Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
11/10 23:06
af stengård
det er så tæt på at være "aaaarrrrggghh - vi tog fejl" som man kan komme. Men andelen af heterogene test er alt for høj og penetrering for
11/10 23:07
af DrueAgurken
Præcis... den udregning lugter lidt af en fejl. Jeg læste det og tænkte, nu kommer der snart en udtalelse om at det naturligvis var lavt
11/10 23:08
af DrueAgurken
sat, men nej, det mener de er fair... som i en korrekt fordeling...
11/10 23:10
af DrueAgurken
4% af 50kr... sig dog at det er lavt sat...
11/10 23:11
af DrueAgurken
men nuvel, det er som du siger bedre, men der mangler stadig lidt... men spørgsmålet er om det kommer til at betyde noget som helst
11/10 23:11
af DrueAgurken
jeg gætter på nej, men jeg kender så heller ikke AU's indflydelse
11/10 23:16
af stengård
jeg tror at Abbott m.fl. er tilbageholdende med en alt for høj licens nu - hvor bl.a. deres amrkedsføring vil skabe grobund for BioP's egne
11/10 23:16
af stengård
test...
11/10 23:17
af stengård
AU kan flytte noget - det vi så i sidste uge var daytrader panik
11/10 23:19
af DrueAgurken
ja sidste uge var rent profit beskyttelse fra de hurtige... og ja, vi skal nok ikke forvente 8% mere, men 4% af 50kr er det laveste estimat
11/10 23:20
af DrueAgurken
Men nuvel.... nu hvor vi har en stor ny muskel, så må vi tage hvad vi kan fra den sekundære indtægt, og så være glad for den
11/10 23:20
af DrueAgurken
:-)
11/10 23:23
af DrueAgurken
men er da spændt på åbningen i morgen... fugl eller fisk? Håber vi skal lidt op igen, men ved det ikke 100%
11/10 23:26
af DrueAgurken
nå.... slut herfra.... snakkes ved i morgen
11/10 23:28
af CHjort
stengård, hvor ved du fra at det var daytradere i panik (BioP)???
11/10 23:29
af stengård
det har du da selv advokeret for - at det var de forkerte der købet :)
11/10 23:31
af stengård
enhver aktie der diskuteres på det niveau på Arto er daytrader-ramt.... ellers ville platugler som Ponzi og JL og Centa50 slet ikke være på
11/10 23:31
af stengård
banen..
11/10 23:32
af CHjort
Ja, stengård- købte, men det var da proffer som solgte både d. 6 + 7.
11/10 23:33
af stengård
de købte da ind igen i fredags...
11/10 23:33
af CHjort
Men selfølgelig... daytradere kan naturligvis også købe i panik, af frygt for at misse toget ;0)
11/10 23:34
af CHjort
Nope stengård- ikke endnu
11/10 23:35
af CHjort
Profferne sælger stadigvæk- køber lidt, men er netto sælgere
11/10 23:37
af CHjort
Det er IKKE det samme som at BioP ikke vil stige på sigt, men pt. ligger man og "trapper" de små fist.
11/10 23:37
af CHjort
fisk- naturligvis.
11/10 23:38
af bmo
Chjort. Fredag sluttede ikke af med at falde mod luk, modsat 7-8/10.Var det tilfældigt,eller planlagt?
11/10 23:39
af CHjort
Og mon ikke vi vil se et mark up på baggrund af AU.
11/10 23:40
af stengård
hvem er så de proffer der købte i fredags - NYK ?
11/10 23:40
af CHjort
bmo, kast du engang et blik på kursudviklingen i GES, se på dagen efter lidt skriv i AU
11/10 23:40
af stengård
det her er en helt anden lille case - med meget beskeden omsætning
11/10 23:41
af CHjort
Mark up som kun holdt i kort tid. Det skete så over 2 omgange.
11/10 23:41
af stengård
en del af de der tegnede på emissionen har stadigt ikke fået aktierne i depoterne
11/10 23:42
af CHjort
Måske jeg fremover bør holde proff. og SM adskildt. Fordi at man er fondsforvalter er man ikke nødvendigvis smart...
11/10 23:43
af stengård
så de er ikke dem der har solgt...
11/10 23:44
af stengård
tror du det var fondsforvaltere der købte for NYK i fredags ?
11/10 23:44
af bmo
Men muligh.for at svinge kursen rundt, er vel ved at være aftagende? De sidste 3 dage var oms. primært fra dem der solgte i panik
11/10 23:44
af stengård
jeg skal nu ike k være unfair - det var en af dine og mine venner der gjorde det
11/10 23:45
af CHjort
Så nøje følger jeg ikke BioP, så jeg holder stats på den. Jeg ser mere på hvad der sker i aktien, hvor volumen ligger og det ligner blokke e
11/10 23:46
af CHjort
Den voldsomme stigning var pga alle de som kæbte i panik!
11/10 23:48
af CHjort
Det har været store poster som er blevet solgt og køb fordelt over mange hænder
11/10 23:49
af CHjort
Og ja stengård jeg tror at et pa formueforvaltere har købt i panik.
11/10 23:52
af CHjort
Stengård, jeg ved godt hvem af vores venner der solgte lidt ud. Det er proff/SM og måden at gøre det på. Der skal nok komme en ny chance
11/10 23:53
af CHjort
for at træde ind i aktien igen. Men frem for alt, må det handle om at beskytte sin kapital-gevinst
11/10 23:54
af stengård
ikke for de der tegnede på emissionen... der handler det mest om at holde så mange aktier som muligt.
11/10 23:55
af CHjort
Der er da ingen logik i at bare holde aktien hvis man kan sælge til 9,50 og genkøbe til 8,-
11/10 23:56
af stengård
du overser skatteaspektet...
11/10 23:57
af CHjort
Humlen må da være at veksle således at ens antal af aktier vokser, men det er den samme indskudte kapital der arbejder
11/10 23:58
af stengård
det er det med dine øjne.... men det er ikke nødvendigvis samme horisont som vi andre har
11/10 23:58
af CHjort
Nu bliver skatte jo ikke over 100% så ned den overser jeg ikke, men jeg ved da godt at en del ikke helt har styr på hvorledes...
11/10 23:58
af CHjort
man lige administrere den side af sagen.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 139/8419