Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
10/10 20:01
af DrueAgurken
SPIL BOLD......¨
10/10 20:01
af DrueAgurken
VIND
10/10 20:03
af DrueAgurken
kæmpe kamp, men jeg mærker X'et
10/10 20:05
af DrueAgurken
de er ok.... han er 38
10/10 20:05
af turin
De har bare at vinde! Jeg har en fadøl på højkant med en tidligere kollega fra Stockholm.
10/10 20:05
af DrueAgurken
ældste svenske landsholdspiller nogensinde
10/10 20:05
af turin
Skide være med øllen, men det bliver ubæreligt at høre på ham hvis Sverige vinder.
10/10 20:06
af DrueAgurken
åh ja
10/10 20:07
af DrueAgurken
jeg er mere bange for Kjällstrøm end zlatan
10/10 20:08
af DrueAgurken
han skyder som en kanon fra vores kroniske tomme rum
10/10 20:09
af DrueAgurken
NØJ hvor er han hurtig.....
10/10 20:11
af DrueAgurken
ØJJJJ
10/10 20:12
af turin
er jacob poulsen købt af svenskerne?
10/10 20:12
af DrueAgurken
isakson er en gammel ræv...
10/10 20:12
af turin
min afdøde mormor havde scoret på den.
10/10 20:13
af DrueAgurken
elmander er ude
10/10 20:13
af DrueAgurken
skadet tror jeg
10/10 20:13
af DrueAgurken
confirmed
10/10 20:21
af DrueAgurken
Hvis vi glipper den her slutrunde, så bebrejder jeg Morten Olsen for en spildt ungdom
10/10 20:24
af DrueAgurken
ja de er klamme
10/10 20:25
af DrueAgurken
der er han
10/10 20:27
af DrueAgurken
Ud med Jon den gamle mand og ind med vores topscorer
10/10 20:28
af DrueAgurken
hele gruppens topscorer.... SØREN LARSEN
10/10 20:30
af DrueAgurken
Martin Jørgensen har lovet at tage til AGF næste gang.... nå ja han ejer jo også en del af den
10/10 20:30
af DrueAgurken
Men fedt for AGF
10/10 20:35
af DrueAgurken
persisk fødte?
10/10 20:36
af DrueAgurken
Som Osmannisk fødte hvis de er fra Tyrkiet?
10/10 20:36
af DrueAgurken
Ja men dumt sagt
10/10 20:36
af DrueAgurken
Perserriget havde en Shah... Iran er anerkendt som land
10/10 20:37
af DrueAgurken
Hehe... Flemming Toft støber de første kugler
10/10 20:40
af DrueAgurken
Hahahaha... fedt mand. Kameraet hopper også
10/10 20:42
af DrueAgurken
Nej kan ikke logge på min konto.. prøver lige i pausen...
10/10 20:43
af DrueAgurken
bet365 er helt i kælderen
10/10 20:44
af DrueAgurken
Thomas Sørensen.... udskældt men 100% nummer 1 i DK
10/10 20:45
af DrueAgurken
topscorer? Det er sgu da Søren Larsen der er det
10/10 20:45
af DrueAgurken
Nå, all time nok
10/10 20:47
af DrueAgurken
haha... intet gult.... vi siger tak
10/10 20:47
af DrueAgurken
Nå.... tak for i aften.... og god weekend
10/10 20:47
af DrueAgurken
Og ser fedt ud jeres nye port værktøj
10/10 21:37
af DrueAgurken
100 på Danmark til odds 5 for 1 min siden... et slangehuk
10/10 21:37
af DrueAgurken
huk som i hug
10/10 21:38
af DrueAgurken
og så hedder den odds 1,20.... KOM NU IND MED JENSEN OG LARSEN
10/10 21:38
af DrueAgurken
ja han er sindsyg... kanon fremtidsback
10/10 21:39
af DrueAgurken
og jackob poulsen... sindsyg teknisk... AGF kommer til at tjene en formue på ham
10/10 21:40
af DrueAgurken
Bendtner.... han kan kun spille i en 4-5-1 med sig selv på toppen
10/10 21:42
af DrueAgurken
mindst 5 gange han har skulle spille den....
10/10 21:43
af DrueAgurken
se nu den idiot.. så må han ud for søren larsen...
10/10 21:44
af DrueAgurken
Og nu er midterforsvaret der også... kjær og agger. angrebet m ed larsen og bendtner... midtbanen med poulsen og poulsen...
10/10 21:45
af DrueAgurken
en backplads besat... så mangler en back og to fløje... det må være til at finde
10/10 21:46
af DrueAgurken
njaaa, og så med lars jacobsen i form, så mangler vi faktisk kun de tø fløje... vores i fordumstid stærkeste våben...
Nyeste Først - Ældste Først   Side 136/8419