Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
6/5 16:01 af Solsen |
Nu er det fredag så jeg har ikke så meget håb for i dag. Måske tirsdag og gerne inden.
|
|
6/5 16:00 af Solsen |
Det stopper på et tidspunkt ;-)
|
|
|
6/5 15:53 af Riis7 |
er alt ikke ved at være oversolgt snart:-) der er godt nok panik i gaderne:-)
|
|
6/5 15:43 af Solsen |
Biotech handles under cash beholdning. Grafen i artiklen giver håb om en snarlig bund (link)
|
|
|
6/5 14:26 af AaBforever |
Pt gør jeg ikke noget. Markedet er totalt uforudsigeligt. Ingen ved om vi har nået bunden.
|
|
|
6/5 14:23 af Riis7 |
det nok nærmer 2000 end 6000 snart;-)
|
|
|
6/5 14:21 af AaBforever |
Nej da...jeg håber stadig på kurs 6000, selvom der er langt derop pt.
|
|
|
6/5 14:18 af gdn55 |
Man skal købe når panikken breder sig. Det er bare min erfaring.
|
|
|
6/5 14:12 af AaBforever |
Noget skal man jo bruge tiden på....mens kursen dykker...jeg er god til at springe over mure..:-D
|
|
|
6/5 13:56 af DevOp |
Crater With Handgrenade? :-)
|
|
6/5 13:51 af Solsen |
De er jo ikke aflyst :-)
|
|
6/5 13:51 af StockBull |
Ja minder lidt om en CWH
|
|
|
6/5 13:39 af AaBforever |
Så kan man jo bruge tiden på at huske tilbage på bud på kursen i fremtiden.3-4-5-6000 osv...;-)
|
|
|
6/5 12:12 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Ambu sendt i dørken efter nedjustering i surt marked (link)
|
|
|
6/5 10:14 af Riis7 |
Atlas Global Macro, har du den nye video Stockbull:-)
|
|
|
6/5 09:09 af svak |
Dollaren stiger til 7,12 dejligt i afregningen ....
|
|
6/5 07:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
(Weekendlæsning)
|
|
6/5 07:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Moving Toward a Cure in Multiple Myeloma: Eradication of Measurable Residual Disease (link)
|
|
|
6/5 06:52 af ProInvestorNEWS |
Aktier: Festen varede kort fulgt af tømmermænd. Investorer i kapitulations og efterfølgende rotationsfase? Nedtur i Netcompany/GN Store Nord viser nervøsiteten (link)
|
|
|
6/5 06:39 af ProInvestorNEWS |
God morgen.
|
|
6/5 06:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen.
|
|
6/5 02:39 af StockBull |
Morn fra BKK: P.t røde futures. Genmab luk USA 2352kr. NBI -4.03%. Mon ikke gap i 2331 skal lukkes idag ? Mulig swingtrade entry for en spekulativ position ?
|
|
|
5/5 20:23 af E L |
:-D
|
|
5/5 19:58 af Bulder |
Bullish?
|
|
| ||
|
|
5/5 19:33 af E L |
but , big chance my reasoning is complete bullsh**
|
|
|
5/5 19:33 af E L |
Thanks peter. My thought was that if you want to detect cytotoxic CD8+ T cells, you either do that to target them, or to help another drug as a biomarker? that is why i thought GEN1046 as i think genmab wanted to use a biomarker there and because the drug increases cytotoxic CD8+ T cells (more drugs do btw)
|
|
|
5/5 18:10 af Riis7 |
Nasdaq nede med 5 % nu, der er fart på:-) tænker boligmarked ryger med ned nu de næste par år:-) rente og inflation der
stikker af, folk mister virkelig rådigheds beløb pt…
|
|
|
5/5 18:10 af peter12 |
Ang ImaginAb supply agreement, er det kun for at visualisere CD8, som reaktion på behandling (link)
|
|
5/5 17:55 af Solsen |
NBI nede med 4% men ikke under de tre foregående bunde endnu.
|
|
5/5 17:33 af Solsen |
Jeg tænker på Rødekro der spår negativ inflation i 2023. Så skal I se løjer på aktiemarkedet :-)
|
|
5/5 17:31 af Bulder |
Marketwire:Nedturen skal ifølge Bloomberg News ses i lyset af ny uro på rentemarkedet, hvor obligationsrenterne er på vej i vejret.
|
|
5/5 17:29 af Solsen |
Vi kan det med TA Helge ;-)
|
|
5/5 17:28 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enig Solsen.
|
|
5/5 17:28 af Solsen |
På månedsgraferne ses flad bund nu.
|
|
5/5 17:25 af Solsen |
NBI og XBI kunne godt ligne et par index, der er nået en bund.
|
|
5/5 17:24 af Solsen |
Skal man ikke ligge og rode rundt på en bund et stykke tid før et varende rebound kommer.
|
|
5/5 17:24 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Torsdagens aktier: Genmab, Bavarian og FLS holdt stand trods u-vending (link)
|
|
5/5 17:21 af Bulder |
Men mon ikke vi så får en rebound i morgen, understøttet af passende (ikke for godt - ikke for dårligt) kongetal.
|
|
5/5 17:20 af Bulder |
Det kan ikke passe, at det skal tage 24 timer for folk at tygge Powells statments igennem. Så seje var de heller ikke.
|
|
5/5 17:18 af Solsen |
Det er også svært. Jeg prøver lidt en gang i mellem. Men tror ikke jeg har tjent noget ;-)
|
|
5/5 17:17 af Bulder |
Dem hører jeg ikke til
|
|
5/5 17:17 af Solsen |
Men store penge for daytradere, der kan deres job :-)
|
|
5/5 17:17 af Bulder |
Lige mine ord
|
|
5/5 17:16 af Solsen |
Lol - det virker lidt hovedløst lige nu.
|
|
5/5 17:15 af Bulder |
Mads Zink DDB siger at faldet i dag er en korrektion af en for voldsom stigning i går. Hvis det er tilfældet, ja så skal vi da op igen i morgen, for at korrigere et alt for voldsomt fald i dag.
|
|
|
5/5 17:14 af E L |
epcoritamab, tisotumab, teclistamab, talquetamab, amivantamab and daratumumab offcourse
|
|
|
5/5 17:14 af Sukkeralf |
Mon ikke Janssen kan levere noget på ASCO. Mener Tivdak skulle levere lidt, men det batter jo ikke alverden
|
|
5/5 17:05 af Bulder |
har genmab overhovedet nogle kandidater til asco i år?
|
|
5/5 17:04 af Bulder |
Jo hvis epco kommer med allerede på EHA, og hvis data er gode.
|
|
5/5 17:01 af Solsen |
Ok dag for Genmab. Vi plejer at få lidt kursmæssig medvind op til sommerens store konferencer. Mon ikke vi skal mærke det i år ?
|
