Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
8/9 10:35
af Repsac
potentiel
8/9 11:39
af mhk1337
Hvis bare Anonymous holdt op med at sælge...de storsolgte igår og ligger også nr. 1 i dag. Hvem mon vil ud? - eller kan det være shorts, der opbygges?
8/9 11:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Har svært ved at tro, at der bygges en nye shortpositioner op i aktien.
8/9 11:48
af Mcjean
Nogle gange sælger de 2-3oo.ooo netto på en uge, det er stille og roligt, de står jo for 80% af al omsætning i aktien.
8/9 11:59
af celsius
tror vi skal vente og se hvad Wall Street har til os -:)
8/9 12:00
af JKY_VH
Det ser fint ud pt. celcius
8/9 12:46
af celsius
ja man kan jo se frem til at det er første gang der handles på Wall Street efter den gode nyhed fra fredag aften -:)
8/9 12:47
af celsius
jeg tror man skal holde på "hat og briller" måske ikke i dag men i løbet af ugen.. tror vi kan gå på weekend med 650+
8/9 13:14
af gentogen
Ifølge min lommeregner svarer Nordea analyse til 45.000 patienter. Ifølge Genmab kommer der 27.000 nye om året i USA og langt over 100.000 i verden. De lever længere og længere. Så selv om 4 milliarder sikkert er et nogenlunde fornuftigt bud, så......
8/9 13:17
af investor1989
ja og det er de nye gentogen. Hvad med de flere 100.000 som har MM i dag og relapser fra forskellige behandlinger
8/9 13:55
af Sukkeralf
En præsentation på fredag og en mere i næste uge kan måske give lidt ekstra opmærksomhed
8/9 14:04
af bongobob
Sukker der har du din fredags nyhed. Jan han har store nyheder med på GS symposium, bare for lige at give dem et vink med en vognstang
8/9 14:08
af celsius
Sep 11, 2015 Goldman Sachs Second Annual Biotech and Emerging Pharma Symposium, London, UK
8/9 14:08
af celsius
Sep 16–18, 2015 Morgan Stanley Global Healthcare Conference, New York, NY, US
8/9 14:09
af celsius
Nov 3, 2015 After 5:00 PM CET Publication of the Interim Report for the first nine months 2015
8/9 14:09
af celsius
Nov 4–5, 2015 2015 Citi Global Healthcare Conference, New York, NY, US
8/9 14:09
af celsius
Nov 18–19, 2015 Jefferies Autumn 2015 Global Healthcare Conference, London, UK
8/9 14:10
af celsius
Dec 8, 2015 8:00 PM CET Genmab's 2015 R&D Update, Orlando, FL, US
8/9 14:10
af celsius
som i kan se der bliver nok at holde re de på -:)
8/9 14:12
af celsius
men det er sjovt nok .. for det er 2. gang han skal til Goldman Sachs indenfor kort tid.. vi har da intet hørt efter sidste gang !
8/9 14:13
af celsius
GS har da ikke stillet k ursmål på Genmab i 1. års tid eller mere ?
8/9 14:14
af celsius
og det har da overhovedet nævnt Genmab i en eneste kommentar så vidt jeg kan huske
8/9 14:15
af dingleberry
Det sidste, jeg kender til er 443 fra 1. feb 2015. Lige før dara rrmm data med orr 29% blev offentliggjort
8/9 14:44
af celsius
tak dingleberry.. og så har Jan været på vesøg lige inden sommerferien og hvad kom der ud af det.. synes GS er lige lovlig hardcore .. men det hænger sikkert sammen med deres fælles interesse i JJ
8/9 14:47
af dingleberry
Det har virkete som om, at GS har opdateret deres target 1 gang om året i det sidste stykke tid. GEN er jo stadig kun en lille bolchebutik i deres optik!
8/9 14:50
af stckchild
Eller også skal de stå for buddet :o)
8/9 14:52
af dingleberry
jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i jeres tale om opkøb af GEN. Det eneste af kommerciel interesse for big pharma er humax-tf-adc
8/9 14:52
af dingleberry
Alternativt er der Novartis eller JJ, der ønsker at tage den sidste bid af de assets, de allerede har alle kommercielle rettigheder til.
8/9 14:52
af dingleberry
Alt andet er pre-clinic
8/9 14:56
af celsius
jeg er enig med dig dingleberry.. de n der tror jeg Solsen er formand for -:)
8/9 15:03
af dingleberry
hvis det endelig skulle ske, så vil det overraske mig endnu mere, hvis det er nogensomhelst anden end J&J, der byder
8/9 15:49
af dingleberry
Det er en seriøs snooze-fest i GEN ovenpå den flotte stigning i går. Hvis det er en del af en længerevarende stabil stigning, så vil jeg ikke brokke mig yderligere ;-)
8/9 15:56
af Bulder
Nej, men lidt uvant med generel markedsrally, som Gen ikke rigtig er med i. NBI +2,3%. GMXAY +4%
8/9 16:06
af dingleberry
ja, lidt sløjt, men vi må varme os ved at det trods alt er blå tal, og vi nu er tilbage i niveauet fra før flash-crash'et
8/9 16:10
af Repsac
(link) Don Ø og parken
8/9 16:11
af dingleberry
ubetinget endda, så vidt jeg kan bedømme fra teksten
8/9 16:14
af Repsac
ser sådan ud.
8/9 16:16
af dingleberry
det er da barske løjer. ubetingede domme hænger ikke ligefrem på træerne
8/9 16:18
af dingleberry
bøden på 20k virker noget tam ifht det krævede. Mon der er gevinster, de skal betale tilbage? Det fremgår ikke af teksten
8/9 16:19
af Helge Larsen/PI-redaktør
Betinget står der her: (link)
8/9 16:20
af Helge Larsen/PI-redaktør
Don Ø slipper uden bøde og tilbagebetaling af gevinsten på 15 millioner.
8/9 16:21
af dingleberry
Nu skal man jo ikke lægge DR til grund for nogetsomhelst, der bare imiterer en troværdig kilde
8/9 16:21
af dingleberry
Specielt ikke, når det kommer til erhvervsstof!
8/9 16:22
af Helge Larsen/PI-redaktør
Næ..men de har en reporter på stedet. Han hører måske dårlig?
8/9 16:25
af dingleberry
Man håber det jo næsten. Men et helt korps af svagthørende journalister, det er næsten for mget af det gode
8/9 16:26
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
8/9 16:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
De siger også betinget på TV2 News.
8/9 16:30
af Repsac
Det er også det jeg kan læse mig til.
8/9 16:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
Fik ham gutten fra Penge og Privatøkonomi ikke 6 måneder ubetinget?
8/9 16:31
af Repsac
Jo det gjorde han. Det er det, der kan undre.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 684/4386