Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
6/5 16:01
af Solsen
Nu er det fredag så jeg har ikke så meget håb for i dag. Måske tirsdag og gerne inden.
6/5 16:00
af Solsen
Det stopper på et tidspunkt ;-)
6/5 15:53
af Riis7
er alt ikke ved at være oversolgt snart:-) der er godt nok panik i gaderne:-)
6/5 15:43
af Solsen
Biotech handles under cash beholdning. Grafen i artiklen giver håb om en snarlig bund (link)
6/5 14:26
af AaBforever
Pt gør jeg ikke noget. Markedet er totalt uforudsigeligt. Ingen ved om vi har nået bunden.
6/5 14:23
af Riis7
det nok nærmer 2000 end 6000 snart;-)
6/5 14:21
af AaBforever
Nej da...jeg håber stadig på kurs 6000, selvom der er langt derop pt.
6/5 14:18
af gdn55
Man skal købe når panikken breder sig. Det er bare min erfaring.
6/5 14:12
af AaBforever
Noget skal man jo bruge tiden på....mens kursen dykker...jeg er god til at springe over mure..:-D
6/5 13:56
af DevOp
Crater With Handgrenade? :-)
6/5 13:51
af Solsen
De er jo ikke aflyst :-)
6/5 13:51
af StockBull
Ja minder lidt om en CWH
6/5 13:39
af AaBforever
Så kan man jo bruge tiden på at huske tilbage på bud på kursen i fremtiden.3-4-5-6000 osv...;-)
6/5 12:12
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Ambu sendt i dørken efter nedjustering i surt marked (link)
6/5 10:14
af Riis7
Atlas Global Macro, har du den nye video Stockbull:-)
6/5 09:09
af svak
Dollaren stiger til 7,12 dejligt i afregningen ....
6/5 07:32
af Helge Larsen/PI-redaktør
(Weekendlæsning)
6/5 07:31
af Helge Larsen/PI-redaktør
Moving Toward a Cure in Multiple Myeloma: Eradication of Measurable Residual Disease (link)
6/5 06:52
af ProInvestorNEWS
Aktier: Festen varede kort fulgt af tømmermænd. Investorer i kapitulations og efterfølgende rotationsfase? Nedtur i Netcompany/GN Store Nord viser nervøsiteten (link)
6/5 06:39
af ProInvestorNEWS
God morgen.
6/5 06:38
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen.
6/5 02:39
af StockBull
Morn fra BKK: P.t røde futures. Genmab luk USA 2352kr. NBI -4.03%. Mon ikke gap i 2331 skal lukkes idag ? Mulig swingtrade entry for en spekulativ position ?
5/5 20:23
af E L
:-D
5/5 19:58
af Bulder
Bullish?
5/5 19:33
af E L
but , big chance my reasoning is complete bullsh**
5/5 19:33
af E L
Thanks peter. My thought was that if you want to detect cytotoxic CD8+ T cells, you either do that to target them, or to help another drug as a biomarker? that is why i thought GEN1046 as i think genmab wanted to use a biomarker there and because the drug increases cytotoxic CD8+ T cells (more drugs do btw)
5/5 18:10
af Riis7
Nasdaq nede med 5 % nu, der er fart på:-) tænker boligmarked ryger med ned nu de næste par år:-) rente og inflation der stikker af, folk mister virkelig rådigheds beløb pt…
5/5 18:10
af peter12
Ang ImaginAb supply agreement, er det kun for at visualisere CD8, som reaktion på behandling (link)
5/5 17:55
af Solsen
NBI nede med 4% men ikke under de tre foregående bunde endnu.
5/5 17:33
af Solsen
Jeg tænker på Rødekro der spår negativ inflation i 2023. Så skal I se løjer på aktiemarkedet :-)
5/5 17:31
af Bulder
Marketwire:Nedturen skal ifølge Bloomberg News ses i lyset af ny uro på rentemarkedet, hvor obligationsrenterne er på vej i vejret.
5/5 17:29
af Solsen
Vi kan det med TA Helge ;-)
5/5 17:28
af Helge Larsen/PI-redaktør
Enig Solsen.
5/5 17:28
af Solsen
På månedsgraferne ses flad bund nu.
5/5 17:25
af Solsen
NBI og XBI kunne godt ligne et par index, der er nået en bund.
5/5 17:24
af Solsen
Skal man ikke ligge og rode rundt på en bund et stykke tid før et varende rebound kommer.
5/5 17:24
af Helge Larsen/PI-redaktør
Torsdagens aktier: Genmab, Bavarian og FLS holdt stand trods u-vending (link)
5/5 17:21
af Bulder
Men mon ikke vi så får en rebound i morgen, understøttet af passende (ikke for godt - ikke for dårligt) kongetal.
5/5 17:20
af Bulder
Det kan ikke passe, at det skal tage 24 timer for folk at tygge Powells statments igennem. Så seje var de heller ikke.
5/5 17:18
af Solsen
Det er også svært. Jeg prøver lidt en gang i mellem. Men tror ikke jeg har tjent noget ;-)
5/5 17:17
af Bulder
Dem hører jeg ikke til
5/5 17:17
af Solsen
Men store penge for daytradere, der kan deres job :-)
5/5 17:17
af Bulder
Lige mine ord
5/5 17:16
af Solsen
Lol - det virker lidt hovedløst lige nu.
5/5 17:15
af Bulder
Mads Zink DDB siger at faldet i dag er en korrektion af en for voldsom stigning i går. Hvis det er tilfældet, ja så skal vi da op igen i morgen, for at korrigere et alt for voldsomt fald i dag.
5/5 17:14
af E L
epcoritamab, tisotumab, teclistamab, talquetamab, amivantamab and daratumumab offcourse
5/5 17:14
af Sukkeralf
Mon ikke Janssen kan levere noget på ASCO. Mener Tivdak skulle levere lidt, men det batter jo ikke alverden
5/5 17:05
af Bulder
har genmab overhovedet nogle kandidater til asco i år?
5/5 17:04
af Bulder
Jo hvis epco kommer med allerede på EHA, og hvis data er gode.
5/5 17:01
af Solsen
Ok dag for Genmab. Vi plejer at få lidt kursmæssig medvind op til sommerens store konferencer. Mon ikke vi skal mærke det i år ?
Nyeste Først- Ældste Først   Side 666/4386