Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
28/8 21:17
af Bulder
Personligt glæder jeg mig til konsekvensen af dette vanvid
28/8 22:07
af Legolas23
Vi mangler stadig lidt feedback fra artiklen fra Budweiser ?
28/8 22:08
af Bulder
ok luk i US. Omkring eller lidt over nul. NBI +0,7%
28/8 22:12
af Legolas23
Det var mere omkring artilleri
28/8 22:12
af Legolas23
Kl
28/8 22:14
af Legolas23
artiklen, han nævnte tidligere. Lorte IPad hvad angår førnævnte...
29/8 08:01
af Budweis
Helge - var det ikke muligt, at lave en chatudgave, hvor man kan skrive fra en iPhone? Tit jeg gerne vil svare på et indlæg, men ikke kan før jeg kommer på mit old school device. Det burde være muligt med små midler. Tænker ikke jeg er den eneste med det ønske..?
29/8 08:02
af Budweis
Legolas23 - BB har på det seneste skrevet en række artikler om værdiskabelsen i Genmab. De er generelt gode. Han har et stærkt fundament, grundet BTFs store ejerskab i Genmab. De har været med i 12 år og han taler løbende med ledelsen. Jeg er glad for mit abonnement, om end han er blandt de meget positive.
29/8 08:03
af Budweis
Seneste artikel følger op på artiklen i NEJM - ikke noget epokegørende, andet end det understøtter hvad BB længe har varslet. Dara begynder nu at vise et exceptionelt potentiale.
29/8 08:04
af Budweis
Han ridser op på TF-ADC og laborer over hvorfor pancreatic cancer (bugspytkirtlen) ikke er med i ADC forsøget. Data skal først vise at stoffet ikke giver blødninger…
29/8 08:07
af Budweis
Elaborering over duobodies . Væsentlige highlights - fully robotised (Genmab er førende) og “very soon” in clinic som det væsentligste. Så er der som solsen har skrevet lidt om den hemmelige partner og “risikoen” for research sniffing.
29/8 08:08
af Budweis
God weekend.
29/8 08:27
af Solsen
..og interesant nok havde Winkel udtryk, at lad dem blot bliv e ved med at sniffe for jo længere tid de gjorde det desto dyrere blev det.
29/8 08:28
af Solsen
Dyrere at lave deals med Genmab !
29/8 08:41
af JKY_VH
Tak for interessante indspark Budweis og Solsen og god formiddag.
29/8 08:57
af Helge Larsen/PI-redaktør
Budweis..PI fattes desværre penge. Vi kører stadig mere eller mindre på Henrik og mins con amore arbejdskraft. Anpartshaverene er langt fra enige omkring fremtiden på sitet.
29/8 08:59
af Helge Larsen/PI-redaktør
Stod det alene til mig så fløj vi ud over stepperne med en stærk mobil løsning og generel udvikling af sitet.
29/8 19:27
af Legolas23
Opgradede man sitets brugervenlighed og samtidig mobilversionen ville du kunne holde på sitets ressourcer. Jeg tror ikke, du/I skal undervurdere brugervenligheden - et facelift, til et mere professionelt lay-out ville holde på kapaciteterne....
29/8 19:42
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg er helt enig Legolas. Men det skal jo betales et eller andet sted fra.
29/8 19:43
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg er debatredaktør - ikke forretningsudvikler på sitet.
29/8 19:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Foreløbig har Henrik og jeg brugt en del tid på at få ryddet op og få hastigheden på sitet sat op. Vi har også for små midler fået lavet en bedre debatstruktur.
29/8 19:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
Trafikmæssigt har vi kun gået frem siden vi påtog os tjansen for lidt over et år siden. Vi ligger meget højere end PI nogensinde har gjort før undtaget lige en enkelt periode med aktiespil.
29/8 19:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
Der er ikke meget debat i debatten, men de enkelte indlæg bliver flittigt læst.
29/8 19:54
af Helge Larsen/PI-redaktør
I de sidste 12 måneder er der dukket flere nye aktiesites op - og der kommer endnu flere i den kommende tid. Hertil er der nu mange aktive aktiegrupper på facebook. På den baggrund er jeg tilfreds med at vi alligevel vokser på trafikken.
29/8 19:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
Men for Søren da...Man skal være god på mobilen, hvis man for alvor skal være med i kampen om brugerne.
29/8 22:01
af Solsen
Rygter i markedet om at GILD skulle være interesseret i at købe BMY. En stor mundfuld for GILD. Mon ikke $20 bn for et lille dansk ville være bedre ;-)
30/8 08:06
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det skulle man da mene. :-)
30/8 09:32
af royal
Tirrel shared with the viewers the list of companies that are most discussed as takeover targets on the Wall Street for Gilead Sciences, Inc.. This list includes Bristol-Myers Squibb Co (NYSE: BMY), Vertex Pharmaceuticals Incorporated(NASDAQ: VRTX), Intercept Pharmaceuticals Inc (NASDAQ: ICPT) and Celgene Corporation(NASDAQ: CELG). She added that some other smaller companies could find its place on the list.
30/8 09:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
De sidste linjer er de bedste. :-)
30/8 09:41
af JKY_VH
ja, små selskaber til en HØJ pris.
30/8 10:03
af Solsen
I skal ikke være bange for et bud i 800 kr. Winkel har helt styr på, hvor værdifuld Genmab er.
30/8 10:11
af royal
Max. 8 dage til FDA. Spændende uge venter.
30/8 10:18
af JKY_VH
Ja heldigvis Solsen. 800 kr. matcher ikke engang Novods fairvalue her og nu.
30/8 10:22
af JKY_VH
Godkendelsen af Dara vil vel også udløse en opjustering af årets resultat, eller hvad?
30/8 10:57
af royal
de skal først acceptere ansøgningen.
30/8 11:01
af Bulder
Jeg hørte Winkel sige i børsen-interwievet, at han forventer afgørelse i begyndelsen af næste år, hvis ikke tidligere, hvis FDA speeder processen op. Så hvis der bevilges PRD en af dagene får vi vel en afgørelse inden nytår, og så kan milepælen jo godt komme med i 15-regnskabet.
30/8 11:34
af JKY_VH
glimrende, det vil alt sammen bidrage til den gode fortælling om genmab.
30/8 21:34
af Budweis
Solsen - jeg syntes ikke der er meget spor af rygter vedr et Gilead opkøb af BMY. Er det ikke mere ren spekulation fra nogle mindre aktører?
30/8 22:50
af Jedi
Gilead BMY opkøbsrygtet har været nævnt flere gange, fx her (bemærk ca 1 år gammelt) (link) men jeg har ikke set noget mere konkret end dette
31/8 00:03
af gentogen
I forbindelse med den seneste artikel i New England Journal of Medicine har tidsskriftet selv tilføjet er "editorial" kommentar om Daratumumab. De er ganske positive.(link)
31/8 00:05
af gentogen
79% of the patients had disease that was refractory to their most recent therapy, including proteasome inhibitors and immunomodulators. The majority of patients (76%) had also undergone autologous stem-cell transplantation. In the cohort that was treated with daratumumab at a dose of 16 mg per kilogram of body weight, the overall response rate was 36%, including two patients with a complete response and two with a very good partial response
31/8 00:05
af gentogen
it is reassuring to know that we have yet one more treatment option that will contribute in an important way to improvement in outcomes in patients with myeloma.
31/8 00:05
af gentogen
The single-agent activity of daratumumab, including complete responses, in this patient population is surprising and very encouraging. These results are probably due to its pleiotropic mechanisms of action against myeloma
31/8 00:06
af gentogen
osv
31/8 00:07
af gentogen
PS: The complete responses in the two patients in the cohort that received 16 mg per kilogram were confirmed with the use of a daratumumab interference reflex assay
31/8 08:58
af bongobob
Tak for det gentogen, interessant læsning. Det ligner en god åbning på ugen, 610 lige nu. Vi burde også høre fra FDA snart
31/8 09:03
af JKY_VH
610 blev der ikke noget af, men mon ikke FDA meget snart sparker den meget højere op?
31/8 09:05
af bongobob
Næ, blev snydt. Det er da nyt at den falder med de anonyme på købersiden
31/8 09:10
af JKY_VH
ja, og det ser også ud til at den stiger nu.
31/8 09:21
af JKY_VH
og de anonyme har tilsyneladende set lyset eller lukker shorts inden det bliver for sent.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 666/4386