Grønne Aktier
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
28/10 11:43 af Stockwatch1 |
bikube, jeg har også læst artiklen om Kjetil Bøhn. Jeg kan godt lide fyren. Jeg synes han virker ærlig. Det interview er ikke noget der får mig til at sælge mine aktier
|
|
|
28/10 11:12 af bikube |
Jeg skal ikke have flere, før vi ved mere. Det link kl. 18.37 i går fik mig godt nok rystet.
|
|
|
28/10 10:28 af scorpole |
Qfuel. Så er der lagt køb ind til
kurs 30
|
|
|
28/10 10:14 af JKY_VH |
altid:-)
|
|
|
28/10 10:02 af 2311leeds |
Nej..Ikke Pt..Vi håber.
|
|
|
28/10 09:41 af JKY_VH |
Det ligner ikke umiddelbart en +dag generelt:-(
|
|
|
28/10 09:37 af 2311leeds |
I QF..
|
|
|
28/10 09:37 af 2311leeds |
Kunne være rigtig dejligt med en plus-dag...
|
|
|
27/10 20:58 af 2311leeds |
Nået
|
|
27/10 20:54 af Darvin |
Jo ofte “at nogen ved noget”
|
|
|
27/10 20:54 af 2311leeds |
Mener ikke at den skulle være grunden..Da den kom frem fik QF slag..Vi må håber at bunden snart er noget og at der kommer noget positivt D13/11
|
|
27/10 20:54 af Darvin |
Ja noget af en visionær person. Flere snubleture, men sandelig også nogle fantastiske “eventyr”. Tror nu ikke det er det! Snarere at vi er gået ind i en periode med stille og sagte ristning af usikre, eller utålmodige, investorer. Der vil gå nogle måneder, i det allermindste 1-2 mdr! Før anlægget er justeret og kørt ind. Det kan på ingen måde være overraskende, hvis man ved blot lidt om procesanlæg, men flyvske investorer er bare ikke til tålmod, og lette at lænse. Når ting siver frygter man
|
|
|
27/10 19:10 af scorpole |
Tæt på halvering af en emissionskurs på under 1 mdr., må da få nogen til at studse over, hvad der foregår.
|
|
|
27/10 19:02 af Pudd'nhead Wilson |
Jeg har altid haft det sådan, at jo flere analytikere, der har køb på en aktie, desto mere skeptisk bliver jeg.
|
|
|
27/10 18:19 af 2311leeds |
Jeg håber snart vi får vinde i sejlene.Men Pt ser det skidt ud...Måske om 6-12 md vi smiler igen..
|
|
|
27/10 18:07 af Stockwatch1 |
Rettelse: Jeg kan se at Vows resultat var dårligere end ventet af konsensus, men bedre end ventet af DNB
|
|
|
27/10 18:03 af Stockwatch1 |
QFuel kommer med Q3 regnskab den 13/11
|
|
|
27/10 18:03 af Stockwatch1 |
Her er DNBs kommentar: The Covid-19 impact was felt in trough Aftersales
revenues in Q3, but Vow still managed to significantly
outperform our margin forecast. Hence, we have raised our margin estimates, and see continued headwinds for Aftersales until mid-2021 being more than offset by strict cost control. We expect the Landbased growth case to materialise in the coming months as milestones are reached. We reiterate our BUY and have raised our
target price to NOK36 (30).
|
|
|
27/10 18:02 af Stockwatch1 |
Vow kom med regnskab i dag. Iflg DNB bedre end ventet. Alligevel faldt aktien.
|
|
|
27/10 17:58 af 2311leeds |
Mega træls..Men hvad er grunden til at den bliver ved med at falder...Der er jo ikke kommet hverken gode eller dårlige nyheder
|
|
|
27/10 17:52 af scorpole |
QF. Gad vide hvad de investorer, som gav 71 i emission, tænker lige nu.
|
|
|
27/10 10:05 af JKY_VH |
holder skindet på næsen pt., medens Scatec har tændt dieselmotoren:-)
|
|
|
27/10 09:53 af 2311leeds |
I QF
|
|
|
27/10 09:53 af 2311leeds |
Vi skal åbenbart ned igen i dag..
|
|
| ||
|
|
26/10 20:59 af jonathanhill |
Han har haft ret indtil videre. måske et uptick imorgen og så ned...
|
|
|
26/10 20:59 af jonathanhill |
"hammers" fra Fa.no - (link)
|
|
|
26/10 18:05 af 2311leeds |
Nej en gang l....Håber snart vi får køberne tilbage...Nu er der langt op til kurs 83...
|
|
|
26/10 17:23 af scorpole |
Der skal ikke mange dage til som idag, før vi er dernede ????
|
|
|
26/10 17:02 af scorpole |
Vi skal måske helt der ned, hvor interessen for alvor
startede. Omkring kurs 30
|
|
|
26/10 16:17 af Jazzz |
Ja det er da irriterende at se på.. men så længe faldet ikke skyldes nogle grundliggende
problemer i casen, kan jeg ikke rigtigt se, hvad man skulle blive nervøs over.
|
|
|
26/10 16:13 af 545 |
Ja det er noget ærgerligt, men jeg er lang i aktien (+2år) så mon ikke den
skal op igen. Men man kan ikke undgå at blive lidt nervøs.
|
|
|
26/10 15:54 af 2311leeds |
Jeg er også gået fra stort plus til træls
minus
|
|
|
26/10 15:24 af Bella1 |
Fik en slat til 41,50 :-)
|
|
|
26/10 15:14 af 545 |
Så gik jeg for et overskud til et minus på QF , trit udvikling
|
|
|
26/10 14:40 af 2311leeds |
Skulle det være grund nok til at den falder-..
|
|
|
26/10 14:40 af jonathanhill |
9.5%... :)
|
|
|
26/10 14:14 af GeorgeBest |
Kjemisk gjenvinning blir plastens redning (Fra side 32) (link)
|
|
|
26/10 14:13 af 2311leeds |
QF falder over 7 ,5 %..Nogle nyheder??
|
|
|
26/10 11:58 af JKY_VH |
Scatec har iklædt sig den grønne farve i dag i hvert fald pt. Der er forhåbentlig plads til endnu mere forbedring den kommende tid:-)
|
|
26/10 07:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
24/10 22:50 af nohope |
Link - blandet husholdningsplast (link)
|
|
|
24/10 14:23 af NyNovice |
I den norske podcast AksjeSladder er der lidt om Scartec Solar - efter ca. 35 minutter, hvis nogen har interesse deri
|
|
|
24/10 08:14 af GeorgeBest |
Fakta om ny metode til #bæredygtig genanvendelse af blandet husholdningsplast. (link)
|
|
|
23/10 21:35 af JKY_VH |
Tak GB, så findes der trods alt grænser for hvad man kan slippe godt fra i Norge.
|
|
|
23/10 21:17 af GeorgeBest |
Det kostede jobbet (link)
|
|
|
23/10 18:17 af 2311leeds |
Så kender vi QF igen...Sydpå.
|
|
|
23/10 15:53 af Vitus |
Okay.....
|
|
23/10 13:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Sorry. Det er det sidste år jeg mener. :-)
|
|
23/10 13:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Lavest 95,80 - højest 277.
|
|
23/10 13:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
100% på Nordnet.
|
