Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
10/10 21:47
af DrueAgurken
nå nej.... så har vi jo kahlenberg
10/10 21:47
af DrueAgurken
kan blive kanonfed.... kæft hvor jeg håber det er afgjort om 5 minutter
10/10 21:48
af DrueAgurken
enough talk... crunch time
10/10 21:50
af DrueAgurken
2-0
10/10 21:50
af DrueAgurken
do it
10/10 21:51
af DrueAgurken
NOOOOHJ
10/10 21:51
af DrueAgurken
slut.... hahahahahahahahahahahaha
10/10 21:51
af DrueAgurken
selvfølgelig smadere vi de skøre svenskere.... hahahah.. hold kæft med jers zlatan lort
10/10 21:52
af DrueAgurken
kan han score mål? nej
10/10 21:55
af DrueAgurken
håber portugal taber...
10/10 21:56
af DrueAgurken
Ungarn og Danmark videre... det vil være en overraskelse...
10/10 21:57
af DrueAgurken
1-1 i mellem irland og italien ved halvleg, og jeg kan få odds 2,87 på italien...
10/10 22:01
af DrueAgurken
danmark 21 point.,... nummer 2 sverige med 15 point.... MUHAHAHAHAHAHA
10/10 22:02
af DrueAgurken
ahhh ok... irland italien er risky... italien skal bare have et point i de sidste to kampe, og de har malta hjemme i den sidste.. og irland
10/10 22:02
af DrueAgurken
SKAL have 3 for at være sikre...
10/10 22:09
af DrueAgurken
nå, har spillet på spaghetti drengene.... havde lige glemt at irland har keane... han er en djævel
10/10 22:16
af DrueAgurken
HADER Italien, men konceptet: betondefensiv, dødboldspecialist og 2 angribere må man tage hatten af for
10/10 22:17
af DrueAgurken
Nå ja, og så verdens bedste målmand... så kører det
10/10 22:18
af Hegu
Ja AKA så vinder AB garanteret også over Horsens io morgen. :-)
10/10 22:18
af DrueAgurken
ja... man kan spille mod dem og tænke: hey, det kører sgu da meget godt, men så kommer man aldrig forbi forsvarskæden alligevel
10/10 22:19
af DrueAgurken
hvem siger mænd ikke kan multi taske... better, chatter, ser fodbold og barnaby på samme tid...
10/10 22:20
af DrueAgurken
med rette aka, med rette
10/10 22:40
af Hegu
Og vel også onsdag :-)
10/10 23:19
af StBr
Portugal - Ungarn : 2-0 med 15 min tilbage
10/10 23:23
af StBr
3-0 i 78. minut
10/10 23:36
af StBr
Færdig med resultatet 3-0
10/10 23:39
af StBr
pas. Portugal blev i hvert fald nr. 2 i puljen med et point mere end sverige sagde de
10/10 23:42
af StBr
Hvornår kommer der real-time på de norske - det kunne mine DNO altså godt trænge til ;-)
10/10 23:45
af StBr
Hvordan gør i med historiske kursdata til portfolio-modulet. Er de med i pakken, eller skal i selv gemme dem i vil have over tid?
10/10 23:46
af StBr
pakken=datapakken i har købt
11/10 01:31
af mrtrader
tillykke dk og portugal med top2 :)
11/10 01:54
af StBr
Peru har spillet 1-1 i Argentina i silende regnvejr. Maradonas drenge er på vej ud af VM
11/10 01:55
af StBr
Ups - det var lige tidligt nok der var et kabel der ramte ENTER-knappen - nu må vi se om det holder
11/10 01:56
af StBr
Det gjorde det så ikke - 2-1 på et hjørnespark
11/10 02:06
af StBr
Så sluttede det alligevel med at Maradonas drenge får en chance for at komme til VM. Det var vist noget med at de skal møde Uruguay onsdag
11/10 02:40
af StBr
Test Safari4.0 VISTA 64-bit
11/10 08:18
af DrueAgurken
100kr på doublen Chile og Uruguray.... og vi siger tak til Forlan i 90'ens af sore på straffe... så bliver det vidt ikke mere spændende...
11/10 10:25
af karbold
god formiddags pling :-)
11/10 10:28
af karbold
hej
11/10 10:30
af karbold
kan jeg ringe til dig senere i eftermiddag,og få hjælp til at udfylde den ansøgning til nordnet ,er ikke sikker på om jeg gør det rigtig
11/10 10:34
af karbold
ok ringer mandag eftermiddag :-) vil du ligge dit nummer på privat besked
11/10 10:35
af karbold
aka troede ikke du solgte noget du ikke selv havde læst ;-)
11/10 10:38
af karbold
lyder godt :-)
11/10 10:54
af Hegu
Karbold....Nordnet er også flinke til at hjælpe over telefonen. Jeg har selv fået en god service de gange jeg har ringet til dem.
11/10 11:01
af karbold
hej hegu har du læst alt det med småt? det kan jeg ikke , men kan du sige god for det er jeg ikke så nervøs,ps snakker de dansk eller svensk
11/10 11:16
af Hegu
Hej Karbold....jeg læser desværre aldrig alt det med småt. De taler dansk. :-)
11/10 11:28
af Hegu
Det med småt har CHjort garanteret læst. ;-)
11/10 11:37
af karbold
ok men regner heller ikke med at det er et problem,må jo prøve at udfylde det på bedste vis:-)
11/10 11:38
af karbold
vi snakkes ved skal til fødselsdag nu,ses
11/10 16:43
af stengård
jo... hvis det er rigtigt - det med 30% overtegningen har jeg også hørt
Nyeste Først - Ældste Først   Side 137/8419