Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
30/5 08:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
Lasse: Køb eventuel en mindre portion i hvert selskab på Oslo Børs. Der er ingen af dem som er specialt lavt priset bortset fra The Scottish Salmon Company og Grieg.
27/5 14:09
af lassevh
Jeg kunne godt tænke mig at sprede min investering lidt, og nu hvor Helge snakker så varmt om laks, kunne det sagtens være et område jeg ville bevæge mig ind på. Har i overblik over hvilke aktier der har et pænt entry point for tiden?
27/5 09:28
af denmark442
Jeg vil holde på at faldet skyldes skuffende regnskab
27/5 09:23
af denmark442
Ja :)
27/5 09:22
af mollegade
haha - Det var vi enige om ;)
27/5 09:21
af denmark442
Nogen der ved hvorfor the Scottish Salmon Company falder med 13 pct. i dag?
27/5 09:21
af mollegade
SSC falder voldsomt, ved man hvorfor?
27/5 09:08
af resten
Troede lige du havde fået eksamen feber midt i radioen @Helge. Men så var det lakse regnskab :)
26/5 10:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
Derfor falder Austervoll i dag. Der fragår udbytte: (link)
26/5 10:09
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
25/5 08:58
af RGZ431
Okay tak for svar! :)
25/5 07:54
af BN1969
Tak Helge. Det er forstået:) Var en henvisning til nedenstående link: Mange grunner til å være bull på fisk
24/5 20:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Lakseprisen vil holde sig høj.
24/5 18:06
af BN1969
Gode grunde til at købe/blive i laks
24/5 18:05
af BN1969
24/5 16:54
af RGZ431
Hvordan tror I at lakse prisen vil udvikle sig over den næste tid?
24/5 16:48
af Helge Larsen/PI-redaktør
Endnu en god laksedag. smile-humørikon Austervoll + 4,20% Bakkafrost + 1,01% Grieg Seafood 0% Havfisk + 3,59% Lerøy +3,13% Marine Havest 2,79% Salmar 0,87% The Scottish Salmon Comapany +3,58%
24/5 07:22
af Helge Larsen/PI-redaktør
Udbuddet bliver stadig mindre: (link)
18/5 16:47
af Helge Larsen/PI-redaktør
Der flyttes bare lidt penge fra laks til olie.
18/5 15:32
af TobiasElkjaer
Hvorfor falder Bakkafrost sådan i dag???
16/5 07:57
af Helge Larsen/PI-redaktør
En god opsummering på Chile, priser og MHG: (link)
13/5 11:14
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det her skal vi bare vænne os til. (link)
12/5 11:38
af MrEbbe
Men danske er bare ikke hooked på laks sådan helt generelt.
12/5 07:28
af Repsac
Marine Harvest-topper dumper aksjer(link)
11/5 15:09
af mbkjeldsen
Cool, tak :-)
11/5 15:06
af Helge Larsen/PI-redaktør
260 fra Danske og Carnegie. 360 fra Nordea Norge.
11/5 15:03
af mbkjeldsen
Nogen der ligger inde med nogle friske kursmål på Bakkafrost?
11/5 15:01
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tak Per. :-)
11/5 15:01
af Helge Larsen/PI-redaktør
Salmar: (link)
10/5 22:50
af PerM
På Hegnar.no/TV er der idag interview med Bakkafrost CEO Regin Jacobsen. Se det og bliv (endnu engang) bekræftet i at det er et TOP selskab og et must i den langsigtede portefølje.
10/5 16:51
af Helge Larsen/PI-redaktør
God opsummering: (link)
10/5 14:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Mere Bakka-guf: (link)
10/5 08:28
af Helge Larsen/PI-redaktør
Enig.
10/5 08:21
af Ulmeister1
Smukt. Bare ærgerligt at faldet ikke blev større, når der var plads til en supplering i porteføljen.
10/5 06:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
Drønstærke tal fra Bakkafrost. (link)
6/5 10:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
6/5 10:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det ser glimrende ud på laksefronten. (link)
5/5 08:23
af Helge Larsen/PI-redaktør
Marine Harvest opjusteres: (link)
5/5 08:23
af Helge Larsen/PI-redaktør
Der er vist styr på ILA: (link)
5/5 08:22
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det tror jeg ikke. Aktien er bare ramt af det generelle dårlige marked.
4/5 12:39
af DeltaFlyer
Jeg ser Schouw falder tilbage efter godt regnskab hvor de opjusterer, skyldes det noget med fiskefoder?
4/5 10:04
af Helge Larsen/PI-redaktør
Flot af NRS. (link)
4/5 09:54
af Helge Larsen/PI-redaktør
Har rigeligt. Tager lige regnskabet med: AKKA: BAKKAFROST: Presentation/Webcast of Q1 2016 results 10 May 2016 at 8:00 (CET) 14:41 Q1 2016 PRESENTATION A presentation of Bakkafrosts interim report Q1 2016 will be held at 8:00 am (CET) on 10 May 2016 at Hotel Continental, Stortingsgaten 24/26, Oslo, Norway. WEBCAST The presentation will be transmitted live on Bakkafrosts website (link) Bakkafrosts interim report Q1 2016 and presentati
4/5 09:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
Næ.
3/5 22:04
af TobiasElkjaer
Helge - nu nærmer Bakka sig 280 drastisk. Køber du op?
3/5 08:31
af Helge Larsen/PI-redaktør
Fornuftigt PerM.
3/5 08:31
af Helge Larsen/PI-redaktør
Roennow. Du skal selv sørge for tilbagebetaling. Der er et link i debatten omkring det.
28/4 09:40
af chrkorped
Gælder anbefalingen fra 19/4 stadig, altså om at afvente en kurs på 270-280? Eller skal man indtil videre holde fiskefingrene fra den norske laks? ( Tak for et godt forum)
28/4 08:56
af Roennow
Jeg har i dag fået udbytte fra Bakka med 35% skat. Nogle der har samme problem?
23/4 18:15
af PerM
Jeg har i onsdags solgt Salmar, mindsket i MHG og øget i Bakke. Set i lyset af ILA problematikken på Frøya, som tilsyneladende rammer Salmar, så ligger MHG's anlæg Ulvan (Hitra) ikke langt derfra, og udgør en ikke ubetydelig kapacitet. Anser Bakka's risiko for at blive ramt af smitte som betydelig mindre.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 172/178