Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
8/9 10:35 af Repsac |
potentiel
|
|
|
8/9 11:39 af mhk1337 |
Hvis bare Anonymous holdt op med at sælge...de storsolgte igår og ligger også nr. 1 i dag. Hvem mon vil ud? - eller kan det være shorts, der opbygges?
|
|
8/9 11:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Har svært ved at tro, at der bygges en nye shortpositioner op i aktien.
|
|
|
8/9 11:48 af Mcjean |
Nogle gange sælger de 2-3oo.ooo netto på en uge, det er stille og roligt, de står jo for 80% af al omsætning i aktien.
|
|
8/9 11:59 af celsius |
tror vi skal vente og se hvad Wall Street har til os -:)
|
|
|
8/9 12:00 af JKY_VH |
Det ser fint ud pt. celcius
|
|
8/9 12:46 af celsius |
ja man kan jo se frem til at det er første gang der handles på Wall Street efter den gode nyhed fra fredag aften -:)
|
|
8/9 12:47 af celsius |
jeg tror man skal holde på "hat og briller" måske ikke i dag men i løbet af ugen.. tror vi kan gå på weekend med 650+
|
|
|
8/9 13:14 af gentogen |
Ifølge min lommeregner svarer Nordea analyse til 45.000 patienter. Ifølge Genmab kommer der 27.000 nye om året i USA og langt over 100.000 i verden. De lever længere og længere. Så selv om 4 milliarder sikkert er et nogenlunde fornuftigt bud, så......
|
|
8/9 13:17 af investor1989 |
ja og det er de nye gentogen. Hvad med de flere 100.000 som har MM i dag og relapser fra forskellige behandlinger
|
|
|
8/9 13:55 af Sukkeralf |
En præsentation på fredag og en mere i næste uge kan måske give lidt ekstra opmærksomhed
|
|
8/9 14:04 af bongobob |
Sukker der har du din fredags nyhed. Jan han har store nyheder med på GS symposium, bare for lige at give dem et vink med en vognstang
|
|
8/9 14:08 af celsius |
Sep 11, 2015
Goldman Sachs Second Annual Biotech and Emerging Pharma Symposium, London, UK
|
|
8/9 14:08 af celsius |
Sep 16–18, 2015
Morgan Stanley Global Healthcare Conference, New York, NY, US
|
|
8/9 14:09 af celsius |
Nov 3, 2015
After 5:00 PM CET
Publication of the Interim Report for the first nine months 2015
|
|
8/9 14:09 af celsius |
Nov 4–5, 2015
2015 Citi Global Healthcare Conference, New York, NY, US
|
|
8/9 14:09 af celsius |
Nov 18–19, 2015
Jefferies Autumn 2015 Global Healthcare Conference, London, UK
|
|
8/9 14:10 af celsius |
Dec 8, 2015
8:00 PM CET
Genmab's 2015 R&D Update, Orlando, FL, US
|
|
8/9 14:10 af celsius |
som i kan se der bliver nok at holde re
de på -:)
|
|
8/9 14:12 af celsius |
men det er sjovt nok .. for det er 2. gang han skal til Goldman Sachs indenfor kort tid.. vi har da intet hørt efter sidste gang !
|
|
8/9 14:13 af celsius |
GS har da ikke stillet k
ursmål på Genmab i 1. års tid eller mere ?
|
|
8/9 14:14 af celsius |
og det har da overhovedet nævnt Genmab i en eneste kommentar så vidt jeg kan huske
|
|
8/9 14:15 af dingleberry |
Det sidste, jeg kender til er 443 fra 1. feb 2015. Lige før dara rrmm data med orr 29% blev offentliggjort
|
|
8/9 14:44 af celsius |
tak dingleberry.. og så har Jan været på vesøg lige inden sommerferien og hvad kom der ud af det.. synes GS er lige lovlig hardcore .. men det hænger sikkert sammen med deres fælles interesse i JJ
|
|
| ||
|
8/9 14:47 af dingleberry |
Det har virkete som om, at GS har opdateret deres target 1 gang om året i det sidste stykke tid. GEN er jo stadig kun en lille bolchebutik i deres optik!
|
|
|
8/9 14:50 af stckchild |
Eller også skal de stå for buddet :o)
|
|
8/9 14:52 af dingleberry |
jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i jeres tale om opkøb af GEN. Det eneste af kommerciel interesse for big pharma er humax-tf-adc
|
|
8/9 14:52 af dingleberry |
Alternativt er der Novartis eller JJ, der ønsker at tage den sidste bid af de assets, de allerede har alle kommercielle rettigheder til.
|
|
8/9 14:52 af dingleberry |
Alt andet er pre-clinic
|
|
8/9 14:56 af celsius |
jeg er enig med dig dingleberry.. de
n der tror jeg Solsen er formand for -:)
|
|
8/9 15:03 af dingleberry |
hvis det endelig skulle ske, så vil det overraske mig endnu mere, hvis det er nogensomhelst anden end J&J, der byder
|
|
8/9 15:49 af dingleberry |
Det er en seriøs snooze-fest i GEN ovenpå den flotte stigning i går. Hvis det er en del af en længerevarende stabil stigning, så vil jeg ikke brokke mig yderligere ;-)
|
|
8/9 15:56 af Bulder |
Nej, men lidt uvant med generel markedsrally, som Gen ikke rigtig er med i. NBI +2,3%. GMXAY +4%
|
|
8/9 16:06 af dingleberry |
ja, lidt sløjt, men vi må varme os ved at det trods alt er blå tal, og vi nu er tilbage i niveauet fra før flash-crash'et
|
|
|
8/9 16:10 af Repsac |
(link) Don Ø og parken
|
|
8/9 16:11 af dingleberry |
ubetinget endda, så vidt jeg kan bedømme fra teksten
|
|
|
8/9 16:14 af Repsac |
ser sådan ud.
|
|
8/9 16:16 af dingleberry |
det er da barske løjer. ubetingede domme hænger ikke ligefrem på træerne
|
|
8/9 16:18 af dingleberry |
bøden på 20k virker noget tam ifht det krævede. Mon der er gevinster, de skal betale tilbage? Det fremgår ikke af teksten
|
|
8/9 16:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Betinget står der her: (link)
|
|
8/9 16:20 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Don Ø slipper uden bøde og tilbagebetaling af gevinsten på 15 millioner.
|
|
8/9 16:21 af dingleberry |
Nu skal man jo ikke lægge DR til grund for nogetsomhelst, der bare imiterer en troværdig kilde
|
|
8/9 16:21 af dingleberry |
Specielt ikke, når det kommer til erhvervsstof!
|
|
8/9 16:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Næ..men de har en reporter på stedet. Han hører måske dårlig?
|
|
8/9 16:25 af dingleberry |
Man håber det jo næsten. Men et helt korps af svagthørende journalister, det er næsten for mget af det gode
|
|
8/9 16:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
|
8/9 16:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
De siger også betinget på TV2 News.
|
|
|
8/9 16:30 af Repsac |
Det er også det jeg kan læse mig til.
|
|
8/9 16:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Fik ham gutten fra Penge og Privatøkonomi ikke 6 måneder ubetinget?
|
|
|
8/9 16:31 af Repsac |
Jo det gjorde han. Det er det, der kan undre.
|
