Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Genmab
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
GN Store Nord
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
18/9 14:41 af investor1989 |
Har du set DAX Troldmand :) Når den er så rød sø kan man købe mange højbetaaktier uden at påvirke kursen
|
|
18/9 14:42 af investor1989 |
Mon ikke det er shortcover fra anonyme - vildt hvis de ikke anvender en rød dag som denne til at lukke lidt af
|
|
|
18/9 14:49 af Sukkeralf |
Der er jo i princippet også NMO studiet som GSK havde planlagt
|
|
18/9 15:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Anonyme købte også en meget stor mængde forleden dag uden det påvirkede kursen synderligt.
|
|
18/9 15:20 af dingleberry |
GEN kører da helt skævt af markedet i dag - ikke at jeg brokker mig...
|
|
18/9 15:30 af Bulder |
Ja på sådanne dage har gen jo for vane at dykke 3-4-5 %. Så bare vi holder os i plus den sidste 1½time er det ikke ringe.
|
|
|
18/9 15:32 af JKY_VH |
Ja det er højest usædvanligt, men de anonyme fylder også pænt i indkøbskurven i dag.
|
|
18/9 15:34 af dingleberry |
Det kunne godt være efterdønningerne fra Jan's song & dance hos MS og GS. Forhåbentlig har de store drenge har tygget på budskabet og er gået igang med at positionere sig
|
|
18/9 15:35 af dingleberry |
Men sådan nogle artikler som den har kan jo få det til at løbe koldt ned af ryggen - (link)
|
|
18/9 15:43 af dingleberry |
sjovt nok, så klarer US biotek sig igen bedre end markedet i dag
|
|
|
18/9 15:44 af JKY_VH |
Ja man skal ikke tage fejl af, at Kina er et diktatur. Det er jo også derfor, at man søger andre kilder end de officielle når man skal verificere den økonomiske udvikling.
|
|
18/9 16:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Dax -3%.
|
|
|
18/9 16:20 af JKY_VH |
Genmab endnu i +
|
|
18/9 16:56 af troldmanden |
hvad sker der i luk. Over 700.000 stk i bud/udbud.....
|
|
18/9 16:57 af troldmanden |
bla 68.000 i 595 og 45.000 i 682....??
|
|
18/9 16:59 af troldmanden |
det er over 1% af kapitalen i lukke auktionen!!
|
|
|
18/9 17:00 af JKY_VH |
mon det er noget man kan regne?
|
|
|
18/9 17:01 af JKY_VH |
646,50, +1,33% på en sur dag. Lad os så få en god fredagsnyhed.
|
|
18/9 17:01 af troldmanden |
den er kørt igennem
|
|
18/9 17:02 af troldmanden |
over 700.000 stk i luk
|
|
18/9 17:02 af troldmanden |
insane
|
|
18/9 17:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Er du svedt?
|
|
|
18/9 17:03 af JKY_VH |
de anonyme var aktive må man sige.
|
|
18/9 17:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Få vi en melding her efter luk?
|
|
| ||
|
18/9 17:04 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Man kan ikke køre 700.000 igennem uden at begge sider af bordet har en aftale.
|
|
18/9 17:04 af troldmanden |
NU er det at man for ALVOR er MEGA træt af at nasdaq omx IKKE har nosserne til at sige til de store at man IKKE kan få lov til at være anonym broker
|
|
18/9 17:04 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enig.
|
|
|
18/9 17:05 af JKY_VH |
knap 1,2 mio stk handlet i dag
|
|
18/9 17:05 af investor1989 |
Har lige hørt Morgan Stanley Q&A igen. Jan siger fandme at CR (complete response) i Dara+Rev+Dex studiet vil være +40%
|
|
18/9 17:06 af investor1989 |
Det er fuldstændig insane data i pretreated patienter hvor flere allerede har fået revlimid i forvejen hvis det er sandt...
|
|
18/9 17:06 af investor1989 |
kan Dara give sådan nogle resultater , dvs. at tæt på 50% af patienter som tidligere er behandlet kan få konstateret CR nu er vi jo nærmest der hvor man snakker om en kur :D
|
|
|
18/9 17:07 af JKY_VH |
ja, det lyder helt vildt:-)
|
|
18/9 17:07 af troldmanden |
hvad filan skete der lige i den luk. Der ligger også stadig 200k køb ned til 644
|
|
18/9 17:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
50% i meget syge patienter. Hvad kan det ikke blive til ved en behandling tidligere i forløbet.
|
|
18/9 17:08 af investor1989 |
En short seller som skulle lukke ?
|
|
|
18/9 17:09 af JKY_VH |
Se så og få den godkendelse på plads.
|
|
18/9 17:10 af investor1989 |
rolig nu jky. Tror tidligst det kan være november
|
|
|
18/9 17:10 af JKY_VH |
det er også, jeg er langsigtet:-)
|
|
|
18/9 17:10 af JKY_VH |
fint
|
|
18/9 17:11 af troldmanden |
Der findes slet ikke så store short i genmab. Altså at en har næsten 1,5% short
|
|
18/9 17:12 af troldmanden |
for he..... hvorfor kan vi ikke se hvem det er der har fortaget de handler. hrmpf....
|
|
|
18/9 17:17 af JKY_VH |
Det eneste vi kan se er, at de anonyme står for en meget høj andel af handlerne kl. 16.59.
|
|
18/9 17:20 af investor1989 |
trold der findes da 1,5 % short i genmab. ud af 60 mio. aktier er det 900.000 stk
|
|
18/9 17:20 af investor1989 |
?
|
|
|
18/9 17:21 af gentogen |
Selv om Jan er meget tæt på at sige, at CR er 40% +, så skal det vel også lige nævnes, at han også understreger, at vi jo må vente og se, om de har nået 40% + CR
|
|
18/9 17:21 af investor1989 |
300.000 stk. = 0,5 short. det er der 3 forskellige som har
|
|
18/9 17:25 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeps..Det er i hvertfald det som er meldt ud.
|
|
18/9 17:25 af investor1989 |
Men de er desperate i at lukke dem :)
|
|
18/9 17:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ikke desperate nok.;-)
|
|
18/9 17:52 af Solsen |
Hvis både fidelity går efter 15% og der skal lukkes shorts - så bliver der kamp om aktierne. I dag var de heldige at mange sikkert smider aktier pga dårlige markeder. Men der er lang vej endnu...
|
