Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
7/9 07:45 af Mcjean |
Min holdning David, jeg kan nemt forestille en volumen aldrig set i Genmab, men who knows, måske først senere.
|
|
|
7/9 07:49 af Mcjean |
Er i klar? Drømmescenariet herfra er følgende: Børsstop kl.9.00 grundet stor stigning - børsstop kl.12.00 bud fra x 1500kr. - børsstop kl.14.00 bud fra y 2000kr. - kl.16.00 bud fra n 2500kr. og herefter følger to afslutninger kl. 17.00 pressemeddelse Dara fejler eller nyt bud fra x på 3000kr. se det kalder jeg action:-)
|
|
7/9 07:53 af Legolas23 |
Misundelsesværdige tømmermænd :-)
|
|
7/9 07:56 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tømmermænd..Det er vist stadiet før dem. :-D
|
|
7/9 07:56 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Min ok..Drømmen kan vi vist alle ønske os.
|
|
7/9 07:58 af dingleberry |
Wouw! Optimisme på et hidtil uset niveau. Husk nu at de kommercielle rettigheder til dara er solgt 100%
|
|
7/9 08:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Så kom vi ned på jorden igen. ;-)
|
|
|
7/9 08:03 af DavidBP |
Er jeg den eneste som mener at vi bør gå
i ath idag?
|
|
7/9 08:09 af dingleberry |
+15% det er et offensivt bud!
|
|
7/9 08:14 af dingleberry |
3-4% vil være rigeligt for mig. De resterende 20% skal nok komme inden nytår. Og kom så for fanden med de IND'er!
|
|
|
7/9 08:18 af kbsv |
Tror mange bliver skuffede i dag...det var jo altså i den grad ventet at de ville blive tildelt priority review :)
|
|
|
7/9 08:19 af Sukkeralf |
Ser ikke selv den store stigning og gætter på 3-5%.
|
|
|
7/9 08:22 af kbsv |
Enig, nok i det leje vi ser den...der er god signalværdi i det, og markederne er grønne. Men 15% som nævnt herover ville være vanvittigt ... ikke at jeg ville klage
|
|
|
7/9 08:23 af stckchild |
Det var måske ventet/håbet, men i den grad også nødvendigt for den videre positivitet, så jeg vil mene alt under 5% idag er småligt vi burde ryge forbi 650 inden kl. 10.00 :o) God dag til Jer alle.
|
|
|
7/9 08:24 af kbsv |
Jeg tager gerne fejl ;)
|
|
7/9 08:24 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Fint med et luk over 650.
|
|
7/9 08:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Vi har været der oppe før med pæn omsætning.
|
|
|
7/9 08:28 af Repsac |
Nordeas interne handler fra weekenden er lavet i 616.
|
|
|
7/9 08:28 af Repsac |
1361 styk.
|
|
|
7/9 08:29 af Sukkeralf |
vi kommer nok omkring de 650 i tossetimen, men spørgsmålet er om det holder på dagen og de kommende dage
|
|
|
7/9 08:29 af gentogen |
Jeg mener at vi bør gå i ath hver dag......
|
|
|
7/9 08:29 af Mcjean |
Hvis shorten skal dækkes så glem 600 tallet
|
|
|
7/9 08:30 af stckchild |
Shorten bør da skulle dækkes, ellers er de da megagamblere...
|
|
|
7/9 08:31 af gentogen |
Det kan da ikke komme bag på dem. Så de er nok mega
|
|
| ||
|
|
7/9 08:37 af Sukkeralf |
Mon ikke shorten er placeret i Genmab grundet den meget flotte stigning over flere år - kursen kan tvingen et stykke ned hvis markedet crasher eller hvis Daratumumab fejler. Tror spekulationen mest går på det første
|
|
|
7/9 08:40 af Sukkeralf |
Alt peger på at Daratumumab kommer i mål, men man skal stadig huske på, at det er relativt få patienter vi har data fra - og endnu ikke fra et større fase III studie. Så en del af prissætningen må og skal først komme, når disse betingelser er i hus.
|
|
|
7/9 08:45 af Repsac |
Sydbank (link)
|
|
7/9 08:45 af royal |
Nogle friske bud på åbningskurs? 633
|
|
|
7/9 08:53 af Repsac |
339
|
|
|
7/9 08:54 af Sukkeralf |
Det håber jeg ikke
|
|
|
7/9 08:54 af Sukkeralf |
Eller på den anden side.......
|
|
|
7/9 09:00 af Repsac |
Det var så en fejl - selvom jeg gerne vil købe flere.
|
|
7/9 09:01 af royal |
Close :-)
|
|
|
7/9 09:04 af Repsac |
Det virker ikke umiddelbart som om at shorterne lukker deres positioner. ;-)
|
|
|
7/9 09:06 af Sukkeralf |
What.......
|
|
7/9 09:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ikke den store fest.
|
|
|
7/9 09:12 af Repsac |
3-4%. Er det ikke fint? Det er jo ikke en godkendelse.
|
|
7/9 09:12 af investor1989 |
forventet
|
|
|
7/9 09:13 af JKY_VH |
De anonyme må da være mere eller mindre tonedøve.
|
|
7/9 09:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jo..Ok Repsac.
|
|
7/9 09:21 af Solsen |
Der er jo ikke panik endnu så derfor køber de ikke på en god nyhed. I deres optik er der længe til godkendelse.
|
|
|
7/9 09:23 af JKY_VH |
mærkelig optik de har:-)
|
|
|
7/9 09:23 af Repsac |
Jeg tror at der afventes lidt her den første time. Hvis de anonyme begynder at købe, kunne jeg godt finde på at tage en portion. Kigger lige kl. 10.
|
|
7/9 09:24 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enig Solsen
|
|
7/9 09:29 af investor1989 |
|
|
7/9 09:30 af investor1989 |
Han er da noget defensiv novod :)
|
|
7/9 09:34 af investor1989 |
ABG Sundal har regnet på at den gennemsnitlige hastighed for BTD produkter er 157 dage hvilket vil betyde Dara approval 13/12 2015
|
|
7/9 09:35 af investor1989 |
Men Blincyto brugte kun 75 dage hvilket så ville give Dara approval ultimo september :-D
|
|
7/9 09:35 af investor1989 |
Alt kan ske
|
|
7/9 09:37 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Rolling cutter vel også tiden?
|
