Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
9/10 19:57
af Gobe
Egentlig ufatteligt, hvad jeg har af oplevelser og livserfaring, på godt og ondt. Burde faktisk skrive en bog om det, når jeg er færdig på
9/10 19:58
af Gobe
arbejdsmarkedet. Er der nogen, der vil købe mit firma, så skal I få en gratis signeret bog til den tid.
9/10 19:59
af stengård
det er jo lige der udfordringen ligger Gobe... vi har investeret alt i PI
9/10 20:01
af Gobe
At din smukke og tolerante kone, som sejlerpige på Silkeborgsøerne, ikke drikker øl, - burde vel kunne give mellemste invalidepension ?
9/10 20:01
af turin
Det koster ikke alverden at få trykt en bog i et par 100 ex.
9/10 20:02
af turin
På forsiden kan der så stå "Forlaget Gobe" :-)
9/10 20:03
af Gobe
Turin, du lever i en eller anden pseudoverden, uden realitetsfornemmelse, derfor min lange tråde i den sammhæng. Kun til ære for dig !
9/10 20:04
af stengård
jeg skal straks henvende mig til kommunen... first thing monday
9/10 20:06
af nohope
Hvis det lykkes så har jeg en også en ansøgning på vegne af min viv.
9/10 20:08
af nohope
Kunne man ikke bare tilsætte lidt karminrødt og sige det er moussrende rødvin ?
9/10 20:10
af Gobe
Man kunne vel bot nøjes med at servere en Red Erik, - men Stengårds viv er nog for klog til at hoppe på den
9/10 20:11
af Gobe
Det hedengangne Neptunbryggeri i Silkeborg og Brygger Nissenfamilien havde kreeret to øl til det amerikanske marked, nemlig
9/10 20:12
af Gobe
en green rooster og en red rooster. Forfærdelig men dekorativt øl, -som vist nok solgte godt i USA. Måske det ville have været en mulighed ?
9/10 20:13
af nohope
Der er vel ingen grund til tro huner
9/10 20:13
af nohope
9/10 20:13
af nohope
Argggg : jeg opgiver
9/10 20:24
af Gobe
Og nu til noget helt andet ! SP ser ud til at have svært ved at bryde 1070/80. Døm selv
9/10 20:24
af Gobe
9/10 20:29
af Gobe
G,nat - der er dømt køje og TV. Ha' en fortsat god aften. Også til Turin
9/10 20:29
af StBr
g'nat Gobe
9/10 20:31
af Gobe
I lige måde StBr og til Doodha, - hvad med et meteornedslag ? GRIN
9/10 20:31
af StBr
De har da også haft jordskælv i Italien - men det er måske i andre områder
9/10 20:33
af StBr
Det er vel bare at lave det om til geotermisk værk hvis det sker :-)
9/10 20:34
af StBr
Men er der overhovedet nogen der vil forsikre mod naturkatastrofer? - er det ikke force majour
9/10 20:43
af StBr
Det er da også relevant nok. Det er da ikke noget jeg havde tænkt på. Nu er GES's parker heldigvis spredt, så det er ikke total udslettelse
9/10 20:51
af StBr
Det er da en god idé at tage alle risici med i en vurdering, uanset hvor små de er. De burde de nok også når de byggede byerne ved vulkanen
9/10 20:53
af StBr
Selv om der er hundreder eller tusinder af år mellem udbrud, så sker de stadig, og relativt set er det vel egentlig en ret høj risiko
9/10 21:01
af StBr
Det synes jeg ville være dejligt.
9/10 21:18
af Hegu
Gobe gik for tidligt i seng. 1070 er brudt. Alt andet lige et godt signal for næste uge. :-)
9/10 21:19
af Hegu
Med hensyn ti GES så har jeg købt godt op i de sidste 14 dage - nu må meddelelserne snart gerne strømme ind.
9/10 21:30
af turin
Gobe'san er i obligationer
9/10 21:34
af stengård
VMD-pling.... jeg købte også lidt GES...i afbigte uge
9/10 21:36
af stengård
udover den interessevækkende overkrop hos Line Baun - så må jeg indrømme at det er imponerende hvad de kan
9/10 21:37
af stengård
jeg boede i sin tid sammen med en rangliste-danser - og når jeg tænker på hvor meget der blev trænet - så er det fantastisk flot
9/10 21:38
af stengård
at de kan nå så meget på en uge...
9/10 21:39
af turin
Jeg købte sjovt nok ingen GES :-)
9/10 21:49
af stengård
de flotteste lægge vandt... nå ja - og Rene Dif :)
9/10 22:04
af turin
Og US i plus knap 1% er også flot :-)
9/10 22:04
af turin
Nat, guys
10/10 10:15
af CHjort
aka, kunne det tænkes at tegnet ? ikke erstattede andre tegn når man copy paster en tekst ind i et oplæg??"""" * '
10/10 10:18
af stengård
morgen pliing
10/10 10:19
af stengård
det lyder som en rigtig god ide CH... rigtig go endda
10/10 10:37
af stengård
cortado-pliing
10/10 10:38
af stengård
det er en lille bug der sikkert let kan fikses når man oversætter et indlæg fra et tekstprogram til PI'sk.... spm.tegnene øger ikke læsbarhe
10/10 10:39
af stengård
den
10/10 10:43
af Hegu
Godmorgen....jeg bliver godt nok forstyrret af mange kunder i dag.
10/10 10:44
af CHjort
Det skal du ikke finde dig i Hegu- smid dem ud, ved de ikke at vi har en finanskrise...
10/10 10:48
af StBr
Spørgsmålstegnene er en teknikting - det ligger dybt i systemerne at tegn der ikke kan forstås bliver til ?, så det er ikke givet at det er
10/10 10:49
af StBr
noget aka og team let fikser. Det kan være udenfor deres umiddelbare rækkevidde
10/10 10:49
af stengård
hmm - was dann ?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 133/8419