Grønne Aktier
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Laks
Shipping
Smallcap og First North aktier
OLIE OG GAS
AMBU
Banker og Finans
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Vestas
|
|
24/3 20:52 af JKY_VH |
Ja det må I da nok sige!
|
|
|
24/3 17:03 af Vitus |
Det er godt nok en besynderlig kursudvikling på Scatec.....
|
|
|
24/3 10:09 af JKY_VH |
we reiterate our Buy
recommendation and SOTP-based target price of NOK 400."
"
|
|
|
24/3 10:09 af JKY_VH |
Nordea siger køb Scatec med kursmål 400 "Following yesterday's 20
21 capital markets update, we argue that the
accelerated growth trajectory towards 15 GW of capacity by 2025 supports our
positive view on Scatec's investment case. Granular details on which five projects
will bridge the gap to the 2021 target of 4.
5 GW should give relief to the sceptics
and support accretive news flow in the coming months. Thus, given our positive
view on both the fundamentals and momentum,
|
|
24/3 08:05 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ørsted/Oddo: Starter dækning med outperform - kursmål 1250 kr.
(link)
|
|
|
23/3 14:10 af Mcjean |
(link) QF
|
|
|
23/3 09:33 af Kænned |
Hvis man oprigtigt tror på casen og ikke bare har købt den for at lave hurtige penge er det her jo i virkeligheden en fantastisk mulighed for at købe lidt op i et virkelig fint niveau. Jeg har tænkt mig at købe lidt ekstra i det her niveau og igen hvis den kommer ned omkring 35. Casen er i fuld gang med at udfolde sig, men det tager altså mere en tre måneder og der kommer til at være bump på vejen.
|
|
|
23/3 09:30 af Kænned |
Hvis man ikke kan tåle at det falder tilbage skal man også holde sig fra den her slags cases og holde sig til blue chip aktier i stedet.
|
|
|
23/3 08:46 af Mcjean |
Aner ikke hvad kursen er, har faktisk ikke tjekket de sidste 4 uger, jeg er langsigtet og tror på mine valg, jeg er ligeglad med bølgeskvulp, det er det fundamentale der er vigtigt og fundamentet bliver større og større, nu mangler vi bare cementen i form af fuld kapacitetsudnyttelse så er vi videre til næste fase. Jeg kigger mig først over skulderen når vi når til fase 4 så regner jeg lidt på tingene der.
|
|
|
23/3 00:49 af Bella1 |
Mcj. - du vælter heldigvis ikke i lidt blæsevejr. Tror iøvrigt, at vi er på vej til solid medvind ... :-)
|
|
22/3 21:29 af resten |
@mcjean vi må håbe den QF begynder at rette sig :) Den sidste tid har trukket guldtænder ud på mange.
|
|
|
22/3 20:49 af Mcjean |
Og ikke mindst hvad bliver prisen? Hvad vil du betale for den grønne etikette, det bliver ikke småpenge er mit gæt!
|
|
|
22/3 20:47 af Mcjean |
Hvem bliver de næste? Heinz, Audi, Tesla who knows.
|
|
|
22/3 20:46 af Mcjean |
(link) QF, så starter kampen om at få plads på toget. Hvorfor QF? Fordi de er de eneste af deres slags i EU der har fået et bæredygtigt grønt certifikat så hvis du vil profilere dig som grøn må du benytte QF's rene nafta..........ingen andre kan give dig prædikatet så det bliver først til mølle princippet
|
|
|
22/3 13:56 af Pappano |
Everfuel A/S is today presenting at an
investor seminar focused on hydrogen hosted by Nordea Markets.
|
|
22/3 11:32 af AH2005 |
Everfuel søger flere folk til Høgild (link)
|
|
|
22/3 11:01 af Vitus |
Quantafuel: Hvor er der stille .....
|
|
|
22/3 11:00 af Vitus |
Quantafuel: Hvor,r
|
|
|
21/3 09:49 af Pappano |
|
|
|
21/3 09:47 af Pappano |
USA og Kina har nedsat en fælles arbejdsgruppe om klimaforandringer
|
|
|
19/3 20:25 af Vitus |
Tak for det...
|
|
|
19/3 18:10 af TKN |
For dem som ikke kan læse den i/på Børsen, så er den som pdf på deres egen hjemmeside (link)
|
|
19/3 17:07 af Darvin |
Quantafuel
|
|
19/3 17:07 af Darvin |
Om Q uantafue
|
|
| ||
|
19/3 17:07 af Darvin |
BASF’s direktør i Børsen: “ “Det er ikke en gamechanger endnu, men det er et meget, meget vigtigt første skridt mod at blive det,”
|
|
|
19/3 12:17 af Vitus |
Lyder godt ....
|
|
|
19/3 12:15 af TKN |
Det gøre de og har sendt den første forsendelse afsted til BASF (link)
|
|
|
19/3 10:59 af Vitus |
Jeg er spændt på om Quantafuel kommer igang med at producere......jeg tror mange tvivler.....
|
|
|
19/3 08:44 af 2311leeds |
Nordnet
|
|
|
18/3 12:13 af AaBforever |
@Pensionisten..måske det er bedst ikke at se kursen live..pt. Den siver..
|
|
|
17/3 15:52 af Bullish |
@Pensionisten, jeg har abonnement på livekurser i norden - snak med din rådgiver om ikke det skulle være muligt ;-)
|
|
|
17/3 15:49 af Vitus |
App
|
|
|
17/3 15:49 af Vitus |
Pensionisten.....Yahoo/finance
|
|
|
17/3 15:13 af Bullish |
47,6 (Nordea investor)
|
|
|
17/3 12:31 af Jazzz |
Tror der er en del der tænker meget kortsigtet, som vi ser i stort set alle aktier.. kan ikke komme som nogen overraskelse synes jeg.
|
|
|
17/3 10:56 af Vitus |
Der er åbenbart mange “manner” der ikke tror på casen....
|
|
|
16/3 18:03 af Jazzz |
Hvis man tror på casen er det i “stille” perioderne man køber op..
|
|
|
16/3 18:02 af Jazzz |
Man kan jo ikke blive ved med at råbe hurraaa.. nu sætter kursen sig ved de utålmodige.. så kommer der nyheder og så ryger den op igen (hvis de er gode...)
|
|
|
16/3 17:39 af AaBforever |
Er det ikke som om hypen omkring Quanta-fuser er forsvundet. Oms 15 mill. NOK?
|
|
|
16/3 01:14 af moelstroem |
er der nogle af jer kloge hoveder som kan hjælpe mig med at blive klogere på Aker Offshore wind? Det ser spændende ud, men jeg har ikke meget at gå ud fra
|
|
15/3 09:59 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ørsted/Santander: Sættes igen på købslisten
(link)
|
|
11/3 15:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enkeltaktier med fald på 30, 35 og 50 pct. på få uger er bestemt ikke hverdagskost for investorerne - og slet ikke efter et særdeles godt 2020. Hansen og Larsen diskuterer den grønne omstilling som langsigtet megatrend, de lavere men fortsat høje prisfastsættelser og så det helt store spørgsmål; har de grønne aktier nu ramt et attraktivt niveau?(link)
|
|
11/3 15:09 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ørsted/BofA: Hæver anbefaling til "neutral" fra "underperform" - NY: (link)
|
|
|
11/3 08:53 af JKY_VH |
Ja, det har du ret i og god morgen:-)
|
|
|
10/3 22:44 af JKY_VH |
Enig GB
|
|
|
10/3 21:18 af GeorgeBest |
Skidt signal...
|
|
|
10/3 20:01 af TKN |
Quantafuel-topp selger aksjer for 5,2 millioner kroner (link)
|
|
10/3 18:34 af AH2005 |
Sry. Forkert chat.
|
|
10/3 18:33 af AH2005 |
6/3 09:41 af lexus:"Iboge du kan få banken til at flytte dem til et andet depot." Øhhhh.... hvilken bank var det, som du fik til at gøre det? Nordnet gør det ikke!
|
|
|
10/3 10:57 af Kænned |
Nordea har taget et kig på VOW (dog commisioned): (link)
|
