Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/9 10:21
af dingleberry
SGEN har også rykket gevaldigt over de sidste 2 uger, hvor meget andet har stået stille. Lidt besynderligt i lyset af en emission...
18/9 10:30
af JKY_VH
Ser ud til, at de anonyme har set lyset. Mon det skyldes en ændret holdning hos GS?
18/9 10:31
af JKY_VH
eller er der en lille fredagsnyhed under opsejling?
18/9 10:46
af dingleberry
det kan også bare være catchup til us biotech
18/9 10:51
af JKY_VH
ja, der er i hvert fald et par % fra i går aftes.
18/9 11:04
af Bulder
kan også være short-inddækning
18/9 11:07
af Sukkeralf
Rachel skriver at der ikke er sket ændringer, så SGEN skal beslutte sig efter fase I
18/9 11:09
af Sukkeralf
Gilead napper da bare både Seattle Genetics og Genmab, så har de dækket sig ind angående ADC, bispecifikke antistoffer og enhanzed antistoffer ! Hvor svært kan det være - så får de også fulde rettigheder over TF og AXL
18/9 11:12
af dingleberry
2 for prisen af 3 :-D
18/9 11:17
af Darvin
Eller var det omvendt
18/9 11:28
af dingleberry
hellere 2 for prisen af 4 ;-)
18/9 11:33
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
18/9 11:34
af Helge Larsen/PI-redaktør
Dejligt med "Sukker" til kaffen her på kontoret. :-)
18/9 11:45
af Sukkeralf
Måske hellere at de holder fingerne væk - og så klare vi den selv.......eller rettere Genmab klare den selv - jeg har ikke noget imod at gå barfodet om 5 år, når vi begynder at se præklinikken udfolde sig :-)
18/9 11:46
af Sukkeralf
Er i friske på at vi møder op til næste GF uden strømper på - de kunne da være morsomt
18/9 11:49
af Jedi
Det kunne være et sjovt stunt til GF :-)
18/9 11:50
af Jedi
Har SGEN meldt noget ud ift evt. takeover? - er de interesserede i at blive købt? Eller vil de også forblive selvstændige?
18/9 11:50
af Jedi
Altså som udgangspunkt - alt afhænger jo af prisen...
18/9 11:50
af investor1989
Repsac kommer i lederhosen
18/9 11:52
af Sukkeralf
Mener det var planen at ansætte en del nye i år, så tror ikke de helt er med på at blive opkøbt, men omvendt hvis deres tidlige pipeline er interessant og de mangler muffer, så ville Gilead jo være interessant.
18/9 11:53
af Sukkeralf
Ohad Hammer har tidligere i år udtalt, at 2015 ville blive året hvor ADC igen tog teten, så det kan da ikke udelukkes at Gilead pønser lidt på det
18/9 11:53
af Sukkeralf
ellers kunne det måske være ImmunoGen
18/9 11:54
af Sukkeralf
Repsac kommer til GF i lederhosen, hvis daratumumab er godkendt og uden hvis godkendelsen fejler - og jeg kunne have lyst til det samme
18/9 11:55
af investor1989
haha :)
18/9 11:55
af investor1989
genmab i +2 % - dax i minus 2%
18/9 11:55
af investor1989
Ikke hver dag man ser dette
18/9 13:17
af dohk
@Jedi...Tror ikke SGEN vil købes, da de lige har hentet $450 mio, hvilket skulle være det største beløb nogensinde hentet i aktionudvidelse for et biotek!!! Dertil har Baker Brothers total kontrol med ca 25 % af aktierne, så de bestemmer i hver fald hvad SGEN skal koste.
18/9 13:20
af dohk
Ligner næsten en "genmab" at henter kæmpe summer relativt kort inden deres gennebrud...adcetris first line
18/9 13:21
af dohk
Skulle ikke undre mig hvis det er Baker brothers der har købt alle $450 mio
18/9 13:26
af dohk
Hvis Genmab bliver solgt nord for 1800, så kommer jeg gerne i lederhosen og uden strømper til GF, men vil tillade mig også at bære et sørgebind. Alt under den pris og det bliver kun sørgebind...
18/9 13:34
af Jedi
Den er jeg med på dohk. Og tak for info om ejerforholdende i SGEN, det kendte jeg ikke. Jeg ville også undre mig over, hvis SGEN ville købes netop af samme grund - når de lige har hentet penge i en emission. Interessen der viser da i hvert fald, at de har let ved at skaffe kapital til deres udvikling
18/9 13:34
af Sukkeralf
kurs 1800 nu solgte jeg uden at blinke
18/9 13:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ditto her. Så købte jeg en sådan her til dagen: (link)
18/9 13:39
af dohk
Det er altid spændende at følge med i Baker Brothers (link)
18/9 13:41
af dohk
De har haft en rigtig god track record. Senest Synageva og Pharmacyclics.
18/9 13:48
af Sukkeralf
18/9 13:48
af Sukkeralf
Lad os så få Novartis i gang, så vi ikke sakker for langt bagud
18/9 13:56
af dingleberry
vi kan i hvert fald trøste os med, at Novartis ikke kan gøre det ringere end GSK
18/9 14:09
af gentogen
Og så skal du også have sådan en Helge (link)
18/9 14:19
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
18/9 14:21
af troldmanden
Sukkeralf hvis Novartis først vil ind at ændre på protokol design mm så går der hurtigt et halv år fra de har overtaget stoffet til de kan komme i gang med nye forsøg.
18/9 14:24
af investor1989
Ja Novartis har jo deres egne ideer. Og GSK har garanteret intet lavet på protokollerne hvis de har vidst de var ved at sælge til Novartis, så har de nok prioriteret ressourcer andre steder
18/9 14:28
af Sukkeralf
Men GSK har jo hele tiden meldt ud, at de skulle starte op H2 2014, så protokollerne må være klar - om Novartis så ønsker at ændre noget væsentligt aner jeg selvfølgelig ikke.
18/9 14:30
af Sukkeralf
Så lad os sige opstart senest iQ1 2016 - så får de heller ikke mere tid !! Omvendt har forhandlingerne vel også stået på noget tid, så Novartis har jo kunne gøre sig lidt tanker.
18/9 14:30
af troldmanden
jeg vil blive ganske overrasket over hvis et big Pharma selskab ikke selv ønsker at opstille deres protokol. Typisk så har bigg pharma ogsåå en række kliniske center de hver i sær benytter sig specifikt af. Så det tager noget tid lige at få det redesignet
18/9 14:33
af Sukkeralf
Det er vi helt enige om, men de når jo at have det in house 4 måneder alene i år.
18/9 14:35
af investor1989
Vil i hvert fald være ærgeligt hvis det alene er det tidsspørgsmål som skal koste Ofa. Men det har Novartis jo selvfølgelig taget højde for når de vælger at betale så mange penge
18/9 14:37
af troldmanden
ja de har helt sikkert lavet en plan for både omfanget af studier og timingen heraf. Så der er ganske givet flere projekt lederr der nu er sat i gang med at designe flere forskellige studier
18/9 14:41
af troldmanden
i øvrigt cadau til de anonyme for at de kan købe så stor en andel op i dagens handel uden at det påvirker kursen mere
18/9 14:41
af investor1989
Det man også skal huske er at GSK havde planlagt "several studies" og har spurgt Rachel om dette før og mener at det blev bekræftet at det var MERE end 2 studier i RRMS
Nyeste Først - Ældste Først   Side 698/4386