Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/9 17:56
af troldmanden
ii89 der er da mig bekendt ikke en enkelt der har shortet så meget? Og det skulle alligevel være underligt sammentræf hvis flere forskellige der har shortet lukker dem i den samme luk auktion
18/9 17:59
af troldmanden
det vil i øvrigt også være kedeligt (læs ærgerligt) hvis det er en masse short der bare lige kunne lukkes såda n med et snuptag
18/9 18:27
af Bulder
Der blev handlet 722.738 stk i lukkeauk. Det kan man da ikke uden en aftale mellem sælger og køber. Det er langt over halvdelen af dagens omsætning. Eller hvad?
18/9 19:28
af Helge Larsen/PI-redaktør
Blue Crest har en short på lidt over 1,5%.
18/9 19:32
af investor1989
Du kan se her Troldmand: (link)
18/9 19:33
af investor1989
Bluecrest 0,57 og Marshall Wace 0,6 % pt.
18/9 19:33
af investor1989
dvs. 1,17 % af kapitalen eller ca. 700.000 aktier solgt short
18/9 19:33
af investor1989
Og husk det kun er over 0,5 som skal flage, der kan sagtens være flere mindre shorts
18/9 19:38
af Legolas23
Tjekkede det også lige ud - det ser mærkeligt ud. Der må næsten være en aftale mellem 2. Eller også GS inden nyt kursmål - det kunne ligne dem...
18/9 19:39
af Legolas23
Men ok luk på en rød dag :-)
18/9 19:41
af troldmanden
min pointe er bare at jeg synes det vil være noget af et vildt sammenspild at 2 af de største shortere lukker på præcis samme tidspunkt i samme handel
18/9 19:45
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tak 89. Jeg havde så lige fået en enkelt procent mere på BC´s position.
18/9 20:13
af Bulder
Hvis BC og Wace tilsammen har shortet 700.000 stk og hvis det er dem, der har købt i dag. Hvem er så sælgeren? I hvert fald ikke markedet generelt. Det må være en de har aftale med.
18/9 21:29
af Triplus
Det kan vel også bare være en mægler, som har flyttet positionen fra en afdeling til en anden. Det giver jo ikke anledning til ret megen konspiration :-)
18/9 22:16
af Budweis
Fabrikken er til salg - igen - (link)
18/9 22:22
af Solsen
Så vidt jeg er orienteret er der mangel på kapacitet. Hvordan mon markedet tager imod et tilbagekøb ;-)
18/9 22:28
af Legolas23
Nu ikke bande Solsen !!! :-)
18/9 22:52
af royal
Kan vi få fabrikken til 5 mill dollar bør vi slå til. mvh Lisa
19/9 10:12
af Sibelius
Min håndværkerven kan fikse den op for yderligere 5 mio. dollar - just saying. mvh Lisa
19/9 12:26
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
19/9 13:29
af troldmanden
Hvis selskabet fortsætter med at være selvstændig så får de også deres egen fabrik igen. JWs mål er jo at føre stoffer helt ud på markedet. Så pludselig hiver han nok Lisa strategien frem igen.....he
19/9 13:30
af troldmanden
mht gårdagens handel. Så kan det jo i princippet også være en ny short der er blevet sat. Spændende om vi får nogen short meddelelser på mandag
19/9 15:47
af investor1989
Priority review til Arzerra i Maintaince
19/9 15:47
af investor1989
i USA :) lækker. PDUFA i januar 2016
19/9 16:17
af Legolas23
Har du et link ?
19/9 16:19
af frederikm
19/9 16:20
af Helge Larsen/PI-redaktør
19/9 16:21
af Legolas23
19/9 16:21
af Legolas23
Mon der er links nok :-)
19/9 16:25
af Helge Larsen/PI-redaktør
Mit er på dansk. :-D
19/9 16:34
af JKY_VH
Tak for linket, især det danske:-)
19/9 16:43
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
19/9 16:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Så er det at vi venter på et bud på potentialet. :-)
19/9 16:46
af JKY_VH
Mon det var derfor Genmab viste styrke i et temmelig surt fredagsmarked?
19/9 16:48
af Bulder
Tvivlsomt. PR på Dara gav ingenting
19/9 16:50
af investor1989
Det er ikke helt det samme bulder. Alle vidste jo at PR på dara ville komme. Markedet havde derfor indregnet det. PR på Ofa er mere en surprise
19/9 16:54
af Bulder
@legolas: Hvorfor mener du GS skulle have solgt så stor en post til BC og Wace i fredags? Eller var det en spøg du nævnte på EI?
19/9 16:56
af Legolas23
Mere eller mindre i spøg - jeg synes GS er en stor joke og snakken om deres rolle i en evt take-over for blot mere næring jo tavsere de er. Husker jeg rigtig, havde de omkring årsskiftet Dara på en top-10 liste over de vigtigste stoffer under udvikling.
19/9 16:57
af Legolas23
Spændende, om en vi ser en godkendelse inden årsskiftet :-P
19/9 17:11
af JKY_VH
effekten af dara er så stærk og bivirkningerne så få, at en udskydelse af godkendelsen til 2016 nærmer sig et brud på menneskerettighederne. Med andre ord, godkendelsen kommer i år.
19/9 17:29
af investor1989
jeg tror også på en god december nyhed lige inden juleaften JKY
19/9 17:30
af investor1989
ASH + Post ASH seminar i starten af december er virkelig også en lækkerbisken med alt det vi kan se frem til
19/9 17:36
af JKY_VH
lyder godt i89, din næse plejer at være ganske god:-)
19/9 17:48
af Solsen
Jeg observerede ikke fredagens lukkeauktion. Men der er skrevet noget om at en sælger prøveð at banke Genmab ned i lukkeauktionen, men at en eller flere købere tog røven på dem der prøvede det ?
19/9 17:49
af Solsen
Var nogen af jer PIer nærværende ?
19/9 17:49
af JKY_VH
handlet 700.000 i luk, hvoraf de anonyme vel stod for omkring 97-98%
19/9 17:50
af investor1989
Du kan ikke 100% se hvad der sker i lukkeauktionen. Jeg så bare der blev lagt 300.000 i udbud hvor der hurtigt blev matchet med købere. Disse 2 blev så bare ved med at hæve og hæve og det endte med at de anonyme handlede 700.000 stk. med sig selv :)
19/9 17:51
af Solsen
Ok det kunne være shorterne der ville ryste investorerne en fredag ... Måske
19/9 17:51
af Solsen
Bliver interessant om der meldes noget ud mandag
19/9 17:52
af Solsen
Der kunne være lavet et perfekt setup til breake down. Nu er flere måske short ;-)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 700/4386