Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
7/9 09:38 af investor1989 |
ja burde den
|
|
7/9 09:38 af investor1989 |
men alle BTD lægemidler anvender stort set rolling, så er med i betragtningen ovenfor
|
|
7/9 09:43 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ok.
|
|
7/9 09:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Medwatch: (link)
|
|
7/9 10:01 af royal |
BC og Marshall har max 2,5 måneder til at afvikle deres shorts.
|
|
7/9 10:17 af Solsen |
Så lan
g tid har de ikke - de ved det blot ikke ;-)
|
|
7/9 10:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Anonyme kører det løb som altid.
|
|
7/9 10:44 af investor1989 |
Du er ikke ked af det Hr. larsen: (link)
|
|
7/9 10:44 af investor1989 |
genmab skal i 1000
|
|
7/9 10:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det sagde jeg IKKE..Genmab stiger op mod kurs 1000 ved godkendelse.
|
|
7/9 10:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg bestemmer ikke selv overskrifterne.
|
|
7/9 10:48 af investor1989 |
haha :) potato potato
|
|
7/9 10:48 af investor1989 |
Ved det godt Helge. Det er ligegyldig hvad du siger til Børsen skal de nok få lavet en eller anden vild sensations overskrift ala BT og EB style
|
|
7/9 10:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeps. Jeg har dog fået ændret de største vildskud hen ad vejen.
|
|
|
7/9 10:49 af Repsac |
Ja børsen har ændret noget stil de sidste 12-18 måneder.
|
|
7/9 10:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det har de gjort i takt med den øgede digitalisering af mediet. Det ser vi også i de globale finansmedier.
|
|
7/9 10:51 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det handler om klik. Det har Hegnar - børsbranchens Se&hør forstået i mange år.
|
|
|
7/9 10:53 af Sukkeralf |
Jeg vil nu hellere kalde deet misforstået, men sådan er der jo så meget
|
|
7/9 10:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Konkurrencen er vanvittig år. Fra januar rulles der endnu mere børsTV ud fra andre skrevne medier.
|
|
7/9 10:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
hård
|
|
|
7/9 10:57 af Sukkeralf |
Jo men der er jo som at tisse i bukserne - det holder ikke i længden
|
|
|
7/9 10:59 af Sukkeralf |
Kig på EI og se hvor debatten er havnet i takt med at man kun tænker klik
|
|
7/9 11:02 af investor1989 |
Enig med sukker. Det kan ende i fokus på reklamer - kliks etc. etc. Jeg bruger derfor stort set aldrig børsen play, og børsen hjemmeside osv. Syntes det er lidt sensations TV. Sidder med en kop kaffe og den fyiske avis om morgenen :)
|
|
7/9 11:04 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Børsen Play har succes på mobil og tablet. Altså typisk dem som i farten skal have et input.
|
|
| ||
|
7/9 11:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Den slags får meget mere af fremover. Ligesom at artiklerne på nettet bliver meget kortere i stort set alle medier.
|
|
7/9 11:07 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Alle undersøgelser peger på at læserer på nettet kun læser maks. en tredjedel af artiklerne. Det er hurtigt ind og hurtigt ud. Sessionstiderne falder og falder.
|
|
7/9 11:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
En tredjedel af hver artikel.
|
|
7/9 11:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Heldigvis har vi gamle så stadig Weekendavisen. Den holder en hel uge her i huset.
|
|
|
7/9 11:25 af HSK |
Giver jer fuldstændig ret - både mht udviklingen og læsernes tålmodighed. Det minder vel i bund og grund bare om at markederne også mere og mere bliver styret af sensationsoverskrifter, hurtige beslutninger truffet på et tyndt grundlag, investorernes evner til at sætte sig ind i tingene mmm. Alt i alt en uheldig drejning.
|
|
|
7/9 11:26 af HSK |
I gamle dage havde vi fx også børsstop når der kom en vigtig meddelelse for at alle havde en chance for at agere på den uden at handle på et forkert grundlag - det var tider... :-)
|
|
|
7/9 11:26 af Sukkeralf |
Er helt med på at det er en tendens i samfundet, men den er ikke fornuftig.
|
|
|
7/9 11:27 af HSK |
Enig, Sukker
|
|
|
7/9 11:28 af Sukkeralf |
Vi ser det jo også i Genmab trådene hvor der i snart lang tid stort set kun er chat - debatten med de længere og lidt mere gennemtænkte indlæg er forsvundet.
|
|
7/9 11:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg har prøvet Sukkealf, men stemningen de seneste 2 år har været at tage det hele i chatten.
|
|
|
7/9 11:31 af Mcjean |
Er denne case ikke også vendt mange gange, så det er lidt svært at finde nyt? desuden har chatfunktionen vel også den funktion at den er til chat. Denne chat herinde er dog langt at foretrække fremfor EI f.eks.
|
|
|
7/9 11:42 af Sukkeralf |
At adskille chat og debat er en rigtig god ide - jeg synes bare at enkelte gode links og betragtninger forsvinder fordi, at man ikke lige bladrer 20 chatsider igennem for at finde svar.
|
|
|
7/9 11:44 af Mcjean |
Prøv at trykke på debat i fanen - herefter chat historik - herefter Genmab og du får hele chatten på en overskuelig måde der fylder det meste af vinduet.
|
|
7/9 11:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Sukkeralf..Jeg har samlet gode links og videoer op og lagt dem over i debatten. Den med Plesner er blev hentet mange gange.
|
|
7/9 11:51 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tendensen er at debatindlæg stort set kun kommenteres i Genmabchatten og ikke i selve tråden. F.eks. dette her: (link)
|
|
7/9 11:52 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Andre debatindlæg diskuteres meget ude på facebook. Det er en anden tendens i tiden.
|
|
|
7/9 12:08 af Mcjean |
Nogen der kender J&J's ip-adresse?
|
|
7/9 12:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hvorfor. :-)
|
|
|
7/9 12:37 af Mcjean |
Vil se om jeg kan støve nogle nye domæne navne op, du ved ligesom i cykling hvor journalisterne vidste det før pressemødet. Du fører dig da rigtig frem på børsen i dag, med det udseende og den troværdighed du udstråler burde det give 10-15%;-)
|
|
7/9 12:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D Jeg har lige fået ændret overskriften i Børsen. Jeg sagde jo "op mod krurs 1000" - ikke at den kommer i kurs 1000. (link)
|
|
7/9 12:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
kurs
|
|
7/9 13:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
En "partykiller" i debatten: (link)
|
|
7/9 13:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
;-)
|
|
|
7/9 14:04 af hda |
|
|
|
7/9 14:09 af hda |
Ja jeg er ny her på stedet, så beklager det "tomme" indlæg
|
|
|
7/9 14:10 af hda |
:-) Jeg har såmænd selv en pæn slat Genmab aktier, så jeg håber/tror ligeså meget på casen, som alle andre her. Men jeg synes stadig at kunne det være interessant at vide hvor meget Dara-godkendelse af FDA fylder i Genmab kursen
|
