Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/12 07:24
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
16/12 01:01
af kkjoel
Gad godt være en flue på væggen der...
16/12 01:00
af kkjoel
Gad godt være en flue på væggen der...
16/12 00:59
af kkjoel
Fra samme medd. "..I am confident that Tahi will effectively drive our R&D teams alongside Judith to deliver on our promise to create, develop and bring truly differentiated next-generation antibody medicines to cancer patients." Forestil jer, udfra gårsdagens session, en samtale mellem Tahi og Klimovsky.. lidt som at sætte en teenager på speed sammen med gammel dame, der næsten har talt sig selv i tapetet i graven ;-)
16/12 00:54
af kkjoel
_Tahi_ er faktisk dagligdags kaldenavnet - kunne man osse høre Jan sige flere gange. Står osse i medd. da han blev udnævnte til CMO (Chief Medical Officer, Head of Experimental Medicines) 1. marts i år (link)
16/12 00:45
af kkjoel
Alt dette altså Tamtams svar på Novods spørgsmål.
16/12 00:43
af kkjoel
.. and so I don't think it is unreasonable to imagine that we will explore the combination with either of these two mechanisms, which are by the way very different.. and also used very different.."
16/12 00:38
af kkjoel
.."And like in all the other indications, what we have previously shown is that we can combine epco with a variety of other modalities, so obviously next step, not far fetched, is to combine with other modalities, and we're in a partnership and fortunate situation that out partner AbbVie has two exiting and very established drugs in the CLL space and you [Novod] mentioned both of them: ibrutinib and venetoclax.."
16/12 00:35
af Sukkeralf
ikke CD37 men CD47
16/12 00:35
af Sukkeralf
De er desværre private, for har fulgt dem lidt - de har også et CD38/CD3 BsAb i klinikken samt et CD38/CD38/CD37 på vej i klinikken, så et lidt spændende selskab at følge på sidelinien.
16/12 00:33
af Sukkeralf
16/12 00:33
af Sukkeralf
Ichnos laver aftale med Almirall på deres IL-1RaP antistof:
16/12 00:31
af kkjoel
(i fortsættelse af Solsen, 23:08).. generelt "the question is, and always was from the beginning, whether t-cell redirection is actually a mechanism of action in CLL".. "car-t never really had a foot in CLL, partially because there's an interplay between a disease and a t-cell function, most t-cells in the refrac setting are actually somewhat dysfunctional... and the answer to that is - preliminary indicating: it appears we are! We're getting responses, we're getting PRs, we're getting CRs."
16/12 00:24
af Sukkeralf
Dog nævnte Jan heldigvis muligheden for nye IND/CTA´er i 2022, så mon ikke vi ser en ny kandidat fra et af de samarbejder.
16/12 00:18
af Sukkeralf
Hvad var grunden til at vi igen skulle have en gennemgang af tech-platformene. Det synes jeg var lidt underligt - havde håbet på et lille indblik i samarbejdet med BioNTech, Immatics eller måske endda Curevac. Måske holder man kortene tæt til kroppen eller også skrider tingene langsommere frem end forventet ?
16/12 00:14
af Sukkeralf
Ja det er fint og så siger det alligevel bare ikke ret meget - lad os se hvor meget de tør sige i februar, når de kommer med guidance. Der sagde Jan de også ville blive mere præcise omkring hvilke data der præsenteres i løbet af året
16/12 00:10
af kkjoel
Men han sagde dog (mht til CD37 og CD38), at de var godt i gang med forberedelserne til kombinationsforsøg og at et eller flere af disse forhåbentlig ville komme i klinikken i løbet af 22.
16/12 00:10
af Sukkeralf
Jeps - og spændende om den lave grad af CRS holder over tid.....det ville være flot
16/12 00:09
af Solsen
Mur af…
16/12 00:08
af Solsen
Tahamtan havde et ganske interessant svar på Novods spørgsmål om strategien videre frem i cll. Bl.a. nævnte han at Car-t løb imod en mur at exhausted t cells i refrac og derfor ikke havde slået igennem.
16/12 00:08
af kkjoel
Men jeg transscriberer altså ikke hele sessionen... ;-)
16/12 00:07
af kkjoel
Novod: "In CLL, what is the best sequencing strategy: is it to move ahead in CLL where you first debug with Venetoclax and then use epco or is maybe to use btk-inhibtant instead and the use epco?"
16/12 00:07
af Sukkeralf
Så vil man ikke sige mere kan man lige så godt lade være - spild af tid !
16/12 00:06
af Sukkeralf
Synes iøvrigt Jans kommentar omkring HexCD38 og DuoHexCD37 var urimelig minimale i forhold til hvad han lidt har lagt op til - og kommentarer om no safety issues og clinical activity......ja sådan lød det vist også med AXL ADC og HexDR5, som nu ligger godt og grundigt begravet.
16/12 00:04
af Sukkeralf
Novod spurgte til hvorledes epco skulle kombineres med venetoclax og ibrutinib - og i hvilken rækkefølge. Abbvie sidder jo på begge stoffer, så det bliver spændende at se hvorledes de griber det an.
16/12 00:01
af kkjoel
I øvrigt spændende med (link) nye stof mod "Infectious Disease", TAXT-23, der bygger på DuoBody - lige nu er de, iflg. pipeline oversigten (scroll 2/3 ned på forsiden), i "preclinical IND-enabling", altså tæt på at gå i fase1. Mener det vil være første GMAB-molekyle i en smitsom sygdom(?!).. og viser således en sig over tid udbredende anvendelse af "vores" (vi er jo medejere) superteknologi!
15/12 23:59
af peter12
Et eller andet kompliceret om epco i CLL og "sequencing" ? Har genhørt webcastet
15/12 23:37
af Bulder
Hvis der var nogen, der hørte hele q&a: Hvad spurgte Novod om?
15/12 23:32
af kkjoel
Anyway, julerally.. det må vi da sandelig håbe! Vi kunne næsten have fortjent det efter den senste måneds kursrutschetur. Og den gode case taget i betragtning, naturligvis..
15/12 23:29
af Bulder
Netop ordet: Sjusk
15/12 23:29
af kkjoel
Så er det på plads ;-)
15/12 23:28
af kkjoel
Har skam helt moderne ThinkPad med Ubuntu (Linux).. det tog ca. 20 sek. at istallere Zoom.. så ikke noget under gulvtæppet der. Tamtam talte urent og ordene snublede over hinanden - det var sjusk og havde ikke noget med min pcs højtaler at gøre.
15/12 23:26
af Solsen
Mon ikke fed fik beroliget investorerne så vi kan få lidt julerally til at glæde os over…
15/12 23:24
af Solsen
Korrekt der var han positiv. Men ellers mener han sagde early data.
15/12 23:22
af Bulder
Han havde da ikke forventet 100% ORR
15/12 23:21
af Solsen
Vi skal have lidt duration i forsøgene.
15/12 23:21
af Solsen
Ja godt at høre hans syn på at safety overrasker positivt. Men han var ikke meget for at konkludere på effektiviteten.
15/12 23:20
af Solsen
I må ofre lidt på jeres gamle it så I kan følge med fremover ;-)
15/12 23:20
af Bulder
Det fik Hutchings jo også sagt med ekspertens autoritet uden at bruge superlativer.
15/12 23:18
af Solsen
Hun sagde til At epco var et fantastisk drug ;-)
15/12 23:18
af Solsen
Havde de fået klippet Lintons bemærkning efter webcastet var forventet afsluttet væk :-)
15/12 23:16
af kkjoel
..Tamtam.. (hvis jeg skal være lidt fræk)
15/12 23:15
af Solsen
Men rigtigt at lydkvalitet tit dårlig. Ja jeg synes jeg fik forstået ham. Men medgiver at han heller ikke er aå let at forstå.
15/12 23:15
af Bulder
Ja, og den udfordring har vi altså også.
15/12 23:14
af kkjoel
Hva, Solsen - fik du fat i bare halvdelen af hvad Thamtan sagde?
15/12 23:14
af kkjoel
Nej. Men nogen burde fortælle dem i rensprog, at de har en udfordring med deres informations-sessioner. Og lydkvalitet er åbenbart næsten altid en issue på disse moderne nettetmeetings.
15/12 23:13
af Solsen
Klimovsky havde et svar undervejs. Bortset fra hende hørte jeg det ganske godt live over Zoom.
15/12 23:11
af Bulder
Desværre nok ikke.
15/12 23:11
af kkjoel
Der er ikke noget transscript, er der?
15/12 23:10
af Bulder
Klimovsky var heldigvis ikke med. Så havde det da været rent elendigt.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 753/4387