Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
7/9 07:45
af Mcjean
Min holdning David, jeg kan nemt forestille en volumen aldrig set i Genmab, men who knows, måske først senere.
7/9 07:49
af Mcjean
Er i klar? Drømmescenariet herfra er følgende: Børsstop kl.9.00 grundet stor stigning - børsstop kl.12.00 bud fra x 1500kr. - børsstop kl.14.00 bud fra y 2000kr. - kl.16.00 bud fra n 2500kr. og herefter følger to afslutninger kl. 17.00 pressemeddelse Dara fejler eller nyt bud fra x på 3000kr. se det kalder jeg action:-)
7/9 07:53
af Legolas23
Misundelsesværdige tømmermænd :-)
7/9 07:56
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tømmermænd..Det er vist stadiet før dem. :-D
7/9 07:56
af Helge Larsen/PI-redaktør
Min ok..Drømmen kan vi vist alle ønske os.
7/9 07:58
af dingleberry
Wouw! Optimisme på et hidtil uset niveau. Husk nu at de kommercielle rettigheder til dara er solgt 100%
7/9 08:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Så kom vi ned på jorden igen. ;-)
7/9 08:03
af DavidBP
Er jeg den eneste som mener at vi bør gå i ath idag?
7/9 08:09
af dingleberry
+15% det er et offensivt bud!
7/9 08:14
af dingleberry
3-4% vil være rigeligt for mig. De resterende 20% skal nok komme inden nytår. Og kom så for fanden med de IND'er!
7/9 08:18
af kbsv
Tror mange bliver skuffede i dag...det var jo altså i den grad ventet at de ville blive tildelt priority review :)
7/9 08:19
af Sukkeralf
Ser ikke selv den store stigning og gætter på 3-5%.
7/9 08:22
af kbsv
Enig, nok i det leje vi ser den...der er god signalværdi i det, og markederne er grønne. Men 15% som nævnt herover ville være vanvittigt ... ikke at jeg ville klage
7/9 08:23
af stckchild
Det var måske ventet/håbet, men i den grad også nødvendigt for den videre positivitet, så jeg vil mene alt under 5% idag er småligt vi burde ryge forbi 650 inden kl. 10.00 :o) God dag til Jer alle.
7/9 08:24
af kbsv
Jeg tager gerne fejl ;)
7/9 08:24
af Helge Larsen/PI-redaktør
Fint med et luk over 650.
7/9 08:26
af Helge Larsen/PI-redaktør
Vi har været der oppe før med pæn omsætning.
7/9 08:28
af Repsac
Nordeas interne handler fra weekenden er lavet i 616.
7/9 08:28
af Repsac
1361 styk.
7/9 08:29
af Sukkeralf
vi kommer nok omkring de 650 i tossetimen, men spørgsmålet er om det holder på dagen og de kommende dage
7/9 08:29
af gentogen
Jeg mener at vi bør gå i ath hver dag......
7/9 08:29
af Mcjean
Hvis shorten skal dækkes så glem 600 tallet
7/9 08:30
af stckchild
Shorten bør da skulle dækkes, ellers er de da megagamblere...
7/9 08:31
af gentogen
Det kan da ikke komme bag på dem. Så de er nok mega
7/9 08:37
af Sukkeralf
Mon ikke shorten er placeret i Genmab grundet den meget flotte stigning over flere år - kursen kan tvingen et stykke ned hvis markedet crasher eller hvis Daratumumab fejler. Tror spekulationen mest går på det første
7/9 08:40
af Sukkeralf
Alt peger på at Daratumumab kommer i mål, men man skal stadig huske på, at det er relativt få patienter vi har data fra - og endnu ikke fra et større fase III studie. Så en del af prissætningen må og skal først komme, når disse betingelser er i hus.
7/9 08:45
af Repsac
Sydbank (link)
7/9 08:45
af royal
Nogle friske bud på åbningskurs? 633
7/9 08:53
af Repsac
339
7/9 08:54
af Sukkeralf
Det håber jeg ikke
7/9 08:54
af Sukkeralf
Eller på den anden side.......
7/9 09:00
af Repsac
Det var så en fejl - selvom jeg gerne vil købe flere.
7/9 09:01
af royal
Close :-)
7/9 09:04
af Repsac
Det virker ikke umiddelbart som om at shorterne lukker deres positioner. ;-)
7/9 09:06
af Sukkeralf
What.......
7/9 09:11
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ikke den store fest.
7/9 09:12
af Repsac
3-4%. Er det ikke fint? Det er jo ikke en godkendelse.
7/9 09:12
af investor1989
forventet
7/9 09:13
af JKY_VH
De anonyme må da være mere eller mindre tonedøve.
7/9 09:16
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jo..Ok Repsac.
7/9 09:21
af Solsen
Der er jo ikke panik endnu så derfor køber de ikke på en god nyhed. I deres optik er der længe til godkendelse.
7/9 09:23
af JKY_VH
mærkelig optik de har:-)
7/9 09:23
af Repsac
Jeg tror at der afventes lidt her den første time. Hvis de anonyme begynder at købe, kunne jeg godt finde på at tage en portion. Kigger lige kl. 10.
7/9 09:24
af Helge Larsen/PI-redaktør
Enig Solsen
7/9 09:29
af investor1989
7/9 09:30
af investor1989
Han er da noget defensiv novod :)
7/9 09:34
af investor1989
ABG Sundal har regnet på at den gennemsnitlige hastighed for BTD produkter er 157 dage hvilket vil betyde Dara approval 13/12 2015
7/9 09:35
af investor1989
Men Blincyto brugte kun 75 dage hvilket så ville give Dara approval ultimo september :-D
7/9 09:35
af investor1989
Alt kan ske
7/9 09:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Rolling cutter vel også tiden?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 681/4386