Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
5/5 16:56 af Solsen |
Ja olie er faldet tilbage.
|
|
5/5 16:54 af Helge Larsen/PI-redaktør |
(Eller medvirkende).
|
|
5/5 16:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
De her tal kan være årsagen til fald i USA: (link)
|
|
5/5 16:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Novo holder sig også pænt.
|
|
5/5 16:45 af Bulder |
Zeal er osse med, så det er ikke biotek, der trækker ned
|
|
5/5 16:44 af Bulder |
Nu ligger bava og genmab øverst på vinderlisten
|
|
5/5 16:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Olien er +1%. Det burde ikke betyde noget.
|
|
5/5 16:41 af Solsen |
EUs udfasning af russisk energi skulle presse olieprisen og inflationen. Renten og olien tordner op ad. Måske ?
|
|
5/5 16:37 af Bulder |
Det må man sige, men hvad er årsagen?
|
|
5/5 16:36 af Solsen |
Nasdaq nu 4% nede. Voldsomme udsving !
|
|
|
5/5 16:34 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Elon Musk trækker endnu engang opmærksomhed i rød åbning (link)
|
|
|
5/5 16:33 af E L |
yes, mid-30s i think they call it, mostly in H2
|
|
5/5 16:26 af Bulder |
And they still estimate last year +35% for 2022?
|
|
|
5/5 16:24 af E L |
unusual for the ADR to have a higher volume as copenhagen , specially before denmark even closed
|
|
|
5/5 16:21 af E L |
;-)
|
|
|
5/5 16:21 af E L |
to clarify, peak U.S. annual net sales of >$3B, ex-U.S. estimate of >$500M, and that is without europe
|
|
|
5/5 16:19 af E L |
and that assumes $0 for europe, so still a lot of upside from that
|
|
|
5/5 16:18 af E L |
that's old news , they had that for a while already
|
|
|
5/5 16:14 af E L |
offcourse you all listened to it yesterday, but just in case you want to read it again... ;-)
|
|
|
5/5 16:13 af E L |
(link) Q1 2022 Presentation 2.6MB
|
|
|
5/5 16:12 af E L |
Horizon Therapeutics Public Limited Company (HZNP) CEO Tim Walbert on Q1 2022 Results - Earnings Call Transcript (link)
|
|
|
5/5 14:52 af JKY_VH |
ja, de hurtige scorede kassen i mandags
|
|
5/5 14:28 af StockBull |
volumen 47.000 - nu kurs 2425
|
|
5/5 13:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Kort video: Nogle aktionærer med stop loss fik sig en slem forskrækkelse, da markedet for nylig var udsat for flash crash. Rentestigninger fra Fed på 0,5% giver mere ro på markedet. Fantastisk regnskab fra Novo Nordisk. Mindre godt ser det ud for Vestas. Og så knytter Helge Larsen en kommentar til Warren Buffett efter hans årsmøde, bl.a. ift. oliesektoren.
(link)
|
|
| ||
|
|
5/5 12:01 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Bavarian, FLS og Netcompany topper grønt eliteindeks (link)
|
|
5/5 11:47 af StockBull |
handlet 37000 aktier og steget 92kr. Ser ud til sælgerne er forduftet. Flash crashet har også medvirket til stort salg. Blev handlet ned igår fra 2448 til 2309 ved volumen 118.000stk. Spændende, at se hvor stor volumen der skal til for at få kursen over 2448 igen og vidre op.
|
|
5/5 11:34 af Bulder |
wow
|
|
5/5 11:23 af Helge Larsen/PI-redaktør |
2.400
|
|
|
5/5 09:26 af E L |
or maybe it has something to do with GEN1047, where 'Anti-tumor activity was associated with increased tumor-specific CD8+ T cells ' (link)
|
|
|
5/5 09:22 af E L |
I guess that means Genmab wants to target CD8
|
|
|
5/5 09:22 af E L |
ImaginAb Announces New Supply Agreement to Supply Genmab A/S with its investigational CD8 ImmunoPET agent (link)
|
|
|
5/5 09:06 af KWC |
You're doing´g
reat ;-)
|
|
|
5/5 09:06 af E L |
lol, it isn't easy fighting the Goldmans of this world KWC ;-)
|
|
|
5/5 09:05 af KWC |
Keep it coming EL :-)
|
|
|
5/5 09:05 af E L |
Daratumumab with ifosfamide, carboplatin and etoposide for the treatment of relapsed plasmablastic lymphoma (link) 'These findings are promising and warrant further evaluation of D-ICE in a prospective trial.'
|
|
5/5 08:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Vi fik årsagen til faldet i går. Det kan ikke være andet end nedjusteringen fra GS.
|
|
5/5 08:43 af StockBull |
Morn :-) Kunne tyde på GS skal til, at akkumulere flere Genmabber :-)
|
|
5/5 06:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
4/5 22:14 af Bulder |
Ads’en lukkede i svarende til
2352
|
|
4/5 21:00 af Bulder |
Nbi tog også et swung op
|
|
4/5 20:59 af Bulder |
I begyndelsen svingede det en del, men ser nu ud til at gå op. Har der været pressekonference?
|
|
|
4/5 19:49 af E L |
Horizon going green, was down 9% at the lows...
|
|
|
4/5 17:17 af Vitus |
Bulder 16.28: Sløseri med udfærdigelse af konktrakter/dokumenter…..
|
|
|
4/5 17:12 af gdn55 |
Nemlig
|
|
4/5 17:10 af Solsen |
Tak SB. Du siger lige til når vi vender ;-)
|
|
|
4/5 17:09 af gdn55 |
IS i maven,hvorfor er Genmab blevet 128,00 mindre værd idag,
end igår.
|
|
|
4/5 17:08 af Vitus |
Tak for kaffe…..
|
|
4/5 17:07 af StockBull |
Ja det gik lige pludselige uventet hurtige ned men man kan så håbe det går lige så hurtigt op efter at have været i RSI 30 området
|
|
|
4/5 17:07 af Riis7 |
flot sidste plads i c 25:-) tabte de stort hehe
|
|
4/5 17:03 af StockBull |
nej 36
|
