Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
10/10 12:14
af StBr
Med real-tid til at trække kursen op er det da hurtigt nået
10/10 12:15
af karbold
bliver det mon i denne måned, det håber vi for vis ikke så falder der jo nok lidt tilbage
10/10 12:15
af StBr
Det er stadig igår - den har været høj hvis det føles som dage
10/10 12:16
af karbold
280 AKA så er der jo et stykke i mål endnu:-)
10/10 12:17
af karbold
du kan da ikke bare rejse hjemme fra hvad så med os og PI;-)
10/10 12:17
af stengård
fat duck er lige lovligt eksperimenterende til min smag...
10/10 12:18
af stengård
ja har det lidt med den som Gericke da han lavede Anatole i sin tid...
10/10 12:18
af StBr
Er der garanti for endeligt svar, eller bare en reaktion, som så kan risikre at være yderligere udsættelse fx pga mangel på personale
10/10 12:19
af karbold
hvad med ddick
10/10 12:19
af stengård
rosstegt kalvefilet med varm kaffepanade og hindbærcoulis er lige friskt nok som hovedret...
10/10 12:20
af stengård
og når man så var færdig (og stort set ruineret) så lå der en hammergod pølsevogn overfor...
10/10 12:22
af karbold
AKA tag op i the London aey, og få dig et overblikså kører det hele meget nemer e når du kommer hjem :-)
10/10 12:29
af StBr
Skal Norwegian chat være på dansk eller norsk? Det var min opfattelse at den skulle være på norsk som del af internationaliseringen
10/10 12:29
af StBr
og tilsvarende English og Swedish
10/10 12:31
af collersteen
så skal vi bare have en kopi af stengårds tastatur.... så kan vi alle skrive norsk
10/10 12:31
af StBr
Vil det mon ikke være formålstjenligt med en vejledning. Jeg tror mange leder efter en 1-1 overgang fra .dk til .com
10/10 12:31
af StBr
Jeg tænkte mest på chat
10/10 12:32
af StBr
Jeg tror der er nogen der tror de ikke må skrive på dansk om norske aktier på Danish, men skal være på Norwegian
10/10 12:34
af StBr
Aka jeg tror du tænker på indlæg - det gør jeg også, men lige her og nu tænkte jeg mest på chat
10/10 12:35
af StBr
Hvis du kigger på hvor dem fra debatten om norske aktier er endt, er de nu dansktalende på Norwegian. Det er ikke klart for alle hvor de
10/10 12:36
af StBr
nu skal være på .com, og hvis ikke de får forklaret sammenhængen med internationaliseringen forstår jeg godt de kan blive forvirret
10/10 12:37
af StBr
Nu er Norwegian lige brugt som eksempel fordi den er mest aktiv udover Danish, men når du kommer til London vil det jo være lidt kikset
10/10 12:38
af StBr
at der kun tales dansk om engelske aktier for at overføre det der sker på Norwegian lige nu
10/10 12:39
af StBr
Hvad hedder i øvrigt fjelaber på engelsk, og hvad dag og ti dvar det lige du ville vise chatten i London?
10/10 12:40
af StBr
Vi er nogle der nok kan hjælpe til med lidt interessant chat mens du viser frem ;-)
10/10 12:46
af StBr
Skal du så også have real-tid på engelske aktier, eller det er måske noget af det der skal afklares undervejs?
10/10 12:47
af CHjort
Eller lidt: (link)
10/10 12:48
af stengård
wow.. (link)
10/10 12:48
af collersteen
når dno bliver noteret i england bliver det en højprioritetssag for PI at få UK-kurser...
10/10 12:48
af StBr
Kan englænderne bruge systemet uden deres hjemlige aktier fra start af?
10/10 12:49
af stengård
det bringer jo et af århundredets store spørgsmål frem... HVEM sikrer PI's kulturskat
10/10 12:49
af stengård
f.eks. livechat fra Virum stadion ?
10/10 12:50
af StBr
Aka sikrer PI's kulturarv mange år frem
10/10 12:52
af stengård
men kan vi stole på at kommende arvtagere ikke vil forsøge at begrænse offentlighedens adgang til arkiverne ? Vi kræver en Fond -....NU
10/10 13:08
af StBr
Lyder spændende. Jeg kan godt høre det vil fremme processen hvis vi spammer den engelske chat med "PI for Vikings only" ;-)
10/10 13:09
af CHjort
Er der ikke snart en der gider at råde "Professor T" til at tænke før han skriver???
10/10 13:10
af CHjort
Ham havde du selv glæde af i forbindelse med dit speciale...
10/10 13:22
af Gobe
Pling
10/10 13:30
af CHjort
Jeg tror at Gen,vil bevæge sig lidt sidelæns- der ligger stadigvæk folk som er skævt placeret
10/10 13:32
af CHjort
den er også tæt på overkøbt på den korte bane
10/10 14:12
af CHjort
Jeg formoder at der stadigvæk er ganske mange shorts, men de er sat længere oppe.
10/10 14:13
af CHjort
Og Genmab er altså stadigvæk risky, især udfra TA, men lad os nu se hvad Profferne har af planer og så TA den derfra
10/10 14:14
af CHjort
Hvor mødte du Vlad???
10/10 14:32
af turin
Hvorfor tror du at GEN skulle være shortet i speciel grad?
10/10 14:37
af CHjort
Genmab er shortet, men ikke nødvendigvis i en speciel grad. Desværre har vi ikke i DK adgang til en short ratio, men så må man jo forsøge...
10/10 14:37
af CHjort
at indsamle data på anden vis. Dette kræver stor tålmodighed og et regneark.
10/10 17:09
af Solsen
Normal amerikansk trading op til approval er stigende kurs de sidste 2-4 uger inden - forudsat forvnetet approval.
10/10 17:10
af Solsen
Når nyhederne så kommer sættes aktien højt for at få læsset af i et godt niveau
10/10 17:10
af Solsen
Det er hvad CSB og CDV er igang med
10/10 20:01
af turin
bare at han ikke har tårer i øjnene efter kampen.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 135/8419