Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
Vestas
|
10/10 20:01 af DrueAgurken |
SPIL BOLD......¨
|
|
10/10 20:01 af DrueAgurken |
VIND
|
|
10/10 20:03 af DrueAgurken |
kæmpe kamp, men jeg mærker X'et
|
|
10/10 20:05 af DrueAgurken |
de er ok.... han er 38
|
|
10/10 20:05 af turin |
De har bare at vinde! Jeg har en fadøl på højkant med en tidligere kollega fra Stockholm.
|
|
10/10 20:05 af DrueAgurken |
ældste svenske landsholdspiller nogensinde
|
|
10/10 20:05 af turin |
Skide være med øllen, men det bliver ubæreligt at høre på ham hvis Sverige vinder.
|
|
10/10 20:06 af DrueAgurken |
åh ja
|
|
10/10 20:07 af DrueAgurken |
jeg er mere bange for Kjällstrøm end zlatan
|
|
10/10 20:08 af DrueAgurken |
han skyder som en kanon fra vores kroniske tomme rum
|
|
10/10 20:09 af DrueAgurken |
NØJ hvor er han hurtig.....
|
|
10/10 20:11 af DrueAgurken |
ØJJJJ
|
|
10/10 20:12 af turin |
er jacob poulsen købt af svenskerne?
|
|
10/10 20:12 af DrueAgurken |
isakson er en gammel ræv...
|
|
10/10 20:12 af turin |
min afdøde mormor havde scoret på den.
|
|
10/10 20:13 af DrueAgurken |
elmander er ude
|
|
10/10 20:13 af DrueAgurken |
skadet tror jeg
|
|
10/10 20:13 af DrueAgurken |
confirmed
|
|
10/10 20:21 af DrueAgurken |
Hvis vi glipper den her slutrunde, så bebrejder jeg Morten Olsen for en spildt ungdom
|
|
10/10 20:24 af DrueAgurken |
ja de er klamme
|
|
10/10 20:25 af DrueAgurken |
der er han
|
|
10/10 20:27 af DrueAgurken |
Ud med Jon den gamle mand og ind med vores topscorer
|
|
10/10 20:28 af DrueAgurken |
hele gruppens topscorer.... SØREN LARSEN
|
|
10/10 20:30 af DrueAgurken |
Martin Jørgensen har lovet at tage til AGF næste gang.... nå ja han ejer jo også en del af den
|
|
| ||
|
10/10 20:30 af DrueAgurken |
Men fedt for AGF
|
|
10/10 20:35 af DrueAgurken |
persisk fødte?
|
|
10/10 20:36 af DrueAgurken |
Som Osmannisk fødte hvis de er fra Tyrkiet?
|
|
10/10 20:36 af DrueAgurken |
Ja men dumt sagt
|
|
10/10 20:36 af DrueAgurken |
Perserriget havde en Shah... Iran er anerkendt som land
|
|
10/10 20:37 af DrueAgurken |
Hehe... Flemming Toft støber de første kugler
|
|
10/10 20:40 af DrueAgurken |
Hahahaha... fedt mand. Kameraet hopper også
|
|
10/10 20:42 af DrueAgurken |
Nej kan ikke logge på min konto.. prøver lige i pausen...
|
|
10/10 20:43 af DrueAgurken |
bet365 er helt i kælderen
|
|
10/10 20:44 af DrueAgurken |
Thomas Sørensen.... udskældt men 100% nummer 1 i DK
|
|
10/10 20:45 af DrueAgurken |
topscorer? Det er sgu da Søren Larsen der er det
|
|
10/10 20:45 af DrueAgurken |
Nå, all time nok
|
|
10/10 20:47 af DrueAgurken |
haha... intet gult.... vi siger tak
|
|
10/10 20:47 af DrueAgurken |
Nå.... tak for i aften.... og god weekend
|
|
10/10 20:47 af DrueAgurken |
Og ser fedt ud jeres nye port værktøj
|
|
10/10 21:37 af DrueAgurken |
100 på Danmark til odds 5 for 1 min siden... et slangehuk
|
|
10/10 21:37 af DrueAgurken |
huk som i hug
|
|
10/10 21:38 af DrueAgurken |
og så hedder den odds 1,20.... KOM NU IND MED JENSEN OG LARSEN
|
|
10/10 21:38 af DrueAgurken |
ja han er sindsyg... kanon fremtidsback
|
|
10/10 21:39 af DrueAgurken |
og jackob poulsen... sindsyg teknisk... AGF kommer til at tjene en formue på ham
|
|
10/10 21:40 af DrueAgurken |
Bendtner.... han kan kun spille i en 4-5-1 med sig selv på toppen
|
|
10/10 21:42 af DrueAgurken |
mindst 5 gange han har skulle spille den....
|
|
10/10 21:43 af DrueAgurken |
se nu den idiot.. så må han ud for søren larsen...
|
|
10/10 21:44 af DrueAgurken |
Og nu er midterforsvaret der også... kjær og agger. angrebet m
ed larsen og bendtner... midtbanen med poulsen og poulsen...
|
|
10/10 21:45 af DrueAgurken |
en backplads besat... så mangler en back og to fløje... det må være til at finde
|
|
10/10 21:46 af DrueAgurken |
njaaa, og så med lars jacobsen i form, så mangler vi faktisk kun de tø fløje... vores i fordumstid stærkeste våben...
|
