Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/9 14:41
af investor1989
Har du set DAX Troldmand :) Når den er så rød sø kan man købe mange højbetaaktier uden at påvirke kursen
18/9 14:42
af investor1989
Mon ikke det er shortcover fra anonyme - vildt hvis de ikke anvender en rød dag som denne til at lukke lidt af
18/9 14:49
af Sukkeralf
Der er jo i princippet også NMO studiet som GSK havde planlagt
18/9 15:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Anonyme købte også en meget stor mængde forleden dag uden det påvirkede kursen synderligt.
18/9 15:20
af dingleberry
GEN kører da helt skævt af markedet i dag - ikke at jeg brokker mig...
18/9 15:30
af Bulder
Ja på sådanne dage har gen jo for vane at dykke 3-4-5 %. Så bare vi holder os i plus den sidste 1½time er det ikke ringe.
18/9 15:32
af JKY_VH
Ja det er højest usædvanligt, men de anonyme fylder også pænt i indkøbskurven i dag.
18/9 15:34
af dingleberry
Det kunne godt være efterdønningerne fra Jan's song & dance hos MS og GS. Forhåbentlig har de store drenge har tygget på budskabet og er gået igang med at positionere sig
18/9 15:35
af dingleberry
Men sådan nogle artikler som den har kan jo få det til at løbe koldt ned af ryggen - (link)
18/9 15:43
af dingleberry
sjovt nok, så klarer US biotek sig igen bedre end markedet i dag
18/9 15:44
af JKY_VH
Ja man skal ikke tage fejl af, at Kina er et diktatur. Det er jo også derfor, at man søger andre kilder end de officielle når man skal verificere den økonomiske udvikling.
18/9 16:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Dax -3%.
18/9 16:20
af JKY_VH
Genmab endnu i +
18/9 16:56
af troldmanden
hvad sker der i luk. Over 700.000 stk i bud/udbud.....
18/9 16:57
af troldmanden
bla 68.000 i 595 og 45.000 i 682....??
18/9 16:59
af troldmanden
det er over 1% af kapitalen i lukke auktionen!!
18/9 17:00
af JKY_VH
mon det er noget man kan regne?
18/9 17:01
af JKY_VH
646,50, +1,33% på en sur dag. Lad os så få en god fredagsnyhed.
18/9 17:01
af troldmanden
den er kørt igennem
18/9 17:02
af troldmanden
over 700.000 stk i luk
18/9 17:02
af troldmanden
insane
18/9 17:02
af Helge Larsen/PI-redaktør
Er du svedt?
18/9 17:03
af JKY_VH
de anonyme var aktive må man sige.
18/9 17:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Få vi en melding her efter luk?
18/9 17:04
af Helge Larsen/PI-redaktør
Man kan ikke køre 700.000 igennem uden at begge sider af bordet har en aftale.
18/9 17:04
af troldmanden
NU er det at man for ALVOR er MEGA træt af at nasdaq omx IKKE har nosserne til at sige til de store at man IKKE kan få lov til at være anonym broker
18/9 17:04
af Helge Larsen/PI-redaktør
Enig.
18/9 17:05
af JKY_VH
knap 1,2 mio stk handlet i dag
18/9 17:05
af investor1989
Har lige hørt Morgan Stanley Q&A igen. Jan siger fandme at CR (complete response) i Dara+Rev+Dex studiet vil være +40%
18/9 17:06
af investor1989
Det er fuldstændig insane data i pretreated patienter hvor flere allerede har fået revlimid i forvejen hvis det er sandt...
18/9 17:06
af investor1989
kan Dara give sådan nogle resultater , dvs. at tæt på 50% af patienter som tidligere er behandlet kan få konstateret CR nu er vi jo nærmest der hvor man snakker om en kur :D
18/9 17:07
af JKY_VH
ja, det lyder helt vildt:-)
18/9 17:07
af troldmanden
hvad filan skete der lige i den luk. Der ligger også stadig 200k køb ned til 644
18/9 17:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
50% i meget syge patienter. Hvad kan det ikke blive til ved en behandling tidligere i forløbet.
18/9 17:08
af investor1989
En short seller som skulle lukke ?
18/9 17:09
af JKY_VH
Se så og få den godkendelse på plads.
18/9 17:10
af investor1989
rolig nu jky. Tror tidligst det kan være november
18/9 17:10
af JKY_VH
det er også, jeg er langsigtet:-)
18/9 17:10
af JKY_VH
fint
18/9 17:11
af troldmanden
Der findes slet ikke så store short i genmab. Altså at en har næsten 1,5% short
18/9 17:12
af troldmanden
for he..... hvorfor kan vi ikke se hvem det er der har fortaget de handler. hrmpf....
18/9 17:17
af JKY_VH
Det eneste vi kan se er, at de anonyme står for en meget høj andel af handlerne kl. 16.59.
18/9 17:20
af investor1989
trold der findes da 1,5 % short i genmab. ud af 60 mio. aktier er det 900.000 stk
18/9 17:20
af investor1989
?
18/9 17:21
af gentogen
Selv om Jan er meget tæt på at sige, at CR er 40% +, så skal det vel også lige nævnes, at han også understreger, at vi jo må vente og se, om de har nået 40% + CR
18/9 17:21
af investor1989
300.000 stk. = 0,5 short. det er der 3 forskellige som har
18/9 17:25
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeps..Det er i hvertfald det som er meldt ud.
18/9 17:25
af investor1989
Men de er desperate i at lukke dem :)
18/9 17:26
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ikke desperate nok.;-)
18/9 17:52
af Solsen
Hvis både fidelity går efter 15% og der skal lukkes shorts - så bliver der kamp om aktierne. I dag var de heldige at mange sikkert smider aktier pga dårlige markeder. Men der er lang vej endnu...
Nyeste Først - Ældste Først   Side 699/4386