Aktiesnakken
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
10/10 21:47 af DrueAgurken |
nå nej.... så har vi jo kahlenberg
|
|
10/10 21:47 af DrueAgurken |
kan blive kanonfed.... kæft hvor jeg håber det er afgjort om 5 minutter
|
|
10/10 21:48 af DrueAgurken |
enough talk... crunch time
|
|
10/10 21:50 af DrueAgurken |
2-0
|
|
10/10 21:50 af DrueAgurken |
do it
|
|
10/10 21:51 af DrueAgurken |
NOOOOHJ
|
|
10/10 21:51 af DrueAgurken |
slut.... hahahahahahahahahahahaha
|
|
10/10 21:51 af DrueAgurken |
selvfølgelig smadere vi de skøre svenskere.... hahahah.. hold kæft med jers zlatan lort
|
|
10/10 21:52 af DrueAgurken |
kan han score mål? nej
|
|
10/10 21:55 af DrueAgurken |
håber portugal taber...
|
|
10/10 21:56 af DrueAgurken |
Ungarn og Danmark videre... det vil være en overraskelse...
|
|
10/10 21:57 af DrueAgurken |
1-1 i mellem irland og italien ved halvleg, og jeg kan få odds 2,87 på italien...
|
|
10/10 22:01 af DrueAgurken |
danmark 21 point.,... nummer 2 sverige med 15 point.... MUHAHAHAHAHAHA
|
|
10/10 22:02 af DrueAgurken |
ahhh ok... irland italien er risky... italien skal bare have et point i de sidste to kampe, og de har malta hjemme i den sidste.. og irland
|
|
10/10 22:02 af DrueAgurken |
SKAL have 3 for at være sikre...
|
|
10/10 22:09 af DrueAgurken |
nå, har spillet på spaghetti drengene.... havde lige glemt at irland har keane... han er en djævel
|
|
10/10 22:16 af DrueAgurken |
HADER Italien, men konceptet: betondefensiv, dødboldspecialist og 2 angribere må man tage hatten af for
|
|
10/10 22:17 af DrueAgurken |
Nå ja, og så verdens bedste målmand... så kører det
|
|
10/10 22:18 af Hegu |
Ja AKA så vinder AB garanteret også over Horsens io morgen. :-)
|
|
10/10 22:18 af DrueAgurken |
ja... man kan spille mod dem og tænke: hey, det kører sgu da meget godt, men så kommer man aldrig forbi forsvarskæden alligevel
|
|
10/10 22:19 af DrueAgurken |
hvem siger mænd ikke kan multi taske... better, chatter, ser fodbold og barnaby på samme tid...
|
|
10/10 22:20 af DrueAgurken |
med rette aka, med rette
|
|
10/10 22:40 af Hegu |
Og vel også onsdag :-)
|
|
10/10 23:19 af StBr |
Portugal - Ungarn : 2-0 med 15 min tilbage
|
|
| ||
|
10/10 23:23 af StBr |
3-0 i 78. minut
|
|
10/10 23:36 af StBr |
Færdig med resultatet 3-0
|
|
10/10 23:39 af StBr |
pas. Portugal blev i hvert fald nr. 2 i puljen med et point mere end sverige sagde de
|
|
10/10 23:42 af StBr |
Hvornår kommer der real-time på de norske - det kunne mine DNO altså godt trænge til ;-)
|
|
10/10 23:45 af StBr |
Hvordan gør i med historiske kursdata til portfolio-modulet. Er de med i pakken, eller skal i selv gemme dem i vil have over tid?
|
|
10/10 23:46 af StBr |
pakken=datapakken i har købt
|
|
|
11/10 01:31 af mrtrader |
tillykke dk og portugal med top2 :)
|
|
11/10 01:54 af StBr |
Peru har spillet 1-1 i Argentina i silende regnvejr. Maradonas drenge er på vej ud af VM
|
|
11/10 01:55 af StBr |
Ups - det var lige tidligt nok der var et kabel der ramte ENTER-knappen - nu må vi se om det holder
|
|
11/10 01:56 af StBr |
Det gjorde det så ikke - 2-1 på et hjørnespark
|
|
11/10 02:06 af StBr |
Så sluttede det alligevel med at Maradonas drenge får en chance for at komme til VM. Det var vist noget med at de skal møde Uruguay onsdag
|
|
11/10 02:40 af StBr |
Test Safari4.0 VISTA 64-bit
|
|
11/10 08:18 af DrueAgurken |
100kr på doublen Chile og Uruguray.... og vi siger tak til Forlan i 90'ens af sore på straffe... så bliver det vidt ikke mere spændende...
|
|
11/10 10:25 af karbold |
god formiddags pling :-)
|
|
11/10 10:28 af karbold |
hej
|
|
11/10 10:30 af karbold |
kan jeg ringe til dig senere i eftermiddag,og få hjælp til at udfylde den ansøgning til nordnet ,er ikke sikker på om jeg gør det rigtig
|
|
11/10 10:34 af karbold |
ok ringer mandag eftermiddag :-) vil du ligge dit nummer på privat besked
|
|
11/10 10:35 af karbold |
aka troede ikke du solgte noget du ikke selv havde læst ;-)
|
|
11/10 10:38 af karbold |
lyder godt :-)
|
|
11/10 10:54 af Hegu |
Karbold....Nordnet er også flinke til at hjælpe over telefonen. Jeg har selv fået en god service de gange jeg har ringet til dem.
|
|
11/10 11:01 af karbold |
hej hegu har du læst alt det med småt? det kan jeg ikke , men kan du sige god for det er jeg ikke så nervøs,ps snakker de dansk eller svensk
|
|
11/10 11:16 af Hegu |
Hej Karbold....jeg læser desværre aldrig alt det med småt. De taler dansk. :-)
|
|
11/10 11:28 af Hegu |
Det med småt har CHjort garanteret læst. ;-)
|
|
11/10 11:37 af karbold |
ok men regner heller ikke med at det er et problem,må jo prøve at udfylde det på bedste vis:-)
|
|
11/10 11:38 af karbold |
vi snakkes ved skal til fødselsdag nu,ses
|
|
11/10 16:43 af stengård |
jo... hvis det er rigtigt - det med 30% overtegningen har jeg også hørt
|
