Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
17/9 14:15
af dingleberry
Det er noget beroligende at høre om den fortsatte interesse, når der er så lidt, der er kommet frem til klinikken
17/9 14:51
af dingleberry
Er der nogen, der har set købinteressen? Jeg kan ikke finde den
17/9 14:58
af Bulder
Så lige ryggen af den i går. Den er på vej ud. Kommer måske tilbage hvis Janet - den søde pige - ikke hæver renten i aften.
17/9 15:01
af dingleberry
det må vi håbe. Det er dyrt, når den er væk -2% på en time
17/9 15:07
af dingleberry
Der må næsten være lagt op til biotektæsk i US. Faldet startede kl 1400 som sædvanligt.
17/9 15:42
af dingleberry
Gad vide om Jan drak sig stiv i baren efter præsentationen og svinede analytikerne til? GEN udviklingen korrelerer ikke rigtigt med markedet i dag
17/9 15:53
af Bulder
Heller ikke i går. I dag er den dog steget lidt igen den sidste halve time
17/9 15:55
af dingleberry
Det har du ret i. Men udviklingen er alligevel ikke så drastisk. Mon ikke vi kan afskrive det til lidt præ-FED nerver
17/9 16:19
af Bulder
Nøgletallene i dag synes jeg peger på uændret rente 0,25%. Fin timing hvis rentestigningen først kommer til december samtidig med Dara-godkendelse
17/9 16:34
af JKY_VH
Hvis "de hysteriske kællinger" kaster aktier i grams pga. en mindre renteforhøjelse i en økonomi der pt. vokser 3% om året, så anser jeg det for en glimrende købsmulighed. "Chockeffekten" vil hurtig være glemt igen.
17/9 17:05
af dingleberry
al den ballade for ingenting...
17/9 17:06
af JKY_VH
præcis
17/9 20:00
af dingleberry
Fastholder?
17/9 20:05
af dingleberry
Og nu går det raskt nedover
17/9 20:08
af dingleberry
FED fastholder
17/9 20:38
af Bulder
Ikke noget at se på de store us-index. Men biotek-index'ene stiger pænt. NBI +2%
17/9 20:55
af JKY_VH
Nordea har lukket aftenhandlen med Genmab
17/9 20:55
af Viborg76
Næsten 3% nu, det må smid te af i morgen
17/9 21:14
af Bulder
Om ikke andet så fik Yellen da sat gang i svingningerne. 45 min tilbage, og det kan blive hvad som helst.
17/9 21:25
af Bulder
Hvem sagde "hysterisk"?
17/9 21:26
af JKY_VH
Mogens Lykketoft:-)
17/9 21:30
af JKY_VH
NBI +2%
17/9 21:31
af Bulder
Ja ja, 30 min endnu. Der kan ske masser. Er det kun Gen der er lukket for hos Nordea?
17/9 21:40
af JKY_VH
Jeg testede lige Carlsberg og den er tilsyneladende åben.
17/9 21:42
af JKY_VH
Genmab er atter åben og kan købes til 641,5
17/9 22:11
af Bulder
FED besluttede ikke at foretage sig noget. Markedet reagerede med en sjældent set rutsjebanetur. Gad vist hvad der vil ske når FED beslutter at foretage sig noget.
17/9 22:22
af JKY_VH
Det varer nok ikke så længe, før vi får det at se. "Samtidig indikerer rentemeldingen fra Fed dog, at der banken vil lade den toneangivende stige senere på året."
18/9 06:58
af bongobob
Så er det andet forsøg med HFT sat i gang. Der er det oprindelige P1 der er lavet om til P1/2. Det er udvidet til 80 patienter og mange flere lokationer i tre lande. Med de første erfaringer og optimal dosis fundet skal det nok gå stærkt. (link)
18/9 06:59
af bongobob
HTF Humax Tissue Factor
18/9 09:08
af dingleberry
Gad vide, hvornår SGEN skal give meddelelse om deres opt-in/out, når GEN nu har startet fase 1/2?
18/9 09:09
af dingleberry
SGEN har vist i øvrigt lige lavet en større emission for at finansiere videre udvikling af Adcetris - måske der også ligger nogle midler til udvikling af Humax-tf-adc i den sum penge?
18/9 09:13
af Sukkeralf
oprindeligt hed det jo når der lå en færdig fase I pakke, men er det nu først når fase I/II delen er overstået - prøver lige at høre Rachel om det
18/9 09:16
af dingleberry
Ja, det er lige det - men er P1 helt færdig endnu? Og jeg kunne da forestille mig at valg af indikation er noget SGEN gerne vil indvolveres i
18/9 09:22
af troldmanden
i og med det er det oprindelige fase 1 der er udvidet så virker det sandsynligt at dette forsøg skal afrapporteres først. Så omkring årsskiftet 2016/17
18/9 09:24
af Sukkeralf
Det vil goså være mit bud, men hvad med det nye fase I studie - skal det også være færdig. nok ikke noget problem tidsmæssigt, men jo før SA kommer med des billigere for Genmab
18/9 09:25
af dingleberry
Det lyder ikke helt skævt med yderligere et år. Der er est primary completion date i sept16. Med 80 patienter er der også stadig snor i omkostningerne
18/9 09:28
af dingleberry
SGEN har vel i princippet også en interesse i at køre studiet igennem så hurtigt som muligt. Der er ikke meget omsætning i at rode rundt i safety og eskaleringsstudier
18/9 09:33
af troldmanden
hvor mange var det der var med i det oprindelige forsøg. Hvor mange er tilføjet nu?
18/9 09:34
af troldmanden
samlet pris på studiet er nok omkring 75-100 mio
18/9 09:35
af dingleberry
mon der sker noget, eller leger vi bare catch-up til US markedet?
18/9 09:35
af dingleberry
var det ikke 24 patienter i det oprindelige forsøg?
18/9 09:36
af dingleberry
næh - det var 54 patienter
18/9 09:38
af dingleberry
til asco blev der præsenteret data for 24 patienter, men om der blev rekrutteret flere er jeg ikke helt klar over - (link)
18/9 09:39
af troldmanden
genmab går da pæpnt amok nu og under stor oms. Det er de anonyme der køber voldsomt op. Det er sjældent jeg har set dem stå for over 85% af købet. Ja jeg mindes faktisk ikke at have set det før. Er der kommet en åpositiv ny analyse ud eller hvad sker der?
18/9 09:42
af dingleberry
i det oprindelige forsøg taler man om en expansion cohort på 30 patienter. Så 24+30 stemmer med en total på 54 patienter
18/9 09:53
af investor1989
sukker jeg spurgte jan om det til et Q&A det er først efter I/II studiet at SGEN skal vælge om de vil opt ind
18/9 09:53
af investor1989
Altså inden de går i gang med egentlige phase II eller III afhængig af hvilken vej om de kan få BTD eller lignende
18/9 09:53
af investor1989
Flot aktiekursudvikling. Det gik vildt stærkt fra -1 til +3%
18/9 10:00
af Mcjean
Investormøder plejer at lokke større fisk i nettet efter et par dages tid som regel, hvis altså CEO har talegaverne i orden. Dette giver nogle små udslag i kursen, selvfølgelig afhængig af størrelsen på "fiskens" pengepung.
18/9 10:17
af Solsen
Mine hollandske optimistvenner mener, at SGEN kan være i GILDs søgelys. Her er fidelity oppe på 15% og det kunne også være deres mål med Genmab. Fidelity vil være en god storaktionær, når bigpharma skal slås om Genmab.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 697/4386