Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
9/10 18:46
af stengård
nu jeg belemrede jer med mine oplevelser i går aftes - så lige en lille followup. Katja skal have indopereret en pacemaker... 12 år gammel..
9/10 18:47
af stengård
men hun er sgu sej.. "jeg er tilbage om max en måned coach..."
9/10 18:48
af StBr
hvis bare det virker - min bror fik en by-pass i 33-års fødselsdagsgave af staten, og det har virket
9/10 18:49
af StBr
Teknologien indenfor pacemakere er vel også i stærk udvikling så det bliver da nok en dims der kan give hende et godt liv
9/10 18:50
af StBr
Og så er børn bare seje
9/10 19:05
af stengård
gu er de så....
9/10 19:07
af StBr
Steengårds fodboldpige(r)
9/10 19:07
af turin
Det lyders sgu positivt midt i al tristessen, stengård
9/10 19:08
af stengård
jep... det er det.
9/10 19:08
af stengård
men også lidt skræmmende at skulle have en som 12 årig
9/10 19:10
af StBr
Det udskældte sygehusvæsen er heldigvis bedre end sit rygte og med så unge mennesker er de også tit hurtige, så hun har nok ret med en måned
9/10 19:13
af StBr
Måske skal hun bare have en der tager over når naturen svigter - synes jeg så noget i den stil på tv. Det må kunne give et ret normalt liv
9/10 19:19
af turin
Det danske behandlingssystem er langt bedre end sit rygte.
9/10 19:29
af Gobe
Aarrhh, - Turin, - det er jeg vildt uenigt i !
9/10 19:34
af turin
Gobe, masser af mennesker kommer rutinemæssigt i sober og professionel behandling i tide.
9/10 19:35
af Gobe
Det min svigerinde har været igennem signalerer en meget stor ineffektivitet og inkompetence.
9/10 19:36
af turin
Man kan ikke generalisere udfra enkelttilfælde.
9/10 19:36
af Gobe
Ufatteligt, at hun overlevede een af hende utallige operationer på Kolding sygehus. Der var så beskidt, så du tror det erl løgn
9/10 19:37
af Gobe
Gangene var fyldt med spyfluer, - der var knæhøj lort og møg på samtlige gulve ca 30 cm fra væggen og ud på samtlige gulve.
9/10 19:38
af stengård
doodha - der er intet at undskylde - DET er jo en Aktiechat... med små pauser :)
9/10 19:38
af Gobe
Havde heldigvis strikketrøje på, så jeg kunne trække ærmerne ned omkring hænderne, så jeg ikke skulle røre ved noget som helst
9/10 19:39
af Gobe
Træksnore ved døre og gelændere, var så overbelortet og fedtet, så jeg ville ikke røre ved noget som helst
9/10 19:40
af Gobe
På hjerteafdelingen, hvor hun skulle oprereres stod en brochureholder med en snotklat, der var løbet ca 20 cm, uden at nogen havde taget
9/10 19:40
af stengård
jeg holdt en gang for mange år siden (da jeg prøvede at indføre goretex operationsstykker et foredrag om luftbåren smitte på operationsstuer
9/10 19:41
af stengård
det var artige tal for luftoverførbare infektioner...
9/10 19:41
af turin
Der er afbræk i aktieindholdet, ja :-)
9/10 19:41
af Gobe
notits af det. Sygehuset var så overbelortet, at hun ikke fik et knus af mig inden hun skulle opereres af frygt for at smitte hende
9/10 19:41
af Gobe
inden hun skulle ind til en livstruende operation.
9/10 19:42
af Gobe
Føj siger jeg dig.
9/10 19:42
af stengård
antallet af kroner man kunne spare vedd god rengøring og håndhygiejne (og indførelse af goretex) var astronomisk
9/10 19:42
af stengård
så jeg kan godt forstå din animositet mod den manglende rengøring Gobe
9/10 19:43
af stengård
men jeg vil så sige at Skejby virker helt "clean"
9/10 19:43
af Gobe
Og så er der pendlingen imellem Brædstrup, Horsens, Skejby og Kolding, hvor glemte journaler, manglende indsigt
9/10 19:44
af Gobe
og to/tre/firedobbelte undersøgelser var nødvendige, fordi man ikke havde styr på det.
9/10 19:45
af turin
Jeg har kun prøvet hospitaler i hovedstaden. Rigshospitalet, Bispebjerg Hospital og Herlev Sygehus. Der var pænt og rent overalt.
9/10 19:45
af Gobe
Hendes milt blev under een af operationer sat ud af spillet, - uden hun fik information om det. hendes ene nye døde under en operation.
9/10 19:46
af Gobe
Og den anden fungerer kun 40 % nu. Dejlig ikke sandt ?
9/10 19:46
af stengård
hvis det kan være en "trøst" så er det faktisk værre i mange andre lande...
9/10 19:46
af turin
På Gentofte hvor min fætter var indlagt med lymfekancer var det faktisk rigtig pænt.
9/10 19:46
af Gobe
Hun har været på Mearckmedicen, der efter min vurdering har givet hende en blodprop i hjernen og hvor hun ikke orker at søge erstatning
9/10 19:47
af stengård
men det er nok sådan at er man først kommet skævt ind i systemet - så kører det videre den slagne vej
9/10 19:48
af Gobe
Hendes eneste opbakning, har efter lægeskift været hendes praktiserende læge, - efter et lægeskift og så den resterende del af familien
9/10 19:48
af Gobe
Ufatteligt at hun overlevede hjerteoperationen i Kolding
9/10 19:50
af Gobe
Et rigtigt dejlig og effektivt og frem for alt velfungerende hospitalssystem. Kun Skejby har fungeret, - men kun til et 6-tal efter
9/10 19:50
af stengård
det var nok helelr ikke der jeg ville vælge... det er lidt ligesom i gamle dage i København - fik man en skade under en fodboldkamp - så
9/10 19:50
af Gobe
13-skalaen.
9/10 19:50
af Gobe
9/10 19:50
af stengård
kørte vi straks ind i Gentofte kommune...
9/10 19:50
af Gobe
Det kræver et godt helbred at være syg i Danmark, - og specielt hvis du skal indlægges på et sygehus.
9/10 19:57
af stengård
But now to something completely different .... til hjemmelavet lobescowes - findes den en vin der kan bruges ? Fruen drikker ikke øl....?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 132/8419