Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Genmab
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
GN Store Nord
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
18/9 10:21 af dingleberry |
SGEN har også rykket gevaldigt over de sidste 2 uger, hvor meget andet har stået stille. Lidt besynderligt i lyset af en emission...
|
|
|
18/9 10:30 af JKY_VH |
Ser ud til, at de anonyme har set lyset. Mon det skyldes en ændret holdning hos GS?
|
|
|
18/9 10:31 af JKY_VH |
eller er der en lille fredagsnyhed under opsejling?
|
|
18/9 10:46 af dingleberry |
det kan også bare være catchup til us biotech
|
|
|
18/9 10:51 af JKY_VH |
ja, der er i hvert fald et par % fra i går aftes.
|
|
18/9 11:04 af Bulder |
kan også være short-inddækning
|
|
|
18/9 11:07 af Sukkeralf |
Rachel skriver at der ikke er sket ændringer, så SGEN skal beslutte sig efter fase I
|
|
|
18/9 11:09 af Sukkeralf |
Gilead napper da bare både Seattle Genetics og Genmab, så har de dækket sig ind angående ADC, bispecifikke antistoffer og enhanzed antistoffer ! Hvor svært kan det være - så får de også fulde rettigheder over TF og AXL
|
|
18/9 11:12 af dingleberry |
2 for prisen af 3 :-D
|
|
18/9 11:17 af Darvin |
Eller var det omvendt
|
|
18/9 11:28 af dingleberry |
hellere 2 for prisen af 4 ;-)
|
|
18/9 11:33 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
|
18/9 11:34 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Dejligt med "Sukker" til kaffen her på kontoret. :-)
|
|
|
18/9 11:45 af Sukkeralf |
Måske hellere at de holder fingerne væk - og så klare vi den selv.......eller rettere Genmab klare den selv - jeg har ikke noget imod at gå barfodet om 5 år, når vi begynder at se præklinikken udfolde sig :-)
|
|
|
18/9 11:46 af Sukkeralf |
Er i friske på at vi møder op til næste GF uden strømper på - de kunne da være morsomt
|
|
|
18/9 11:49 af Jedi |
Det kunne være et sjovt stunt til GF :-)
|
|
|
18/9 11:50 af Jedi |
Har SGEN meldt noget ud ift evt. takeover? - er de interesserede i at blive købt? Eller vil de også forblive selvstændige?
|
|
|
18/9 11:50 af Jedi |
Altså som udgangspunkt - alt afhænger jo af prisen...
|
|
18/9 11:50 af investor1989 |
Repsac kommer i lederhosen
|
|
|
18/9 11:52 af Sukkeralf |
Mener det var planen at ansætte en del nye i år, så tror ikke de helt er med på at blive opkøbt, men omvendt hvis deres tidlige pipeline er interessant og de mangler muffer, så ville Gilead jo være interessant.
|
|
|
18/9 11:53 af Sukkeralf |
Ohad Hammer har tidligere i år udtalt, at 2015 ville blive året hvor ADC igen tog teten, så det kan da ikke udelukkes at Gilead pønser lidt på det
|
|
|
18/9 11:53 af Sukkeralf |
ellers kunne det måske være ImmunoGen
|
|
|
18/9 11:54 af Sukkeralf |
Repsac kommer til GF i lederhosen, hvis daratumumab er godkendt og uden hvis godkendelsen fejler - og jeg kunne have lyst til det samme
|
|
18/9 11:55 af investor1989 |
haha :)
|
|
| ||
|
18/9 11:55 af investor1989 |
genmab i +2 % - dax i minus 2%
|
|
18/9 11:55 af investor1989 |
Ikke hver dag man ser dette
|
|
|
18/9 13:17 af dohk |
@Jedi...Tror ikke SGEN vil købes, da de lige har hentet $450 mio, hvilket skulle være det største beløb nogensinde hentet i aktionudvidelse for et biotek!!! Dertil har Baker Brothers total kontrol med ca 25 % af aktierne, så de bestemmer i hver fald hvad SGEN skal koste.
|
|
|
18/9 13:20 af dohk |
Ligner næsten en "genmab" at henter kæmpe summer relativt kort inden deres gennebrud...adcetris first line
|
|
|
18/9 13:21 af dohk |
Skulle ikke undre mig hvis det er Baker brothers der har købt alle $450 mio
|
|
|
18/9 13:26 af dohk |
Hvis Genmab bliver solgt nord for 1800, så kommer jeg gerne i lederhosen og uden strømper til GF, men vil tillade mig også at bære et sørgebind. Alt under den pris og det bliver kun sørgebind...
|
|
|
18/9 13:34 af Jedi |
Den er jeg med på dohk. Og tak for info om ejerforholdende i SGEN, det kendte jeg ikke. Jeg ville også undre mig over, hvis SGEN ville købes netop af samme grund - når de lige har hentet penge i en emission. Interessen der viser da i hvert fald, at de har let ved at skaffe kapital til deres udvikling
|
|
|
18/9 13:34 af Sukkeralf |
kurs 1800 nu solgte jeg uden at blinke
|
|
18/9 13:36 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ditto her. Så købte jeg en sådan her til dagen: (link)
|
|
|
18/9 13:39 af dohk |
Det er altid spændende at følge med i Baker Brothers (link)
|
|
|
18/9 13:41 af dohk |
De har haft en rigtig god track record. Senest Synageva og Pharmacyclics.
|
|
|
18/9 13:48 af Sukkeralf |
|
|
|
18/9 13:48 af Sukkeralf |
Lad os så få Novartis i gang, så vi ikke sakker for langt bagud
|
|
18/9 13:56 af dingleberry |
vi kan i hvert fald trøste os med, at Novartis ikke kan gøre det ringere end GSK
|
|
|
18/9 14:09 af gentogen |
Og så skal du også have sådan en Helge (link)
|
|
18/9 14:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
18/9 14:21 af troldmanden |
Sukkeralf hvis Novartis først vil ind at ændre på protokol design mm så går der hurtigt et halv år fra de har overtaget stoffet til de kan komme i gang med nye forsøg.
|
|
18/9 14:24 af investor1989 |
Ja Novartis har jo deres egne ideer. Og GSK har garanteret intet lavet på protokollerne hvis de har vidst de var ved at sælge til Novartis, så har de nok prioriteret ressourcer andre steder
|
|
|
18/9 14:28 af Sukkeralf |
Men GSK har jo hele tiden meldt ud, at de skulle starte op H2 2014, så protokollerne må være klar - om Novartis så ønsker at ændre noget væsentligt aner jeg selvfølgelig ikke.
|
|
|
18/9 14:30 af Sukkeralf |
Så lad os sige opstart senest iQ1 2016 - så får de heller ikke mere tid !! Omvendt har forhandlingerne vel også stået på noget tid, så Novartis har jo kunne gøre sig lidt tanker.
|
|
18/9 14:30 af troldmanden |
jeg vil blive ganske overrasket over hvis et big Pharma selskab ikke selv ønsker at opstille deres protokol. Typisk så har bigg pharma ogsåå en række kliniske center de hver i sær benytter sig specifikt af. Så det tager noget tid lige at få det redesignet
|
|
|
18/9 14:33 af Sukkeralf |
Det er vi helt enige om, men de når jo at have det in house 4 måneder alene i år.
|
|
18/9 14:35 af investor1989 |
Vil i hvert fald være ærgeligt hvis det alene er det tidsspørgsmål som skal koste Ofa. Men det har Novartis jo selvfølgelig taget højde for når de vælger at betale så mange penge
|
|
18/9 14:37 af troldmanden |
ja de har helt sikkert lavet en plan for både omfanget af studier og timingen heraf. Så der er ganske givet flere projekt lederr der nu er sat i gang med at designe flere forskellige studier
|
|
18/9 14:41 af troldmanden |
i øvrigt cadau til de anonyme for at de kan købe så stor en andel op i dagens handel uden at det påvirker kursen mere
|
|
18/9 14:41 af investor1989 |
Det man også skal huske er at GSK havde planlagt "several studies" og har spurgt Rachel om dette før og mener at det blev bekræftet at det var MERE end 2 studier i RRMS
|
