Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
GN Store Nord
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
17/9 14:15 af dingleberry |
Det er noget beroligende at høre om den fortsatte interesse, når der er så lidt, der er kommet frem til klinikken
|
|
17/9 14:51 af dingleberry |
Er der nogen, der har set købinteressen? Jeg kan ikke finde den
|
|
17/9 14:58 af Bulder |
Så lige ryggen af den i går. Den er på vej ud. Kommer måske tilbage hvis Janet - den søde pige - ikke hæver renten i aften.
|
|
17/9 15:01 af dingleberry |
det må vi håbe. Det er dyrt, når den er væk -2% på en time
|
|
17/9 15:07 af dingleberry |
Der må næsten være lagt op til biotektæsk i US. Faldet startede kl 1400 som sædvanligt.
|
|
17/9 15:42 af dingleberry |
Gad vide om Jan drak sig stiv i baren efter præsentationen og svinede analytikerne til? GEN udviklingen korrelerer ikke rigtigt med markedet i dag
|
|
17/9 15:53 af Bulder |
Heller ikke i går. I dag er den dog steget lidt igen den sidste halve time
|
|
17/9 15:55 af dingleberry |
Det har du ret i. Men udviklingen er alligevel ikke så drastisk. Mon ikke vi kan afskrive det til lidt præ-FED nerver
|
|
17/9 16:19 af Bulder |
Nøgletallene i dag synes jeg peger på uændret rente 0,25%. Fin timing hvis rentestigningen først kommer til december samtidig med Dara-godkendelse
|
|
|
17/9 16:34 af JKY_VH |
Hvis "de hysteriske kællinger" kaster aktier i grams pga. en mindre renteforhøjelse i en økonomi der pt. vokser 3% om året, så anser jeg det for en glimrende købsmulighed. "Chockeffekten" vil hurtig være glemt igen.
|
|
17/9 17:05 af dingleberry |
al den ballade for ingenting...
|
|
|
17/9 17:06 af JKY_VH |
præcis
|
|
17/9 20:00 af dingleberry |
Fastholder?
|
|
17/9 20:05 af dingleberry |
Og nu går det raskt nedover
|
|
17/9 20:08 af dingleberry |
FED fastholder
|
|
17/9 20:38 af Bulder |
Ikke noget at se på de store us-index. Men biotek-index'ene stiger pænt. NBI +2%
|
|
|
17/9 20:55 af JKY_VH |
Nordea har lukket aftenhandlen med Genmab
|
|
|
17/9 20:55 af Viborg76 |
Næsten 3% nu, det må smid
te af i morgen
|
|
17/9 21:14 af Bulder |
Om ikke andet så fik Yellen da sat gang i svingningerne. 45 min tilbage, og det kan blive hvad som helst.
|
|
17/9 21:25 af Bulder |
Hvem sagde "hysterisk"?
|
|
|
17/9 21:26 af JKY_VH |
Mogens Lykketoft:-)
|
|
|
17/9 21:30 af JKY_VH |
NBI +2%
|
|
17/9 21:31 af Bulder |
Ja ja, 30 min endnu. Der kan ske masser. Er det kun Gen der er lukket for hos Nordea?
|
|
|
17/9 21:40 af JKY_VH |
Jeg testede lige Carlsberg og den er tilsyneladende åben.
|
|
| ||
|
|
17/9 21:42 af JKY_VH |
Genmab er atter åben og kan købes til 641,5
|
|
17/9 22:11 af Bulder |
FED besluttede ikke at foretage sig noget. Markedet reagerede med en sjældent set rutsjebanetur. Gad vist hvad der vil ske når FED beslutter at foretage sig noget.
|
|
|
17/9 22:22 af JKY_VH |
Det varer nok ikke så længe, før vi får det at se. "Samtidig indikerer rentemeldingen fra Fed dog, at der banken vil lade den toneangivende stige senere på året."
|
|
18/9 06:58 af bongobob |
Så er det andet forsøg med HFT sat i gang. Der er det oprindelige P1 der er lavet om til P1/2. Det er udvidet til 80 patienter og mange flere lokationer i tre lande. Med de første erfaringer og optimal dosis fundet skal det nok gå stærkt. (link)
|
|
18/9 06:59 af bongobob |
HTF Humax Tissue Factor
|
|
18/9 09:08 af dingleberry |
Gad vide, hvornår SGEN skal give meddelelse om deres opt-in/out, når GEN nu har startet fase 1/2?
|
|
18/9 09:09 af dingleberry |
SGEN har vist i øvrigt lige lavet en større emission for at finansiere videre udvikling af Adcetris - måske der også ligger nogle midler til udvikling af Humax-tf-adc i den sum penge?
|
|
|
18/9 09:13 af Sukkeralf |
oprindeligt hed det jo når der lå en færdig fase I pakke, men er det nu først når fase I/II delen er overstået - prøver lige at høre Rachel om det
|
|
18/9 09:16 af dingleberry |
Ja, det er lige det - men er P1 helt færdig endnu? Og jeg kunne da forestille mig at valg af indikation er noget SGEN gerne vil indvolveres i
|
|
18/9 09:22 af troldmanden |
i og med det er det oprindelige fase 1 der er udvidet så virker det sandsynligt at dette forsøg skal afrapporteres først. Så omkring årsskiftet 2016/17
|
|
|
18/9 09:24 af Sukkeralf |
Det vil goså være mit bud, men hvad med det nye fase I studie - skal det også være færdig. nok ikke noget problem tidsmæssigt, men jo før SA kommer med des billigere for Genmab
|
|
18/9 09:25 af dingleberry |
Det lyder ikke helt skævt med yderligere et år. Der er est primary completion date i sept16. Med 80 patienter er der også stadig snor i omkostningerne
|
|
18/9 09:28 af dingleberry |
SGEN har vel i princippet også en interesse i at køre studiet igennem så hurtigt som muligt. Der er ikke meget omsætning i at rode rundt i safety og eskaleringsstudier
|
|
18/9 09:33 af troldmanden |
hvor mange var det der var med i det oprindelige forsøg. Hvor mange er tilføjet nu?
|
|
18/9 09:34 af troldmanden |
samlet pris på studiet er nok omkring 75-100 mio
|
|
18/9 09:35 af dingleberry |
mon der sker noget, eller leger vi bare catch-up til US markedet?
|
|
18/9 09:35 af dingleberry |
var det ikke 24 patienter i det oprindelige forsøg?
|
|
18/9 09:36 af dingleberry |
næh - det var 54 patienter
|
|
18/9 09:38 af dingleberry |
til asco blev der præsenteret data for 24 patienter, men om der blev rekrutteret flere er jeg ikke helt klar over - (link)
|
|
18/9 09:39 af troldmanden |
genmab går da pæpnt amok nu og under stor oms. Det er de anonyme der køber voldsomt op. Det er sjældent jeg har set dem stå for over 85% af købet. Ja jeg mindes faktisk ikke at have set det før. Er der kommet en åpositiv ny analyse ud eller hvad sker der?
|
|
18/9 09:42 af dingleberry |
i det oprindelige forsøg taler man om en expansion cohort på 30 patienter. Så 24+30 stemmer med en total på 54 patienter
|
|
18/9 09:53 af investor1989 |
sukker jeg spurgte jan om det til et Q&A det er først efter I/II studiet at SGEN skal vælge om de vil opt ind
|
|
18/9 09:53 af investor1989 |
Altså inden de går i gang med egentlige phase II eller III afhængig af hvilken vej om de kan få BTD eller lignende
|
|
18/9 09:53 af investor1989 |
Flot aktiekursudvikling. Det gik vildt stærkt fra -1 til +3%
|
|
|
18/9 10:00 af Mcjean |
Investormøder plejer at lokke større fisk i nettet efter et par dages tid som regel, hvis altså CEO har talegaverne i orden. Dette giver nogle små udslag i kursen, selvfølgelig afhængig af størrelsen på "fiskens"
pengepung.
|
|
18/9 10:17 af Solsen |
Mine hollandske optimistvenner mener, at SGEN kan være i GILDs søgelys. Her er fidelity oppe på 15% og det kunne også være deres mål med Genmab. Fidelity vil være en god storaktionær, når bigpharma skal slås om Genmab.
|
