Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
7/5 11:34 af Bulder |
Plesner var for nylig ude og sige at hex38 var veltolereret, men at det var for tidligt at sige noget om effektivitet. Lur mig om ikke han har kigget på virkningen også og så fortalt Winkel om det. Så måske har Winkel allerede i dag et nogenlunde klart billede af hex38's effektivitet, og dermed om det overhovedet er relevant at anke patent-delen.
|
|
7/5 11:31 af Bulder |
Kan være de overvejer om det kan betale sig at anke patent-delen, hvis nu der er chance for at hex38 er så stærk, at JnJ vil opte in.
|
|
7/5 11:30 af Bulder |
Personligt tror jeg de har størst chance for at få medhold i Halo-delen. Bl.a. ATP udtrykte undren over netop den afgørelse.
|
|
7/5 10:57 af Solsen |
Ja det undrer også mig, at der endnu ikke er udmeldt en beslutning.
|
|
7/5 10:38 af Bulder |
Nu er der gået en måned siden Genmab offentliggjorde voldgiften. Mon de venter til onsdag med at fortælle om de anker? Limited period of time kan vel ikke være meget mere end en måned.
|
|
7/5 09:39 af Solsen |
Lidt fra Hookia omkring CD8 T cells (link) Iøvrigt et selskab JW er bestyrelsesformand for.
|
|
|
7/5 09:32 af E L |
medwatch also call it kræftmarkører (link)
|
|
|
7/5 09:23 af E L |
Use of Amivantamab in patients with EGFR Exon 20–Positive Non–Small Cell Lung Cancer (link)
|
|
|
7/5 09:11 af E L |
CD8 T cells play a pivotal role in immunotherapy and the use of our agent is becoming an established method used by pharmaceutical and biotech companies to visualize and track CD8 cells in clinical trial subjects. (link)
|
|
|
7/5 09:07 af AaBforever |
Og hvis Putin erklærer krig i fuld skala på mandag....så ER enden nær!
|
|
7/5 08:45 af Solsen |
Med fald på 5-10% pr dag de sidste dage i small biotech må enden være nær.
|
|
7/5 08:12 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen
|
|
7/5 07:53 af StockBull |
(link) NBI historisk lav rsi
|
|
6/5 22:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
USA/lukning: Wall Street igen i rødt - Under Armour sendt til tælling (link)
|
|
6/5 21:59 af Bulder |
Den sidste måned har genmab fulgt nbi som en skygge, så hvis det fortsætter…
|
|
|
6/5 21:56 af AaBforever |
Og det bliver ikke sjovere mandag..fy..da
|
|
6/5 21:42 af Bulder |
Det er genmab ret præcist også.
|
|
6/5 21:01 af Bulder |
Nbi er 16% nede den sidste måned.
|
|
|
6/5 21:00 af Sukkeralf |
XmAb306 (IL15/IL15Rα-Fc): Xencor’s co-development partner Genentech, a member of the Roche Group, has initiated a Phase 1 study to evaluate the combination of XmAb306 (RO7310729) and daratumumab, an anti-CD38 monoclonal antibody, in patients with relapsed/refractory multiple myeloma.
|
|
|
6/5 21:00 af Sukkeralf |
Fra Xencors regnskab:
|
|
|
6/5 20:53 af Sukkeralf |
Lad os nu få gang i nogle deals eller opkøb - det svider voldsomt pt
|
|
6/5 20:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tak Sukkeralf. Dit link sidder lige i skabet. :-)
|
|
|
6/5 20:53 af Sukkeralf |
That opens the door to potential exits. So much potential, in fact, that Big Pharma could gobble up nearly 650 public biotechs, if the world’s 20 largest drug developers wanted to spend their treasure trove.
|
|
|
6/5 20:52 af Sukkeralf |
|
|
| ||
|
6/5 20:52 af Bulder |
Det går jo nok osse op for folk … på et tidspunkt.
|
|
6/5 20:43 af Helge Larsen/PI-redaktør |
More than 20% of NASDAQ Biotech Index’s members are trading for less than cash … figure like this hasn’t existed in data going back to 2002 (link)
|
|
|
6/5 20:39 af Riis7 |
med det her market kan det nemt ske og os mere
|
|
6/5 20:30 af Bulder |
Ok, 2055 var det. Der er kun 8% ned. 2 dage.
|
|
6/5 20:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Bob..bob Bulder.
|
|
6/5 20:03 af Bulder |
Så sent som i februar var den i 2005. Kan være den skal derned igen.
|
|
6/5 19:58 af Bulder |
Tegner ikke voldsomt lovende for mandag. NBI igen nede med næsten 4%.
|
|
|
6/5 17:31 af ProInvestorNEWS |
Fredagens aktier: C25 lukkede i laveste niveau siden russisk invasion (link)
|
|
6/5 17:11 af Solsen |
Der burde jo komme lidt gang i M&A så biotech kunne stabiliseres (link)
|
|
|
6/5 17:02 af E L |
lets hope that was it. yesterday very large volume in US also. Denmark again one of the worst indices
|
|
6/5 17:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Før slutaktionen var der omsat 100.000 stk. Efter slutauktionen 195.000. Dvs næsten 50% af dagens omsætning røg igennem de sidste minutter.
|
|
6/5 16:48 af Solsen |
Markedet kan ikke se noget lys lige nu. Recessionsfrygt er den ene dag årsag til fald. Gode jobtal får skylden dagen efter osv
|
|
6/5 16:46 af Solsen |
Vi så i går at det kan gå lige så hurtigt den anden vej - også på lille omsætning.
|
|
|
6/5 16:46 af Stroka |
Er det ikke under meget lav omsætning at aktien falder?
|
|
6/5 16:35 af Bulder |
Der er ikke rift om biotek. NBI igen nede med over 3%
|
|
|
6/5 16:33 af Riis7 |
ja altid noget usa stiger og god weekend:-)
|
|
|
6/5 16:32 af Riis7 |
man kan da håbe nogen køber det hele snart , men har miste lidt tro efter tabt voldgiftssag:-)
|
|
|
6/5 16:32 af henrik48 |
Det er ikke til at hitte rede i…nu stiger Wall street og Genmab falder….god weekend :-)
|
|
|
6/5 16:31 af gdn55 |
Ja, det er jeg ikke i tvivl om du er
|
|
|
6/5 16:26 af gdn55 |
Med den pris der er nu på Genmab, kan vi være opkøbt inden da.
|
|
|
6/5 16:25 af Riis7 |
tænker man bare skal vente med at købe, ikke mange selskaber der stiger på regnskabs dagen pt
|
|
6/5 16:23 af Bulder |
Inden da er der selvfølgelig asco, men jeg kan ikke få øje på triggere der. Måske andre kan?
|
|
|
6/5 16:22 af bikube |
Laveste kurs indtil nu i dag 2216. Efter den der "fat finger" i mandags var laveste 2210.
|
|
6/5 16:18 af Bulder |
Hvis ikke der kommer noget op af hatten på onsdag, så er der faktisk længe til eha, som er det tidligste vi kan forvente at få nyt fra. Og den kan komme langt ned på en måned.
|
|
|
6/5 16:09 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Faldene fortsætter - pres på teknologi (link)
|
|
|
6/5 16:07 af AaBforever |
Alt stopper på et tidspunkt...når det rammer 0...den får da godt nok gedigne tæsk i dag.
|
