Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Laks
Shipping
Smallcap og First North aktier
OLIE OG GAS
AMBU
Banker og Finans
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Vestas
|
|
9/10 19:57 af Gobe |
Egentlig ufatteligt, hvad jeg har af oplevelser og livserfaring, på godt og ondt. Burde faktisk skrive en bog om det, når jeg er færdig på
|
|
|
9/10 19:58 af Gobe |
arbejdsmarkedet. Er der nogen, der vil købe mit firma, så skal I få en gratis signeret bog til den tid.
|
|
9/10 19:59 af stengård |
det er jo lige der udfordringen ligger Gobe... vi har investeret alt i PI
|
|
|
9/10 20:01 af Gobe |
At din smukke og tolerante kone, som sejlerpige på Silkeborgsøerne, ikke drikker øl, - burde vel kunne give mellemste invalidepension ?
|
|
9/10 20:01 af turin |
Det koster ikke alverden at få trykt en bog i et par 100 ex.
|
|
9/10 20:02 af turin |
På forsiden kan der så stå "Forlaget Gobe" :-)
|
|
|
9/10 20:03 af Gobe |
Turin, du lever i en eller anden pseudoverden, uden realitetsfornemmelse, derfor min lange tråde i den sammhæng. Kun til ære for dig !
|
|
9/10 20:04 af stengård |
jeg skal straks henvende mig til kommunen... first thing monday
|
|
9/10 20:06 af nohope |
Hvis det lykkes så har jeg en også en ansøgning på vegne af min viv.
|
|
9/10 20:08 af nohope |
Kunne man ikke bare tilsætte lidt karminrødt og sige det er moussrende rødvin ?
|
|
|
9/10 20:10 af Gobe |
Man kunne vel bot nøjes med at servere en Red Erik, - men Stengårds viv er nog for klog til at hoppe på den
|
|
|
9/10 20:11 af Gobe |
Det hedengangne Neptunbryggeri i Silkeborg og Brygger Nissenfamilien havde kreeret to øl til det amerikanske marked, nemlig
|
|
|
9/10 20:12 af Gobe |
en green rooster og en red rooster. Forfærdelig men dekorativt øl, -som vist nok solgte godt i USA. Måske det ville have været en mulighed ?
|
|
9/10 20:13 af nohope |
Der er vel ingen grund til tro huner
|
|
9/10 20:13 af nohope |
|
|
9/10 20:13 af nohope |
Argggg : jeg opgiver
|
|
|
9/10 20:24 af Gobe |
Og nu til noget helt andet ! SP ser ud til at have svært ved at bryde 1070/80. Døm selv
|
|
|
9/10 20:24 af Gobe |
|
|
|
9/10 20:29 af Gobe |
G,nat - der er dømt køje og TV. Ha' en fortsat god aften. Også til Turin
|
|
9/10 20:29 af StBr |
g'nat Gobe
|
|
|
9/10 20:31 af Gobe |
I lige måde StBr og til Doodha, - hvad med et meteornedslag ? GRIN
|
|
9/10 20:31 af StBr |
De har da også haft jordskælv i Italien - men det er måske i andre områder
|
|
9/10 20:33 af StBr |
Det er vel bare at lave det om til geotermisk værk hvis det sker :-)
|
|
9/10 20:34 af StBr |
Men er der overhovedet nogen der vil forsikre mod naturkatastrofer? - er det ikke force majour
|
|
| ||
|
9/10 20:43 af StBr |
Det er da også relevant nok. Det er da ikke noget jeg havde tænkt på. Nu er GES's parker heldigvis spredt, så det er ikke total udslettelse
|
|
9/10 20:51 af StBr |
Det er da en god idé at tage alle risici med i en vurdering, uanset hvor små de er. De burde de nok også når de byggede byerne ved vulkanen
|
|
9/10 20:53 af StBr |
Selv om der er hundreder eller tusinder af år mellem udbrud, så sker de stadig, og relativt set er det vel egentlig en ret høj risiko
|
|
9/10 21:01 af StBr |
Det synes jeg ville være dejligt.
|
|
9/10 21:18 af Hegu |
Gobe gik for tidligt i seng. 1070 er brudt. Alt andet lige et godt signal for næste uge. :-)
|
|
9/10 21:19 af Hegu |
Med hensyn ti GES så har jeg købt godt op i de sidste 14 dage - nu må meddelelserne snart gerne strømme ind.
|
|
9/10 21:30 af turin |
Gobe'san er i obligationer
|
|
9/10 21:34 af stengård |
VMD-pling.... jeg købte også lidt GES...i afbigte uge
|
|
9/10 21:36 af stengård |
udover den interessevækkende overkrop hos Line Baun - så må jeg indrømme at det er imponerende hvad de kan
|
|
9/10 21:37 af stengård |
jeg boede i sin tid sammen med en rangliste-danser - og når jeg tænker på hvor meget der blev trænet - så er det fantastisk flot
|
|
9/10 21:38 af stengård |
at de kan nå så meget på en uge...
|
|
9/10 21:39 af turin |
Jeg købte sjovt nok ingen GES :-)
|
|
9/10 21:49 af stengård |
de flotteste lægge vandt... nå ja - og Rene Dif :)
|
|
9/10 22:04 af turin |
Og US i plus knap 1% er også flot :-)
|
|
9/10 22:04 af turin |
Nat, guys
|
|
10/10 10:15 af CHjort |
aka, kunne det tænkes at tegnet ? ikke erstattede andre tegn når man copy paster en tekst ind i et oplæg??"""" * '
|
|
10/10 10:18 af stengård |
morgen pliing
|
|
10/10 10:19 af stengård |
det lyder som en rigtig god ide CH... rigtig go endda
|
|
10/10 10:37 af stengård |
cortado-pliing
|
|
10/10 10:38 af stengård |
det er en lille bug der sikkert let kan fikses når man oversætter et indlæg fra et tekstprogram til PI'sk.... spm.tegnene øger ikke læsbarhe
|
|
10/10 10:39 af stengård |
den
|
|
10/10 10:43 af Hegu |
Godmorgen....jeg bliver godt nok forstyrret af mange kunder i dag.
|
|
10/10 10:44 af CHjort |
Det skal du ikke finde dig i Hegu- smid dem ud, ved de ikke at vi har en finanskrise...
|
|
10/10 10:48 af StBr |
Spørgsmålstegnene er en teknikting - det ligger dybt i systemerne at tegn der ikke kan forstås bliver til ?, så det er ikke givet at det er
|
|
10/10 10:49 af StBr |
noget aka og team let fikser. Det kan være udenfor deres umiddelbare rækkevidde
|
|
10/10 10:49 af stengård |
hmm - was dann ?
|
