Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
6/9 16:16
af Bulder
Men som Winkel sagde: hvis ikke jnj selv fatter det.
6/9 16:15
af Bulder
Så det er helt afgørende for kursen det næste års tid eller to, at optionen kommer i hus.
6/9 16:15
af Riis7
Præcis, godt skrevet sukkeralf og tydeligt market venter på det:-) lad os håbe det bedste:-)
6/9 16:13
af Bulder
Præcis, og det er også her markedet har sit fokus. Der er i øjeblikket intet andet end hex38, der tæller. Alt andet er fremtidsmusik.
6/9 16:03
af Sukkeralf
For Genmab var 5 års ekstra royalty for sc version af darzalex det absolut mest værdifulde i pipelinen. Dernæst kommer så HexaBody CD38, fordi det ligger lige til højrebenet for Janssen. Det bør være her det største fokus er hos investorerne - og her det største fokus bør være hos Jan, når han præsenterer hos diverse investeringshuse.
6/9 15:57
af Sukkeralf
Det kræver jo en mere omstændig udredning, hvis man skal komme med sine betragtninger end one-liners i chatten - jeg ved hvad jeg selv mener om Genmab, men dybest set aner man jo intet om hvad andre mener mere detaljeret.
6/9 15:54
af Sukkeralf
Aca + Epco vil på ingen måde langt overgå Dara royalty og tillige er som tidligere nævnt en del af epco´s salg jo allerede indregnet i Genmabs kurs. Groft sagt er det jo en doble BB direkte på bundlinien du skal erstatte.
6/9 14:45
af lahn1
Hvis Aca og Epco udvikler sig som man kan håbe på, vil de langt overgå royalty indtægterne på Dara og vi vil potentielt i 2031+2032 kun have 2 flade år hvorefter væksten vil vende tilbage.
6/9 14:41
af lahn1
Sukker: enig translational er ikke facitlisten de fleste gerne vil have, men det vil hjælpe på forståelsen af MOA og hvorfor det giver udslag i Q6W og den flotte OS på 17,5mdr. Hvis markedet kan tro på at Gmabs rationale ( som de ikke gør idag) for hvorfor..., så vil det hæve troen på et succesfuldt Ph3. Det kunne blive resultatet efter mandagens præsentation. Ja tak !! lad os endelig få gode data for andre af deres 4-1BB kandidater, det vil sætte skub i valueringen af gmab
6/9 14:37
af E L
Genmab A/S – Kommt jetzt der Durchbruch? (link)
6/9 12:47
af lahn1
12:10 , compasion use ? flere klinikker har patienter der vil med i forsøget ;-) ja sjovt de åbner efter rekrutteringen har været lukke.
6/9 12:06
af E L
JNJ will get all they need, as soon as it is ready
6/9 12:05
af E L
@12.42 well, at least there i can understand a bit where they are coming from -given the last reaction to hexabody-cd38 data... If there is anything in there that can create confusion or doubt (like the cardio issue last fall) i could understand them not showing it yet...until they have sufficient data to confidently contradict such doubt?
6/9 12:01
af Bulder
Er det ikke sådan, at så snart data foreligger, sendes de til jnj og markedet orienteres. De har bare ikke besluttet om de vil udsende topline i år. Jnj skal nok bruge mere end topline for at beslutte sig.
6/9 11:42
af Sukkeralf
Hhhhhmmm også lidt underligt, at Janssen får en pakke, men de ikke ved om vi får topline data. Det er hele denne lidt underlige tilgang der bliver ved at skabe usikkerhed.
6/9 11:10
af gentogen
HEXACD38 blev i øvrigt opdateret på CT i går. Bemærkelsesværdigt nok med flere rekrutterende klinikker, men ellers uforandret
6/9 11:02
af Sukkeralf
Produkter allerede er delvist indregnet i kursen. Så der skal noget nyt og hurtigt på banen og det er ikke nemt lige at dække op for sådan en guldåre som Darzalex.
6/9 11:01
af Sukkeralf
Problemet med Jan er at han altid er super positiv og når markedet bliver skuffet nogle gange, så mister han evnen til at tale ting op. Synes vi eks så det i gamle dage med ofatumumab og på det seneste med hele CD38 royalty problematikken, hvilket delvist løser sig ved en JNJ option. Jeg har meget svært ved at se Genmab dække hullet af tabt Darzalex royalty og Jan får det til at lyde som om der ingen problemer er. Man skal jo stadig huske at en del af royalty indkomsten fra allerede godkendte
6/9 10:55
af Sukkeralf
Det er jo mere komplekst end data såsom ORR, PFS og OS - så håber det er tydeligt, at den valgte dosering er den rigtige. Men det er stadig det andet som tæller og tror derfor ikke acasunlimab bliver værdisat før fase III data forelægger. Måske hvis andre af deres 4-1bb BsAbs kommer med gode data, så en trend begynder at tage form.
6/9 10:51
af lahn1
Sukkeralf, hvad i biomarker dataerne kan få dig til at se mere positivt på Gen1046?
6/9 10:49
af Sukkeralf
And its only biomarker data and thats rarely to move any stock price.
6/9 08:35
af lahn1
Jyske Bank har Genmab som dagens aktie, (link)
6/9 08:14
af lahn1
yes many of the sofa-CMO on X, even thought the science didn't make sense, although OS looked great. BNTX giving back the right supported the no confidence sentiment in Acasunlimab. But with Jan's pep talk yesterday at MS and Tahi's earlier promises , I can't believe they will disappoint us. But that is no guarantee of good communication.
6/9 07:57
af E L
the last data sets that were revealed weren't exactly met with a lot of enthusiasm in the market... i expect it will again be data that will need clarification and that can easily be misunderstood by analysts...
6/9 07:51
af E L
JPMorgan : the anticipated long-term sales of mim8, which are projected to reach DKK 13 billion by 2030. (link)
6/9 07:45
af lahn1
Godmorgen, har det lidt som juleaften, er meget spændt på at se/høre om Acasunlimab på WCLC. Det bliver en lang weekend og bliver meget skuffet hvis det er en blød pakke. Lykkes de med Aca kan den alene overtage/udligne tabt omsætning pga dara patentudløb, og samtidigt kaste et positiv lyst på de øvrige 4-1BB kandidater, deres potentiale og deres del af valuation på Gmab.
6/9 06:51
af LP90
Godmorgen :-)
6/9 06:18
af bibob
God morgen. :-)
6/9 05:31
af Stroka
God morgen :-)
6/9 05:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
5/9 15:07
af Solsen
Biontech flager næppe mere med 1046 efter at de droppede ud af den videre udvikling. Men de har en late breaker og flere mini orale indlæg på ESMO. Lad os se hvor Gen1046 lander.
5/9 14:58
af Bulder
Post ASH ville være oplagt til offentliggørelse af top Line data på hex38.
5/9 14:46
af ProInvestorNEWS
Kort video: Investorernes største ønske i september er lidt som at blæse og have mel i munden. Økonomien skal bremse tilpas meget op, så inflationen går ned, men uden vi havner i en recession. Mere herom i denne ugekommentar, hvor Helge Larsen omtaler Bavarian Nordic, Ambu og Genmab.(link)
5/9 14:38
af Raffles
Den første interessante er World conference on Lung Cancer (WCLC) d 7-10 sept. Her kommer flere data på GEN1046/Acasunlimab. Vist nok d. 9. Sept.
5/9 14:38
af Solsen
(link) Biontech flager nogle af indlæggene her
5/9 14:35
af Sukkeralf
Og så deres post ASH seminar i forbindelse med ASH, hvis de altså holder det i år
5/9 14:34
af Sukkeralf
SITC 6-10 november og ASH 7-10 december
5/9 14:20
af Solsen
De første var vist om små 14 dage. Men der er en række konferencer. ESMO, ASCO etc ESMO 13-17. sep (link)
5/9 14:14
af MarsFars
Hvornår er de forskellige konference, hvor vi får lidt flere data?
5/9 14:05
af Solsen
Thanks. Havent seen this case. But recall fda challenge the patent if the drug isnt new in another case, I belive. These arguments are stong for our case hexa38, I belive ;-)
5/9 12:33
af Sukkeralf
Solsen was it
5/9 12:32
af Sukkeralf
5/9 12:32
af Sukkeralf
Probably something to do with this EL
5/9 11:57
af E L
(link) (link) Can't read these, but 2 NEJM articles on Teclistamab in Autoimmune Disease (link) (link)
5/9 11:49
af E L
PRV-015 also completed (link)
5/9 11:45
af Solsen
Winkel did talk about the patent issue for faspro. The extension the bastards got and that became the achillesheal for the shareprice. He said if JNJ should get rid of that uncertainty they should op.in on hexa38. He was refering to a Novo issue about this. Do anyone have somthing about that ?
5/9 11:45
af E L
The Inclacumab trial completed, curious if we will see anything on this (link)
5/9 11:33
af E L
But right now i don't really need that anymore as we will probably know in 6 month or so what will happen and in that time we will also see data for Acasunlimab and Rina-S. We need to wait for that anyway. And i also think that potential Acasunlimab success/good data could completely revalue some of the other pipeline assets.
5/9 11:33
af E L
I think that Genmab could have explained a bit better the potential for GEN3014 outside of the area reserved for JNJ , to decrease the risk of the JNJ opt-in.
5/9 11:32
af E L
i think it is fair to say that the JNJ opt-in speed and the trial speed for Hexa-cd38 was misjudged from the start. And there are plenty of explanations for that, like slow/difficult recruitment due to covid, but also due to the ridiculous success of Dara (making it so hard to find Dara naive patients), the arbitration offcourse and the strategic importance of this for JNJ.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 95/4294