra artiklen Budweis ?
|
|
28/8 11:39 af Solsen |
sikkert EM1
|
|
| ||
|
|
28/8 12:02 af frederikm |
Interview med Jan på børsen
(link)
|
|
28/8 12:03 af bongobob |
her2-cd3 eller EGFR-Cmet. Show us the mother of all preclinic's. The best pipeline in the history og GENMAB.
|
|
28/8 12:04 af bongobob |
Paul P er med på mange patenter: (link)
|
|
28/8 12:18 af bongobob |
Hvis han virkelig har sagt "1000 fold" i forbindelse med EM1 så er det nyt i forhold til dette abstract der siger "55-65 fold" : (link)
|
|
|
28/8 12:24 af gentogen |
Apropos patenter: (link)
|
|
|
28/8 13:26 af stckchild |
Han skal bare til at have noget på bordet istedet for, in the near future, thousandfolds, og tidoblinger af kursen.........
|
|
28/8 13:48 af Darvin |
Apropos Jan så mht hans kommentar på Dara salg. Han siger analytikerne ligger på 5+1 milliarder $ (Nordea endda kun på 4 indtil videre
) og at både Genmab internt og Jansen kun kan bekræfte dette. Oveni købet nok højere siger han - uden dog at ville nævne tal.
|
|
28/8 13:49 af Darvin |
Altså bekræfte området 5+1 og oven i købet højere
|
|
|
28/8 14:25 af Sukkeralf |
Janssen har vel kun udtalt 2-3 milliarder
|
|
28/8 14:45 af Darvin |
Det fremgik af interview med Jan i Børsen tv idag. Udspurgt sagde han at hverken Genmab eller Jansen lige ville melde et konkret tal ud her og nu, men at begge firmaer kun kunne bekræfte estimaterne fra analytikerne og nok snarer over det analytikerne regner med. Ellers skal jeg da høre interviewet igen - men mener bestemt at jeg husker rigtigt
|
|
28/8 14:45 af Darvin |
Det var Jan som sagde at analytikerne lå i området 5+1
|
|
|
28/8 14:48 af Sukkeralf |
Ja og han sagde også at det kunne han ligeledes bekæfte, men på JNJ´s R%D dag sagde de 2-3 milliarder - nok ingen tvivl om at de er forsigtige og Jan nok er optimistisk.
|
|
|
28/8 14:48 af Sukkeralf |
Nu skal vi i første omgang bare have det godkendt - og så må vi tage den derfra
|
|
28/8 14:51 af Darvin |
Taler de så USA og Jan USA plus EU ? - eller blot en forsigtig part og en mere salgsorienteret part ?
|
|
28/8 14:51 af Legolas23 |
Jeg mener ikke analytikkerne ligger så højt. Det er mere omkring 4-5.
|
|
28/8 14:53 af Darvin |
Tja - det eneste vi så får ud af det er at Jan (og Genmab) regner med mere end 5-6 ;-)
|
|
28/8 15:09 af Bulder |
Hvis vi så siger 4 mia $ i darasalg alene. Hvad svarer det til i kurs for aktien?
|
|
28/8 17:01 af Bulder |
Nå, så lige ovre på EI, at det svarer til kurs 1490 ved P/E=20 og royalty 17%
|
|
|
28/8 17:15 af gentogen |
Ja, men så er vi også i den konservative ende med p/e 20. Og kun for Dara alene. Og måske også lidt konservativt på royalty (?). Mit gær ville være +2000.
|
|
28/8 17:19 af Legolas23 |
Løntoft har i sin analyse for Sydbank 4,5
|
|
28/8 17:24 af Bulder |
Gør ikke noget at være lidt konservativ med forventninger :-) - og så bli'r det måske allerede ved udgangen af 2016
|
|
28/8 18:07 af Solsen |
En dag helt efter BCs hoved. Nu mangler vi blot US kører ned den sidste time og 560 er en realitet mandag - god weekend !
|
|
|
28/8 19:39 af gentogen |
Eller også sker der noget helt andet på mandag. Nedtælling....
|
|
28/8 20:42 af Solsen |
Ja ... BC kan ikke kalkulere med mere end max 30 børsdage at lukke på. De må også have kigget på Ibrutinibs godkendelsestid.
|
|
28/8 20:56 af Solsen |
Vanvittigt at ligge short med 400.000 aktier under en godkendelsesprocedure på et sikkert " approval "
|
|
|
28/8 21:16 af JKY_VH |
in sane kan vi vist godt sige
|
