Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Hansa Biopharma
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
Vestas
|
10/10 10:49 af stengård |
|
|
10/10 10:49 af StBr |
Det kan også være at jeg tager fejl.
|
|
10/10 10:50 af CHjort |
Det sker for det meste når det er engelske tegn
|
|
10/10 10:51 af StBr |
Det er fordi Word m. fl. laver bindestreger til længere tankestreger, anførselstegn til gåseøjne osv. Man skal kunne lave dem tilbage, og
|
|
10/10 10:51 af StBr |
det er ikke sikkert at det er så let endda - for det kommer an på hvor i processen man selv kan programmere tingene
|
|
10/10 10:53 af StBr |
Aka, hvad skete der med uploadet annonceret i går? Udgik det?
|
|
10/10 10:54 af StBr |
Blev det weekend alt for tidligt?
|
|
10/10 10:55 af StBr |
Det er efterårsferie, så der bliver nok også tid til at kigge på det mandag
|
|
10/10 10:58 af StBr |
Det havde da også været for nemt ...
|
|
10/10 11:00 af StBr |
Så er det bare amerikanerne der er mødt for sent på arbejde, der er skyld i det hele
|
|
10/10 11:01 af StBr |
Det er dem der i har på tapetet - ikk'?
|
|
10/10 11:01 af StBr |
de klaskede bugs
|
|
10/10 11:02 af stengård |
hmm - systemet æder halvdelen af mine indlæg her til mogen (det gør sikkert ikke noget)
|
|
10/10 11:03 af stengård |
og også enkelte chat'ting
|
|
10/10 11:04 af karbold |
morgen pling
|
|
10/10 11:04 af stengård |
|
|
10/10 11:04 af stengård |
morgen karbold
|
|
10/10 11:05 af karbold |
er i haven men trængte til en lille pause;-)
|
|
10/10 11:05 af StBr |
Er det tastaturet (med [stave]fejl) der muligvis har smittet musen?
|
|
10/10 11:06 af karbold |
er der nyt fra den franske forbindelse angående GES stengård :-)
|
|
|
10/10 11:11 af collersteen |
jeg kan berette om en Italiensk syndikering der endelig er faldet på plads... skriver lidt på .dk om den om lidt...
|
|
|
10/10 11:11 af collersteen |
|
|
|
10/10 11:11 af butterboy |
har vi nogle eksperter i Atlantic Petroleum? Jeg overvejer om den er værd at tage en bid af, hvis kursen kommer ned omkirng de 125?
|
|
10/10 11:12 af karbold |
ok lyder spændende coller
|
|
| ||
|
|
10/10 11:12 af collersteen |
karbold... i
|
|
|
10/10 11:12 af butterboy |
den er jo faldet meget, men ikke sat mig helt ind i casen endnu. Jeg tro man skal se prisæstnign ift. andre olieaktier.
|
|
|
10/10 11:13 af collersteen |
øvrigt en syndikering på ca. 102mw.... som påbegyndtes i sept08... og har været udskudt gang på gang....
|
|
10/10 11:13 af karbold |
coller ??????????????????
|
|
|
10/10 11:13 af collersteen |
butterboy.... jeg er ret sikker på at jeg nupper nogle t-retter meget snart... skal bare lige have kigget i prospektet også.
|
|
10/10 11:46 af StBr |
Hvad kan vi preview?
|
|
10/10 11:46 af StBr |
REal-td?
|
|
10/10 11:47 af StBr |
Åhh din lille teaser
|
|
10/10 11:51 af StBr |
Brugere finder de sjoveste ting .... Hedder det ikke MARKET WATCH og ikke MARKED WATCH på SERVICES->REALTID->LIVE STOCK + NEWS TICKER
|
|
10/10 11:54 af StBr |
Skal den i bug? I givet fald, gør du elle rjeg?
|
|
10/10 11:59 af StBr |
Det havde jeg godt nok ikke set før du nævner det - hvis det betyder bedre plads til profit synes jeg det er kanongodt
|
|
10/10 12:00 af StBr |
Nu glemte du da igen zinfandel i din perfekte verden....
|
|
10/10 12:02 af karbold |
hvad er i inde på ????
|
|
10/10 12:03 af StBr |
Efter at real-tid har fået genmab til at stige lige siden, så bliver der nok råd
|
|
|
10/10 12:03 af collersteen |
karbold... indlægget om den anden deal er der nu .dk
|
|
10/10 12:03 af StBr |
karbold: (link)
|
|
10/10 12:07 af karbold |
godt indlæg coller :-)
|
|
10/10 12:08 af karbold |
du er sku inde i sagerne ;-)
|
|
10/10 12:10 af karbold |
ser godt ud AKA
|
|
10/10 12:10 af StBr |
karbold: Siden udviklerne fik real-tiden til at køre er genmab konstant steget, og aka har nærmest garanteret at det fortsætter sådan ;-)
|
|
10/10 12:12 af karbold |
det har vist også fortjent,men der er vis et stykke til break even ;-)
|
|
|
10/10 12:12 af collersteen |
karbold... alt er jo relativt... havde jeg været ordentligt inde i sagerne havde jeg solgt hele lortet da de første tegn på at finansieringe
|
|
10/10 12:12 af karbold |
han
|
|
|
10/10 12:12 af collersteen |
n trak ud kom.....
|
|
|
10/10 12:12 af collersteen |
;-)
|
|
10/10 12:13 af karbold |
den kommer jo på et tidspunkt,men hvornår????????????
|
