Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
24/6 16:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
Stærkt - og kun små fald i de andre lakseaktier.
24/6 16:14
af Martin727
Så kom Bakkafrost i + :)
22/6 09:10
af Ulmeister1
Grieg og Marine Harvest i ATH, og Bakkafrost og Salmar er kun 1-2 % fra ATH. Det bliver spændende, om de stiger i samme tempo som resten af markedet, hvis vi vågner op til et ja til EU på fredag.
20/6 14:33
af Ulmeister1
38 kr for 225 gram laksefilet. Jeg håber da ikke, at dagligvare butikkerne planlægger at hæve prisen yderligere.
20/6 11:21
af nik_hs1990
Har modtaget udbyttet på Salmar idag. Ja forrygende priser der er i laks for tiden Helge.
20/6 09:52
af hbk
Helge, hvad er din anbefaling på Salmar, er det stadig en aktie med godt potentiale?
20/6 07:45
af Helge Larsen/PI-redaktør
Utrolige priser de betaler.
20/6 07:44
af Helge Larsen/PI-redaktør
Japanerne køber op igen i lakseindustrien: (link)
17/6 14:14
af Ulmeister1
Jeg har modtaget udbyttet.
17/6 13:34
af nik_hs1990
Jeg har ikke modtaget udbytte fra Salmar endnu. Det undrer mig os.
17/6 09:43
af t.Guld
Er der nogen der har fået udbytte fra Salmar efter generalforsamlingen her i juni måned?
16/6 21:24
af Helge Larsen/PI-redaktør
Fred være med det.
16/6 17:13
af Ulmeister1
Det var dog et voldsomt fald i lukkeauktionen for Salmar. Den sidste halvanden time steg den flot, inden den smed 7 kurspoint i lukkeauktionen.
16/6 14:06
af Ulmeister1
Generel markedsuro. De falder og stiger sammen med resten af markedet, men med større udsving. I går steg de meget, i dag falder de meget. Der er nogle enkelte af selskaberne, jeg ønsker at supplere i, men jeg afventer et større fald eller afgørelsen omkring brexit.
16/6 12:07
af Robinj
hvad skyldes de her store fald i laksen? kan ikke lige finde nogle nyheder.
15/6 23:33
af nik_hs1990
Super stigning af Salmar idag. Spændende hvordan Salmar og Bakka kurserne klarer sig op til afstemningen næste torsdag. Ved januar/februar korrektionen klarede aktierne sig flot.
15/6 09:11
af Ulmeister1
Nordea melder om algeangreb i Canada. Marine og Griegs produktion finder sted i andre områder af Canada og bør ikke være berørt.
14/6 15:58
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tak for link. Det er en problematik ikke er til at komme uden.
14/6 15:57
af Helge Larsen/PI-redaktør
Velkommen til. :-)
14/6 10:19
af Mcjean
(link) here you go laksefans, vidste ikke lige der var oprettet et fiskeforum, men hvorfor ik!
13/6 15:08
af MrEbbe
Bakkafrost vil udvide kapaciteten for 2.2 milliarder.(link)
10/6 18:23
af Helge Larsen/PI-redaktør
Mit lakseforedrag på Investordagen. (link)
9/6 08:40
af AH2005
@Ulmeister1 - Takker. :-D
8/6 21:56
af nik_hs1990
ja super dag for lakseaktierne. alletiders ;)
8/6 17:43
af Ulmeister1
Nej, du skulle bare have den i går efter børsluk. Rigtig god dag for laksene!
8/6 12:24
af AH2005
Skal den holdes til den 9. ds. for at få del i udbyttet?
8/6 10:18
af nik_hs1990
Der fragår udbytte på 10 kr. pr. aktie på Salmar idag. Det er grundet til faldet idag.
7/6 23:12
af nik_hs1990
Har en long position i Bakkafrost og Salmar. Selvom P/E er høj i de to selskaber i øjeblikket, så beholder jeg og tror der er meget mere at komme efter på den lange bane.
7/6 15:37
af Tadelis
Hej PI. Er der nogen der har en oversigt over udviklingen i priserne på laks? Hvis sådanne findes? Jeg kunne desværre ikke finde en på nettet.
7/6 12:24
af Nickstar
Hej Helge. Ville du mene at opkøb i salmar ka være interessant efter den gevaldige stigning i år?
7/6 09:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
Mit januarpick i Millionærklubben i laksesektoren er steget 72% i år: (link)
5/6 10:11
af Nickstar
Hej Helge. Mange tak for info :)
4/6 08:35
af Helge Larsen/PI-redaktør
Snow..Svært at finde vinderne. Udover og Bakkafrost og Salmar, så har jeg mindre portioner i alle selskaberne.
4/6 08:34
af Helge Larsen/PI-redaktør
Videoen er fra i går Ebbe.
4/6 02:13
af JonSnow
Jeg så videoen, hvor du fortalte om vinderne i laksesektoren. Hvis man skulle udvælge 2 virksomheder ud af de 8, hvilke vil du så tro, har de bedste fremtidsudsigter?
4/6 02:12
af JonSnow
Hej Helge
3/6 21:30
af MrEbbe
Hvornår er den video fra Helge?
3/6 16:06
af Helge Larsen/PI-redaktør
Se med her: (link)
3/6 13:24
af JonSnow
Nogen der har et svar til laksesektorens Genmab?
3/6 11:50
af Flicka
Jeg er tilmeldt nyhedsbrev fra I laks, kan anbefales, hvis man har købt sig ind i denne sektor. Selv har jeg købt mig ind i 4 selskaber og en leverandør til produktion, Akva Group, det har jeg ikke fortrudt:-)
3/6 11:44
af Nickstar
Så du tænker man sku købe op i Havfisk?:)
2/6 17:14
af Helge Larsen/PI-redaktør
Alt andet lige, så er der lagt op til stigninger i morgen: (link)
1/6 09:29
af Helge Larsen/PI-redaktør
Der er 9 selskaber på Oslo børs. Man kan jo købe en mindre mængde af dem alle sammen. Er svært at udpege vinderne lige nu.
1/6 08:59
af Nickstar
Hej Helge. Vil du stadig anbefale at købe Salmar trods den store stigning på det sidste? eller er der andre lakseselskaber man sku overveje i stedet?
1/6 08:20
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det er et lille selskab Mr.Ebbe. Tror nok det skal blive en succes ved børsnoteringen. Salmar er en god storebror at have med ombord.
1/6 08:17
af Helge Larsen/PI-redaktør
SSC er i en proces som ser fornuftig ud på den lange bane. Jeg lader den bare ligge i porteføljerne og gør mig ikke tanker om kursmål.
31/5 20:57
af MrEbbe
Arnalax vil på børsen(link) Er det det eneste lakseselskab i Island som er børsnoteret? Tænker om det kunne være intr. ift. geografisk spredning. Er der nogen der kender noget til det selskab?
30/5 10:57
af superstef
Jeg bliver mere og mere vild med denne sektor. Havde en større position i SSC og selvom den faldt med 13 pct. havde jeg stadigvæk et pænt plus. Valgte derfor at købe op i fredags da den var 8 pct. nede, hvilke viste sig at være en god ide. Hvad er jeres vurdering af et kursmål på SSC?
30/5 10:52
af Helge Larsen/PI-redaktør
Flotte stigninger i dag. :-)
30/5 08:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godt for Bakka: (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 171/178