Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
7/5 11:34
af Bulder
Plesner var for nylig ude og sige at hex38 var veltolereret, men at det var for tidligt at sige noget om effektivitet. Lur mig om ikke han har kigget på virkningen også og så fortalt Winkel om det. Så måske har Winkel allerede i dag et nogenlunde klart billede af hex38's effektivitet, og dermed om det overhovedet er relevant at anke patent-delen.
7/5 11:31
af Bulder
Kan være de overvejer om det kan betale sig at anke patent-delen, hvis nu der er chance for at hex38 er så stærk, at JnJ vil opte in.
7/5 11:30
af Bulder
Personligt tror jeg de har størst chance for at få medhold i Halo-delen. Bl.a. ATP udtrykte undren over netop den afgørelse.
7/5 10:57
af Solsen
Ja det undrer også mig, at der endnu ikke er udmeldt en beslutning.
7/5 10:38
af Bulder
Nu er der gået en måned siden Genmab offentliggjorde voldgiften. Mon de venter til onsdag med at fortælle om de anker? Limited period of time kan vel ikke være meget mere end en måned.
7/5 09:39
af Solsen
Lidt fra Hookia omkring CD8 T cells (link) Iøvrigt et selskab JW er bestyrelsesformand for.
7/5 09:32
af E L
medwatch also call it kræftmarkører (link)
7/5 09:23
af E L
Use of Amivantamab in patients with EGFR Exon 20–Positive Non–Small Cell Lung Cancer (link)
7/5 09:11
af E L
CD8 T cells play a pivotal role in immunotherapy and the use of our agent is becoming an established method used by pharmaceutical and biotech companies to visualize and track CD8 cells in clinical trial subjects. (link)
7/5 09:07
af AaBforever
Og hvis Putin erklærer krig i fuld skala på mandag....så ER enden nær!
7/5 08:45
af Solsen
Med fald på 5-10% pr dag de sidste dage i small biotech må enden være nær.
7/5 08:12
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen
7/5 07:53
af StockBull
(link) NBI historisk lav rsi
6/5 22:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
USA/lukning: Wall Street igen i rødt - Under Armour sendt til tælling (link)
6/5 21:59
af Bulder
Den sidste måned har genmab fulgt nbi som en skygge, så hvis det fortsætter…
6/5 21:56
af AaBforever
Og det bliver ikke sjovere mandag..fy..da
6/5 21:42
af Bulder
Det er genmab ret præcist også.
6/5 21:01
af Bulder
Nbi er 16% nede den sidste måned.
6/5 21:00
af Sukkeralf
XmAb306 (IL15/IL15Rα-Fc): Xencor’s co-development partner Genentech, a member of the Roche Group, has initiated a Phase 1 study to evaluate the combination of XmAb306 (RO7310729) and daratumumab, an anti-CD38 monoclonal antibody, in patients with relapsed/refractory multiple myeloma.
6/5 21:00
af Sukkeralf
Fra Xencors regnskab:
6/5 20:53
af Sukkeralf
Lad os nu få gang i nogle deals eller opkøb - det svider voldsomt pt
6/5 20:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tak Sukkeralf. Dit link sidder lige i skabet. :-)
6/5 20:53
af Sukkeralf
That opens the door to potential exits. So much potential, in fact, that Big Pharma could gobble up nearly 650 public biotechs, if the world’s 20 largest drug developers wanted to spend their treasure trove.
6/5 20:52
af Sukkeralf
6/5 20:52
af Bulder
Det går jo nok osse op for folk … på et tidspunkt.
6/5 20:43
af Helge Larsen/PI-redaktør
More than 20% of NASDAQ Biotech Index’s members are trading for less than cash … figure like this hasn’t existed in data going back to 2002 (link) ⁦ ⁩
6/5 20:39
af Riis7
med det her market kan det nemt ske og os mere
6/5 20:30
af Bulder
Ok, 2055 var det. Der er kun 8% ned. 2 dage.
6/5 20:19
af Helge Larsen/PI-redaktør
Bob..bob Bulder.
6/5 20:03
af Bulder
Så sent som i februar var den i 2005. Kan være den skal derned igen.
6/5 19:58
af Bulder
Tegner ikke voldsomt lovende for mandag. NBI igen nede med næsten 4%.
6/5 17:31
af ProInvestorNEWS
Fredagens aktier: C25 lukkede i laveste niveau siden russisk invasion (link)
6/5 17:11
af Solsen
Der burde jo komme lidt gang i M&A så biotech kunne stabiliseres (link)
6/5 17:02
af E L
lets hope that was it. yesterday very large volume in US also. Denmark again one of the worst indices
6/5 17:02
af Helge Larsen/PI-redaktør
Før slutaktionen var der omsat 100.000 stk. Efter slutauktionen 195.000. Dvs næsten 50% af dagens omsætning røg igennem de sidste minutter.
6/5 16:48
af Solsen
Markedet kan ikke se noget lys lige nu. Recessionsfrygt er den ene dag årsag til fald. Gode jobtal får skylden dagen efter osv
6/5 16:46
af Solsen
Vi så i går at det kan gå lige så hurtigt den anden vej - også på lille omsætning.
6/5 16:46
af Stroka
Er det ikke under meget lav omsætning at aktien falder?
6/5 16:35
af Bulder
Der er ikke rift om biotek. NBI igen nede med over 3%
6/5 16:33
af Riis7
ja altid noget usa stiger og god weekend:-)
6/5 16:32
af Riis7
man kan da håbe nogen køber det hele snart , men har miste lidt tro efter tabt voldgiftssag:-)
6/5 16:32
af henrik48
Det er ikke til at hitte rede i…nu stiger Wall street og Genmab falder….god weekend :-)
6/5 16:31
af gdn55
Ja, det er jeg ikke i tvivl om du er
6/5 16:26
af gdn55
Med den pris der er nu på Genmab, kan vi være opkøbt inden da.
6/5 16:25
af Riis7
tænker man bare skal vente med at købe, ikke mange selskaber der stiger på regnskabs dagen pt
6/5 16:23
af Bulder
Inden da er der selvfølgelig asco, men jeg kan ikke få øje på triggere der. Måske andre kan?
6/5 16:22
af bikube
Laveste kurs indtil nu i dag 2216. Efter den der "fat finger" i mandags var laveste 2210.
6/5 16:18
af Bulder
Hvis ikke der kommer noget op af hatten på onsdag, så er der faktisk længe til eha, som er det tidligste vi kan forvente at få nyt fra. Og den kan komme langt ned på en måned.
6/5 16:09
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Faldene fortsætter - pres på teknologi (link)
6/5 16:07
af AaBforever
Alt stopper på et tidspunkt...når det rammer 0...den får da godt nok gedigne tæsk i dag.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 665/4386