Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
7/9 09:38
af investor1989
ja burde den
7/9 09:38
af investor1989
men alle BTD lægemidler anvender stort set rolling, så er med i betragtningen ovenfor
7/9 09:43
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ok.
7/9 09:44
af Helge Larsen/PI-redaktør
Medwatch: (link)
7/9 10:01
af royal
BC og Marshall har max 2,5 måneder til at afvikle deres shorts.
7/9 10:17
af Solsen
Så lan g tid har de ikke - de ved det blot ikke ;-)
7/9 10:26
af Helge Larsen/PI-redaktør
Anonyme kører det løb som altid.
7/9 10:44
af investor1989
Du er ikke ked af det Hr. larsen: (link)
7/9 10:44
af investor1989
genmab skal i 1000
7/9 10:47
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det sagde jeg IKKE..Genmab stiger op mod kurs 1000 ved godkendelse.
7/9 10:48
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg bestemmer ikke selv overskrifterne.
7/9 10:48
af investor1989
haha :) potato potato
7/9 10:48
af investor1989
Ved det godt Helge. Det er ligegyldig hvad du siger til Børsen skal de nok få lavet en eller anden vild sensations overskrift ala BT og EB style
7/9 10:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeps. Jeg har dog fået ændret de største vildskud hen ad vejen.
7/9 10:49
af Repsac
Ja børsen har ændret noget stil de sidste 12-18 måneder.
7/9 10:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det har de gjort i takt med den øgede digitalisering af mediet. Det ser vi også i de globale finansmedier.
7/9 10:51
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det handler om klik. Det har Hegnar - børsbranchens Se&hør forstået i mange år.
7/9 10:53
af Sukkeralf
Jeg vil nu hellere kalde deet misforstået, men sådan er der jo så meget
7/9 10:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
Konkurrencen er vanvittig år. Fra januar rulles der endnu mere børsTV ud fra andre skrevne medier.
7/9 10:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
hård
7/9 10:57
af Sukkeralf
Jo men der er jo som at tisse i bukserne - det holder ikke i længden
7/9 10:59
af Sukkeralf
Kig på EI og se hvor debatten er havnet i takt med at man kun tænker klik
7/9 11:02
af investor1989
Enig med sukker. Det kan ende i fokus på reklamer - kliks etc. etc. Jeg bruger derfor stort set aldrig børsen play, og børsen hjemmeside osv. Syntes det er lidt sensations TV. Sidder med en kop kaffe og den fyiske avis om morgenen :)
7/9 11:04
af Helge Larsen/PI-redaktør
Børsen Play har succes på mobil og tablet. Altså typisk dem som i farten skal have et input.
7/9 11:06
af Helge Larsen/PI-redaktør
Den slags får meget mere af fremover. Ligesom at artiklerne på nettet bliver meget kortere i stort set alle medier.
7/9 11:07
af Helge Larsen/PI-redaktør
Alle undersøgelser peger på at læserer på nettet kun læser maks. en tredjedel af artiklerne. Det er hurtigt ind og hurtigt ud. Sessionstiderne falder og falder.
7/9 11:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
En tredjedel af hver artikel.
7/9 11:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
Heldigvis har vi gamle så stadig Weekendavisen. Den holder en hel uge her i huset.
7/9 11:25
af HSK
Giver jer fuldstændig ret - både mht udviklingen og læsernes tålmodighed. Det minder vel i bund og grund bare om at markederne også mere og mere bliver styret af sensationsoverskrifter, hurtige beslutninger truffet på et tyndt grundlag, investorernes evner til at sætte sig ind i tingene mmm. Alt i alt en uheldig drejning.
7/9 11:26
af HSK
I gamle dage havde vi fx også børsstop når der kom en vigtig meddelelse for at alle havde en chance for at agere på den uden at handle på et forkert grundlag - det var tider... :-)
7/9 11:26
af Sukkeralf
Er helt med på at det er en tendens i samfundet, men den er ikke fornuftig.
7/9 11:27
af HSK
Enig, Sukker
7/9 11:28
af Sukkeralf
Vi ser det jo også i Genmab trådene hvor der i snart lang tid stort set kun er chat - debatten med de længere og lidt mere gennemtænkte indlæg er forsvundet.
7/9 11:31
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg har prøvet Sukkealf, men stemningen de seneste 2 år har været at tage det hele i chatten.
7/9 11:31
af Mcjean
Er denne case ikke også vendt mange gange, så det er lidt svært at finde nyt? desuden har chatfunktionen vel også den funktion at den er til chat. Denne chat herinde er dog langt at foretrække fremfor EI f.eks.
7/9 11:42
af Sukkeralf
At adskille chat og debat er en rigtig god ide - jeg synes bare at enkelte gode links og betragtninger forsvinder fordi, at man ikke lige bladrer 20 chatsider igennem for at finde svar.
7/9 11:44
af Mcjean
Prøv at trykke på debat i fanen - herefter chat historik - herefter Genmab og du får hele chatten på en overskuelig måde der fylder det meste af vinduet.
7/9 11:48
af Helge Larsen/PI-redaktør
Sukkeralf..Jeg har samlet gode links og videoer op og lagt dem over i debatten. Den med Plesner er blev hentet mange gange.
7/9 11:51
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tendensen er at debatindlæg stort set kun kommenteres i Genmabchatten og ikke i selve tråden. F.eks. dette her: (link)
7/9 11:52
af Helge Larsen/PI-redaktør
Andre debatindlæg diskuteres meget ude på facebook. Det er en anden tendens i tiden.
7/9 12:08
af Mcjean
Nogen der kender J&J's ip-adresse?
7/9 12:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hvorfor. :-)
7/9 12:37
af Mcjean
Vil se om jeg kan støve nogle nye domæne navne op, du ved ligesom i cykling hvor journalisterne vidste det før pressemødet. Du fører dig da rigtig frem på børsen i dag, med det udseende og den troværdighed du udstråler burde det give 10-15%;-)
7/9 12:47
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D Jeg har lige fået ændret overskriften i Børsen. Jeg sagde jo "op mod krurs 1000" - ikke at den kommer i kurs 1000. (link)
7/9 12:47
af Helge Larsen/PI-redaktør
kurs
7/9 13:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
En "partykiller" i debatten: (link)
7/9 13:11
af Helge Larsen/PI-redaktør
;-)
7/9 14:04
af hda
7/9 14:09
af hda
Ja jeg er ny her på stedet, så beklager det "tomme" indlæg
7/9 14:10
af hda
:-) Jeg har såmænd selv en pæn slat Genmab aktier, så jeg håber/tror ligeså meget på casen, som alle andre her. Men jeg synes stadig at kunne det være interessant at vide hvor meget Dara-godkendelse af FDA fylder i Genmab kursen
Nyeste Først - Ældste Først   Side 682/4386