Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
7/8 06:57
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
6/8 18:32
af ProInvestorNEWS
Europa/lukning: Bayer straffet for regnskab i lettet marked (link)
6/8 17:25
af ProInvestorNEWS
Tirsdagens aktier: Novo trak lettet C25 op efter skrækstart på ugen (link)
6/8 17:24
af ProInvestorNEWS
Tirsdagens obligationer: Renten sprang op efter genfunden ro (link)
6/8 16:20
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Lille comeback efter storudsalg oven på recessionsfrygt (link)
6/8 15:15
af ProInvestorNEWS
USA's handelsunderskud var lidt større end ventet i juni (link)
6/8 15:13
af ProInvestorNEWS
USA/tendens: Bedring i vente efter brandudsalg - Palantir belønnes for regnskab (link)
6/8 14:39
af ProInvestorNEWS
Amerikansk rentenedsættelse er nært forestående mener Jyske Bank (link)
6/8 13:33
af ProInvestorNEWS
Europa/aktier: Tvivlen ulmer stadig efter choksalg - Sonova går frem efter lancering (link)
6/8 13:01
af StockBull
Palantir shares spike on Q2 beat and full-year guidance raise (link) så det gør Nvidia sikkert også når deres q2 kommer
6/8 12:58
af StockBull
sund korrektion i.f European Central Bank chief Trichet (link)
6/8 12:48
af ProInvestorNEWS
Danske Banks chefstrateg om tirsdagens aktieudvikling: Fornuften ser ud til at sejre igen (link)
6/8 11:35
af StockBull
handlerne er jo ikke overstået. Det jo handler for 4000mia usd og i teorien han en hedgefund krakke og så bliver det først grimt . Så der mangler handler for måske 2000 mis usd hvis vi kan regne med de bloomberg skriver
6/8 11:09
af Bullish
Ja, men der vil der ikke fortsat være et salgspres, indtil alle de spekulative investeringer finansieret af billige yen-lån er lukket? Eller næsten alle, nogle vil jo nok blive fastholdt.
6/8 11:00
af StockBull
Det tvangssalg det i Japan men sikkert en masse som panikker. Så det ligesom en lavine men ikke nødvendigvis på grund af US arbejdsløstal som først antaget
6/8 10:58
af Bullish
Så der er nogen, der skal have solgt en masse aktier - måske investeret i AI, fedme og våben? :-o
6/8 10:46
af StockBull
50-60% overstået (link)
6/8 10:42
af StockBull
Når skal være Nok
6/8 10:41
af StockBull
Problemet er formentlig Japanese yen, som ret hurtigt er steget 17 %. Der er en kæmpe carry trade hvor der lånes i Yen og der købes us bonds. Disse trades er tit gearet 20 til 100 gange. Styrkelsen i Yen har ført til margin calls på mange milliarder som så søges dækket ind ved tvangssalg i aktie beholdninger som var sikkerhed. Når derfor det faldt mest i Japan.
6/8 10:36
af ProInvestorNEWS
Amerikansk finanshus om carry-handel: Det er ikke overstået endnu (link)
6/8 09:41
af ProInvestorNEWS
Aktier/åbning: Zealand og Vestas fører an i kollektiv genrejsning i C25 (link)
6/8 09:27
af ProInvestorNEWS
Regnskaber fra Novo Nordisk og A.P. Møller-Mærsk (link)
6/8 09:18
af ProInvestorNEWS
Aktiemarkedets frygtindeks gik mandag til himmels men langt fra katastrofeniveau (link)
6/8 08:51
af Bullish
Ritzau skriver, at 10% er halvdelen af 12,4% men det er jo ikke korrekt :-) indekset har hentet halvdelen af faldet siden sidste uge :-)
6/8 08:39
af Hyst
6/8 08:39
af Hyst
Tokyo har blot indhentet ca. det halve.
6/8 08:30
af ProInvestorNEWS
Aktier/tendens: Grøn start i sigte efter panikdyk - mandagens største tabere i fokus (link)
6/8 08:13
af Bullish
*10%
6/8 08:13
af Bullish
Ligesom faldet var overdrevet, så virker +10& på Nikkei også for voldsomt. Det er ikke sikkert, det slutter her - eller rettere, jeg mener der vil komme mere bølgegang.
6/8 08:06
af Helge Larsen/PI-redaktør
Enig TG. :-)
6/8 08:04
af TeamGarlic
@LP90: omvendt giver de store fald et sundere marked og folk skal lære om risiko igen - det er meget tiltrængt
6/8 08:04
af TeamGarlic
Gut Mørnings - I'm bach :-)
6/8 08:03
af Bullish
Godmorgen :-)
6/8 07:55
af exitnu
God morgen :-)
6/8 07:55
af Fandel
Ja LP90. Det var en hård dag, men det ser ud til, at det lysner idag...
6/8 07:32
af LP90
Godmorgen :-) slem dag i går håber for alle at det bedres i dag :-)
6/8 07:16
af Fandel
Godmorgen...
6/8 07:06
af ProInvestorNEWS
Obligationer/tendens: Renternes vendning fortsætter - stigninger i sigte (link)
6/8 06:58
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
6/8 06:55
af ProInvestorNEWS
Internationale aviser med Google, Mars og Nvidia (link)
6/8 06:54
af ProInvestorNEWS
Tirsdagens aviser med Novo Nordisk, CS Wind Offshore og Jacobsen Plus (link)
6/8 06:51
af ProInvestorNEWS
Asien: Kraftig modreaktion med massive stigninger i Tokyo (link)
6/8 06:49
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Makrodata modererede det omsiggribende mismod (link)
6/8 06:44
af ProInvestorNEWS
Aktier: Blodrød mandag vendes til positiv dansk tirsdag (link)
6/8 06:28
af Stroka
God morgen :-)
6/8 06:22
af ProInvestorNEWS
DNB Markets @DNBMarkets God morgen fra Norge; Siden stengetid i Oslo i går er S&P Futures +1.5%, Brent +1.6%, BORR i USA +0.7%, BWLPG -1.7%, CLCO +0.2%, EQNR +0.7%, FLNG -0%, FRO -0.9%, GOGL +1.4%, HAFNI -0.4%, HSHP +1%, OET +1.9%, SDRL -0%; Nikkei i dag +10.5%, Hang Seng +0.5%
6/8 06:04
af ProInvestorNEWS
Godmorgen :-)
6/8 06:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
5/8 22:57
af henrik48
Mag7 stiger fint i eftermarked…las os håbe at det fortsætter i morgen…sov godt
5/8 22:37
af ProInvestorNEWS
Tesla faldt 4,23 pct Apple endte ned 4,82 pct Meta faldt 2,54 pct Microsoft faldt 3,27 pct Alfabet endte ned 4,45 pct Amazon faldt 4,1 pct Nvidia faldt 6,36 pct
Nyeste Først- Ældste Først   Side 135/8419