Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Genmab
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
GN Store Nord
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
24/3 12:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tusinde tak anncba. :-)
|
|
|
24/3 11:56 af E L |
AstraZeneca's Imfinzi fails main goal in advanced cervical cancer study (link)
|
|
|
24/3 08:54 af anncba |
UPS - beklager jeg først ser det nu - nu fik jeg også bidraget til min ynglings-side.
|
|
24/3 08:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Irriterende shortsælgere, forudsætningerne for en ny nedtur og Bavarian Nordics manglende effekt. Det er emnerne, Hansen & Larsen dækker i ugens episode af #Investeringspodcasten. Hør mere om hvorfor biotek altid er 1 eller 0, hvorfor nedjusteringer er guf for shortsælgere, og hvorvidt rente- og inflationssituationen lige nu kan føre til en ny nedtur. (link)
|
|
24/3 07:41 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tak Henrik. :-)
|
|
24/3 07:41 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen.
|
|
|
23/3 23:49 af henrik48 |
@pensionisten - godt initiativ - jeg følger med :-)
|
|
23/3 22:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Med hensyn til salgstal på Darzalex er jeg 100% afhængig af, at modtage disse fra venlige uofficielle kilder.
|
|
23/3 22:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tusinde tak Pensionist. Bidragssidem er her. (link)
|
|
23/3 21:48 af troldmanden |
Svak jeg giver dig helt ret. Det er godt nok for ringe taget i betragtning af den høje abonnementspris du betaler…… sarkasme kan forekomme
|
|
23/3 21:09 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg har desværre ikke modtaget nogen salgstal endnu.
|
|
|
23/3 20:57 af svak |
Joe - det kan da godt være at Helge har travlt - meeen hvis man vil have en chat ,¨med nyheder såååå mener jeg også han godt kan levere ......
|
|
|
23/3 19:23 af Vitus |
og jeg er helt enig i at voldgiftssagen spiller ind……og det er jo længe sigen Winkel nævnte det skete “snart”…..det ligner en frase….
|
|
|
23/3 19:20 af Vitus |
Men alligevel utroligt salgstallene for februar ikke er nået frem til jordens overflade ……
|
|
|
23/3 18:26 af Schiff |
Altså jeg forstår ikke rigtig logikken i den indvirkning voldgiften angiveligt skulle have på den nuværende kursdannelse? Er der ikke allerede opstillet et scenarie for hvad det koster på kursen, hvis de taber hele møllen? og i det scenarie så er fair value stadig pænt over den kurs som aktien har bevæget sig i efterhånden meget lang tid
|
|
|
23/3 18:26 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens aktier: Grønne aktier, GN og Rockwool dykkede i rødt marked (link)
|
|
|
23/3 17:44 af Riis7 |
Ingen der har salgstal?:-)
|
|
|
23/3 14:31 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Lille C25-fremgang med Ambu i top (link)
|
|
|
23/3 10:39 af Epko |
Dem der handler 30 stk ad gangen har handlet for over 10 mio hver dag i flere måneder, det kan kun være camufleret opkøb. Hvis det var cherry-picking (små fortjenester), så havde der i stedet være mange og små handler og ikke som med de 30 stks handler spredt ud over hele dagen.
|
|
|
23/3 08:56 af Riis7 |
har vi Darzalex salgstal :-)?
|
|
23/3 07:12 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen.
|
|
|
23/3 06:55 af Doublo |
Pensionisten vil du forklare mig hvad der sker og hvad der er deprimerende. Fra kl. 9.00 til 12.22 blev der foretaget 121handler a' 30stk. = 3630 stk. til næsten samme kurs mellem 2390 og 2404 Jeg oplever også, at det mindste dyk i kursen medfører køb af bull ganske få mest portioner a' 100 stk der får kursen ned, jeg ved ikke, om det hænger sammen?
|
|
|
22/3 18:23 af ProInvestorNEWS |
Tirsdagens aktier: Stigende renter løftede finansaktier i rødt C25 (link)
|
|
22/3 16:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Q&A Zealand Pharma er startet lige nu.
|
|
| ||
|
|
22/3 16:00 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Alibaba trækker kinesiske ADR-aktier med op i grønt marked (link)
|
|
|
22/3 08:57 af ProInvestorNEWS |
God morgen. Husk der er Q&A kl. 15. med CEO Emmanuel Dulac fra Zealand Pharma.
|
|
|
21/3 15:16 af E L |
the current ALL trial, Delphinus, is for pediatric /young adults. should hopefully read out towards the end of the year.
|
|
|
21/3 15:15 af E L |
small new trial - Daratumumab for Chemotherapy-Refractory Minimal Residual Disease in T Cell ALL (link)
|
|
|
21/3 12:34 af E L |
"Genmab starter marchen mod kurs 3050" (link)
|
|
|
21/3 08:19 af Stroka |
God morgen.
|
|
21/3 07:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen.
|
|
|
20/3 22:30 af ProInvestorNEWS |
BREAKING: Russia gives Ukraine until the early hours of the 21st of March to respond regarding surrendering Mariupol (link)
|
|
|
19/3 12:52 af Doublo |
EL jeg har oplevet det samme med bullerne, jeg tænkte, at nogen var gået i bear og var lidt på s.......?
|
|
19/3 06:41 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
18/3 23:03 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Sluttede med markant ugefremgang - teknologi i top (link)
|
|
|
18/3 18:02 af AaBforever |
Go`weekend!
|
|
|
18/3 18:02 af AaBforever |
En uge med dejlig medvind:-)
|
|
|
18/3 14:23 af Raun |
Mange tak skal du have Michael :-)
|
|
|
18/3 14:20 af Michael |
@Raun - på min 2005 årsopgørelse, står GEN aktiekursen i 135,89
|
|
|
18/3 13:58 af anncba |
Ja epko - det er også det jeg. ref. til. Pensionisten har flere dage i træk nævnt disse handler. Tænker da også der er gevinsthjemtagning . Så mon ikke mandag byder på kurs 5000 - afhængig af Putin.
|
|
|
18/3 13:57 af Raun |
Kan nogen oplyse hvad lukkekursen var på Genmab på årets sidste handels
dag i 2005
|
|
|
18/3 13:21 af Epko |
Der har i flere uger været kursstyring (bl.a. dem med 30 stks. handler, også i dag), men på fredage er der altid mere nervøsitet.
|
|
|
18/3 12:23 af Riis7 |
Genmeb har haft den bedste uge i lang tid, meget normal at folke sælger inden weekenden med det market det er pt, ingen ved hvad Putin kan finde på inden
mandag:-) tror ikke nogen lave kursstyrting:-)
|
|
|
18/3 12:16 af anncba |
Kursen bliver godt nok holdt nede - lige så snart, den stiger et par point - bliver den banket tilbage med det samme. Total kursstyring.
|
|
|
18/3 09:42 af E L |
New peer-reviewed research shows no increased risk of serious COVID-19 infections in Kesimpta® (ofatumumab)-treated adults with multiple sclerosis (link)
|
|
|
18/3 08:33 af transalp |
Go morgen.. :)
|
|
|
18/3 07:11 af ProInvestorNEWS |
God morgen. :-)
|
|
|
18/3 06:59 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
18/3 06:34 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
17/3 18:13 af bibob |
Ja , en tre uger mere med den fart. Sååå. :-)
|
