Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
24/3 20:52
af JKY_VH
Ja det må I da nok sige!
24/3 17:03
af Vitus
Det er godt nok en besynderlig kursudvikling på Scatec.....
24/3 10:09
af JKY_VH
we reiterate our Buy recommendation and SOTP-based target price of NOK 400." "
24/3 10:09
af JKY_VH
Nordea siger køb Scatec med kursmål 400 "Following yesterday's 20 21 capital markets update, we argue that the accelerated growth trajectory towards 15 GW of capacity by 2025 supports our positive view on Scatec's investment case. Granular details on which five projects will bridge the gap to the 2021 target of 4. 5 GW should give relief to the sceptics and support accretive news flow in the coming months. Thus, given our positive view on both the fundamentals and momentum,
24/3 08:05
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ørsted/Oddo: Starter dækning med outperform - kursmål 1250 kr. (link)
23/3 14:10
af Mcjean
23/3 09:33
af Kænned
Hvis man oprigtigt tror på casen og ikke bare har købt den for at lave hurtige penge er det her jo i virkeligheden en fantastisk mulighed for at købe lidt op i et virkelig fint niveau. Jeg har tænkt mig at købe lidt ekstra i det her niveau og igen hvis den kommer ned omkring 35. Casen er i fuld gang med at udfolde sig, men det tager altså mere en tre måneder og der kommer til at være bump på vejen.
23/3 09:30
af Kænned
Hvis man ikke kan tåle at det falder tilbage skal man også holde sig fra den her slags cases og holde sig til blue chip aktier i stedet.
23/3 08:46
af Mcjean
Aner ikke hvad kursen er, har faktisk ikke tjekket de sidste 4 uger, jeg er langsigtet og tror på mine valg, jeg er ligeglad med bølgeskvulp, det er det fundamentale der er vigtigt og fundamentet bliver større og større, nu mangler vi bare cementen i form af fuld kapacitetsudnyttelse så er vi videre til næste fase. Jeg kigger mig først over skulderen når vi når til fase 4 så regner jeg lidt på tingene der.
23/3 00:49
af Bella1
Mcj. - du vælter heldigvis ikke i lidt blæsevejr. Tror iøvrigt, at vi er på vej til solid medvind ... :-)
22/3 21:29
af resten
@mcjean vi må håbe den QF begynder at rette sig :) Den sidste tid har trukket guldtænder ud på mange.
22/3 20:49
af Mcjean
Og ikke mindst hvad bliver prisen? Hvad vil du betale for den grønne etikette, det bliver ikke småpenge er mit gæt!
22/3 20:47
af Mcjean
Hvem bliver de næste? Heinz, Audi, Tesla who knows.
22/3 20:46
af Mcjean
(link) QF, så starter kampen om at få plads på toget. Hvorfor QF? Fordi de er de eneste af deres slags i EU der har fået et bæredygtigt grønt certifikat så hvis du vil profilere dig som grøn må du benytte QF's rene nafta..........ingen andre kan give dig prædikatet så det bliver først til mølle princippet
22/3 13:56
af Pappano
Everfuel A/S is today presenting at an investor seminar focused on hydrogen hosted by Nordea Markets.
22/3 11:32
af AH2005
Everfuel søger flere folk til Høgild (link)
22/3 11:01
af Vitus
Quantafuel: Hvor er der stille .....
22/3 11:00
af Vitus
Quantafuel: Hvor,r
21/3 09:49
af Pappano
21/3 09:47
af Pappano
USA og Kina har nedsat en fælles arbejdsgruppe om klimaforandringer
19/3 20:25
af Vitus
Tak for det...
19/3 18:10
af TKN
For dem som ikke kan læse den i/på Børsen, så er den som pdf på deres egen hjemmeside (link)
19/3 17:07
af Darvin
Quantafuel
19/3 17:07
af Darvin
Om Q uantafue
19/3 17:07
af Darvin
BASF’s direktør i Børsen: “ “Det er ikke en gamechanger endnu, men det er et meget, meget vigtigt første skridt mod at blive det,”
19/3 12:17
af Vitus
Lyder godt ....
19/3 12:15
af TKN
Det gøre de og har sendt den første forsendelse afsted til BASF (link)
19/3 10:59
af Vitus
Jeg er spændt på om Quantafuel kommer igang med at producere......jeg tror mange tvivler.....
19/3 08:44
af 2311leeds
Nordnet
18/3 12:13
af AaBforever
@Pensionisten..måske det er bedst ikke at se kursen live..pt. Den siver..
17/3 15:52
af Bullish
@Pensionisten, jeg har abonnement på livekurser i norden - snak med din rådgiver om ikke det skulle være muligt ;-)
17/3 15:49
af Vitus
App
17/3 15:49
af Vitus
Pensionisten.....Yahoo/finance
17/3 15:13
af Bullish
47,6 (Nordea investor)
17/3 12:31
af Jazzz
Tror der er en del der tænker meget kortsigtet, som vi ser i stort set alle aktier.. kan ikke komme som nogen overraskelse synes jeg.
17/3 10:56
af Vitus
Der er åbenbart mange “manner” der ikke tror på casen....
16/3 18:03
af Jazzz
Hvis man tror på casen er det i “stille” perioderne man køber op..
16/3 18:02
af Jazzz
Man kan jo ikke blive ved med at råbe hurraaa.. nu sætter kursen sig ved de utålmodige.. så kommer der nyheder og så ryger den op igen (hvis de er gode...)
16/3 17:39
af AaBforever
Er det ikke som om hypen omkring Quanta-fuser er forsvundet. Oms 15 mill. NOK?
16/3 01:14
af moelstroem
er der nogle af jer kloge hoveder som kan hjælpe mig med at blive klogere på Aker Offshore wind? Det ser spændende ud, men jeg har ikke meget at gå ud fra
15/3 09:59
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ørsted/Santander: Sættes igen på købslisten (link)
11/3 15:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
Enkeltaktier med fald på 30, 35 og 50 pct. på få uger er bestemt ikke hverdagskost for investorerne - og slet ikke efter et særdeles godt 2020. Hansen og Larsen diskuterer den grønne omstilling som langsigtet megatrend, de lavere men fortsat høje prisfastsættelser og så det helt store spørgsmål; har de grønne aktier nu ramt et attraktivt niveau?(link)
11/3 15:09
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ørsted/BofA: Hæver anbefaling til "neutral" fra "underperform" - NY: (link)
11/3 08:53
af JKY_VH
Ja, det har du ret i og god morgen:-)
10/3 22:44
af JKY_VH
Enig GB
10/3 21:18
af GeorgeBest
Skidt signal...
10/3 20:01
af TKN
Quantafuel-topp selger aksjer for 5,2 millioner kroner (link)
10/3 18:34
af AH2005
Sry. Forkert chat.
10/3 18:33
af AH2005
6/3 09:41 af lexus:"Iboge du kan få banken til at flytte dem til et andet depot." Øhhhh.... hvilken bank var det, som du fik til at gøre det? Nordnet gør det ikke!
10/3 10:57
af Kænned
Nordea har taget et kig på VOW (dog commisioned): (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 114/180