Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
Vestas
|
10/10 12:14 af StBr |
Med real-tid til at trække kursen op er det da hurtigt nået
|
|
10/10 12:15 af karbold |
bliver det mon i denne måned, det håber vi for vis ikke
så falder der jo nok lidt tilbage
|
|
10/10 12:15 af StBr |
Det er stadig igår - den har været høj hvis det føles som dage
|
|
10/10 12:16 af karbold |
280 AKA så er der jo et stykke i mål endnu:-)
|
|
10/10 12:17 af karbold |
du kan da ikke bare rejse hjemme fra hvad så med os og PI;-)
|
|
10/10 12:17 af stengård |
fat duck er lige lovligt eksperimenterende til min smag...
|
|
10/10 12:18 af stengård |
ja har det lidt med den som Gericke da han lavede Anatole i sin tid...
|
|
10/10 12:18 af StBr |
Er der garanti for endeligt svar, eller bare en reaktion, som så kan risikre at være yderligere udsættelse fx pga mangel på personale
|
|
10/10 12:19 af karbold |
hvad med
ddick
|
|
10/10 12:19 af stengård |
rosstegt kalvefilet med varm kaffepanade og hindbærcoulis er lige friskt nok som hovedret...
|
|
10/10 12:20 af stengård |
og når man så var færdig (og stort set ruineret) så lå der en hammergod pølsevogn overfor...
|
|
10/10 12:22 af karbold |
AKA tag op i the London aey, og få dig et overblikså kører det hele meget nemer
e når du kommer hjem :-)
|
|
10/10 12:29 af StBr |
Skal Norwegian chat være på dansk eller norsk? Det var min opfattelse at den skulle være på norsk som del af internationaliseringen
|
|
10/10 12:29 af StBr |
og tilsvarende English og Swedish
|
|
|
10/10 12:31 af collersteen |
så skal vi bare have en kopi af stengårds tastatur.... så kan vi alle skrive norsk
|
|
10/10 12:31 af StBr |
Vil det mon ikke være formålstjenligt med en vejledning. Jeg tror mange leder efter en 1-1 overgang fra .dk til .com
|
|
10/10 12:31 af StBr |
Jeg tænkte mest på chat
|
|
10/10 12:32 af StBr |
Jeg tror der er nogen der tror de ikke må skrive på dansk om norske aktier på Danish, men skal være på Norwegian
|
|
10/10 12:34 af StBr |
Aka jeg tror du tænker på indlæg - det gør jeg også, men lige her og nu tænkte jeg mest på chat
|
|
10/10 12:35 af StBr |
Hvis du kigger på hvor dem fra debatten om norske aktier er endt, er de nu dansktalende på Norwegian. Det er ikke klart for alle hvor de
|
|
10/10 12:36 af StBr |
nu skal være på .com, og hvis ikke de får forklaret sammenhængen med internationaliseringen forstår jeg godt de kan blive forvirret
|
|
10/10 12:37 af StBr |
Nu er Norwegian lige brugt som eksempel fordi den er mest aktiv udover Danish, men når du kommer til London vil det jo være lidt kikset
|
|
10/10 12:38 af StBr |
at der kun tales dansk om engelske aktier for at overføre det der sker på Norwegian lige nu
|
|
10/10 12:39 af StBr |
Hvad hedder i øvrigt fjelaber på engelsk, og hvad dag og ti dvar det lige du ville vise chatten i London?
|
|
| ||
|
10/10 12:40 af StBr |
Vi er nogle der nok kan hjælpe til med lidt interessant chat mens du viser frem ;-)
|
|
10/10 12:46 af StBr |
Skal du så også have real-tid på engelske aktier, eller det er måske noget af det der skal afklares undervejs?
|
|
10/10 12:47 af CHjort |
Eller lidt: (link)
|
|
10/10 12:48 af stengård |
wow.. (link)
|
|
|
10/10 12:48 af collersteen |
når dno bliver noteret i england bliver det en højprioritetssag for PI at få UK-kurser...
|
|
10/10 12:48 af StBr |
Kan englænderne bruge systemet uden deres hjemlige aktier fra start af?
|
|
10/10 12:49 af stengård |
det bringer jo et af århundredets store spørgsmål frem... HVEM sikrer PI's kulturskat
|
|
10/10 12:49 af stengård |
f.eks. livechat fra Virum stadion ?
|
|
10/10 12:50 af StBr |
Aka sikrer PI's kulturarv mange år frem
|
|
10/10 12:52 af stengård |
men kan vi stole på at kommende arvtagere ikke vil forsøge at begrænse offentlighedens adgang til arkiverne ? Vi kræver en Fond -....NU
|
|
10/10 13:08 af StBr |
Lyder spændende. Jeg kan godt høre det vil fremme processen hvis vi spammer den engelske chat med "PI for Vikings only" ;-)
|
|
10/10 13:09 af CHjort |
Er der ikke snart en der gider at råde "Professor T" til at tænke før han skriver???
|
|
10/10 13:10 af CHjort |
Ham havde du selv glæde af i forbindelse med dit speciale...
|
|
|
10/10 13:22 af Gobe |
Pling
|
|
10/10 13:30 af CHjort |
Jeg tror at Gen,vil bevæge sig lidt sidelæns- der ligger stadigvæk folk som er skævt placeret
|
|
10/10 13:32 af CHjort |
den er også tæt på overkøbt på den korte bane
|
|
10/10 14:12 af CHjort |
Jeg formoder at der stadigvæk er ganske mange shorts, men de er sat længere oppe.
|
|
10/10 14:13 af CHjort |
Og Genmab er altså stadigvæk risky, især udfra TA, men lad os nu se hvad Profferne har af planer og så TA den derfra
|
|
10/10 14:14 af CHjort |
Hvor mødte du Vlad???
|
|
10/10 14:32 af turin |
Hvorfor tror du at GEN skulle være shortet i speciel grad?
|
|
10/10 14:37 af CHjort |
Genmab er shortet, men ikke nødvendigvis i en speciel grad. Desværre har vi ikke i DK adgang til en short ratio, men så må man jo forsøge...
|
|
10/10 14:37 af CHjort |
at indsamle data på anden vis. Dette kræver stor tålmodighed og et regneark.
|
|
10/10 17:09 af Solsen |
Normal amerikansk trading op til approval er stigende kurs de sidste 2-4 uger inden - forudsat forvnetet approval.
|
|
10/10 17:10 af Solsen |
Når nyhederne så kommer sættes aktien højt for at få læsset af i et godt niveau
|
|
10/10 17:10 af Solsen |
Det er hvad CSB og CDV er igang med
|
|
10/10 20:01 af turin |
bare at han ikke har tårer i øjnene efter kampen.
|
